Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:23

Lazarus kikkede ned på hende og smilede '' God slave ''. ud af skyggerne kom en Vampyr til syne og lagde et brev foran Lazarus og forsvandt igen ind i skyggerne. Lazarus åbnede brevet og han læste det lidt igennem. Først forsvandt hans smil så kom det tilbage sammen med en lavmælt ond latter '' Jamen dog. Det ser ud til jeg nu ved hvad dit mærke betyder... men du må tigge for at få det at vide... og tigge godt ''. Lazarus slikkede sig om munden og smilede ondt til Elena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:28

Elena smilde lidt men det forsvandt dog da herren fik et brev, hun så nysgerrigt på det og smilde så da han nævnte noget om hendes mærke "herre jeg beder dig sig vad der står"sag hun og knæle foran ham "du må få lidt af mit blod eller vad du nu ønsker bare jeg for svaret fra brevet"sag hun bedne og så op på ham med et roligt blik i øjet, hun ville gøre alt blot for at få svaret fra det brev det ku måske fortælle hvem hun var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:32

Lazarus viftede brevet foran hende og grinede ondt '' du må tigge bedre end det der for at få det at vide min lille slave... Men hvis du ikke vil have det at vide sååh ''. Lazarus kiggede over imod pejsen og smed brevet ind i den buldrende ild. Så kiggede han på Elena og grinede ondt imens man kunne høre brevet der brændte op i ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:36

et stort suk undslamp hendes læber da hun så over på pejsen hvor brevet nu blev til aske*nej,,,nej*tænkte hun og så op på ham medet stille blik "herre jeg er ikke van til at tigge"sag hun stille og rejste sig op og kysse ham hele vejen op af benet hvorefter hun igen så på ham"jeg vil gøre alt for at få afvide hvad der stod i det brev herre alt bare sig hvad og jeg vil gøre det"sag hun og sank ned på knæ igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:44

Lazarus smilede ondt '' så er det jo en fantastisk mulighed for at at øve dig på at tigge.. syntes du ikke? ''. Lazarus grinede ondt. Det var nemt at se han var en kold og hjerteløs person ud af til. Men i virkeligheden havde han lyst til bare at fortælle hende hvad der stod i brevet. Men han syntes det var på sin plads at drille og pine hende lidt. Han nød at drille hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:52

"javel herre"sag hun kort og så tænksomt op på loftet før hun smilde svagt og lænde sig ind mod ham og kysse ham længe på munden imens hun begyndte en svag nynnen før hun stoppe og så ham dybt i øjene "herre jeg beder dig og tigger om at få afvide hvad der stod i brevet"sag hun med et lys stemme og jysse ham på pånden derefter på munden og teak sig tilbage igen "jeg bedrer dig herre det betyder virklig meget for mig og jeg vil tigge fra nu af til jeg engang for svar store herre"sag hun og nejed kort og lod en hånd køre gennem sit hår imens hun så på ham tag sage igen "jeg tiger og tiger til al evighed tid herre"og satte sig ned på knæ foran hans ben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 14:58

Lazarus smilede og lavede et enkelt nik '' Godt så.. Se du kan jo godt når du tager dig sammen min slave... Dit mærke er et æld gammelt ritual mærke.. det skjuler ens sande natur... Da ham Vampyren bed dig skulle han blot sænke sine tænder i dig en gang og ikke engang forvandle dig.. for du var allerede en Vampyr.. din Vampyr side var bare skjult i dit mærke og blev lukket fri da han bed dig... Du er en Fuld Blods fra Torirre Clanen.. de har en helt speciel blods evne.. de er i stand til at rejse fra en skygge til en hurtighed der matcher et blik med øjet.. De var en gammel Assasin Clan der skulle have været blevet stukket i Ryggen af en Anden Clan og derved udtydet... Alt tider på du blev reddet fordi en Vampyr ofrede sit liv ved at lave det mærke på dig.. nok din Mor eller Far.. jeg kan finde ud af mere om din Clan hvis du vil min slave? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:07

Hun rejste sig op fra gulvet og stille sig ved siden af ham imens hun slugte alt hvad han sage om hende og hendes klan "så er jeg ikke normal bit vampyr"sag hun stille og så op på ham med et blik der viste at hun nu var glad "tak herre jeg er glad for du lod mig høre det"sag hun og sendte ham et chamerne smil "ja jeg vil gerne vide mere"sag hun, lige nu kørte alt det han havde sagt rundt i hovdet på hende hun var ikke en bit vampyr næ hun var en fuldblods og det gjorde hen glad, så småt som hun nu fik det hele af vide begyndte hendes blod nu at lugte stærker en det før havde gjordt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:12

Lazarus smilede '' Dog er det nok bedst vi ikke siger til nogen du er en Fuld Blods fra Torirre Klanen.... din klan er jo blevet dræbt.. jeg ved ikke så meget om det da det skete i Spanien men jeg kan sende nogle af mine Agenter over for at samle lidt information om det.. det vil bare tage lidt tid ''. Lazarus klappede sine hænder sammen to gange '' Jeg keder mig.. underhold mig slave ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:21

hun nikke "min mund er lukket herre"sag hun og sendte ham et chamerne smil, hun blev dog lidt overasket da han lige pludslig bad hende om at under holde ham men hun smilde så igen og gik hen foran ham, hun hoppe op på hans skød og begyndte at nusse ham på ryggen og kysse ham hefigt på munden som kun hun ku gøre, hun nød enligt dette men sag det dog ikke for hun vidste ikke helt hvad han følte for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:31

Lazarus kunne høre i hendes tanker at hun nød det * Jeg er ikke den eneste der nyder det ser jeg.. jeg kan også slappe lidt mere af nu hvor jeg ved hun er Fuld Blods og den eneste fra hendes Klan... jeg vil bare ikke lade hende vide jeg nyder det.. jeg tror jeg vil drille hende lidt *. Lazarus smilede ondt '' det ser ud til du nyder det slave... jeg beordre dig at fortælle mig alle dine følelser for mig ''. Lazarus grinede ondt og drilsk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:37

¨Hun fortsatte et stykke tid intil han sag noget igen, hun stoppe hurtigt*h k godt*tænkte hun kort og så lidt på ham med et tænksomt blik hvordan skulle hun dog fortælle det hun, hun sukke svagt men rette sig op og hviskede i hans øre "jeg kan li dig herre ikke bare som en ven men som mere"sag hun stille og lukke øjne og fortsate "og det har jeg kunne siden jeg mødte dig"slutte hun af og lænede sig ind mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:41

Lazarus smilede og kyssede hende hårdt på munden og tog så om hendes hofte med et fast greb så det gjorde en smule ondt på Elena '' Og hvad har du så tænkt dig at gøre ved det slave? ''. Lazarus nød at drille hende og han følte det næsten berosende at have den magt over hende som han havde. Han vidste han kunne lide hende på samme måde og han kæmpede ikke imod mere nu hvor han vidste du var Fuld Blods.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:48

hun nød hans kys fuldtud men bed sig så lidt i læben da han holdt ret hårdt fast på hendes hofte "jeg vil prøve at vinde din kærlighed"sag hun og begyndte så at kysse ham hårdt på munden imens hun lage armne om ham, det var rart at side så tæt på ham men hun måtte også holde lidt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:51

Lazarus grinede '' Og hvad fortæller dig at jeg er i stand til at føle kærlighed? '' Lazarus greb med et hurtigt ryk fat i hendes hår og sank hans tænder i hendes hals og drak lidt af hendes blod * tænkte det nok... hendes blod er ved at vækkes.. Kan smage det allerede er blevet stærkere.. det på have vågnet da hun smagte mit blod første gang.. Interessant.. meget interessant *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 15:59

hun smilde lusket "det er der ingen der har fortalt"sag hun roligt, han greb dog hurtigt fat i hendes hår før hun ku nå og at sige mere men hun havde dog intet at sige, hun mærkede lidt af hendes blod forsvinde men gjorde dog intet for at stoppe ham for han var jo hendes herre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:02

Lazarus slikkede sig om munden og kyssede hende blidt på læberne. Lazarus kiggede på hende med et ondt smil og kørte en finger blidt ned af hendes kind '' gå ud og find mig et menneske jeg kan lege med.. i live tak... du har en time.. lad det være en der gør modstand... de er de sjoveste ''. Lazarus grinede lidt og slikkede på bidemærkerne på hendes hals så de forsvandt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:06

hun smilde da han stoppe og nikke så "javel"sag hun lydigt og skubbe blidt hans hænder væk fra hende og hoppe ned fra stolen og lande elegandt på gulvet før hun vendte ryggen til ham og gik igennem huset og ud af hovdøren hvorefter hun gik ned mod gyderne for at finde et bytte til herren.

//kan du spille byttede?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:13

// Ja skal jeg nok ^^ //

En dame på omkring 22 kom gående i gyderne hun havde en taske over den ene skulder hvor på der stod. Di Morga's karate skole. Hun nynnende en glad sang i det hun gik rundt, intetanende om at Elena var i nærheden. Intetanende om at hun ville blive føde og legetøj for de to Vampyrer og ført til deres hus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:17

Elena stoppe op da en lugt ramte hendes næsebord*menneske*tænkte hun og smilde koldt hvorefter hun fulgte lugt, hun stoppe op et stykke foran kvinden og betragte hende med et koldt blik*karateskole hvad skal man dog bruge det til*tænkte hun og lo koldt før hun gik nærmer "hvad har man her?"sag hun koldt i det hun kom nærmer og nærmer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:23

Kvinden sprang op i luften da hun blev overrasket. Kvinden grinede og sagde med en lettet stemme '' de på altså ikke forskramme mig så meget.. jeg er på vej hjem fra karate skolen, jeg har lige fået den grønne bælte i dag ''. Kvinden smilede stolt og anede ikke at Elena var en Vampyr der snart ville gøre hendes liv til et levende helvede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:28

Elena lo koldt da kvinde sprang op i luften af chok*hun får vist andrig det sorte bælte*tænkte hun koldt og smilde så chamerne til kvinden "det var ikke min mening at skræmme dem men tillykke med bæltet"sag hun og gik så med lynhurtigt skridt hen og gerb fat i kvindes bluse og svang hande over sin skuldre med lethed, hun holdt et fast greb i kvinden imens hun hurtigt gik hjem mod herren, efter kort tid åbnede hun døren og gik hurtigt gennem huset og ind i det rum hvor han sad "så har jeg et bytte"svarede hun og smed kvinden hårdt ned på gulvet foran ham hvorsefter hun gik hen og satte sig ved siden af hans stol på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:33

Kvinden skreg og da hun blev smidt på gulvet kom hun med en lyd af smerte. Hun græd og kiggede rundt imens hun sagde '' Hvor er jeg... hvad har i tænkt jer at gøre ''.

Lazarus tog fat i Elena og kyssede hende på munden '' Det ser ud til du har fundet en livlig en ''. Lazarus klappede Elena på hovedet '' God slave ''. Lazarus førte en finger over sine læber '' Slave.. få hende til at se hendes eget blod.. hun skal ikke dø af det ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:39

Elena smilde lusket til ham og nikke "javel herre"sag hun og lo lidt da hun rejste sig op og gik over mod kvinden "rejs dig op menneske"sag hun iskoldt men tog tog selv fat i hende og løftede hende op på bene hvorefter hun hurtigt blotte tænderne og bed kvinden i armen kort suge hun lidt blod før hun slap bidet og trak hovdet tilbage hvorefter hun resse på begge sider af bidemærket så der strømme lidt blod ud som kvindes tøj hurtigt suge til sig, hun smilde koldt og gik tilbage til sin plads ved siden af ham og dumpe ned på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Fre 30 Jul 2010 - 16:45

Kvinden skreg og prøvede at gøre modstand. Da hun så sit eget blod faldt hun på knæ. Blodet strømmede ud af pulsåren på hendes arm imens hun sad og skreg '' Hvorfor... Hvorfor gør i det her ''

Lazarus tog sig til tændingen og kom med en lyd der viste han kedede sig '' Slave... dræb hende langsomt og før hende væk.. alt hendes skrigen keder mig... når du har gjort det så kom tilbage og find en måde at underholde mig på ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) - Page 3 Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum