Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:33

Hun kiggede på ham, i tvivl om det. Hun smilede dog lidt og kom til at rødme der han smækkede hende bagi. Hun kom lidt fremad af det og kiggede på det hele. Hun havde ikk smag for at det skulle være det fineste og bedste, det skulle bare være noget behageligt. Hun kiggede rundt og fandt nogle bukser. Hun stoppede op og kom i tanke om noget, "Jamn du har da ogs brændt mit undertøj!" sagde hun og sukkede surt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 3 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:34

"ja det var ærgeligt" sagde han drillende før han rejste sig og gik hen til døren hvorefter han trykkede på en knap og juvel skabet kørte ned og blev erstattet med sexede BH'er og trusser mens han smilede til hende og gik hen og satte sig på sengen igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:38

Hun stoppede op og kiggede på dem, hun bed sig i læben og tog det der så mest almindeligt ud i hendes øjne. Hun fik bukserne på og gik ud til ham. "Sådan." sagde hun roligt og sukkede let. "Jeg hader at have trøjer på, de er indelukkede." sagde hun roligt og gik hen til ham. Hún satte sig på kanten og kiggede på ham. Holdte måske lidt øje og var på vagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:44

Zero smilede og lagde sig på sengen "du stadig ikke tryg ved mig" sagde han og hev hende med sig op til puderne hvorefter han lagde en arm om hendes mave og lagde sig ind til hendes ryg "så må du hellere blive det" hviskede han og kyssede blidt hendes nakke og nussede hendes mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:46

Hun rystede lidt på hovedet, "Nej det er jeg ikk..." mumlede hun roligt. Hun lå stille og rystede en smule da han holdte om hende. Hun lukkede øjnene og rødmede da han kyssede hendes nakke. "Men..." Hun stoppede op og synes faktisk at det var behageligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:50

"rolig jeg vil ikke have sex med dig Keela ikke nu i hvert fald" hviskede han og fortsatte "bare hygge så du bliver mere tryg ved mig" hviskede han mens han kyssede hendes nakke og smilede "desuden nyder du det jo Keela jeg tør væde på siden DET skete så har du ikke ligget tæt ved nogen"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 9:47

Hun kiggede imod ham, men drejede ikk hovedet særlig meget. *Han er ikk så slem nu...* tænkte hun stille og kiggede ligeud. Hun rystede på hovedet som svar, "Nej det har jeg ikk." sage hun roligt og sukkede. "Men jeg vil det heller ikk..." mumlede hun og kiggede på hans hånd ved hendes mave. Hun lukkede øjnene lidt i, det var behageligt og beroligende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 14:45

"du ser ellers ud til at nyde at jeg ligger her" sagde han roligt og nussede videre "bare luk øjnene og slap helt af og nyd dette" hviskede han mens han kyssede hendes nakke og nussede hendes mave videre "måske ville det være bedre med lidt massage" spurgte han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:19

Hun bed sig i læben, "Jeg nyder ikk du ligger her...!" sagde hun stille. Hun løj lidt, men hun var stadig ikk helt tryg over ham. Hun kiggede på ham og rytede på hovedet. "Jeg vil ikk have massage, jeg får gåsehud af sådan noge. Det er ikk behageligt..." Hun lagde hovedet igen og lukkede øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:39

"så bliver vi bare ved sådan her" hviskede han og nussede videre med et roligt smil "forresten vis der er noget som helst du vil vide om dæmoner siger du bare til" han kyssede hendes nakke blidt mens han nussede hendes mave videre hun var virkelig smuk og han ville gerne have hun var tryg ved ham ikke for at dyrke sex med hende men bare for at være hendes ven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:46

HUn nikkede lidt og prøvede at slappe helt af. Men hun var stadig lidt på vagt over ham. Hun kiggede på ham, "Må jeg spørge hvor mange slaver du har?" spurgte hun roligt. "Du er jo en dæmon der kræver at have slaver for at overleve. Men er det fordi du modtager lidt af deres energi eller hvordan hænger det sammen?" hun vidste ikk om hun skulle have spurgt med lidt mellemrum. men hun følte sig nysgerrig og havde fået at vide hun gerne måtte spørge. "Men hvis du ogs vil vide noget, så skal jeg prøve at se om jeg kan et svar."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 15:58

"nej det er en aftale men faktisk er jeg ikke sikker" sagde han roligt "jeg ved ikke om jeg dør men jeg ved at vis jeg ender med mindre end 3 slaver dør jeg" sagde han roligt før han så op "ja det er en slags livskilde til mig" han smilede lidt "jo flere slaver jo stærkere er jeg" han lukkede øjnene og fjernede sin hånd fra hendes mave hvorefter han satte sig op på sengekanten og så ned på sine føder

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:06

Hun satte sig op og kiggede på ham, hun kiggede undrende. "Din livskilde?" spurgte hun og kravlede hen til ham. "Men må jeg spørge hvad det at gå i seng med mig så skal gøre godt for? Jeg mener, som du sagde har du jo en masse andre." sukkede hn let. Han krammede ham bagfra. Hun vidste ikk hvorfor, men det så ud til han måske godt kunne trænge til et kram.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:17

"Det var den magt smagen af magt over mine slaver som jeg udnyttede" sagde han roligt "til sex en anden livskilde jeg havde engang" han lukkede øjnene "jeg er en stor kraft idiot" han så hende kramme ham og undrede sig meget over det "jeg troede ikke du kunne li mig" sagde han dog blev han lidt trøstet af det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:22

Hun smilede let, "Ja det er du!" grinede hun let og fik ham mere ind til sig. Hun krammede ham og aede hans hoved. "Og selvom jeg måske ikk kan li dig, jeg hader dig ikk. men jeg er heller ikk for glad for det du har gjort indtil nu. Men det betyder ikk at du ikk har brug for et kram og en til at kunne trøste dig." sagde hun roligt. Hun lagde hans hoved ind til hendes hjerte, så hun nemmere kunne ae hans hoved og vugge ham lidt. "Alle har brug for det, og lige nu er jeg den der er her og er ligeglad om jeg kan li dig eller ej." sagde hun roligt. Hun prøvede at opmuntre ham, men vidste ikk hvordan. Så hun prøvede at snakke sig frem til det. Hun lagde sit hoved blidt på hans og krammede ham stadig blidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:41

Zero hev sig væk fra hende "jeg burde ikke have tvunget dig til at skrive under" sagde han og rejste sig fra sengen "ikke fordi du er så sød det vidste jeg jo ikke dengang men fordi.. fordi.." hans stemme stammede lidt før han fik det sagt "jeg er forlovet" hviskede han meget lavt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:45

Hun sukkede let og kiggede på ham. Hun rejste sig og gik hen til ham, hun krammede ham igen. "Jeg forstår dit dilemma Zero..." sagde hun roligt og aede hans hoved igen. "Men sket er sket og jeg har på en måde ikk noget i mod det." sagde hunb bre. "Måske det at du vil have sex, men ellers er jeg ligeglad med det." sagde hun roligt. "Desuden kan du ikk gøre for det, som du selv sagde har du brug for slaver." sagde hun opmuntrende og gav slip på ham igen. HUn smilede glad, "Så ikk tænke for meget over det, du kan jo nemlig bare lade være med at have sex med dine slaver? DU har jo kun brug for deres energi til at overleve."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:52

Zero så fortsat ned med lukkede øjne før han åbnede dem og så op hvorefter han begyndte at gå imod døren "du kan sove her i nat det begynder at blive meget sent" sagde han roligt og gik roligt ud af døren og ind i et rum ved siden af som osse var et soveværelse

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 16:57

Hun kiggede på ham og gik lidt i mod ham, "Men jeg...!" hun stoppede op da han forlod rummet. Hun sukkede og krøllede sig lidt sammen stående. Hun sukkede let og kiggede rundt, "Jeg bliver vel nødt til det, jeg kan nok ikk en gang finde hjem sådan lige med det samme når der er mørkt..." mumlede hun med et suk. Hun gik hen til sengen og lagde sig i den. Hun beholdte sit tøj på fordi hun stadig frøs lidt efter at have været nøgen. "Jeg kan kontrollere varmen i min krop, men så alligevel føler jeg at jeg intet kan når han er i nærheden..." mumlede hun stille til sig selv og lukkede øjnene. Hun faldte i søvn lidt efter og lagde sig til rette.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:00

Zero lagde sig roligt i seng og fandt et billede frem af en pige og kyssede det før han satte det på sengebordet og lukkede øjnene og faldt i søvn
næste morgen stod Zero tidligt op og begyndte at lave morgenmad og efter kun en halv time stod der et meget langt tag selv bord på 5 meter gange 3 som man kunne gå rundt om og finde mad som man havde lyst til før han smilede og gik op til hende han åbnede blidt døren og listede sig hen til sengekanten og satte sig før han kildede hendes side for at få hende til at vågne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:04

Keela sov stille og roligt, men dynen var faldet ned på gulvet. Hun sov uroligt hele tiden, men det var ikk mareridt der var grunden til det. Hun lå bare ikk særlig stille. Da hun blev kildet drejede hun sig så hun havde front mod ham. "Mmm... gider ikk..." mumlede hun halvsøvnig og nussede hovedet til puden. Hun lå behageligt, men ville ogs bare gerne sove i evig tid.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:10

Zero smilede og lagde sig ned ved hende "Keela der er morgenmad" hviskede han og lagde en hånd om hendes mave "og tusind tak for at prøve og trøste mig igår" hviskede han og smilede lidt før han begyndte at kilde hende på siden meget

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 17:19

Hun tog fat i hans håndled og åbnede det ene øje. "Lad være..." sagde hun surt. Hun satte sig op og tog en hånd til hovedet. Hun kiggede på ham og smilede glad, "Det var da så lidt! smilede hun. Hun stoppede op, "Vent... Hvad laver du her?" hun kiggede rundt. "Hmm... Nårh ja..." sagde hun og sukkede let. Hun kiggede på ham igen og aede hans kinder. "Har du det bedre?" smilede hun og satte hovedet på skrå. Hendes hår så helt sjovt ud. Hun havde morgenhår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:35

"ja" sagde han smilende "der er et badeværelse der" sagde han og pegede på badeværelset med et roligt smil mens han fortsat så på hende og syntes ikke hun så sjov ud men smuk sådan var han han tænkte ikke på hår eller make-up men det under

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:52

Hun smilede og krammede ham igen, "Det var godt!" sagde hun glad og rejste sig. Hun satte sit hår lidt til rette, så hun ikk skulle se det forfærdelige tilfælde. Hun kiggede på ham og smilede let, "Du er faktisk ikk så slem som man skulle tro..." smiled ehun stille og gik der ind. Hun kom tilbage kort efter, fordi hun ikk var den der gjorde det store ud af sig selv. Hun ordnede kun sit hår og ville børste tænder efter hun havde fået lidt at spise. Ellers smagte det bare dårligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum