Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 21:55

Zero nikkede før han rejste sig op og gik ud af værelset og smuttede nedenunder til bordet hvor han tog en tallerken og begyndte at tage noget mad hvorefter han begyndte at spise smilende og ventede på hun selv kom ned til ham med et roligt blik mod hendes dør

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

hjemme hos mig selv (Keela=privat) - Page 4 Empty Sv: hjemme hos mig selv (Keela=privat)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 22:00

Hun stod lidt stille og gik efter ham noget tid efter. Hun så der hvor han sad og måbede faktisk en smule over det giga ta-selv-bord som hun kaldte det! :D
Hun gik ned af trappen og kiggede på det hun kiggede derefter på Zero. Hun følte sig lidt skyldig over at skulle spise her, især fordi det kun var et tilfælde at hun skulle. Hun tog tvivlende en tallerken og tog en smule af det hun kendte til og kunne li. Hun satte sig henne af ved Zero for ikk at sidde alene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 7:51

Han smilede roligt mens han spiste roligt og så på hende "sovet godt Keela" spurgte han roligt "behager maden dig?" spurgte han osse stadig smilende mens han fortsat så på hende og ventede på et svar fra hende ikke fordi han krævede et men det var ren høflighed at svare

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 11:40

Hun nikkede lidt og kiggede ned, "Øhm... Ja..." sagde hun roligt og smiled en smule. Hun kiggede på ham, "Det... Det smager fint..." Hun tog lidt at spise igen og var lidt urolig. Hun kiggede på ham igen, "hva med dig?" spurgte hun efter at have synket det hun havde i munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:14

"hvorfor er du urolig" spurgte han og så fortsat på hende lidt før han spiste færdig og lagde tallerkenen på bordet og gik hen til et badeværelse som han gik ind i og begyndte at vaske sig og alt det der hvorefter han kom ud igen med kun håndklæde om sit underliv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:18

Hun kiggede på ham, "Jeg har bare aldrig sovet hos en før..." sagde hun roligt og kiggede efter ham da han gik. Hun sad stille og ventede, da hun så han kom tilbage kiggede hun lidt væk. For ikk at få ham til at føle hun bare stirrede. "Jeg tror jeg skal tage hjem..." mumlede hun, "Ikk fordi jeg ikk vil være her, men jeg er ikk vant til at være hos andre så længe."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:15

"Okay Keela" sagde han roligt før han rejste sig igen og smuttede hen til en kummode hvor han tog et brev frem og gik tilbage hende og gav det til hende det var en bryllup's invitation 'Kære Keela jeg og min vidunderlige forlovede snart kone Kaia vil være meget glad for at se dig til vores bryllup bedes venligst svare så snart som muligt kærlig hilsen Zero Bang Ps. dette er ikke en ordre men et frivilligt valg'

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:23

Hun tog forsigtigt i mod brevet og læste det. Hun kiggede på ham og smilede, "Det vil jeg da gerne." sagde hun roligt og kiggede på det. "Kaia..." sagde hun roligt og smilede. "Hun føler sig vel nok heldig." grinede hun let og smilede til ham. Hun fik papiret tilbage i brevet og rejste sig. Hun strakte sig lidt og fik sine bukser til rette. "Skal du egetnlig have dem her igen?" spurgte hun og kiggede på ham. "Skal nok vaske det inden jeg aflevere det."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:32

Zero smilede roligt "Tak det vil glæde mig meget" sagde han smilende før han gik hen mod hende og om bag hende "nej de er nok lidt for store til dig Keela men du behøver ikke at aflevere dem" sagde han og hev dem ned for anklerne på hende med et lille grin

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:36

Hun smilede glad til ham, hun stod som stivnet da han var bag hende. Hun lukkede øjnene hårdt i og rødmede da han fik hendes buker ned. "Du har vel ikk tænkt dig at vi skal det vel?" mumlede hun stille og mærkede hendes krop ryste igen. Hun var som altid bange for det og ville bare ikk. Men hvis han beordrede det, var hun vel nødt til det. Hun kiggede på ham og prøvede at se rolig ud.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:48

"vi starter med noget let" hviskede han "tag på dig selv mellem benene gør dig selv våd" han smilede og tog hendes BH af mens han ventede på hun gik igang før han smilede og lagde armene om hende og tog hende på brysterne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:51

Hun kiggede på ham og rystede. Hun mærkede hans hænder åbne hendes bh og tog på hende. "Ne-nej!" hun rystede og tog fat i hans hænder. "Jeg vil ikk!" sagde hun bedene. "Du ved ogs jeg ikk kan blive tændt, så hvorfor skulle jeg selv prøve? SOm om jeg ikk har prøvet det før! Det virker ikk!" hun kunne mærke hun snart ville græde. Men hun ville ikk græde, ikk foran nogen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:59

"jeg prøver lige noget" hviskede han og lukkede hendes øjne og gjorder hende liderlig inde fra det var en del af at give hende lyster det ville med garanti virke han ville tænde hende indenfra bare for at give et spark i den rigtige retning hvorefter han tog hende på underlivet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:02

Hun mærkede det, men det virkede ikk særlig meget. Kun en smule. Hun lukkede øjnene lidt hårdt da han rørte ved hendes underliv. Hun var kun blevet en smule tændt af det og kiggede på ham, "Du... DU kan ikk kontrollere det..." mumlede hun og kiggede på hans hånd. Hun lukkede øjnene let i, de rystede en smule og hun prøvede at falde til ro. Hun tænkte at det måske hjalp lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:07

"den smule her er en begyndelse Keela" sagde han roligt mens han nussede hendes underliv og gjorder det stærkere og tog hende på brysterne med den anden hånd og nappede i hendes øre med læberne mens han gav hende lyst til at stikke sin hånd ned i hans bukser og tage fat om den

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:11

Hun lukkede øjnene hårdt i og stønnede lavt, "Ne-nej... Zero...!" hun prøvede at komme væk. Men hun mærkede han styrede hendes lyst igen og kiggede på ham. "Hold op..." mumlede hun og lukkede øjnene hårdt i igen. Hun mærkede sin hånd gå ned af hans krop og fik håndklædet af ham. Hun bed sig hårdt i læben og hendes hånd tog fat ved hans p'k. Hun rystede da hun mærkede den. "Lad være..." sagde hun med dirrende stemme.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:18

"sådan Keela" hviskede han og stak en finger ind i hendes underliv efterfulgt af at nive hendes nips på hendes bryster smilende "kør på den" han gav hende lyster til det men behøvede jo næsten ikke hun skulle jo gøre det det var en ordre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:21

Det gav et sæt i hende og hendes overkrop gik op af, "Nej Zero!" peb hun. "Lad være! Jeg skal nok gøre det, bare ikk det her!" råbte hun lidt og stønnede mere. Hun rystede mere end før og støttede sin krop hårdt ind til hans. Hendes hånd gik op og ned med en rolig fart. Hun kunne mærke tårerne presse sig hårdere sammen. Men hun nægtede at græde. Hun ville ikk, selvom hun var bange for det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:25

Zero smilede roligt mens han nød det og pressede endnu en finger ind i hende "jeg sagde ikke du måtte vælge" sagde han roligt mens han nød det meget "du har bløde hænder Keela" sagde han smilende mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:28

Hun åbnede munden, prøvede at skrige, råbe... Bare et eller andet, men hun blev mundlam og hendes pupiler blev små. Hun rystede mere end før og kiggede på ham med et 'ikke-mere' blik. Hun fortsatte frem og tilbage, stadig roligt fordi hun var så bange. Hun knugede sin krop indtil hans i stedet for bare at søtte sig til ham. Hendes krop rystede kraftigt og hun kunne ikk falde til ro.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:50

"så det nu" hviskede han og skubbede hende ned på alle fire og gik selv ned på knæ klar til at stikke den ind i hendes underliv mens han roligt smilede og ventede på hendes reaktion lige før han pressede den roligt ind i hendes underliv smilende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 21:52

Hun kiggede på ham og faldte ned på alle fire. Hun kiggede på ham og prøvede at kravle væk, "Neij Zero!" Da hun mærkede den, skreg hun, rystede og græd med det samme. Hendes blik blev tomt og hun var helt stille på alle fire. Hun kiggede tomt ned i gulvet og græd meget. Det gjorde ondt, frygteligt ondt. Men hendes krop spændte sig ikk det mindste. Hun hev efter vejret og skreg lavt denne gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:13

Zero så på hende "lig dig tilbage og nyd det" sagde han roligt mens han ventede på at hun slappede af "bare slap helt af" han havde kun fået hovedet af hans p'k ind i hende smilende "kom så slap af jeg fortsætter ikke før du slapper af"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:34

hun lagde hoevdet på gulvet og rystede stadig, "Lad være..." mumlede hun, "Det gør ondt...!" peb hun. Hun græd stadig og krøllede sig sammen. "Jeg kan ikk slappe af, du tvinger mig til at have sådan en ting indeni mig og du er ikk en gang helt inde!" peb hun let. "Jeg trør ikk tænkte på når du er helt inde."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 22:45

Zero ventede roligt lidt før han pressede mere og mere ind i hende og til sidst var den helt inde "hvad synes du smukke" spurgte han roligt og ventede på hendes svar dog havde han en tanke om at hun ville begynde at skrige og græde mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum