Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:53

Elena sukke *sikke en stærk kvinde*tænkte hun sarkastiskte og rejse sig op "det skal være mig en ære"sag hun og smilde iskoldt imens hun gik over mod kvinden, da hun kom tæt nok på greb hun fat i kvindens hår og skubbe hendes hovdet til siden så halsen var blottet "hold kæft"hviskede hun koldt til kvinden og bed sig hurtigt fast i kvindens hals og suge langsomt kvindes blod intil hendes hjerte stoppe med at banke og livet forlod hendes øjene, hun trak sig ud og smilde koldt hvorefter hun smed kvinden ove skuldren og forlod huset, kort tid efter kom hun ind til ham igen og satte sig op på hans skød hvorefter hun kysse ham på munden og lod lidt af kvindes blod gå over i hans mund imens hun begyndte at nusse ham i håret og kæle ham et vis sted med den anden hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:57

Lazarus smilede og sank blodet * hun er jo en koldblodet dræber... Hvor er jeg glad for at hun er en Fuld Blods *. Lazarus lagde en hånd på hendes ryg og en på hendes hofte og kiggede hende ind i øjnene '' Du er en god slave... underholdende, smuk, ond og kold ''. Lazarus smilede ondt og kyssede hende på munden med et vildt og dyrisk kys. Hans øjne blev blodrøde og lyste.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:00

Hun smilde chamerne da han nævnte hvad hun var "tak herre"sag hun roligt og nusse ham forsat i håret og kertægne ham et vis sted ude på bukserne imens hun gengældte kysset, hun lod forsigtigt sin tunde køre hen over hans tænder før hun igen kysse ham hurtigt men ret lækkert.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:04

Lazarus lænede sig tilbage i sin stol og nød det. Han kiggede forsat på Elena med hans røde lysende øjne. Han slikkede sig om munden og Kyssede Elena og bed hende i underlæben så lidt blod løb ud og ned af halsen på hende '' Jeg er overrasket over hvor god en slave du er... jeg har slet ikke behøvet at straffe dig i nu ''. Lazarus tappede en finger imod hans læber '' Hmm... Mååske skulle jeg til at være mere ond ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:09

Hun stoppe langsomt med at nusse og kertegne ham og kysse ham kort igen før hun lod en finger tøre blodet af sin hals og kørte sin blodig finger hen over hans læbe med et forsigti bevægelse, hun smilde chamerne og lage hovdet på skrå "tak du er en stor herre"sag hun roligt "mere ond hvordan?"sag hun spørgne og så på ham med sine kønne grå øjene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:22

Lazarus smilede ondt og kiggede på hende '' har jeg sagt du måtte stoppe med at underholde mig ''. Lazarus aktivere halsbåndet via det blod han havde lagt i halskæden. En stor smerte ville nu flyde igennem Elena en næsten uudholdelig smerte. Dog stoppede han ved at aktivere det efter et par sekunder. Han kunne jo godt lide Elena faktisk kunne han godt se sig være sammen med hende. Men Lazarus var ikke en person der bandt sig hurtigt og han havde svært ved følelser som kærlighed og glæde da det lå lang fra hans normale personlighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:28

Elena stivnede da hun mærkede en stærk smerte gå gennem hende dog sag hun ikke noget lukke blot øjene og bed sig i læben for at holde smerten inde i sig selv, hun åbnede dem igen og så på ham "undskyld herre"sag hun så og kysse ham igen på mundenimens hun kærtegne hans krop med hendes rolige tynde hænder, hun så på ham med et helt roligt blik der nok ville undre mange folk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:34

Lazarus grinede lidt og kørte en finger frem og tilbage over hendes hals '' svar mig på hvorfor du tager det så roligt slave... Svar mig også på hvad vi skal lave nu... jeg keder mig ''. Lazarus nød virkelig Elena som slave og han nød faktisk at side og nusse med hende som et kæreste par ville gøre. Dog ville han ikke indrømme det overfor sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:38

Hun så lidt på ham og smilde så chamerne "fordi jeg ikke er bange og ej heller ikke utryg"sag hun roligt og kysse ham kort på halsen før hun tilføj "vi ku gå ud og dræbe et par fulde svin?"forslog hun og så lidt på ham med et nysgerrigt blik imens hun lag hovdet på skrå og betragte ham nøje imens hun kærtegne hans brystkasse med en finger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:43

Lazarus grinede '' Hvilken dyrisk lyst du har til at dræbe.... Men nej ikke flere drab i dag.. Vi vil ikke have det kommer til at vrimle med Vampyr jægere og andre væsner der mener vi ikke må have det sjovt '' Lazarus tappede sine læber med sin finger '' Først skal du danse for mig... imens du danser skal du tænke over tre forslag vi kan lave ''. Lazarus grinede med en drillende stemme før han kyssede hende blidt og længe på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:50

han smilede "det forstår jeg de dusørjæger er skøre"sag hun roligt og gængældte kort kysset før hun rejste sig op og tråde ud på gulvet "jeg er altså ikke en mester til at danse"sag hun hurtigt men begyndte så at danse nogle få grundtrin før hun danse alt muligt blandet men det så ikke sjovt ud men meget sexet ud, hun tænkte lidt men det var svært at finde på noget de ku lave "vi ku gå en tur og snakke lidt eller vi ku ligge og nusse hinannden på en seng eller vi ku danse sdamen"forslog hun så imens hun langsomt stoppe dansen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 17:56

Lazarus kiggede meget fascineret af hendes dans. Hans øjne lyste stadigvæk. Lazarus begyndte at tappe sine læber med en finger og sagde lidt tid efter '' Fortæl mig hvilken af de tre ting du helst vil lave... Når du har gjort det så kom her over og giv mig et godt kys... Og det skal være et godt kys ''. Lazarus syntes Elena var meget smuk og han havde svært med at holde sine øjne fra hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:10

Hun stoppe roligt dansen og sag med et chamerne smil på læben "helst nr. 2 den med sengen"svarede hun og gik over og satte sig op på hans skød hvorefter hun lænede sig helt ind imold ham og kysse ham hårdt men sexet og længe på læben imens hun lage armne om ham, hun kunne heller ikke lade vær med at smile nå hun var sammen med ham for han var så smuk i hendes øjene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:15

Lazarus smilede og løftede hende op i hans arme da han rejste sig op. Han bevægede sig men en utrolig hastighed og efter et par sekunder stod de på hans værelse. Der var en stor, flot gammeldags dobbelt seng, et stort flot skab, et skrivebord og på væggen hang hans sværd Zahiro. Selve rummet havde en gammeldags og dyster aura over sig. Det var starinlys rundt omkring for at oplyse rummet. Lazarus satte blidt Elena ned på gulvet og kiggede på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:22

Elena smilde og mærkede hans enorme styrke, hun slap ham roligt og så lidt rundt i rumet "her er smukt"sag hun så roligt og betragte rumet lidt før hun så på ham "har jeg enligt mit ejet rum eller skal jeg være hos dig"spurgte hun blidt og kysse ham på munden i lidt tid før hun satte sig ned på sengekandten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:32

Lazarus smilede og sagde med en drilsk stemme '' Det har jeg ikke besluttet i nu... Det må tiden vise... Syntes du ikke det lyder som en god ide min smukke slave ''. Lazarus satte sig ned ved siden af hende og kyssede hendes hans og nappede lidt i hendes øre. Lazarus puttede hænderne bagved hovedet og lod sig falde ned i sin bløde og dejlige seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:36

hun nikke "jo det er en strålne ide store lærkre herre<"sag hun og sendte ham et chamerne smil, hun nød hans kys og da han lag sig ned lag hun sig roligt oven på ham hvorefter hun begyndte at kysse ham på halsen og vidrene ned på brystet imens hun kærtegne ham rundt omring på kroppen, det her nød hun fuldt ud*jeg gå igennem ild,vand luft og jord for ham*tænkte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:47

Lazarus smilede da han læste hendes tanker. Han krammede hende tæt ind til ham. Han vidste ikke hvorfor han gjorde det. Han havde bare lyst til det. Lazarus smilede og kiggede på hende '' Du sover lige her i mine arme hver nat min Smukke slave ''. Lazarus kunne ikke fatte hvorfor han var så sukkersød lige pludselig * hvad er der galt med mig hvorfor sagde jeg lige det der.... Er jeg virkelig til at blive en af de der blødsøden lalleglade folk... hvorfor er jeg som en varm bamse når jeg er sammen med hende *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 18:58

Hun blev en smule paf da han krammmme hende men så lag hun sine arme om ham og krammede ham igen før hun sage med en chamrerne stemme "det vil være mig en stor ære her"sag hun og begyndte at kertegne ham igen imens hun kysse ham rundt omkring, hun nød det virklig og tænkte ikke over at han ændre sig tit.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 19:34

Lazarus smilede til Elena '' Jamen så er det jo sådan det bliver ''. Lazarus nussede hendes ryg med hans ene hånd og kørte en hånd igennem hendes smukke bløde hår. Lazarus syntes hun var herlig som hun var. Han kiggede på hende med de røde lysende øjne '' Vil du virkelig gå gennem ild og vand for mig smukke slave? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:24

Hun smilede og nikke "ja "sag hun roligt og lod en hånd køre gennem hans hår, hun så lidt på ham da han nævnte det hun havde tænkt men svarede så charmerne "ja det mener jeg store lækkre herre"sag hun og kysse ham op og ned af halsen det endte med at hun slikke ham lidt på halsen imens hun kærtegne ham overalt på kroppen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:28

Lazarus grinede og lod hende have hendes hænder hvor hun ville. Han havde en flot veltrænet krop. Han lå og nød det. Det var aldrig nogen der havde sagt de ville gå gennem ild og vand for ham før og virke mente det. Lazarus smilede og sagde et kort glædesfyldt '' Tak ''. Han havde fundet en smuk Fuld Blods Vampyr og så var hun helt loyal overfor ham. Det var lang tid siden han havde været så glad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:33

hun stoppe langsomt med at slikke ham på halsen men så ham så dybt i øjene og lod en finger forsigtigt glide ned fra hans bryst og vidre ned af hans veltrænet korp imens hun så kysse ham på munden "du skal ikke takke herre det er mig der takker"sag hun ogkysse vidre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:38

Lazarus gengældte kyssede og kørte langsomt en hånd ned af hendes ryg. Med en pludselig hurtig bevægelse vendte han hende om så hun lå nederst. Hans øjne så fra hendes ansigt ned af hendes hals og så ned af hendes kjole. Lazarus slikkede som om munden '' Og hvorfor er det så dig der takker mig min smukke slave? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 22:43

Hun smilde chamere op til ham da hun nå lå nederst "jeg takker fordi jeg må være så tæt på dig herre og at jeg må underholde dig"sag hun roligt og lag en hånd på hans ryg "tag bare en tår vis du har lyst"tilføj hun og rykke hovdet let til side så hendes tynde marmorhvide hals kom til syne samt den slave halskede hun havde på ku ses, hun nusse ham let på ryggen og sendte ham et frækt blik, hendes evne til at chamere var utrolig og yderst bruglig da hun altid chamerede sit bytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 4 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum