Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:17

hun smilde chamerne "når okay så godt kender jeg dig jo ikke"sag hun roligt "men du ku fortælle lidt om dig selv? du er en ret flot fyr"sag hun roligt og så på ham hvorefter hun kysse ham længe på munden og slap så kysset igen imens hun så på ham med et nysgerrigt blik, hendes krop var nu meget smuk og ja hendes øjene ligeså men der var nu også noget over det mærke i hendes pande.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:24

Lazarus nikkede let og smilede '' Jeg er Arving til den legendariske Chimera Clan af Fuld Blods Vampyrer. Vi er den eneste nulevende Fuld Blods Vampyrer i Italien.. ikke nok med det så var det mig der dræbte de to sidste af Caan familien som var vores rival familie.. Jeg kan godt lide at synge og jeg elsker at lege med folk der er bange for mig og at lege med mine ofre.. Jeg er kendt i hele Italien for min diplomatiske indsats i Vampyr Clanernes samarbejde. Jeg er dog her på en mission som vil skaffe mig posten som overhoved for Chimera Familen... normalt lader jeg mig ikke tiltrække af bidte Vampyrere men det er bare et eller andet over dig jeg ikke kan modstå... fortæl mig om dit mærke i panden ''. Lazarus kiggede på hendes krop og så i hendes øjne igen * hun er smuk nok til at være en Fuld Blods *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:30

Hun lytte intraseret til det han fortalte "wow du må ha et spændne liv"sag hun roligt og betragte ham "jeg har desværre ikke hørt om dig før nu en jeg vil aldrig glemme dig"sag hun og kysse ham kort på munden før hun lod en finger køre hen over det mystiske mærke i panden "jeg er født med det"ag hun stille"jeg ved ikke hvad det bestyder eller om det har nogle betydning, jeg har læst i mange bøger men har aldrig fået et svar det er ret mystisk"sag hun og så lidt på hans overkrop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:42

Lazarus kørte en hånd over mærket '' Det er ikke noget jeg har set før.. Måske kan jeg kontakte min Clan og spørge om de ved noget om det.. men sådan en hjælp er ikke gratis ''. Lazarus grinede drilsk og Kyssede hende på munden i lang tid og sagde så '' du må give eller love mig noget til gengæld for min Clans hjælp lille smukke nyfødte Vampyr pige ''. Lazarus kørte drilsk en finger over hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:50

Hun så igen op på hans ansigt "hmm ja det ville jeg overveje"sag hun roligt og lod sin hånd nusse ham lidt på ryggen "og hvad ville du ønske??"spurgte hun og så på ham med et nysgerrigt blik og et chamerne smil og kysse ham så længe på munden før hun stoppe og så vendtne på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:11

Lazarus smilede og gengældte hendes kys. Laxarus grinede drilsk '' hvad vil du gerne tilbyde mig unge Vampyr.. hvad tror du gerne jeg vil have og hvad vil du gerne give mig? ''. Lazarus var faktisk nysgerrig over hvad hun ville svarer. Han var fascineret af hende og havde svært ved at få sine øjne væk fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:16

Hun nød kysset og så så på ham med et tænksomt blik*hvad vil han ha*tænkte hun men smilde så chamerne igen og så op på ham "hmm du vel ha min krop eller?"sag hun tænksomt "ellers ved jeg det ikke jeg ejer ikke noget andet en denne sølvhalskæde"sag hun og løftede den op så han ku se den tynde kæde hvor der hang et lille sølvhjerte på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:23

Lazarus smilede og slikkede sig om munden '' hvad siger du til at blive min slave.. tilgengæld vil jeg lære dig at bruge dine evner og kræfter... lære dig Vampyrens vej og engang imellem lade dig drikke af mit blod? ''. Lazarus havde aldrig haft en slave Vampyr før men han havde tit leget med ideen om en hvis han fandt den rigtige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:29

Hun så lidt på ham med et overvejne blik"men hvad vil du så ha mig til at gør som din slave?"spurgt hun og så på ham, hun ville ikke sige ja vis han ville ha sex heletid eller sådan nogleting for det var ikke lige hende men vis hun ku få et hjem"for det du nævte var kun ting du ville lære mig"sag hun roligt "du forståt vel at jeg gern vil vide hvad jeg går ind til ik?"sag hun roligt og så afvendtne på ham der var ho lige det plus at han var ret så lækker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:38

Lazarus smilede ondt '' hvis du bliver min slave går du som der bliver sagt, du er min og det er kun mig der må drikke fra dig og kun mig der på ligge en hånd på dig, kysse dig og bestemme over dig... det vil være dit job at sørge for jeg er glad og i godt humor.. opvarte mig. Holde mig med selvskab og kæmpe side om side med mig hvis jeg skulle ønske det ''. Lazarus grinede '' tror du virkelig en bidt Vampyr som dig ville kunne på sex med mig. Jeg har aldrig gjort det med en Bidt Vampyr før så bare rolig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:43

Elena så tænksomt på ham imens hun overveje det nøje før hun så sage "skal jeg så bo hos dig for det ville nok være det mest sikkreste"sag hun og så spørgne på ham før hun smilde "det er jeg glad for at høre"sag hun så og så på ham med et nysgerrigt blik, dt ville nok være svært at klare alle de ting men vis hun ku få svar på det med sit mærke og måske få husly ville det være skønt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:56

Lazarus nikkede '' vi køber det store hus i nærheden af kirkegården og gør det til vores lair. Men du er godt klar over at ritualet ville give dig et halsbånd på som tegn på at du er min slave og kun jeg ville kunne befri dig fra din tjeneste? '' Lazarus grinede ondt men dog med en sød undertone. Han ville ikke indrømme det men han kunne faktisk godt lide hende og hvis hun havde været Fuld Blods havde tingene måske set anderledes ud '' det er købt til i morgen ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:03

Hun smilde så og nikke "så går jeg med til det "sag hun og så på ham med et roligt blik før hun lænde sig ind mod ham og kysse ham på munden i lang tid før hun slap kysset og så på ham igen og sendte ham et chamerne smil, hun var lidt sur over at hun ikke selv var fuldblods for hun var vild med ham og det lage hun ikke skjul på at skulle gør ham tilfres ville være en ære.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:09

Lazarus kunne ikke lade være med at smile * hun er lige din type.. hvad er det du tænker på.. hun er en Bidt Vampyr.. Tag dig sammen, du er den store Lazarus Chimera, du kan ikke føle noget overfor et Bidt Vampyr *. Mød mig her i morgen. Lazarus forsvandt i hurtig hastighed


******Næste Nat ******

Lazarus havde købt det store hus tæt ved kirkegården og fået fragtet det magiske Halsbånd til slave ritualet frem. Nu ventede han bare på at Elena dukkede op. Faktisk glædede han sig til at se hende igen men det ville han ikke indrømme overfor sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:14

Elena kom gåne ned af gyderne hun var i dagens anledning iført en lang hvid stram kjole og et par høje hvide sko samt hendes sølvhalskæde, hendes var sat op i en hestehal og som sad perfækt, Elena smilde og glæde sig til at se sin nye herre igen og snusse derfor for at opfange hans duft.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:22

Lazarus ventede i huset som han havde sagt han ville købe til dem. Chimera Clanen var meget rig og det var derfor ingen problem for han at købe huset. Han sad i en stor trone aktie stol med et glas blod i hånden. Hans ene ben dirrede af spænding på at møde sin nye slave. Men da han så det stoppede hans ben og han fnøs * Hvorfor er jeg så spændt på at møde hende.. hun er jo bare min slave *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:30

Elena fandt omsider fram til huset og banke så på den storfe dør, hun betragte huset med et muntert smil på læben*et hjem omsider*tænkte hun og glæde sig mere og mer til at se sin nye herre, hun ratte lidt på sit hår selvom det sad perfekt men hun ville jo så gerne gøre et indtryk på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:35

Lazarus smilede * hun er her nu *. Lazarus rystede på hovedet * hvad er der galt med mig hvorfor er jeg oppe at køre *. Lazarus rømmede sig og sagde med en kold stemme '' kom ind døren er ikke låst ''. det var lang tid siden han havde haft det sådan han følte sig som en lille skoledreng. Det var bestemt ikke en følelse han kunne lide og dog var det alligevel rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:39

Hun smilede da hun hørte hans stemme, hun skubbe roligt døren op og trådte indfor og så lidt rundt før hun fulgte hans duft og stoppe op foran tronen og så op på ham med et chamerne smil og nejede kort "så er jeg her her"sag hun høffligt og rette sig op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:49

Lazarus tog en slurk af hans drink og nikkede til hende '' der ligger et magisk halsbånd på bordet foran dig. Den er lavet med et ritual over mit blod af Folkene fra min Clan. Når du tager det på frivilligt underlægger du dig min magt og vilje. Det vil skade dig hvis du modsætter dig mine ordre , kysser andre end mig, prøver at skade mig, forråder mig eller drikker fra folk jeg har forbudt dig at drikke fra.. hvis du er indforstået med disse regler og tager halsbåndet på vil der komme en klik lyd og så er du min slave til jeg frigiver dig... hvis jeg frigiver dig ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 17:54

Hun så lidt på halsbåndet det var mange ting der lå i det halsbånd men hun acepeterede det afligevel selv om det sidst han sag lød lidt ubehaligt, hun tog hånden framorsigtigt halsb og satte fåndet fast rundt om hendes tynde hals, hun så så op på ham da det sad faat om hendes hals "jeg aceptere det"sag hun og nejede kort for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:55

Lazarus smilede ondt og holdt sin hånd frem og sagde med en kold dyster stemme '' Kom og sæt dig på gulvet ved siden af min stol... Så lader jeg dig drikke lidt af mit blod ''. Lazarus grinede lavt men ondt. Han kunne lide af have en slave. Problemet var at han kunne lide sin slave. Dog havde han ikke tænkt sig at vise det og prøvede at skjule overfor sig selv og Elena at han kunne lide hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 13:59

Hun smildesvagt og gjorde som han sage, hun rette sig helt op og gik hen ved siden af hans høje stol og satte sig forsigtigt ned på gulvet imens hun så op på ham med et roligt blik som om de blot var venner, hun nikke svagt "tak herre"sag hun og lod en finger røre forsigtigt ved sit mærke i panden da det følte som om det brændt svagt inde bag huden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:03

Lazarus klappede hende på hovedet som et menneske klapper sin trofaste hund så satte han sit håndled ned til hendes mund '' Du får lov at drikke lidt fordi du er god til at lystre ''. Lazarus smilede. Han nød virkelig det her. Han var bestemt ikke en god person det var nemt at se men noget i han kunne ikke lade være med at føle at han ville dø for at beskytte Elena. Det var en følelse der næsten gjorde ham syg. Hvordan kunne han være så blødsøden og have sådan nogle svage følelser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:08

un smilde chamerne op til ham før hun så lidt på hånden og sage så "jeg gør mit bedste for at tjene dig herre"og satte derefter tændene i hans hånd og suge n lille smule af hans stærke men skønne blod, hun stoppe lidt tid efter og trak sig ud af hans hånd igen hvorefter hun slikke sig om munden og så op på ham, Elena er jo også en smuk kvinde og hun har en meget rolig måde at være på overfor alle selv når hun nedlægger et bytte er hun rolig men dog kold, det er helt utroligt at hun igen anelse har om hvem hun er.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 2 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum