Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Alone //Cheshire//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Sv: Alone //Cheshire//
"uhm... jeg..." hun kiggede ned "min far har aldrig villet kende mig, min mor døde ca da jeg var 1 år så jeg røg på børnehjem.... og resten af min familie som bedste forældre og sådan er vist døde...tror jeg og ved ikke om jeg har nogen søskende, det er så længe siden nu"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"pas på tornene, dem skal du nok tag af " sagde Cloud og smilte faktisk. Ikke et falsk smil , men et helt normalt smil. "bare sig til når vi skal gå ind" forklarede han
//urg mit krea er væk -_- //
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Cloud smilte venligt "det er jeg glad for at du syndes. " han havde intet imod Inu, men på grund af hans fortid kende han ikke så meget til venskab eller kærlighed. Det var derfor han nogle gange godt kunne være lidt langsomt. Han lag , som før, en hånd rundt om Inu da hun krammede ham. " det var så lidt, jeg er glad for at du kan lide dem " sagde han og undgik at side at rosen passede til hendes øjne, blå og grøn var jo i harmoni
Gæst- Gæst
Hun tog fat om rosen med begge hænder og duftede til den "hihi...tusind tak" rosen var lige ved hendes øjne i det hun kiggede på ham igen
Gæst- Gæst
"jeg har ikke en ren sjæl som dig, " sagde han og lød ikke specielt alvorlig selvom han har begået alt for mange fejl i livet, så mange fejl at han ikke længere kunne tælle dem.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"skal vi gå ind? inden maden bliver kold?" spurte han og var allerede selv på vej ind. "jeg håber du finder glæde , for det er den største rigdom man kan få i verden"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"hmm... så er det vist kun os 2 der skal have noget at spise"
Gæst- Gæst
"det er med blod og den er uden blod" sagde han og pejede på de to forskællige skåle med supper. Cloud ville ikke bide noget levene væsen med mindre det var hans føde, eller vis han nu virkelig havde brug for det.
Gæst- Gæst
Side 6 af 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
» Maybe we'll meet again.. ~Cheshire~
» .:Ever so salty:. //Cheshire//
» På Prøve.. (Cheshire)
» Time(Cheshire)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus