Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sin nye kone (Zelia=privat)

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 7 Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 20:55

Zelia så ikke på ham. "D...de.de.det okaa-a-a-ay.." stammede hunog lænede sig op af ham. "Det var bare..." hun tøvede og lagde en hånd på hendes mave. "jeg vil bare så gerne have et, Killer. Det betyder bare så meget for mig og jeg har ikke kunnet før jeg mødte dig og nu ved jeg at jeg kan få et lille barn og nu... nu er jeg rædselslagen for at være sammen med dig sådan." sagde hun og trak på skulderne og kiggede nu op på ham. "Jeg er så splittet Killer. Hjælp mig." sagde hun med bedende stemme.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:10

Han så på hende og tog hendes hånd hvorefter han flettede fingrene ind i hendes "Zelia" sagde han og smilede roligt hvorefter han lagde armene som var flettet ind i hendes fingre om hende "vi kan godt skat vi kan gøre alt hvad vi vil vis vi beslutter os for det" sagde han roligt

//hvad er det egentlig for en del af sex emner du ikke kan li?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:13

//Øøøh... Sex delen? Da jeg sjovt nok ikke ved hvordan det foregår er det ret svært at leve sig ind i hvad Zelia ville gøre, så...//

Zelia så på ham i et kort øjeblik og så så væk. "Jeg ved det... " sagde hun bare. Hun rejste sig op og satte sig så på skødet af ham. Hun lagde hovedt på hans skulder og kunne på den måde ikke se på hans ansigt. "Jeg er ked af det..." hviskede hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:21

//så lad os lave et forwardt emne^^ det handler om vi kort sagt kan spole emnet fremad når vi vil^^ det vil sige når vi når så langt med sex delen indtil du ikke ved mere så springer vi det hele over så skal du bare indleve dig i at du lige har haft sex og ligger og slapper af^^

Han vuggede hende roligt "rolig skat det behøver jo ikke være med det samme tag dig god tid med at blive klar jeg er her for dig for evigt og altid" hviskede han roligt mens han nussede hende med et smil og tænkte på hvor meget han egentlig kun ønskede hende lykkeligt og kom til den konkudition at han ville gøre alt for at gøre hende lykkelig alt i hele verdenen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:27

//Har du set Mama Mia? en pige læser i hendes mors dagbog og der skriver moren: What a wonderfull night, *Nævner navnet på en fyr* vi lå under måneskinnet og så . . . Som så betyder sex... Smart ikk? https://www.youtube.com/watch?v=6VGB8r61KuY&feature=related //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:30

//ja jeg har set filmen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:31

//Så kunne vi ikke bare skrive det i stedet? Please???//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:32

//vi kan osse bare skrive indtil det kommer og så springe det hele over og skrive bagefter^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:33

//kompromis... vi skrive indtil selve sex delen og springer frem? //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:38

//Okay du siger til^^

Killer smilede roligt og tog hendes hånd "kom skat skal vi ikke prøve" spurgte han roligt med et smil "vis det bliver for meget siger du bare til og så stopper vi med det samme" hviskede han roligt og nussede hendes hånd roligt mens han ventede på svar

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:41

//Okay...//

Zelia så ikke på ham og svarede ham ikke. Hun pressede bare hovedt ind mod hans skulder, det var ikke et nej, det betød bare at hun ikke selv kunne få sig til at rejse sig. Hun rystede let og holdte sig ind til sig. "Jeg tror ikke jeg kan få mig selv til at gå der ind." hviskede hun og håbede at han bare ville bære hende der ind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:43

Han smilede roligt "jamen det er jo osse mere romantisk" sagde han før han rejste sig og løftede hende op i hans arme og bar hende med ind i huset igen og videre ind til sengen hvor han lagde hende og lagde sig halvt over hende mens han så hende i øjnene før han blidt kyssede hende og blidt tog hendes tøj af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:46

Zelia vendte sig om på siden og krøllede sig sammen og lagde sig helt op af ham. Hun smilte ikke som sådan. Hun så bare på ham som tegn til at der vare grønt lys. Hun vidste faktisk ikke hvad hun skule gøre så hun lod ham vise vej. Mest af alt lignede hun et skræmt dådyr der stod midt på en mørk vej og et par billygter rettet imod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:50

Han smilede roligt hvorefter han gik igang og gjorder det langsomt så hun osse fandt ud af hvordan man gjorder

Noget tid efter faldt han sammen af træthed med en arm under Zelia's hoved med et stort smil hvorefter han så på hende "så det gjort" hviskede han roligt mens han så på hende med et glad smil "er du tilfreds med det jeg gjorder" spurgte han nysgerrigt det var jo hendes første gang så han ville sikre sig det var godt for hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:50

//godt nok?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:55

//ja ja... nu kommer problemet bare... hvad skal man så svare? *At sætte sig i en tænke boks og lege med det overskæg jeg ikke har.*//

Zelia puttede sig bare ind til ham og svarede ikke. Hun lagde armne om ham og lagde hovedt på hans bryst. "Jeg vidste ikke hvad jeg kunne forvente... og da jeg ikke har prøvet det før er det ret svært at bedømme." sagde hun med et smil i stemmen. Hun lukkede øjne og rystede på hovedt af sig selv. Hvorfor var det lige at hun havde været bange? Nu var det overstået, og der var ingen der sagde at de skulle gøre det hver eneste dag, eller var der?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 21:58

//husk hun kan osse være lidt træt^^

Killer smilede roligt mens han så på hende "det var sjovt det ville være sjovt at gøre engang imellem" sagde han roligt "det behøver ikke være ofte skat bare engang imellem" hviskede han roligt og nussede hendes ryg "og nu kommer den bedste del" sagde han og nussede hendes mave

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:02

Zelia kiggede op på ham med forvirende øjne. "Hvem hvad hvor? jeg hørte ikke lige efter.." sagde hun stille og sukkede stille. "Unskyld... jeg var lige lidt inde i min egen verden." sagde hun med et lille smil og lagde hovedt på hans bryst/skulder igen. "Kan du ikke lige gantage hvad du sagde?" spurgte hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:05

Han smilede roligt før han lagde sig over hende på alle fire "skat det er hvad du gerne ville igennem dette du bliver gravid" sagde han smilende mens han så hende i øjnene og forventede snart et glædesudbrud mens han kyssede hende på kinden

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:10

Zelia strakte sig. "Hmmm... det var ikke så slemt som jeg havde regnet med." sagde hun og puffede drillende til ham. "Og jeg håber kræftedme det var det værd." hun lo stille og lagde en hånd på hendes mave. "Enhver piges drøm, at blive gift med den perfekte, have første gang med den perfekte, føde den perkefte's barn. Og i dette tilfælde er du den perfekte" sagde hun og nussede hendes mave med den ene hånd og kærtegnede hans kind med den anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:15

Han smilede roligt mens han bukkede sig ned og kyssede hendes mave roligt "glæder mig virkeligt" hviskede han før han så op på hende mellem hendes bryster "elsker dig" hviskede han de var stadig nøgne og han kunne faktisk li at ligge her fri som en fugl uden tøj på sammen med hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:16

//Skal logge... men inden da: 4 en halv månded IRL eller 4 en halv månded herinde?//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:20

//herinde^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:21

//Goooodt... //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 29 Sep 2010 - 22:23

//Hehe skrives imorgen^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 7 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum