Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The full moon shines(Belafont)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: The full moon shines(Belafont)
Gæst- Gæst
"Har du måske ret i. Men jeg har også haft flere år at komme over det med." Han grinede en smule igen. "Men ja gør de vel. De har jo også travlt. De har jo ikke mere end højst hunrede år at bruge af.. Og så er de også heldige hvis de når så meget." Belafont fortsatte med at smile til Melinia, og lagde en hånd på hendes hånd som var på hans skulder. "Nogen som os, har noget længere tid at løbe på."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Balance.. I de fleste ting, ja de skal have balance. Men min race har ingen balance. Vi er et chaos.. Dyr har balance.. Hvilket faktisk gør os til noget helt tredje. Man kan aldrig regne med en vampyr." Belafont kigger ned på Melinia, med et lidt lumkst smil, inden han griner, og kigger væk igen, og hviler hans hænder i hans flåsede buksers lommer. men vi ser en masse som de ikke gør.. Husker en masse.. Som de let har glemt.. Både gode og.. Dårlige ting.."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Gør de uden tvivl. Jeg kigger tit på ting i en bredere forstand. Gør for det meeste kun ting hvis det har vidergående konsekvenser.." Han smiler og kigger på deres hænder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jaa kold er jeg.. Men vil ikke sige jeg er iskold.. Dræber for eksempelt næsten aldrig... Og jeg hjælper da også andre.." Han kiggede end på jorden, og så over på Melinia. "Nogen gange ville jeg måske endda ønske at jeg var iskold.. Ville være meget nemmere sådan.. Kun skulle tænke på sig selv." Han rystede en smule på skulderne og kiggede væk igen med et lille grin.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er jeg ked af.." Han kigger væk igen. "Men hvis jeg må sige min mening, burde du ikke lytte til ham.. Ikke låse dig selv fast i et minde." Belafont havede at sige det, da han vidste det sikkert ikke hjalp, tvertimod. Han sukkede lidt, og fumlede rundt med sine fingre nede i hans lommer.
Gæst- Gæst
Melinia stoppede enlig og så mod ham "Så du har et godt hjerte, vidste dig det for at se hvordan du tog den , det må du undskylde , ment ikke du skulle havde medligheden med mig eller noget ... vil bare undersøge det" sagde hun , hun havde udnyttede sit minde , men på en måde os ham, hun så mod ham med rolige , men blide øjne
Gæst- Gæst
"Gør ikke noget Melinia. Ville nok have hørt det selvom du ikke havde villet det.. Jeg har mistet controlen over min tankelæsning efter mange år alene, og kun kunne snakke med en ven igennem tankerne." Han rystede på skuldrene en smule, og kiggede ind i hendes blide øjne med hans egne mørke. "Men er glad for at du siger jeg har et godt hjerte.." Han kiggede væk igen. "Er ikke sikker på om jeg helst ville have det, eller slet intent.." Han rystede lidt på skuldrene igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg tror at jeg har forstået, men vil da gerne se hvordan du vil vise det." Han grinede lidt, og kiggede på Melinia, og tog en hånd ud af kommen, og kløede sig på brystkassen med en negl.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Er du skræmende god til... Men klæder dig ikke lige så meget som dit blide dig." Han smilede venligt, og kigged eind i Melinias øjne, og nu var begge deres øjne nærmest lige kolde, men Belafonts var bare det per natur.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Blidhed er desværde ikke til mine døde øjne.. Det hører sig til jer som stadig lever." Han griner lidt igen, og nikker så, og følger med Melinia, vhor en hun nu går hen.
"Hm. Sjovt at jeg aldrig har set dit hjem i den tid jeg har boet i skoven... Har jeg alligevel i et godt stykke tid."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Rigtig nok, men jeg troede efterhånden at jeg kendte det helle i skoven.. Men det her sted har jeg dog ikke set."
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Belafont satte sig ned i en stol, og kiggede ud imod Melinia igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det gør du.. Ja.. Er længe siden jeg har set et kvinde som dig.. Nutildags har alle så travlt, og alle skal nå alt.. Ikke nogen som tager sig af hjemmet, som kvinderne plejede i gamle dage.." Belafont grinede lidt, og tog en slurk mere.
"Pluds alle de falske parfymer nutildages, er intet i nærheden af din duft.. Den nostalgiske duft.." Han vinkede en smule med sit øjnbryn.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Full Moon
» The stars in the sky - Belafont
» Rolig aften - Belafont
» The sun shines - Kaileen
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift