Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Sin nye kone (Zelia=privat)

Side 5 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste

Go down

Sin nye kone (Zelia=privat) - Page 5 Empty Sv: Sin nye kone (Zelia=privat)

Indlæg af Gæst Lør 25 Sep 2010 - 19:11

//Undskyld at jeg ikke svarede... var nede og købe is!//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:12

Han så på hende "når din lille ballademager" sagde han smilende og grinte med lidt før han begyndte at kilde hende smilende og grinene mens han tænkte på hvor meget han elskede hende og hvor meget hun betød for ham han elskede hende virkeligt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 19:16

Zelia vred sig af grin. "Killer!... Stop!... Helt ærligt!... Det kilder!" grinede hun og prøvede at holde ham væk. "Stop eller du vil komme til at fortryde det!" grinte hun og tog fat på ham ansigt og prøvede at kysse ham selvom det var svært da han stadig kildede hende og hun grinte imens.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:02

Han stoppede med at kilde hende fordi hun kyssede ham før han blev helt slap halvt over hende mens han kyssede videre og bare nød det helt vildt og ville ikke slippe hende for en hver pris mens han fortsat nød det og lukkede nydende øjnene

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 26 Sep 2010 - 20:13

Zelia stoppede med at kysse ham da hun mærkede al hans vægt over sig, og da hun så hvordan han reagerede. "Killer altså!" sagde hun og prøvede at løfte ham så hun ikke blev mast. Hun grinte stille og nød på en måde den magt hun havde over ham. Hun kyssede ham op af halsen, på kæben, på kinden og til sidst på munden. Hun grinte igen og krammede ham stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 14:51

Han smilede roligt mens han omfavnede hende og drejede så hun lå ovenpå ham mens han nussede hendes ryg og nød virkelig hun lå ovenpå ham det var som en erstatning af sex følelsen af hendes bryster mod hans brystkasse hendes krop mod hans det gjorder ham virkelig glad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 14:55

Zelia smilede til ham. Hun lagde hovedt på hans bryst og sukkede glad. "Killer?..." spurgte hun og støttede hovedt på hendes albue som lå på hans bryst. "Hvad var det enlig der fik dig til at elske mig? og tror du vi ville være her, gift og lykkelige, hvis jeg ikke havde brugt min evne til at sætte dig igang?" hun så på ham med store øjne og søgte et ærligt svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 14:58

Han sukkede og så op i loftet "ærlig talt nej det tror jeg ikke vi ville for vis du ikke havde gjort det ville jeg aldrig have forsøgt med dig og så ville jeg aldrig være her" sagde han roligt mens han så på hende roligt "jeg ved ikke hvad der fik mig til at elske dig Zelia men der var noget i mit indre som sagde hold fast på hende hun er vidunderlig prøv det klar til og se hvad det endte med" sagde han og smilede stort

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 15:02

"Åååårrrhhh Killer..." han kramede ham og kyssede ham på halsen. "Ærgligt talt tror jeg at jeg ville ligge død et sted hvis jeg ikke havde brugt min evne. Men jeg er glad for at jeg gjorde det. Glad for at du i det hele taget kom. Glad for at du eksisterer." hun smilte og pressede sig ned imod ham og kyssede hans hals igen. "Jeg er lykkelig for at du besluttede dig for at elske mig." hun lo stille og kærtegnede hans kind.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 15:10

Han smilede meget mens han nussede hendes mave roligt "skat jeg elsker dig og jeg har ikke valgt at elske dig det er forudbestemt" hviskede han mens han nussede hende videre og smilede stort "elsker dig mere end noget andet" hviskede han

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 15:14

Zelia lo stille og lod hendes næse strejfe hans kæbe. Hun lod næsen køre op og ned af hans kæbe et par gange for derefter at kysse hans kæbe. Hun rollede sig ned af ham og trak ham hen over hende. "Jeg er lige glad med at blive mast." hviskede hun i hans øre. "Ihvertfald ikke når det er dig der maser mig." hun klukkede stille og lukkede øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 15:44

Han smilede roligt mens han så på hende "jeg elsker dig" hviskede han og maste sig en smule mere ned mod hende mens han smilede roligt og nussede hendes kind lidt mens han smilede og kyssede hendes hals roligt for at have noget at tage sig til mens han lå ovenpå hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 15:54

Zelia smilte. Hun lagde sin hånd på det nederste af hans ryg og nussede ham. Hun nussede hans skulder med næsen og tog sin anden hånd og legede med hans bluse. Hun kyssede ham på halsen. "Mmmmm... jeg elsker dig." sagde hun og kyssede ham på halsen igen. "Jeg elsker dig, jeg elsker dig, elsker dig." sagde hun og nappede ham i øret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:01

Han smilede meget og nød det meget han kunne ikke styre sig hans lyster blev for meget han tog sin hånd ned og begyndte at hive tøjet af hende langsomt og smilende mens han så hende i øjnene for at se om hun ville sige stop eller ej han ville bare se hendes krop indtil videre

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:12

Zelia så ikke ind i hans øjne. Hun fokuserede faktisk ikke. Hun tog og løftede hans bluse og lagde fingrene ind under, ind på hans bare hud. "Killer..." sagde hun stille. Hun pressede ham ned imod hende og lukkede øjne og kyssede hans hals. Hun tog fat i kanterne af hans bluse og kiggede først nu ind i hans øjne. Hun smilte stille og løftede langsomt hans bluse over hovedt på ham og så betragtende på hans bryst og hans mave. Hun lod fingrene glide hen over hans mave og smilte af beundring. Hun tog sin egen bluse af og så ned af sig selv og sukkede så. "Ikke i dag..." sagde hun og pressede ham ned imod hende igen. "Ikke sex... bare... " hun vidste ikke hvad hun skulle kalde det så hun kyssede ham bare.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:34

Han så hende i øjnene ventende på at høre hvad hun sagde og smilede "det havde jeg ikke tænkt mig jeg havde tænkt mig at vi kunne arbejde langsomt frem det første er at ligge sammen i undertøj" han smilede roligt og begyndte at tage hendes bukser af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:38

Zelia nikkede med et smil. Hun kyssede ham på halsen igen og trykkede ham ned imod hende. "Skath..." sagde hun stille og forførende. Hun kørte den ene hånd op i hans hår og nussede ham. Med den anden hånd pressede hun ham stadig ned mod sig. "Det lyder okay." sagde hun og kyssede ham igen på halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:43

Han smilede stort mens han lagde sig til rette som var hendes bryster en pude for ham mens han lukkede øjnene blidt og smilende "elsker dig" hviskede han roligt før han langsomt fik en falsk træthed en ting han havde lært og kort efter faldt han i en falsk søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:50

Zelia smilte og nussede ham i håret. "Jeg elsker også dig." hviskede hun. Hun nød hans nærvær. Hun så at han 'sov' og ruskede let i ham. "Killer?..." hendes stemme var leende og hun syntes det var sjovt at han 'sov'. "Skath?... Er du der?... Killer?" hun lo og begravede hovedt i hans hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:53

Han åbnede øjnene "hvem hvad hvor hvornår" spurgte han og så på hende "hvad er jeg gået klip af" spurgte han og kyssede hendes kind blidt mens han nussede hendes næsten nøgne krop mens han smilede og nussede videre på hendes krop

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 16:59

"Ikke så meget..." sagde hun og lo. Hun hev hans ansigt op og kyssede hans hals. "Ikke andet end at jeg har nusset dig." hun pressede ham ned imod sig igen. "Mmmmmm... Jeg elsker dig Killer." hviskede hun i hans øre med en forførende stemme. "Kom her." sagde hun og kærtegnede hans kind og kyssede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 17:08

Han smilede og tog hendes hånd "det lyder dejligt" hviskede han før han virkelig nød det mens han lukkede øjnene og kyssede tilbage mens han smilede roligt og frækt før han drejede så hun lå ovenpå ham før han grinte slap hendes læber og tog hende frækt på røven

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 17:13

Zelia så på ham. "Killer... nu vil jeg ikke være en lyseslukker... men..." hun trillede ned af ham og prøvede at få ham over sig igen. "Jeg bryder mig ikke om at være øverst." sagde hun undskyldende. "Kom her hen." sagde hun og hev ham op på hende igen. Hun lagde en tåt hår om bag øret og nussede ham på det nederste af ryggen. Hun kyssede ham på halsen og pressede ham en smule ned imod hende igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 19:50

Han smilede roligt mens han tog hendes hånd og flettede deres hænder før han kyssede hende på panden og nød hun kyssede hans hals mens han lukkede øjnene og bare nærmest faldt i søvn igen mens han bare smilede meget over det

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 27 Sep 2010 - 21:20

Zelia pressede ham ned imod hende og smilte til ham. "Jeg elsker dig... Min... Eneste... Ene..." sagde hun og trak vejret imellem hvert ord. Hun nød hans nærvær og lod fingrene op og ned af hans ryg og mave. Hun kyssede ham stille på munden og så på kinden, på kæben og ned af halsen og sluttede så af med at kysse hans skulder. "Elsker... Dig..." sagde hun og så ham i øjne. Hun rullede rundt så de lå på siden mod hinanden. Hun lagde en hånd på hans mave og nussede ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 5 af 11 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum