Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Moon //Barishan, Kajika//

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:03

Ai hviskede stille "ja..." hvisken blev hurtig til snak "jeg kommer om lidt...skal lige skifte til noget pænere tøj" hun smilte efter faren og lukkede døren efter ham
hun gik hen til sit skab og to en blodrød kjole på og smilte lidt af sig selv
hun gik indenfor til dem

//http://browse.deviantart.com/photography/?q=red%20dress&order=9&offset=240#/d16wyta//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:06

Kajika kom stille gåene hen til bordet med madden og så på Barishan med et smil og sagde"hej elskede" hun så Ai komme gående ind og så stille væk efter den sstore episode og sagde"hey Ai undskyld tidligere .... altså jeg troede blot du var en af min mands veninder der havde lagt an på ham tidligere selv om hun vidste han var gift så jeg beklager meget min opførsel...." hun så lidt på Ai og man kunne se hun virkelig var ked... hun bed sig let i underlæben og tog om barishan og hviskede"hvor er det dejligt at se dig igen elskede" hun kyssede barishan blidt på læberne og smilede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:11

Barishan så på Kajika og smilede. '' det er også dejligt at se dig. Intet ord fra dig i en uge og sidst jeg så dig havde du dybe kødsår efter kampe mod Zanes soldater. Jeg var slet ikke bage for der var sket dig noget ''. Barishan sagde den sidste del lettere sarkastisk. Barishan kiggede på Ai da hun kom ind af døren. '' hvor ser de yndig ud i den kjole Ai ''. Barishan kiggede på Kajika. Han var faktisk ikke så meget for den slags hår. Han var mere gammeldags og derfor svarede ham. '' dit ansigt er smukt som altid min dejlige kone ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:15

Ai bukekde for kajika "jeg siger selv undskyld frue.... men jeg vil ikke have du prøver på at være min mor lige nu... det er jeg ikke klar til...men jeg vil gerne være være din ven indtil da" hun var stadig bukket for over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:18

kajika så på Barishan undrende og bemærkede hvordan han roste Ai og smilede let men smilet faldmede dog da han blot sagde hun havde et smukt ansigt og det var jo blot håret og stilen der havde forandret sig?... hun så på barishan men uden at vise sig påvirket og satte sig ved bordet og sagde"det gør intet Ai" hun smilede og så mod barishan og sagde"Så der mad elskede og ja jeg havde lidt problemer og sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:22

Barishan tog pænt imod maden. Han havde dog stadig manere selv om han var en smule sur. Han ventede på der blev sagt de måtte spise og så begyndte han at spise langsomt og dannet. Barishan kiggede op på Kajika. * hvad er det dog for noget hun har på. Nå men hvis hun kan lide det så er jeg glad. Selv om det noget nok er lidt for moderne til min smag *. Barishan smilede imens han smilede. Han kiggede op på Kajika og sagde. '' det smager virkelig godt min skat. Syntes du ikke Ai? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:25

Ai satte sig ned og smilte stille...hun tog i mod maden og samgte på den selvom hun ikke var særlig sulten. hun havde ikke været specielt sulten på det sidste heller... lige for tiden ville hun bare gerne tænke på sin mor for ikke at glemme hende
ai spiste ikke mere end den ene bid hun tog for at smage
"det smager oka"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:31

Kajika betragtede barishans blik og rømmede sig let...*hvorfor ser han sådan på mig som om jeg-..... som om jeg ikke mere er smuk eller tiltrækkende??? nej det blot mig der hallucinere!? haha det ville da aldrig ske blot fordi jeg fik lidt anden stil og jeg er jo staddig den samme dog på p-piller men stadig ....??? han er ikke sur på mig og Ai virker til at ha det nogen lunde?* hun sukkede let og betragtede dem og begyndte at rydde ope fter noget tid og stod der og vaskede op mens hun stille smug kiggede mod barishan og valgte at stå der lidt tid før hun gik hen og snakkede med dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:35

Barishan rejste sig om og kyssede Kajika blidt på munden. '' er der noget galt min smukke kone. Du virker lidt nedtrykt. Er der noget jeg kan hjælpe dig med? ''. Barishan kiggede bekymret på Kajika. Så kiggede han ned på et et kort øjeblik. '' jeg vil se dig spise mere end det der. Det er vigtigt du holder dine kræfter oppe selv om du også har det skidt indeni mit barn ''. Barishan kiggede tilbage på Kajika med et undrende blik. Han vidste ikke helt hvad der var galt. Han ville bare have de begge to skulle være glade.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 3:37

Ai smilte lidt "undkyld.... jeg går ud til mig selv" hun rejste sig op fra bordet, gik hen med tallerken og derefter ud derfra, hen til sin egen hytte... hun gik ind og låste sin dør for så at smide sig i sin seng
Ai havde fået sin hovedpine igen og lå nu stille i sin seng

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:12

Kajika så på bariishan undrende og sagde"hey lad hende nu spise hvad hun vil, altså hun skal jo ikke være med i krigen og alverdens dårlige ting okay barishan..." hun bed sig let i underlæben og sagde"Nej der er intet galt elskede hihi og vil du med i bad senere med mig smukke" hun kyssede ham og så frækt npå ham da Ai var gået og sagde"men først efter du har snakket med ai jeg tror derr noget galt?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 17:18

Barishan nikkede og sukkede. '' jeg ved også godt hvad det er der er galt med hende. Hun ser en Vampyr. Jeg er ikke så glad for ham da han drikker hendes blod. Han er en dræber, klog, hjerteløs og kold. Dog ser hun ham ikke sådan fordi hun er påvirket af hans magi. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Men jeg tager nok snart ud og slår Vampyren ihjel. Så burde det løse problemet ''. Barishan prøvede at overbevise sig selv om det. Dog vidste han at Ai ville hade ham for det men det var det rette at gøre. Barishan sukkede igen og lagde sit hoved ind til Kajika.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:06

Ai lukkede sine øjne og græd... Inde i hendes hoved fløj tankerne rundt... Hendes mor... ahngel... De andre vampyrer hun havde mødt der kunne lide hendes blod... Belafont, Kazuki, Kik osv...
Hun lå stille og gad ikke stå op af sin seng mere... lige nu ville hun nok hellere i krig end at tænke på så mange ting...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 22:21

Kajika så på barishan og tog fat i ham og sagde"så lad hende dø.... så lad hende falde for ham, lad mig gæt han hedder Ahngel.... lad ham blot... hun bliver endten klogere eller Ahngel gør mere er der ikke for det.... og ellers dør hun eller os får de et forhold, desuden vil jeg gi din datter ret... vampyr har noget sexet over sig og er utrolig hotte, det ikke fordi hun dør af for megen blod mangel når hun er menneske elskede... og vampyr er blot sådan selv Dream har fået sig en vampyr og jaster er forlovede med en sku..... altså ? det ikke unormal, faktisk" hun grinte og sagde"hahah! faktisk har næsten alle om dig fundet en med vampyr i sig næsten hvor er du uheldig når det er dem du slår ihjel haha" hun strøg ham over håret og kyssede ham på kinden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 4:11

Barishan missede kort med øjnene. '' ja hvis Vampyrer er så. Hotte som du siger og alle omkring mig har fundet en Vampyr hvorfor har du så ikke siden de er så hotte og perfekte ''. Barishan rystede lidt på hovedet med et smertefuldt udtryk på hans ansigt og gik over til håndvasken og tog en æble. Han stod og kiggede lidt ud af vinduet og huskede hvordan han have dræbt den Vampyr der dræbte hans mor ved at bide hende. Barishan fnøs lidt. * virker godt nok til vi gode folk ikke er noget at holde på. Kvinder vil åbenbart have dem der dræber dem *. Barishan fnøs igen og rystede på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 14:45

Ai sukkede dybt, rejste sig og skiftede så til nattøj... dette var en knælang hvid kjole med stropper... Hun gik fra sin hytte der endnu ikke var bygget ind til huset... og hen til deres... hun gik ind og så på dem "Far.... har du noget..mod hovedpine?" sagde hun stille og kiggede ldit ned...hun stod stadigvæk i døren ind til køkkenet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:08

Kajika så på Barishan og stillede sig indforan ham da han tog æblet og så alvorligt på ham og sagde med en temmelig irriteret stemme"HMMFF!! ide mindste er jeg ikke blind og lader andre VAMPYR TØSER!, gnuppe deres store silikone bryster op af dig og slikker dig over dine blødende sår! eller kysser dig årh jeg mente mig men vent... det jo dig der har gjordt sådan noget med en vampyr!.." hun så væk fra ham og gik stille oven på og smækkede døren i hårdt så næsten huset rystede!.... *hvor vover han at sige sådan noget når det var ham der var blind og lod en rør! HAM!.... jeg har ikke ladt nogen rør mig eller noget som helst!... har jeg nogen sinde sagt jeg vil ha en vampyr ja vist er de hotte men jeg elsker ham og han er mere hot end dem i mine øjne han er fuldkommen som dem undtagen han er dejlig varm og har en smuk hud kulør og så dufter han ikke af død og han suger ikke mit blod!?...* hendes hoved gjorde ondt og hun var godt oppe at køre!...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:26

Barishan tog en bid mere af sit æble og lukkede øjnene da hun smækkede med døren. Barishan sukkede og kiggede på Ai. ’’ ja de står der over på hylden ved siden af sukkeret. De må have mig undskyldt ’’. Barishan gik over og åbnede døren og gik ud til Kajika. Han krammede hende bagfra. ’’ undskyld. Jeg er bare ikke i så godt et humør i dag. Det skal ikke gå ud over dig. Det er bare så mange Vampyrer der går mig på for tiden. Ahngel og Belafont er de værste. Det er som om Vampyrerne samler sig for at pisse mig af ’’. Barishan grinede lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:30

Ai så lidt ned da hun så de skændedes... og lyden fra døren der smækkedes ramte som en pil mod hendes hoved der gjorde ondt... Ai satte sig hen i et hjørne og foldede sig sammen "undskyld" hun holdte sig for ørerne og fik tårer i øjnene... Hun kunne ikke lide at de skændedes... og specielt ikke fordi hun vidste det var hendes skyld fordi hun kunne lide ahngel og bragte vampyrer ind i deres familie... ikke hendes

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:39

kajika betragtede barishan der kom ind og sukkede i det hun stille sagde"nej det blot mig der.... der blev mindet om det og jeg vidste det kunne bruges som et angreb" hun sukkede og egenlig havde hun tænkt strategisk og brugt hans svaghed og fejler mod ham men det var jo slet ikke meningen??... hun ville ikke såre barishan og da slet ikke råbe af ham"Lad hende nu bare barishan og glem det... lad dem nu bare og hold dig fra fyrene... de ikke din rigtige familie, de tager deres egne beslutninger og sådan er det, men det betyder dog ikke at du ikke kan være der når du har brug for dem"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 23:45

Barishan nikkede og kyssede blidt Kajika på munden. '' du er der altid når jeg har brug for dig skal. Vi må hellere gå ind og tale lidt med Ai så hun ikke går og tror det er hendes skyld ''. Barishan smilede og tog Kajika i hånden og gik indenfor. Da han så Ai sidde og græde gik han hurtigt over og lagde en hånd på hendes skulder. '' hvad er der galt mit barn? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 1:22

Ai så op på Ham men så væk "det er min skyld i skændes... og jeg er ikke engang en del af familien i virkeligheden" hun sukkede dybt og skjulte sit ansigt i sin natkjole "Men jeg får ejg til at skændes bare fordi jeg er et udueligt menneskebarn" hun ville slet ikke kigge på dem lige nu... samtidig hamrede hendes hoved som en bombe

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:10

kajika så på Barishan og gik ved hans side og gik ned i knæ foran Ai og så hende i øjnene i det hun blidt placeret sin hånd på hendes kind og lod blidt et kys placere sig på hendes læber og sagde"Ai.... vi skændes ikke på grund af det emne du tog op... vi raser ud fordi at vi begge føler ubehag ved situationen fordi vi hver har vores mening og rigtigt og forkert ikke fordi det har med vampyr at gøre..." hun smilede kært og fik hende op og stå og sagde"Vi er venner nu og du skal blot følge dit hjerte men lad dog heller aldrig en fyr opfylde hele dig, man kan sagtens være sammen og være 1 tilsammen uden at den ene sluger hele en selv, det er derfor det er godt at skændes fordi så finder man ud af man stadig er sig selv, og det behøves skam ikke at være skænderi det kan sagtens blot være uenigheder søde" hun strøg hende over håret og smilede i det hun sagde"Så det ikke din skyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 9:03

Barishan lagde sine hænder på Kajika's skuldre og kiggede ned på Ai med et venligt smil. '' Kajika har helt ret min lille datter. Det er ikke din skyld. Nogle gange sker der ting som folk ikke er enige om, så kan man godt hæve stemmerne og blive ophidset. Men hvis man i sidste ende bliver gode venner så er alting jo godt ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:30

Ai smilte stille til dem, men rødmede meget da kajika gav hende et kys...
hun kiggede flovt ned i sit skød og skjulte derefter sit hoved...
"...undskyld alligevel.. og tak Mor og far" sagde hun lavt og stille..
Ai smilte stille og fik tårer i øjnene...men ville ikke se på dem endnu...
hun var glad men flov lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 6 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum