Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:52

Da den kom mere og mere en, skreg hun lavt og græd meget. Hun rystede meget og skreg højt da den var helt inde. Hun hev efter vejret og krøllede sig sammen. "Jeg... Jeg sagde du ikk måtte..." sagde hun med dirrende stemme og græd mere. Hun hulkede eller klynkede ikk. Hun fik bare mange tårer ned af øjnene. "Det gør frygteligt ondt...!" Hun prøvede at kravle væk, men det gjorde for ondt i hende underliv til at hun kunne bevæge sig for meget med det samme. Hun kiggede på ham og knyttede næverne. Hun gav ham en hård lussing igen og stoppede op. Hun tog sin hånd til sig og tog hænderne til hovedet, "Undskyld! JEg gjorde det igen!" hun græd mere igen. "Bare... Bare slå mig nu... Skal nok lade være med at sige noget til det..." mumelde hun. Han var stadig inde i hende og hun lå stille på ryggen. Hun havde ondt, men ville hellere dette end at han skulle slå hende.

//Skal sove nu...-.-

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 5 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 13:58

Han begyndte roligt at rykke i hende igen mens han nød det meget da hun slog ham lukkede han øjnene før han så mere og mere ond ud "måske skulle jeg gøre som din voldtægt mand og give dig anal" sagde han hårdt mens han så på hende hårdt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 14:27

Hun kiggede på ham, "Nej ikk det!" peb hun og hendes krop rystede. "Jeg skal nok samarbejde! Jeg skal nok gøre havd du vil have! Bare ikk det!" sagde hun bedende og kiggede bange på ham. Hun græd mere, "Vær sød... Bare ikk det..." hendes munden dirrede og hendes stemme var lav. Hun kom til at tænke på det og lagde en hånd der hvor hun slog ham. "Jeg gør det ikk igen... Det var bare... Du gjorde det selvom jeg ikk ville... Og er bange..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:12

"ja præcis du er bange det er grunden til du ikke kan nyde det" sagde han roligt før han begyndte at rykke i hendes underliv "jeg advare dig gør du det igen bruger jeg både din røv din mund og dit underliv ved hjælp af kopier" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:35

Hun nikkede let og begyndte at stønne da han rykkede i hende. Hun kiggede lidt bange på ham og nikkede let, "o...k..." sagde hun stille og stønnede stadig lavt. Hun lade sig ned og holdte en arm over sine øjne. Smerten begyndte at forsvindeog det begyndte at være behageligt. Hun stønnede lavt og kiggede på ham. Men følte sig flov og holdte sig for øjnene igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:41

Zero smilede og rykkede videre "se selv du begynder jo at nyde det" sagde han roligt mens han rykkede blidt videre "det gør ondt vis man tror det vil gøre ondt men normalt gør det ikke" sagde han mens han rykkede videre lidt hurtigere for at se hendes reaktion

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:43

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, "Nej... Nej jeg gør ej..." hun stønnede fortsat og gjorde det mere da han gjorde det hurtigere. Hun vred sin overkrop lidt og lagde en hånd lidt over sit underliv. "Du ødelægger den!" hun synes det gjorde mere ondt end før.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:54

Zero rykkede blidt igen "man kan ikke ødelægge et underliv medmindre man virkelig er hård Keela" sagde han roligt mens han rykkede blidt og ville ikke stoppe før hun nød det helt og fuldt igennem mens han ventede roligt og nød det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:58

Hun kigged på ham, "Vær sød.. Få den ud... Det gør ondt..." sagde hun i sine støn og prøvede at komme lidt væk. Hendes underliv gjorde ondt, "Det føles som om den sprænges." Hun knyttede hænderne lidt og drejede hovedet til den ene side.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:02

"vis du lover vi prøver en anden gang så kan jeg godt tage den ud" sagde han roligt og stoppede med at rykke så det var nemmere for hende at svare ham mens han ventede på hendes svar rolig og så ned på hende med et venligt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:07

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, "Nej...! Jeg vil ikk igen..." hun kravlede lidt væk så han kom ud af hende. Hun gav et hrådt støn fra sig da den var helt ude og hun lagde sig med et bump. Hun hev en smule efter vejret og mærkede ved sit underliv. Det gav et sæt i hende og hun kiggede på sin hånd. Hun kiggede bagefter på ham, "Jeg vil ikk Zero..." mumlede hun lavt og satte sig op.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:32

Zero rystede på hovedet som sagde at han ikke ville høre på det teknisk set skulle hun gøre alt hvad han sagde mens han så på hende fortsat og ventede på hendes svar lidt før han hev hende i anklen hen til sig vente hende om på alle fire og gjorder klar til at presse den ind i hendes røv uden at gøre det ikke endnu

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:35

Det gav et sæt i hende og hun sad helt stille. Hun fik et livløst blik og kiggede på ham, "Du-du må ikk..." græd hun og rystede. "Vær sød... Jeg gør alt! Blow job, hand, sex! Jeg gør det hele! DU må bare ikk gi mig anal!" hun græd og hendes krop var stivnet. Hun mærkede en følelse af at ville dø. "Vær sød, gør alt du siger bare ingen anal!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:50

Zero smilede ondt lidt før han pressede sin pege finger ind i hendes røv "hvad siger du" spurgte han som om han overhovedet ikke havde hørt hende mens han smilede mere ondt "måske skulle jeg gøre dette" han knipsede med den anden hånd og hans p'k blev større mens han smilede roligt han havde stadig fingeren i hende og gjorder klar til at putte hans voskede p'k i hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 16:58

Hun åbnede munden på gab og hendes krop rystede. "Nej! Ikk anal!" skreg hun. "Jeg vil gøre alt!" råbte hun bedene. "Jeg gir dig blow job, hand! Jeg vil endda prøve at tilfredstille dine behov for sex! Vær sød, bare ikk anal!" råbte hun grædene og holdte hænderne for sit ansigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 18:01

Zero tog fingeren ud hvorefter han rejste sig op og gik kort hvorefter han kom igen med noget tøj præcis ligesom det hun havde på da hun kom og gav hende det "jeg skal nok befrie dig for mig jeg rejser nu" sagde han roligt og gik hen mod døren "jeg rejser fordi en bestemt pige ved navn Zelvia har fået mig til at føle mig uønsket" og så forsvandt han i den blå luft

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 18:11

Hun sad stille og rystede. Hun kiggede på ham og kiggede undrende. Hun tog tøjet og kiggede på ham, "nej...! DU-Du må ikk rejse!" hun kiggede på ham og stivnede lidt da han forsvandt. Hun kiggede på tøjet og krøllede sig sammen. Hun fik det på lidt efter og kiggede rundt. "Ze-Zero...!" Hun kiggede rundt og løb rundt i slottet. Hun vidste ikk hvorfor, men hun ville ikk have han rejste. Hun ville være venner med ham, ogs selvom hun var lige ved at blive voldtaget og få anal igen. Så ville hun ikk miste en ven. Hun var det samme sted som før, "Zero!" råbte hun bare og håbede han ville høre det. Hun havde ikk fundet ham, men havde heller ikk kaldt før nu. Hun faldte ned at sidde med et bump og kiggede rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 18:16

Der kom et brev frem ved siden af hende hvor der stod 'det hele er Zelvia's skyld jeg vil have hun siger at hun tog fejl derefter vil Kaia fremvise hvor jeg er' det var det sidste der kom fra Zero eftersom han havde rejst hen til et helt andet land bare ventende på svar

//Out

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum