Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone //Cheshire// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone //Cheshire//

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 15:56

Inu fulgte stille efter ham stadig med røde kinder... der dog forsvandt i det hun så roserne "hvor er de smukke..." hun smilte sødt og bukkede sig ned for at dufte til dem... dog stoppede hun da han nævnte familie
"uhm... jeg..." hun kiggede ned "min far har aldrig villet kende mig, min mor døde ca da jeg var 1 år så jeg røg på børnehjem.... og resten af min familie som bedste forældre og sådan er vist døde...tror jeg og ved ikke om jeg har nogen søskende, det er så længe siden nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:39

"Det har også taget mange år for dem at vokse sig så store. " forlarede cloud med lidt stolthed i stemmen. Han havde jo været med til at plante dem. "Det gør mig ondt at høre, det var et dumt spørgsmål undskyld, men lad mig sige det sådan, folk med en dårlig fortid, bliver tit til en af de flinkeste folk i verden," sagde Cloud og lag en hånd på hendes hovede "så lad ikke fortiden plage dig, tænk på fremtiden og at selv i mørket er der lys"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:47

Inu rakte tunge af ham "gør jeg da allerede søde" hun rejste så på ham med smilende øjne "kunne det tænkes at jeg må få en rose med hjem når det er jeg skal gå" eller nu i mit hår... tænkte hun stille og så på ham "eller nej det er nok bedst de bliver hvor de er" hun så lidt væk fra ham og på roserne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 16:58

"må du da godt " sagde Cloud og gik hen til en af de store roser. Han trak en kniv op af lommen og spar den fri.
"pas på tornene, dem skal du nok tag af " sagde Cloud og smilte faktisk. Ikke et falsk smil , men et helt normalt smil. "bare sig til når vi skal gå ind" forklarede han

//urg mit krea er væk -_- //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:01

inu rødmede lidt da han faktisk skar en fri... for hun kom til at tænke på alle den eventyr hun havde hørt på børnehjemmet hvor prinsen altid havde givet pigen en rose "hihi... " hun rødmede lidt og tog i mod den "hvor er den smuk Cloud" inu lagde slet ikke mærke til det han sagde.. men krammede sig i stedet ind til ham "tak cloud.. jeg er virkelig glad for den"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:16

//så hvis dit krea er væk....betyder det at du så ikke vil emne mere :(//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:41

// nej nej, vil stadig gerne emne , men svarene kan godt være lidt ukreative xD//

Cloud smilte venligt "det er jeg glad for at du syndes. " han havde intet imod Inu, men på grund af hans fortid kende han ikke så meget til venskab eller kærlighed. Det var derfor han nogle gange godt kunne være lidt langsomt. Han lag , som før, en hånd rundt om Inu da hun krammede ham. " det var så lidt, jeg er glad for at du kan lide dem " sagde han og undgik at side at rosen passede til hendes øjne, blå og grøn var jo i harmoni

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:44

Inu smilte sødt til ham "det var lidt pinligt før at det lød som om jeg spurgte dig på en date" hun smilte stadig lige så sødt men rødmede så "heh... måske vi alligevel skulle" hun rakte tunge fordi hun mente det for sjov... men man vidste jo aldrig hvordan cloud ville reagere
Hun tog fat om rosen med begge hænder og duftede til den "hihi...tusind tak" rosen var lige ved hendes øjne i det hun kiggede på ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 17:56

"men jeg ved du ikke mente det op den måde, for jeg har jo allerede fået dig til at græde, og jeg er ikke andet end problemer " sagde han og nussede kort Inu på hovedet imens han slukkede cigareten han havde i munden.
"jeg har ikke en ren sjæl som dig, " sagde han og lød ikke specielt alvorlig selvom han har begået alt for mange fejl i livet, så mange fejl at han ikke længere kunne tælle dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 18:01

Inu så på ham og smilet forsvandt "hvad mener du... med..." hun stoppede sig selv i at snakke og så så på ham "du har en dejlig sjæl cloud... jeg er glad rundt om dig fordi du er som en bror...eller far... bare nogen der faktisk gider lytte til mig..." hun så ind i hans øjne "og ja...det ville aldrig blive til en kæreste for jeg har en i forvejen som jeg elsker højt..." hun krammede sig ind til ham "undskyld hvis jeg er sådan lidt til besvær men jeg holder af dig..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 18:11

"og jeg vil også altid blive ved med at lytte og hjælpe så godt jeg kan, men tro mig jeg har ikke en ren sjæl og jeg vil altid forblive en storebror for dig," forklarede han og smilte.
"skal vi gå ind? inden maden bliver kold?" spurte han og var allerede selv på vej ind. "jeg håber du finder glæde , for det er den største rigdom man kan få i verden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 18:14

Inu kiggede ned "hmm... du har en ren sjæl i mine øjne, også selvom du så forvandlede mig til vampyr... så ville jeg ikke være sur på dig og jeg ville stadig se den rene sjæl" hun så på ham med et lille smil... "hmm... for at bevise det" hun gik om foran ham og gav ham et kys på kinden "og jeg mener det" hun gik selv ind uden at vente på hvad han ville svare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 20:52

"Tak, og bare rolig jeg ville ikke kunne finde på at bide dig" sagde Cloud og lukkede de tene øje da hun kyssede ham på kinden. Han gik indenfor og Diva var færdig med at spise så hun var på vej oven på, Chez spiste meget langsomt , som om han allerede var mæt men ville tvinge det sidste ned.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 14:55

Inu rødmede lidt da hun satte sig ved bordet og diva allerede var gået og chez nok snart var... hun tænkte lige så stille over hvad cloud havde sagt om at han ikke kunne finde på at bide hende, det gjorde hende lidt trist fordi det ville være en ære at lade ham bide hende...
"hmm... så er det vist kun os 2 der skal have noget at spise"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 22 Nov 2010 - 18:14

Chez løftede hovedet, da Inu snakkede til ham. "ja, han plejer normalt ikke at spise her oppe han spiser nede i kælderen imens han arbejder og Diva hun er allrede mæt, hun spiser normal heller ikke så meget " sagde chez og smilte som altid.
"det er med blod og den er uden blod" sagde han og pejede på de to forskællige skåle med supper. Cloud ville ikke bide noget levene væsen med mindre det var hans føde, eller vis han nu virkelig havde brug for det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 6 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum