Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:50

Lazarus smilede og slikkede sig om munden. Han kyssede hende blidt på halsen og slikkede den med spidsen af hans tunge. Efter lidt tid bed han i hendes hals og drikkede lidt blod * hun bliver stærkere og stærkere... kan rigtig smage hun er en Fuld Blods nu... Herligt *. Efter han havde drukket lidt blod lagde han sig ved siden af hende igen og gjorde tegn til at hun skulle sætte sig over på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:52

Hun smilde og begyndte faktisk at nyde når han drak af hendes blod, hun nikke roligt og satte sig oven på hans mave imens hun så ham i øjene med et nysgerrigt blik "nået du har lyst til her?"spurgte hun og kysse ham fra brystet og op til panden imens hun langsomt lag sig oven på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:59

Lazarus aktiverede halsbåndet og deaktiverede det et par sekunder efter. Lazarus slikkede sig om munden og kiggede drilsk på Elena '' Hvem har givet dig lov til at lægge dig på mig i nu ''. Lazarus grinede lidt og træk hende ned så hun så ovenpå ham. Han kyssede hende på munden og så slikkede lidt blod væk fra hendes hals han ikke havde fået med. '' Hvad skal vi lave nu slave ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 23:04

Hun mærkede kort en stærk smerte gå gennem hende men den stoppe dog hurtigt igen "undskyld herre"sag hun hurtigt og så ham dybt i øjene hun kysse ham kort på panden før hun sukke svagt og tænkte sig om "hmm det er et godt spørgsmål herre"sag hun og tænkte vidre "vi ku.."hun stoppe og så på ham igen "vi ku gå en tur"forslog hun så da hun ikke rigtigt ku finde på andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 23:12

Lazarus smilede '' Jeg er mere i humør til at ligge her og blive forkælet af dig min slave... Fortæl mig om dit liv... Kan du intet huske fra din tid som Fuld Blods?... Du er interessant min smukke slave... Der kan heller ikke gå lang tid før mine Agenter vender tilbage med mere viden og din Klan... De plejer at være dygtige og hurtige til det ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 23:17

hun smilde så "okay herre"svarede hun så roligt og lag sit hovdet på hans bryst imens hun kærtegne ham med en finger på hans mave "nej jeg kan intet huske"sag hun stille og prøvede at huske tilbage men der kom intet fram andet en skrig "kan kun huske nogle høje skrig intet andet"sag hun og så på ham "jeg vil glæde mig til de kommer med et svar"sag hun og kysse ham på halsen.

//logger nu ses imorgen//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 23:40

Lazarus nød hendes kys han kunne mærke hvordan hendes læber rørte hans hals. Det var en dejlig følelse. Men et kom en Vampyr ud af skyggerne og gav Lazarus et brev. Vampyren bukkede og forsvandt ind i skyggerne igen. Lazarus læste brevet og nikkede et par gange '' Så er der kommet lidt information... Du ved hvad du skal gøre for at gå den information ''


// Okay ses i morgen //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:20

Elena kysse ham fortsat men stoå da en vampyr kom og gav et brev til hendes herre, hun betragte brevet men nikke så"ja herre"svarede hun og begyndte at kærtegne ham imens hun sag "herre jeg tigger og beder om at få af vide hvad der står i det berev"sag hun og kysse ham op og ned af maven før hun igen sage "jeg vil tigge helt til solen skinner og til månen kommer fram igen"sag hun og kysse ham på halsen "herre jeg bedere dig af hele min sjel m bare at få af vide hvad der står i det brev"sag hun og så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:33

Lazarus smilede og kørte en hånd igennem hendes hår '' Min smukke slave... Hvordan skal jeg fortælle det... Du var den yngste af to børn... Du var lovet til mig i ægteskab for Chimera Klanens hjælp til at redde din Klan... Dog snød min Far din Klan og hele din Klan blev dræbt... Det virker til at min Far aldrig ønskede at hjælpe din Klan... Han har aldrig fortalt mig dette... Dog virker det til at din Mor var en ritual mester... Da den anden Klan dræbte jer ofrede hun sit liv for at skjule dine Vampyr evner og slette dine hukommelse... Med sine døende kræfter måtte hun have smidt dig ned til de andre mennesker i havde som mad i huset for at skjule dig... Det virker til det lykkes for hende at beskytte dig... Din klan havde evnen til at teleportere imellem skygger.. En farlig evne for en Assasin ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:38

Hun lytte uden at bevæge sig *kommer jeg virklig fra en magtfuld klan*tænkte hun overasket helt inde i sit sind, hun så på ham og smilde så "så vi ku ha levet sammen"sag hun og betragte ham hvorfor havde hendes far dog ødlagt hendes klan hun ville da gerne giftes med ham "det er næsten ikke til at forstå"sag hun og kysse ham blidt på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:44

Lazarus smilede ondt '' Du misforstår... Det var ikke din var der gjorde noget galt men min... Min Far er overhovedet for min Klan og han snød din og var delvist skyld i din Klans død... Der står ikke i brevet hvad min Far fik ud af at snyde din Klan... Det må være hemmeligt ''. Lazarus grinede '' Se det her vidste jeg faktisk ikke... for omkring 500år år siden kom en Vampyr til vores slot og prøvede at assasinere min Far. Jeg stoppede Vampyren og dræbte ham... Den Vampyr var din storebror som havde overlevet din Klans massakre og ville hævne deres død... Jeg har dræbt din bror... Hvis min Far havde overholdt sit løfte til din Klan ville de alle sammen være i live nu og du ville sidde i et tvungen ægteskab med mig hvor vi en dag skulle reagere over vores Klaner... Men fordi han snød jer er du nu den eneste tilbage... Jeg har dræbt din bror og du er min slave... Sjovt at tænke på ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:50

hun så lidt på ham det var svært at forstå at hun engang havde haft en stor famillie og enda en bror hun sukke svagt og lag hovdet på hans brystskasse "hmm ja det må være lidt sjovt for dig"sag hun stille og så op på ham "du fortæller vel ikke din far at du kender mig?"sag hun spørgne "få han vil sikkert dræbe mig"sag hun og kysse ham lidt på maven*tænk at jeg ku være gift med denne smukke vampyr*tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 18:58

Lazarus grinede og slikkede hende ned af hendes hals '' Meget sjovt min smukke slave ''. Lazarus tog fat i hendes hofte '' Det vil sige jeg ved du er over 500år gammel... Jeg vil fortælle min Far at du er min slave... Du vil være i sikkerhed så længe du er min slave... Disuden burde jeg snart blive det nye overhoved af min Klan... Så er du helt i sikkerhed min smukke slave... Underhold mig så... Og vis mig bagefter din Klans evne til at rejse igennem skygger ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:03

hun så på ham men smilde så charmerne "tak herre det er jeg glad for"sag hun og nikke så imens hun oveveje hvad hun skulle gøre "men herre jeg har aldrig brugt den evne jeg ved ikke engang jeg havde den"sag hun undskyldne men begyndte så at kysse ham over alt på kroppen, hun kysse ham så på munden list hurtigt imens hun kærtegne hans lem uden å bukserne, hun nød det og det ku man også mærke på hende hun følte sig sikker når han var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:07

Lazarus nød hendes berøring og kiggede på hende med et dyrisk blik. Han slikkede sig om munden og grinede lidt '' Når du er færdig med at underholde mig eller jeg begynder at kede mig så skal du vise mig den evne... Det er en ordre.. Jeg er ligeglad med du aldrig har gjort det før.. Det er din pligt at tilfredsstille din mesters behov og jeg har lyst til at se den evne ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:10

hun nikke så "javel herre jeg vil gøre mit bedste"sag hun og kysse han nu ned af halsen imens hun nusse ham på skuldren og endte så med at slikke ham op og ned af halsen, hun lod forsigtigt hendes finger køre hen over hans hus imens hun slikke ham sexet på halsen og sendte ham et chamerne blik imens hun fortsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:13

Lazarus smilede til hende da hun kiggede på ham med hendes charmerende smil. Han satte sine arme bag ved sit hoved og nød det * Jeg kan ikke lade væremed at tænke på hvordan livet havde været hvis min Far ikke havde forrådt hendes Klan... Noget i mig ville faktisk ønske tingene var sket anderledes *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:17

Hun så kort på ham før hun begyndte at kysse ham på hans veltrænede overkrop, hun lod sin ene hånd køre igennem hans hår imens hun lod den anden nusse ham et vis sted, hendes tanker kørte rundt efter alt det hun nu viste om sin klan og sin fortid det var næsten ikke til at tro hun havde bare troet at hun var et uønsket barn som bare blev efterladt men sådan var det ikke længer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:20

Lazarus kiggede ned på hende '' Hvad går dig på min smukke slave... fortæl det til mig og kig mig så ind i øjnene og fortæl mig hvordan du ville ønske at fortiden var sket ''. Et eller andet sted ville Lazarus vide om hun havde ønsket at tingene var sket anderledes og hvorfor hun tænkte så meget over det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:28

Hun stoppe med at kysse ham og så ham dirakte i øjene med et let drømmne blik "jeg har bare i alle de år troet at jeg var uønsket og derfor blev efterladt men nu ved jeg at jeg har haft en famillie og et bedre liv det er en stor ting der er sket og jeg skal til at vænne mig til at vide hvem jeg enligt er"sag hun stillet og betragte hans smukke øjene "jeg ville ønske at din far ikke snød min klan så at vi to var et par og at jeg stadig ville ha en famillie og ikke være den sidste fra min klan"sag hun og så afvendtte på hans svar.

//tænkte på om du måske ville skrive min bagrundshistorie?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:39

Lazarus smilede '' Det er godt at vide... Du må virkelig hade min Far... Men jeg er nu glad for du er min slave... Du har gjort det her meget sjovere... Du er en perfekt slave... du er lydig, loyal, smuk, sexede, klog... Du er det en slave skal være... Men nu hvor du ikke røre ved mig mere så er det vist på tide du viser mig den evne ''

// Vil jeg da gerne... Skal logge snart men skal nok få den lavet til dig hurtigt XD //.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:46

hun sendte ham et roligt smil "ja sur er jeg men jeg ville gerne møøde ham engang"sag hun og så lidt på ham før hun rejste sig op fra sengen og så lidt hen på en skygge*hvad gør jeg*tænkte hun og så tænksomt på skyggen fra skabet men gik så over mod den da hun trådte på den og gik vidre hen mod vægen hun forsvandt ud i skyggen og dukke kort tid efter op og trådte ud af akyggen imens un så overasket på den.


//takker;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:49

Lazarus klappede '' Meget godt min smukke slave... Du er jo et natur talent.. Kom her over og underhold mig igen... men underhold mig mere end du har gjort før... Du har gjort mig glad og det skal fejres... Godt gjort min slave... Du er virkelig god til at gøre din mester glad... Og det skader ikke at du er meget smuk at se på min onde ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 19:58

Hun smilde "tak herre"sag hun så og gik over mod ham, hun lag sig ved siden af ham og så lidt på ham før hun begynde at kysse ham på halsen og slikke lidt imens hun nusse ham i håret og nynne en lille melodi fra hun var lille imens hun lavde små hjerte med en finger på hans mave, hun var glad fordi han ku li hende og han syntes hun var smuk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 11:32

Lazarus smilede og betragtede hende og hendes bevægelser. Han førte langsomt sine hånder blidt op og ned af hendes hofte. Lazarus kiggede hende hårdt på munden en par gange før han sagde '' Der kommer en dag hvor jeg skal vælge mig en kvinde... En at dele min herredømme med.. Ville du ønske det var dig? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 5 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum