Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 18:29

Hun holdte fast i hans hænder indtil hun blev kastet derhen. Hun kiggede på kontrakten og rystede på hovedet, "Jeg vil ikk!" hun kravlede væk fra den igen og ind i Zero. Hun kiggede op på ham, "Du bestemmer ikk over mig!" snerrede hun en smule. "Jeg vil ikk kalde dig for herre! Jeg vil ikk føle mig som et kæledyr!"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 2 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:02

Zero tog hende i håret og hev hende af sted før han kastede hende ned på bordet og tog fat i hendes hovede "lyst kontrol" sagde han "skriv under" han holdt stadig fat i hendes hovede så hun ikke kunne flytte sig mens hans evne tvang hende til at skrive under

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:05

Hun kiggede vredt på ham da hun rev i hendes hår, "Hvis mit hår går i stykker og jeg skal klippe halvdelen af er du død!" snerrede hun vredt. Hun lukkede øjnene hårdt i og så på kontrakten. Hun tog fat i pennen og hendes hånd rystede. Hun fik lagt den og skrevet det første bogstav i sit navn, K. "Lov mig at jeg ikk skal kalde dig herre!" råbte hun lidt. "Jeg vil ikk kalde dig det!" råbte hun bare og fortsatte. Hun fik skrevet Keela på kort tid. Men fik givet slip på pennen. Hun fik den kastet væk og lukkede øjnene hårdt i igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 19:50

Zero grinte mens han fandt en ny kuglepen frem og gav hende den i hånden "lyst kontrol" sagde han igen "skriv det hele" han smilede roligt mens han så på hende "du behøver ikke Keela at kalde mig herre" han smilede roligt mens han ventede

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:00

Hun tog i mod den og hendes hånd dirrede emre end før. Hun lukkede øjnene hårdt i inden hendes hånd nåede ned til hvor den skulle og hun åbnede øjnene. Det fortsatte hvor det slap og hun fik skrevet, "U-zu-ma-k" Hun fik pennen væk fra sig igen og knyttede hænderne. "Hold op med at kontrollere mig! Du kan ikk bare tvinge en til det, jeg har ikk lyst til at skrive under!" I mens hun snakkede fik hednes rystende hånd fat i kuglepennen og hun kiggede forbavset på den. "Hvordan kan du kontrollere så meget af mig!?" hun fik tilføjet sin krone på i'et som var det sidste i hendes navn. Hun fik kastet pennen hårdt væk og tog hænderne til hovedet. Hun græd ikk, hun rystede ikk. Hun prøvede bare at hholde sin vrede tilbage ved at krølle sig sammen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:09

Zero grinte "jeg droppede min lyst kontrol da du manglede i'et det sidste var fordi du ikke kan modstå mig" sagde han før han satte sig i sofaen foran hende "ser du der findes mange dæmoner og specielle former af dem jeg er en halv halv en kaos dæmon samt en ild dæmon mine kræfter er at jeg er immun over for de to ting og at jeg kan manipulere med de to ting og frembringe det"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:12

Hun kiggede vredt på ham, hun gik hen og tog fat i hans krave. "Du skal ikk sige jeg ikk kan modstå dig!" råbte hun vredt i ansigtet på ham. Men på en måde havde han endda ret, hun kinne jo ikk modstå dæmoner. De var så interrasante, men hun ville heller ikk kunne li dem der tyede til vold og magt. "Men så fik jeg da at vide hvad du var..." hun havde lyst til at slå ham, men hun vidste hvad det bragte. Hun knyttede hænderne hårdt og kom til at bløde fra højre hånd da hun trykkede sine negle igennem huden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:15

"sæt dig" sagde han roligt mens han ventede på hendes svar men blev meget hurtig træt af at vente og tog hende på underlivet med et ondt smil mens han ventede på hendes reaktion og skubbede hende ned og ligge mens han nussede hendes underliv udvendigt på tøjet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:27

Hun satte sig og kiggede ned, det gav et sæt i hende da han tog hende ved underlivet og hun rødmede meget. "Hva-Hvad laver du!?" hun nåede ikk at få hans hånd væk før hun blev lagt ned og stadig taget ved underlivet. Hun lukkede øjnene lidt hårdt i og rødmede stadig. Hun fik hans hånd væk bagefter, "Du-du må ikk...!" Hun kravlede lidt væk, så hun sad helt ude på kanten af sofaen. "Je-jeg kan ikk give dig lov! Jeg kan ikk få det til at ske, jeg har lovet mig selv ikk at gøre sådan noget før jeg føler mig hjemme i byen! Og jeg kender dig knap!"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:34

Zero grinte lidt "det er det som kontrakten indebære" sagde han roligt før han hev hende hen igen mens han rev tøjet af hende så hun på få sekunder lå nøgen foran ham "nu har du intet valg end at gøre hvad jeg siger eller osse kan du ikke gå hjem" sagde han før hendes tøj brændte "uden total ydmyge dig selv"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 20:42

Hun vred sig og ville bare væk, da han begyndte at få tøjet af hende. Da hun lå nøgen, havde hun armene om sig så hun dækkede sine bryster. "Hvordan kan du gøre det her! Jeg har ikk gjort dig noget!" hun stoppede op da han sagde det med kontrakten. "Men... Men det sagde du ikk noget om!" hun skulle til at tage sit tøj. Men... Det brændte. Hun tog sin hånd til sig og kiggede på ham. Uden at vide det havde hun givet ham en lussing og åndede tungt. Hun kiggede ned og væk og hendes arme faldte ned på siden. Hun vidste at nu ville hun blive straffet, men det hjalp hende med at falde til ro at slå ham. "Undskyld..." mumlede hun. "Jeg... Jeg skal nok lade være med at slå dig... Jeg havd bare brug for at komme af med det..." hun krøllede sig hårdt sammen. Hun ville ikk have han slog hende. Men hun var klar på det og regnede med at det ville ske nu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:01

"rolig Keela ja det kommer sikkert som et chok for dig det hele" sagde han lige før en lussing ramte ham han lagde dårligt mærke til det mens han så på hende med et smil "er du så faldet til ro nu" spurgte han roligt før han satte sig ned foran hende "det gør intet ja alle slår mig når de er nye jeg straffer kun dem som bliver ved med at slå mig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:06

Hun kiggede på ham og lignede en der snart græd. Men det var kun fordi hun ikk ville straffes. Hun kiggede væk og nikkede lidt, "Jah..." mumlede hun da han spurgte om hun var faldet lidt til ro. Hun havde lyst til at slå ham langt flere gange, men det var virkelig meget nemmere med bare den ene gang. Hun lagde sine arme for sine bryster igen og var stadig lidt rød ved kinderne. "Må jeg ikk nok få noget tøj på? Jeg kan ikk li at være nøgen..." mumlede hun. "Jeg har ikk noget i mod at andre er min krop, men det har jeg altså når jeg ved hvad du vil..." mumlede hun lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:11

Zero smilede roligt "lige nu synes jeg du skal ligge dig ned" sagde han blidt og skubbede hende blidt ned og ligge "og slappe af" han spredte blidt hendes ben før han tog hende på underlivet "og nyde dette" han smilede roligt mens han lod sin finger køre svagt op og ned af hendes underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:15

Hun samarbejdede ikk da hun blev skubbet ned. Men da hun blev lagt ned, nåede hun ikk at sætte sig op før han begyndte at sprede hendes ben. Hun rødmede igen og drejede hovedet til den ene side. Hun lagde en arm over sine øjne og bed sig hårdt i læben. "Ne-nej...!" Hun mærkede hans fingre og hendes overkrop vred sig en smule. Men hun ville ikk gøre ham vred, fordi ellers ville han enten kontrollere hendes vilje eller skade hende for at hun villle blive. Hun blev overhovedet ikk den mindste smule tændt over det og det var svært at gøre at hun blev det. "Du kan ikk gøre mig tændt særlig let..." mumlede hun. "Så regn ikk med noget fra mig...!" hun snerrede en smule. Men beholdte sin arm over øjnene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 21:48

//Skal lige hurtigt noge... :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:47

"hvad skal jeg sige" sagde han roligt mens han så på hende lidt "du er min slave du skal gøre alt hvad jeg siger så nu siger jeg fortæl mig hvad der tænder dig eller osse slår jeg dig" sagde han roligt mens han kørte fingeren videre ventende på svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 14:54

Hendes krop vred sig lidt igen og hun kiggede på ham. Hun rystede på hovedet og gemte sine øjne under sin arm igen. "Jeg ved det ikk! Jeg har ikk været i seng med nogle siden jeg blev voldtaget...!" Hun stoppede op og holdte sig for munden. Hun var i panik, men ingen skulle vide det. "Bare... Bare glem jeg sagde det... Jeg vil bare ikk sådn noge her, så min krop vil heller ikk og derfor kan jeg ikk blive tændt..." mumlede hun let og lå stille. Nu var hun ligeglad med at han tog hende ved underlivet, hun tænkte på det og glemte alt andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:03

Zero satte sig op "hvem voldtog dig" spurgte han undrende og så på hende roligt mens han ventede på svar fra hende "svar mig eller det ender med jeg osse voldtager dig" sagde han hårdt for at få hende til at forstå hun skulle svare ham ærligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:10

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, "Jeg ved det ikk..." mumlede hun stille. Hun krøllede sig sammen, "han tvang mig i anal... Torturerede mig..." Hun rejste sig og gik væk fra ham. Hun satte sig nogle meter væk fra ham, "Lad være med at spørge ind til det... Jeg har været bange for at gøre det her lige siden. JEg har aldrig villet gøre det siden..." mumlede hun stille. "Jeg vil ikk have endnu en dårlig oplevelse!" råbte hun lavt og tog hænderne til hovedet. "Jeg havde aldrig været i seng med en før eller efter det... Og han gav mig kun anal." hun kiggede på ham. "Kan du så forstå det!?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:14

"ja kom her" sagde han og gik hen til hende hvorefter han rakte hende en hånd mens han smilede venligt til hende "jeg vil prøve noget" han smilede venligt og kærligt til hende mens han ventede på at hun tog hans hånd "der findes altså andet sex end anal bare for du ved det" han smilede dumt som om han selv lige først havde fået det af vide

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 21:18

Hun kiggede op på ham og var lidt tvivlende. Hun bed sig i læben og tog sin hånd i mod hans. Men hun tog den lidt til sig, tvivlede. Men til sidst endte den i hans hånd og hun kom op at stå. "Jeg... jeg ved godt der findes andet end anal, men jeg føler bare at det andet ogs vil gøre ondt..." mumlede hun og holdte stadig en arm over sine bryset. "Men... Jeg vil altså ikk Zero... Må jeg ikk nok få noget tøj på? JEg vil ikk det her..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:16

"kom med mig" sagde han smilende før han begyndte og gå og gik op af trapperne hvor han åbnede en dør og gik ind af det var et soveværelse med en dobbelt seng og en dør mere til højre fladskærms tv til venstre han hev hende med hen til den anden dør som han åbnede det var en lang gang fuldt af tøj halskæder juveler og meget andet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:19

Hun gik med, men mistede balancen nogle enkelte gange. Hun kiggede på værelset og bagefter ham, "Hvad er det vi skal her?" Hun var ved at falde da han igen hev hende med. Hun kiggede på døren og smilede lidt over at se det. Hun kiggede på ham, "Hvad er alt det her?" spurgte hun let og satte hovedet på skrå.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 7:29

"som en undskyldning for at have brændt dit tøj alt sammen er unikt og special designet af forskellige designer her i Frankrig" sagde han smilende hvorefter han skubbede hende derind og smækkede hende kort på røven bare for at sætte hende igang med at finde noget hun ville have hvorefter han gik hen og satte sig på sengen

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum