Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sin nye kone (Zelia=privat)

Side 4 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 4 Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:00

Zelia smilte og trak ham med sig. Hun gik ind på værelset og smed sig på sengen. Hun følte sig lykkelig og en smule udmattet, ikke træt men bare udmattet. Hun smilte og trak ham ned til sig. "Kom her." sagde hun stille og gjorde så han lå ned ved siden af hende. Hun kyssede ham stille på kinden. Da hun havde kysset hans kind kærtegnede hun den stille.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:10

Han lagde en arm om hende mens han lå på ryggen og lukkede nydende øjnene mens han smilede og lå bare og nød hendes nærvær "forresten skat der er noget med vampyrer kan blive gravide jeg kan bare ikke huske hvordan det foregår" hviskede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:16

Zelia lå helt stille. Hun tænkte hurtigt og satte sig op. "Killer... Mener du det? eller er det bare noget du siger for at..." hun stoppede lige så hurtigt med at snakke som hun var startet.
Hun trak vejret dybt. "Ej undskyld" hviskede hun. "Det var ikke med vilje! jeg mente det ikke..." hun så på ham med skræmte øjne og håbede at han forstod.
"Okay... hvordan tror du jeg ville kunne blive mor... en rigtig mor?" spurgte hun så.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:18

"det gør intet ja en rigtig mor" sagde han roligt og så på hende med et smil "gravid som normalt men når du føder barnet så vil det være dødt jeg skal så dræne det og give den mit eget blod og så vil den leve" sagde han roligt med et smil "efter 10 år vil den ikke ældes mere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:24

Zelia så på ham med skeptiske øjne. "Seriøst? men du overser jo en ting... Jeg-kan-ikke-ændre-mig" sagde hun stille. Hun var ikke sikker på om det passede eller om det var for at kunne komme i bukserne på hende. Hun kunne ikke forstille sig det sidste men det kunne jo godt være at han tænkte at hun hoppede på den og at det så ikke passede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:37

han rystede på hovedet "glem det" sagde han og lukkede øjnene roligt mens han tænkte sig om han havde undersøget det i hver eneste bog på biblioteket og det hemmelige arkiv for andre væsner og mange andre steder alle tingene pegede på den samme ting det kunne lade sig gøre

//har spurgt Faith så du lige er med^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:43

//Okay.... Zelia: Yaaaaiiiyyyy!! xD//

"Du mener det virkelig? gør du ikk?" Zelia's ansigt strålede af glæde. "Den kan lade sig gøre?!" Hun var helt igennem lykkelig.. "Har du undersøgt alt sådan noget? og du er helt sikker?" hun havde taget hans hånd og klemte den hårdt. Hun var så spændt. Hvis det passede ville hendes næst bedste ønske gå i opfyldelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:46

Han så på hende smilende "hvad er dit største ønske" spurgte han fordi de havde fået øjenkontakt "og ja alt sammen men det er bare anderledes nogen steder end et menneske det tager kun 4 en halv måned og barnet vil være død når det kommer jeg ved præcis hvad man skal gøre" sagde han roligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:51

"Mit største er gået i opfyldelse." sagde hun og grinte lidt. Hun lod en finger ned over hans kind og smilte lidt. "Jeg oplevede kærligheden fra den jeg elsker over alt på jorden. Jeg blev gift med dig" sagde hun med et smil. Hendes smil forsvandt igen da hun så ned. "Killer... hvis du ved hvordan man gør det... inderbærer det så at vi skal... være sammen fysiks?" spurgte hun stille og nervøs.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 16:59

Han så på hende før hans eget smil forsvandt "fuck ja det havde jeg glemt" hviskede han roligt før han lod sig falde helt ned og roligt ligge på sengen "ja det skal vi og spørgsmålet er om vi begge er parate jeg har ikke haft sex siden vi kom sammen og jeg er ærlig talt bange for at have sex med dig" hviskede han roligt og lukkede øjnene "jeg mener jeg er bange for det fordi jeg aldrig har gjort det før med dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:05

Zelia så ned. "Såååååå..... vi skal vente... indtil.... vi... begge er... parate" hun tøvede meget i sætningen og hun rystede en smule. "Killer..." sagde hun så efter noget tid. "Jeg elsker dig... men som du selv siger... jeg er ikke parat. Jeg er 20 og jomfru... du.. du er 10 år ældre.. det er jo forståeligt at du gerne vil.. men..." hun stoppede tøvende op. Hun rystede meget og knugede hans hånd. "Jeg kan... bare.... ikke..." hviskede hun så til sidst uden at se på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:17

Han så på hende roligt "rolig Zelia jeg har ingen lyster skat jeg elsker dig og har indviet at ikke have sex" sagde han roligt dog lidt irriteret "men vis det er alderen som er problemet så find en på din egen alder" sagde han og vente ryggen til hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:20

Zelia så såret på ham. "Killer! det ville jeg aldrig kunne finde på!" hun rykkede sig hen til ham og prøvede at få ham til se på hende. "Killer! Se på mig! helt ærligt! kunne du virkelig ikke forstille dig at en der var 20 i krops alder og eksistent havde flere lyster end dig?! kom nu Killer! Se på mig. Vil du ikke nok hører?" hendes stemme var en smule panisk og trist. "Skath! kom nu...." hun gav op og stoppede med at ruske i ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:29

Han sukkede dybt hun havde nok ret han vente sig om og så på hende roligt "undskyld skat" sagde han og tog hendes hånd i hans og flettede fingre "det er bare det med at jeg jo har lovet dig det" sagde han roligt "altså indtil du er klar og det jo sandt hvad du siger det er pædofilistisk at jeg skulle have sex med en 10 år yngre"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:34

Zelia kyssede ham på kinden. "Nej det er ej... Folk tror jo kun at jeg er 4 år yngre." hun lo og gav hans hånd et klem. "Du skal ikke tænke sådan... og jeg skal nok se mig at skynde mig med at blive klar. Alt for dig." det sidste hviskede hun og hendes øjne strålede af glæde og af lykke. "Jeg elsker dig, og jeg vil gøre alt for at gøre dig glad... nej alt hvad det ville gøre dig lykkelig" sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:40

Han så på hende roligt "skat du gør mig lykkelig sex eller ej så bare du er hos mig bare at du bære denne ring" han hev hendes hånd op med hendes vielsesring "gør mig uendelig lykkelig"# sagde han roligt og kyssede hendes hånd "og at du gerne vil have et barn med mig gør mig osse lykkelig bare faktaen at du gerne vil"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:43

"Tak..." hviskede hun stille og krammede ham. "Jeg kan ikke. Jeg vil. Jeg skal." sagde hun og lavede en smule om på: 'Jeg kan. Jeg vil. Jeg skal.'. Hun holdte sig ind til ham og nød at han var så forståelig. "Tak for alt... bare det at du eksisterer gør mig lykkelig" sagde hun og lo en lav latter. "Jeg elsker dig" hviskede hun stille i hans ører.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:50

"jeg elsker osse dig" hviskede han blidt mens han nussede hende videre "mere end jeg elskede min tidligere kone mere end jeg elsker mine penge mere end jeg elsker noget som helst andet i hele verdenen" sagde han smilende "der er kun 3 personer som lige præcis går under dig" han lød trist pludselig "mine 3 børn med min gamle kone" hviskede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 17:55

Zelia nussede ham trøstende. "Det okay skath... De betød jo noget for dig. Du må ikke blive så trist, især ikke når jeg ikke kan hjælpe dig... Jeg elsker dig og kan ikke lide at se dig lide."
Sagde hun og rystede lidt. "Jeg føler mig så hjælpeløs..." Hun kyssede ham i panden og så ned. "Dine børn har helt klart spillet en stor rolle i dit liv. det klart... Men du må bare ikke få mig til at føle mig så hjælpeløs... det er egoistisk af mig at sige sådan..." hun så ikke på ham, men skamfuldt ned i sengen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:02

Han så på hende han tvang hende til at se på ham "jeg elsker dig Zelia det er bare dejligt at høre du gerne vil hjælpe desuden det er mig som er en egoist det var mig som slog dem ihjel" sagde han og så hende i øjnene roligt "det er bare en kort fase skat"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:07

Zelia rystede på hovedt med et smil. "De var en del af dit liv... ikke en fase skath. det ved du lige så godt som jeg. Jeg elsker osse dig derfor kan jeg ikke lide at se dig sådan. Du dræbte dem, og? du elskede dem, og? det ikke mit job at blande mig i dine minder." Hun smilte kærligt og kyssede ham kort på munden og satte sig så op af væggen og lukkede øjne. Hun nød hans nærvær. "Skath? du skal ikke være så hård ved dig selv..." hun åbnede det ene øje og smilte til ham og lukkede det så igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:31

Han smilede roligt og satte sig selv op og så på hende "nej undskyld det er jo dit job at være hård mod mig" sagde han dumt med et smil mens han så på hende med et roligt blik og smil han kyssede hendes hånd igen mens han så på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:36

Zelia åbnede øjne og prikkede ham på næsen. "Det er det nemlig... Ikke..." hun grinte stille og krammede ham. "Mit job er at gå og gøre rent, lave med og passe børn og sørge for at du kommer afsted på arbejde... Lyder det ikke lidt som når man var kone på en gård i gamle dage?" sagde hun og grinte. Hun lagde armne om ham og svingede benende hen over hans ben og holdte sig oppe ved hjælp af ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 18:45

Han smilede og lagde en arm om hende "jo det er det er dit job at holde mig væk fra andre ved at tage mig i øret" sagde han roligt og tænkte sig om "det minder mig om at hende vejrudsigt damen er vist single" sagde han drillende med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 19:10

Zelia skubbede hårdt, men drillende, til ham. Hun tog sin ene hånd og holdte fat i hans ene øre. "Sådan her?" sagde hun og grinte. Hun så godt nok glad ud men inderst inde følte hun sig en smule såret, selvom at hun vidste at han bare lavede sjov. Hun tænkte hurtigt og sagde så "Ved du hvad? imens du var væk der så jeg sådan en viiildt lækker fyr nede på gaden, han hedder Janick og han er 17. Og ved du hvad? han er faktisk singel og..." hun stoppede op og grinte.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum