Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Moon //Barishan, Kajika//

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:18

Barishan smilede lidt og kiggede på Ai. ’’ jeg har selv bygget min hytte. Jeg kan tage de bjælker og ting fra dette hus og lave en tilbygning på min hytte med det. Hvis det hjælper dem frøken. Så kan de også på hytten med den Ai ’’. Barishan syntes selv det var en god ting men han vidste ikke om det var nok for Ai.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:23

Ai så på ham og grinte stille fordi det virkelig lød dumt, selvom det var en god ide "ok... men på en betingelse... det skal lige fuldstændigt eller for det meste som det gør nu, ok" hun smilte venligt "og hvem var det nu der boede i dit hus ellers"
hun begyndte at tænke på sin familie derhjemme *Håber ikke de er lige så højlydte så April og James* April og James var hendes 6 år ældre søskende som virkelig skændedes ret tit

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:30

Barishan grinede og nikkede. ’’ jeg vil gøre mit bedste for at få det til at ligne. Min adaptiv lille søster hedder Dream, min lillebror Lindir, min ven Kitja, min ven Vanilin, Ai, og min kone Kajika. Jeg tror det er alle dem der bor der. Hvad siger du til vi tager ind til byen og får ordnet adaptiv papirerne? ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:32

Ai nikkede lidt og smilte venligt "To Ai'er under et hus bliver sjovt" sagde hun så også på ham "hvis det bliver et problem er mit fornavn loveless... og jeg kender ingen der bor der som du lige har nævnt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:04

Barishan grinede lidt. ’’ godt så. Jeg henter formlen du skal skrive under på. Barishan gik ud af hytten og kom tilbage en time senere men adaptiv papierne som Ai skulle underskrive. Han lagde dem foran hende sammen med en kuglepen. Det var utroligt han havde skaffet den så hurtigt. Han måtte have gode kontakter. ’’ det er her de skal underskrive. Min datter ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:10

Ai havde lukket øjne og var faktisk faldet i søvn
Hun så helt sød ud når hun sov og smukkere end når hun var vågen, ligesom historien sleeping beauty, også kaldt tornerose...
Ai savlede lidt når hun sov, det havde hun faktisk altid gjort, og det var ikke over savl bare ganske lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:49

Barishan grinede og genfortalte hvad han lige havde sagt da han ikke troede Ai hørte ham først gang. Han var glad for at se hun ikke var kommet noget til selvom han kun havde været væk i kort tid. Han satte sig på sengekanten og afventede med spænding en respons fra Ai. Han kiggede på hende med hans krystal blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:52

Ai sov stadig ret så sødt og ganske godt
Hun endte med at kramme sig ind til hans hånd og endte desværre med at savle lidt på den "mmh... undyld farmand" sagde hun stille i søvne og lød som en lille pige nu
Da ai var lille kunne hun ikke sige undskyld, det kom ud som et undyld i stedet for

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:02

Barishan ruskede blidt i hendes arm. ’’ hey. Vågn op Ai. Jeg har noget du skal se ’’. Barishan smilede og prøvede blidt at vække hende. * farmand, sødt *. Barishan grinede lidt og ventede på hun ville vågne. Han havde skyndt sig på meget han kunne for at nå tilbage så hurtigt som muligt. Barishan så allerede Ai som sin datter og hans charge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:06

Ai vågnede langsomt og åbnede stille øjnene "mmh... hvad er der.." hun gabte stille og satte sig op... men lidt efter fik hun lagt sit hoved på hans skulder "jeg er træt far.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:22

Barishan gengælde krammet. * mon hun har fået hukommelsestab. Nej så vikke hun have fået det med det samme da hun slog hovedet. Hun må bare være groggy *. Barishan sagde stille og roligt. ’’ har du sovet godt min datter? *. Barishan smilede varmt og beroligende til Ai imens han ventede på hendes svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:25

Ai smilte sødt "ja...far" hun kiggede på ham med sine bedårende øjne der smilte af glæde "sak jeg underskrive noget? eller sådan" sagde hun så stille
hun fjertnede ikke blikket fra hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:30

Barishan smilede og grinte med hans normale stemme. ’’ Ja du skal bare skrive under her så er du min adaptiv datter Ai. Jeg vil begynde med at lave ombygningen på hytten med det samme så ’’. Barishan smilede i det han så sig omkring for at tage mål til hvor han skulle starte. Han blev nød til at bruge sine vind evner for at gøre det perfekt men det ville tage tid og lave og flytte og hans skulle gøre det alene i ro for at koncentrere sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:36

Ai rejste sig stille op og så på ham "papir? og har du en blyant eller noget med" hun så stadig å ham med sine nuttede glade øjne...
Ai havde for det meste glad øjne men lige nu var de super glade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:13

Barishan kiggede tilbage i hendes øjne med et glad blik. ’’ ja det har jeg da min datter ’’. Barishan stak hånden ned i lommen og tog en kuglepen frem og rakte den til Ai. Barishan kunne ikke tænke han snart havde en datter. * hmm hvad mon min kone siger til jeg har adopteret en datter. Jeg er sikker på hun vil forstå. Det er jo Kajika *. Barishan smilede venligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:17

Ai tog kuglepennen og gik hen til sit spisebord "..hmm fuldenavn der" Ai skrev under med en rigtig flot underskrift, derefter udfyldte hun det andet hun nu skulle udfylde
Ai gik så tilbage til ham "Her... " hun gav ham papiret og kuglepennen for så at smile sødt og blinke *håber ikke han løfter mig af glæde eller noget*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:25

Barishan rejste sig. ’’ nu er du Lady Loveless Ai Iben Fahalad. Adel af England og Aspara racen. Arving til min ringdom, min borg i England og udenfor Jerusalem. Sammen med min Kone Kajika selvfølgelig, som jo så hun er din nye mor ’’. Barishan viste et smil af glæde og krammede let Ai da han vidste hun måtte have lidt ondt i hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:29

Ai's øjne blev næsten til spørgsmåls tegn "hvordan skal jeg kunne huske det navn" hun fniste sødt og så på ham
Ai var ufattelig glemsom når det kom til stykket, eller u hvert fald når det var noget nyt der skete... lige nu fløj tankerne med navnet og alt det han sagde bare rundt i hovedet på hende
hun lagde slet ikke mærke til at hun blev krammet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:39

Barishan grinede blidt. ’’ det er fordi det er dit navn. Den er den slægt min familie bærer. Sammen med et stort ansvar om at beskytte en helligt Artifact som Asparaerne har overladt til vores families beskyttelse. Mig og mine Aspara Riddere forsvare den imod alt den ondskab som vil bruge dette Artifact til at skabe ulykke og død over andre. Vores familie er en af de ældste Aspara familier der er og vi har været adler så længe folk kan huske og længere. Derfor er det vigtigt de kender deres navn ’’.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:44

Ai smilte lidt "jeg skal nok prøve at huske det" hun lagde nu mærke til at han lige havde krammet hende... noget hendes rigtig far aldrig havde gjort...
Ai fik tårer i øjnene og så lidt væk "undskyld"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:58

Braishan slap Ai og kiggede på hende. ’’ du skal ikke bekymre dig over navnet, det er ikke så vigtigt at du behøver græde over det ’’. Barishan så på Ai med et undrende blik. Han vidste jo ikke at det var fordi hendes rigtige far ikke havde gjort det før. Han troede det var fordi hun ikke kunne kuske navnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 0:03

Ai så på ham og fniste lidt men stadig med tårer i øjnene "nej det er ikke derfor..." hun tørrede sine øjne "jeg... eh... min rigtige far.. har ikke givet mig noget kram siden jeg var 4" sagde hun så stille og så på ham

//er din kone online for så kunne du invitere hende til emnet??//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 0:06

Barishan smilede og sagde med en blid stemme fyld med omsorg. ’’ det kommer de ikke til at mangle mere min datter. Jeg vil prøve at være så god en far som jeg kan være. Kram er ikke det du kommer til at mangle i fremtiden ’’. Barishan tog blidt Ai ind til sig igen og krammede hende. Han lukkede øjnene. * jeg har faktisk en datter nu *. Barishan smilede for sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 0:09

Ai smilte lidt og fik flere tårer i øjnene "tak far" hun krammede sig tæt ind til ham "jeg har en far der opfører sig som en far og en mor igen..." hun sukkede lidt "men hun kan aldrig erstatte min mor..." hun smilte venligt og så op i hans øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 0:15

Barishan smilede varmt til Ai og sagde. ’’ Intet kan erstatte noget så rent og intet er mere rent end en moders kærlighed til sit barn. Dog vil jeg gøre alt for at være den bedste far jeg kan være. Jeg håber bare ikke de bliver skuffet over min indsats ’’. Barishan kiggede ned af og stoppede med at smile.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Moon //Barishan, Kajika// - Page 4 Empty Sv: Moon //Barishan, Kajika//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum