Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 12:34

Hun smilde chamerne til ham og slikke ham kort på halsen før hun sarede "ja herre jeg ville ønske det var mig for jeg kan li dig herre"sag hun og nusse ham lidt rundt omkring på kroppen imens hun kysse hans brystkasse blidt men hurtigt.

//ku hun måske med din far??//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 12:38

Lazarus smilede og kiggede på Elena '' Hvilken fryd at du er min slave... Jeg kan få dig til at gøre hvad jeg vil.. Forresten så har en spøgelses pige udfordret mig... Så jeg skar min adresse ind i hendes arm så hun kunne finde mig når hun ville slås... Når hun kommer så tag hende til fange og bring hende til mig så jeg kan knuse hende ''. Lazarus grinede ondt.

// hvad mener du?... er også gået i gang med den Baggrund XD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 12:41

Hun kigge op på ham "javel herre jeg skal nok bringe hende til dig"sag hun og kysse ham på munden i lang tid før hun kysse ham med af halsen og vidre ned imens ´hun nusse ham rundt omkring.

//okay fnio:), jeg mente bare at din far måske ku komme fordi du havde fortalt ham at jeg var din slave?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 12:49

Lazarus smilede '' Godt men jeg kræver at du piner hende først... Vis hende at ikke engang min slave er til at spøge med...Gør din Klan ære og besejre hende... Har du andet du vil spørge mig om eller sige? ''. Lazarus slikkede sig om munden og begyndte at kysse Elena's kraveben blidt og lidt efter hårdt.

// Han ville nok ikke komme da han jo er i Italien men ville måske på et tidspunkt sende en for at føre hans ord //.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 12:54

Hun nikke "javel herre jeg vil ikke skuffe dem"sag hun og nusse ham i håret imens han kysse hende, hun nød at ligge så tæt og hun nød også hans kys, hun begyndte at kærtegne hans mave med en rolig hånd imens hun så på ham og nusse fortsat hans hår.

//okay det er også fint nok//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 12:58

Lazarus smilede og kiggede drilsk på Elena '' Tror du jeg er en bamse eller sådan noget. Stop med det nusseri. Bid mig og lad din dyriske side tage over. Jeg vil se hvor vild du kan være når du lader dit og mit blod flyde i dine årer ''. Faktisk nød Lazarus at ligge og blive nusset men han ville ikke indrømme det overfor sig selv og derfor var det underligt for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:02

hun lo blidt "nej du er da ingen bamse store herre"sag hun hurtigt og nikke hun stoppe nuseriet og bed sig fast i hans hals, hun suge lidt af hans blod og mærkde at hun blev stærker, hun begyndte at køre en hånd hen over hans lem imens hun så ham i øjene og suge blod imens hun med den anden hånd nev ham lidt rundt omkring, hun bevæge sin krop lidt op og ned på en sexet måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:10

Lazarus smilede og nød da hun bed i ham. Han kiggede ophidset på Elena da hun viste en mere dyrisk side. Lazarus kørte en hånd fra hendes hals hen over hendes bryst og satte den på hendes hofte så han bedre kunne føle hendes bevægelser '' Jamen dog. Vidste slet ikke du havde sådan en dyrisk side smukke slave ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:13

hun suge lidt mer imens hun bevæge sig hurtiger op og ned af ham, hun stønne svagt og kørte sin hånd ned langs hans ben imens hun med den anden greb fat i hans hår hun bevæge sig hurtiger og hurtiger imens hun stønne af nydelse, hun sendteham et lusket blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:19

Lazarus kunne mærke hvordan hun sugede lidt mere af hans blod. Normalt ville det havde været nok til han havde dræbt den der gjorde det men ikke Elena. Han kunne lide hende og han stolede på hende. Han smilede af hendes støn og satte begge sine ænder på hendes røv og klemmede til. Hans øjne begyndte at lyse blodrødt og hans hugtænder kom frem. Den dyriske side var kommet frem i ham. Der var noget farligt og dyrisk over ham når han var sammen med Elena. Han ville aldrig skade hende og det var bestemt kun på en god måde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:24

hun stoppe langsomt med at drikke hans blod og trak sig tilsidst ud af hans hals, hun mærkde hans hænder på sin røv men sendte ham blot et chamerne smil før hun satte farten op og rykke sig op og ned af ham imens hun stønne svagt og så på hans skinne øjene med et udfordnerne blik, hun ville aldirg skade ham og hun ville altid støtte ham lige meget hvad han rode sig ud i ville hun støtte ham.

/7hehe det ku ellers ha været pinligt vis hans far kom ind og så dem;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:31

Lazarus kiggede på hende med en ondt blik '' Beskriv hvilken følelse høre igennem dig lige nu slave... Beskriv det med så mange ord som muligt... Lad ondskaben og dyret i dig slippe helt fri.. Jeg stoler på dig... Jeg vil se dig lukke din indre Fuld Blods Vampyr ud... Sådan som jeg gør nu ''. Lazarus kiggede på hende og smilede imens hans øjne lyste.

// Hehe.. Ja kunne han havde gjort hvis de var på slottet i Italien //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:37

Hun så på ham imens hun stadig bevæge sig op og ned af ham "jeg føler tryghed, en mystisk glæde, en varm følelse og masser af nysgerrighed samt lusket hed"sag hun og betragte hans lysne øjene"javel"sag hun kort og lukke øjene og sygte dybt ind i sit sind, hun stødte på en dyrisk og vildskab samt klogskab, hun slog åjne op og så på ham hendesøjene lyste nu i en klar sølvfarve og hendes bevægelser bliv hurtiger en nogel sinde før, hun sendte ham et smil og begyndte at treke hans kappe af imens hun bevæge sig op og ned og stønne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:59

Lazarus bed sig i underlæben. Aldrig havde han set en Fuld Blod eller noget andet væsen med så smukke øjne. Han kunne fortabe sig i dem. Da hun tog hans jakke af og blev vildere kunne han ikke lade være med selv at komme med en tilfreds knorren der næsten lød som en ulvs. Lazarus smilede og efter hans bid flød lidt blod ud fra hans underlæbe '' Sådan der slave. Lad magten og styrken i dit blod tage over og råde over dit sind. Lad kræften strømme igennem dig og lad den styre dig... tage over ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:03

hun nikke kort til hans ord og stoppe med at bevæge sig op og ned nu slikke hun has overkrop imens hun lod en håndkøre hen over hans bukser et par gange imens hendes anden hånd og hans, hun bevæge sit under liv hurtigt imens hun stønne svagt og skiftevis slikke og kysse hans over krop, hans øjene skinne klr de ligne nesten flydne sølv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:07

Lazarus knorrede og slikkede sig om munden. Han kunne føle hvordan han havde lyst til at tage kontrollen og flå alt tøjet af hende. Men han gjorde det ikke. Han ville vække hele hendes Fuld Blods væsen og begær, frihed og dyrisk tiltrækning var den bedste måde at gøre det på. Han vidste hun var lige så tiltrukket af ham som han var af hende. Lazarus smilede ondt og kiggede hende direkte ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:12

hun så ham i øjene med et blik der ikke rigtigt ku læses, hun mærke kræfter kommeop i hende som hun aldrig før havde følt og hun mærkede sin klans magi vokse inde i hende, hun stønne let og så lidt rundt før hun med en hurtig bevægelse knappe hans bukser op imens hun så spørgne på ham, hun havde lyst til at ligge nøgen ved hans side og de var nu også det hun prøvede på imens hun mærkede blodet i hendeskrop sende en masse kræft i hendes krop som hun aldrig nogle sinde havde forstillet sig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:16

Lazarus nikkede som for at give hende lov. Han brugte selv for mange kræfter på at holde sig selv tilbage til at han kunne snakke. Med en hurtig bevægelse flåede han hendes trøje af og knorrede. Lazarus kiggede bare dybt ind i hendes smukke øjne og følte en kontant med hende han aldrig havde troet han nogenside skulle føle. Den kræft og tiltrækning der var imellem dem var overvældende.

// har sendt den Baggrund til dig XD //.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:20

hun smilde et frækt smil før hun trak hans bukser af og trak langsomt hans underbukser af imens hun så på ham med et frækt men lykkligt blik, hun bevæge sig lidt op og ned igen imens hun trak hans undebukser helt af og smed dem ned på gulvet.

//okaii takker//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:25

Lazarus kiggede på Elena og tog med en hurtigbevægelse fat i hendes nakke og træk hendes hoved ned til hans. Så kyssede han hende hårdt og længe. Han knorrede en smule og han gled blidt hans tunge ind i hendes mund imens han kyssede hende. Han tog om en af hendes bryster med den anden hånd og holdt hårdt fast. Han kunne mærke sit eget blod blive fuldt vækket og hvordan kræften fra hans blod strømmede igennem ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:30

Elena så ham dybt i øjene hun mærkde hans faste greb om hendes ene bryst men nød det blot, hun trak med sin en hånd sine undebukser af og lag sig helt tæt på ham, de lå nu begge nøgne hende oven på ham, hun mærkede sit blods styrke vokse og lod sag langsomt køre kroppen op og ned af ham imens nu stønne af nydelse og lod en hånd holde ham på halsen.

//tak det var en virklig god bagrunds historie;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:42

Lazarus kunne mærke hvordan deres kroppe mødtes og hvordan hendes bløde hud ramte hans. Lazarus mærkede hvordan hendes smukke øjne holdt ham fast så han ikke mistede kontrollen helt. Han knorrede i takt med hun gned sig op og ned af ham. Han hold stadigvæk den ene hånd om hendes bryst og gled en finger med den anden hånd og og ned af hendes ryg. Han kunne mærke hvordan han var svækket efter af have mistet blod men det nød han bare lige nu.

// Hehe okay tak. Er glad for du kan lide den XD //.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:46

hun bevæge sig hurtiger og hurtiger imens hun så på ham "du må godt drikke lit blod"sag hun stille og lod en hånd forsigtigt glide ned langs hans mve og vidre ned imens hun stønne og bevæge sig hurtiger op og ned, hendes anden hånd lag hun på den hånd hanhodt fast om hendesbryst med, hun smilde frækt og kysse ham på halsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:52

Lazarus slikkede sig om munden og åbnede sin mund og kyssede hendes hals og bed hende derefter i den og sugede lidt af hendes blod. Imens han gjorde det fjernede han hånden han havde på ryggen af hende og førte den langsomt ned imellem hendes ben og og kærtegnede hende imens han langsomt drak blodet fra hendes hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 14:56

Hun mærkede hans ænder glide ind hendes tynde hals og suge hendes lod, hun smilde frækt og nød hans kærtegne hånd imens hun forsigtigt lod sin hånd holde om hans lem og nusse det lidt imens hun bevæge sig langsomt op og ned, hun nød det fuldt ud og stle på at han ikke drak for meget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 6 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum