Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone //Cheshire// - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone //Cheshire//

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:18

Inu smilte stille "hvis jeg ikke var så bange for at blive forvandlet til en vampyr eller dø, så måtte du godt tage lidt af mit blod..." hun så mod ham "heh..." hun lavede slev mad og var rigtig dygtig til det, for efter ikke så lang tid så duftede der utrolig godt i hele køkkenet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:31

"klogt valg, lad være med at tag chancer " sagde cloud og for første gang var det som om man så et svagt smil på hans læber men selv vis det var der, ville det kun være der i et par sekunder. "hvad skete der enlig med Chez?" spurte cloud undrene , da det undrede ham at Inu ikke var sammen med Chez.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:33

Inu smilte stille "heh, du måtte ellers rigtig gerne tage noget af mit blod" sagde hun stille "uhm... Chez faldte i søvn, og jeg nænner ikke at vække ham nu når han skal arbejde så hårdt for dig" hun blev færdig og satte gryden over på et koldt blus "uhm, er du ok...med det Cluod" hun vendte sig om og så mod ham "altså at jeg gerne ville give dig noget blod"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:44

"nej nej, det er fint, jeg behøver ikke dit blod" sagde han og bed hul i posen hvor efter han hælde det i en kop. Det var en sød duft men ikke kvalmene som man skulle tro. "men jeg er glad for han er mere åben, da jeg først mødte ham var han som en dukke, han havde de der tomme øjne og han sagde eller spiste ikke noget. men det er da acceptabelt når man ved hvad han var igennem i hans menneske liv dog har jeg aldrig taget ham til mig pga melidenhed men mere fordi jeg havde lige så meget brug for ham som han havde brug for mig " sagde han og mente at han havde brug for Chez til arbejdet og chez havde brug for at. komme væk fra hans liv og starte på ny.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:48

Inu kiggede på ham og sukkede så lidt "heh det er ok hr... du har vek mange poser alligevel" hun smilte meget lidt, og falsk "hmm...det er nok bedst jeg går...inden ikke så længe... før jeg får gjort noget dumt her" hun kiggede lidt ned "men jeg må godt spise først ikke?" sagde hun lige så stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:50

"du sagde 'hr' igen " sagde Cloud og slog Inu eller faktisk slog han hende ikke han gav hende bare et blidt slag i baghovedet, som ikke gjorder ondt. "jeg her et par stykker , men det er ikke mine " Cloud hævede det ene øjenbryn da Inu sagde at hun nok skulle gå for hun gjorder noget galt." Hvad kunne du gøre galt? Du må blive så længe du vil vi har et par gæsteværelser , men vis du har det ubehaligt her så vil jeg ikke holde dig tilbage, men du er velkommen til at blive "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 17:55

Inu sukkede lidt da hun mærke han ramte hende i nakken og ventede så til han havde snakket færdigt"hmm og du stiller sådan et spørgsmål efter at have daffet mig en" hun så mod ham "hmm...så lov mig at du straffer mig hvis jeg gør noget forkert ok" hun kiggede lidt rundt "uhm...hvor er der en tallerken? hr"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 18:22

"hmm, jeg kan se din pointe " sagde Cloud da det nok var rigtigt. "skal jeg nok, selvom vi ikke rigtig har nogle regler i huset, bare lad være med at irritere andre " sagde Cloud og tog en talerken frem fra et skab.
"her " Han havde givet op med det der 'hr'. Hun kunne kalde ham hvad hun ville, desuden forstod han godt at hun var van til at kalde folk herre eller hr.
"og en ting til, forstyr mig ikke når jeg har gæster, det er det eneste "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tors 18 Nov 2010 - 22:54

Inu smilte stille "jeg skal slet ikke være i nærheden af dig...herre" hun nejede pænt og tog i mod tallerkenen for så at sætte den og tage fat i gryden... dog var den meget varm så hun brændte sine fingre på den så hun slap den lige så hurtigt igen og knugede sine hænder ind til sin mave

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 11:11

"nå, okay " sagde Cloud og lød dog lidt skuffet , men Inu var jo Chez gæst så det var vel acceptabelt.
Talerknen som Inu havde tabt, svævede i luften og op på bordet igen pga clouds evner "er du okay? " spurte han og tænde det kolde vand i vanhanen "her" sagde han og Chez kom ind i køkknet, han gned sig i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 12:01

Inus fingre var begyndt at bløde og så fuldstændig ødelagte ud for på hende var det ekstre smertefuldt jo når man tænkte på hendes kulde...
nogle få tårer kom frem i hendes øjne som hun stod der og slet ikke ville flytte sig... duften af hendes blod begyndte at brede sig rundt i luften
hun så på cloud men kiggede så væk "....det...er ok...det gør ikke ondt" hun prøvede at skjule sine hænder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 13:12

Chez tog hurtigt fat i en klud og tog det ind under det kolde vand. Imens cloud tog fat i hendes hånd
" vis mine dine hænder , " sagde han for han kunne lugte blodet og han kunne også se på hende at det gjorder ondt. Chez lag den kolde klud om hendes hænder efter at Cloud havde set sorget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 13:15

Inu stod stille og bed sig i læben "det er ok....." det føltes som et chok i hendes hænder da den kolde klud kom omkring dem "jeg har prøvet det før....så det...er virkelig...ikke så slemt herre" hun kiggede lidt væk og syntes faktisk det var ret pinligt men det varede kun få sekunder før hun kom til at tænke på diva som garanteret godt kunne finde på at angribe hende hvis det var. Inu gik ind til dem "jeg er bange" mumlede hun så

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:35

"bange?" det var et ord Chez ikke havde forventet at Inu ville sige, men han forstod hende godt. "arh, vis det er Diva du er bange for så bare rolig, vi er her jo" sagde Chez og smilte som han altid gjorder. Cloud gik over til døren for at se hvor Diva enlig var. Det lignede hendes ikke at være så stille normalt sang hun på denne tid af dagen ude i haven men idag? Det var som om hun lå på lur et eller anden sted og overvågede dem.


Diva:

Alone //Cheshire// - Page 4 Cupoh

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:43

Inu krammede sig ind til chez og så mod cloud "cloud ville du lade hende æde mig" stammede hun ud til cloud og sukkede trist "det ville du...nok" hun lukkede sine øjne og under hendes fødder begyndte et islag stille at danne sig og fryse hele gulvet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 21:58

"hvad for dig til at tro det?" spurte Chez som lag armene rundt om Inu for at berolige hende lidt. Han kiggede på Cloud med et strængt blik og Cloud rystede bare på hovede "nej, jeg ville ikke lade hendes æde dig, jeg kigger lige efter hende , i to bliver her" sagde Cloud og gik op af trapperne til de øvrige etager. "r..rolig nu, jeg kan ikke tåle så meget is ved tærene " sagde Chez og hoppede lidt på isen, han havde ingen sko eller sokker på så selvføllig var det koldt. "jeg skal nok beskytte dig" sagde han med en lidt heldemodig stemme, lidt for heldemodig.
Han kunne godt beskytte Inu men det ville ikke være nemt. Chez havde en gang været op og slås med Diva og ja.. det var ikke kønt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:01

Inu smilte stille meget stille og lod så stille isen forsvinde igen "und...undskyld chesz... men hvis det er så kan cloud vel også hjælpe...han er faktisk ret sød i mod mig..." hun slappede mere af nu og krammede sig stille ind til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:27

"gør ikke noget " sagde Chez og smilte, "mh, den eneste i verden som kan kontrolere Diva er Cloud, han kan be hende om at begå selvmord og hun ville gøre det uden at spørger hvorfor" sagde han og lød overrasket. Han ville selv ikke kunne begå selvmord fordi der var en som sagde det. "well jeg vill også kunne be Diva om at begå selvmord , man så skulle jeg bruge min hypnose evne i forhold til Cloud som ikke skal bruge andet end ord "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 20 Nov 2010 - 22:31

"kan vi ikke gå op til ham...føler mig lidt mere tryg med ham i nærheden hvis nu diva kan lugte mit blod" hun fjernede kluden om sine hænder og sukkede så da hun havde store sår "..kan vi ikke godt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 11:21

"jo, vis det er det du ønsker " sagde Chez og begyndte at gå op af trapperne. Cloud havde godt nok sagt de skulle blive hvor de var, men måske var det bedere vis de alle sammen var sammen. Siden huset var så stort med en masse hemmelige gange, var det svært at vide hvilke vej man skulle kigge eller gå. Da de endelig kom til en vej som delte sig i to, stoppede Chez og lukkede øjnene, han..lyttede? men efter hvad?
Der var så stille at det eneste man kune høre var sig selv. "den vej" sagde Chez og pejede imod højre. Han begyndte at gå og stoppede så op lidt efter , han tog hårdt fat i Inu og skubbede hende ind i et skab hvor efter han lukkede døren og lidt efter kunne man høre fordtrin, men ikke fra Cloud eller Chez, det var lette skridt, som virkede feminine, det var Diva, det måtte det være. Pludselig var der noget som tog fat i Inu og holde hende for munden..bagfra? men hvordan kunne det lade sig gøre når man var i et lille skab? Men det var fordi , det lille skab første til en af de hemmeligegange, og den der havde taget fat i hende var Cloud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 11:34

//uuuuuuuuuuuuuuh spændene!!! elsker at emne med dig!//

INu nikkede stille og fulgte efter chez, men hun holdte ikke rigtig øje med hvor de gik henad... hun lyttede bare til det der skete omkring dem,... lyttede om nogen kunne være der... Man kunne se hun var bange selvom chez var der... for under hendes fødder blev der for hvert skridt dannet et lille islag... dog forsvandt det ikke lidt efter hun havde flyttet foden.
Da chez stoppede op stod hun bare og ventede som var hun i hans hypnose eller noget. og så begyndte hun stille af gå igen... i sin egen lille verden hvor diva ikke var... Men pludselig blev hun bare skubbet ind i skabet... og hevet ud af sin verden og virkede så rigtig bange nu "che..." noget hun at sige før nogen tog fat om hende bagfra hvilket gjorde hende panikslagen
"...S...!" hun så det var cloud og kunne mærke hvor glad hun blev indeni over det var ham...nogle få tårer trillede ned ad hendes kinder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 11:45

//tarkkk xD i lige mådeee //


"Shh, du skal væk her fra, vi efterlade Diva til Chez " hviskede Cloud så lavt at det ville være svært for Inu at høre det. Tre sekundter efter for Diva i flæsker på Chez , hun havde et eller andet skindene i hånden.. måske en dolk? Men det ville Inu ikke finde ud af for hun blev trukket ind i den mørke 'hemmelige' gang. Det sidste Inu ville kunne høre, var et stort knæk som vis man brækkede noget og et skrig som kom fra Diva. "godt at jeg nåede at finde dig, her " sagde Cloud og gav Inu et hvid lommetåklæde så hun kunne tøre hendes øjne. Han lag hånden på Inu's hovede og bevægede blidt hånden i små bevægelser for at berolige hende. "lad os få dig neden under, så kan jeg lave en kold drik til dig " sagde han. I den mørke gang var det som om der var noget som bevægede sig , f.eks. nogle gange var det i loftet andre gange var det på gulvet ved siden af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 11:49

Inu holdte sig lidt for ørerne da hun kunne høre det men hun sørgede for ikke at sige noget for at ødelægge deres skjul dog hviskeede hun meget lavt"undskyld...og...tak" hun tog stille i mod hans lommetørklæde og tørede sine øjne, og hun beholdte det lidt mens han aede hendes hoved.. et lille smil blev fremkaldt og hun så på ham for så at nikke lige så stille og følge med... dog kunne hun ikke lide det bevægede sig nogen gange så hun krammede sig fast om hans arm "...hv...hvad er...det" hviskede hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 12:02

"Du skal ikke sige undskyld " forklarede han og tog tænde en fakkel da der ikke var lys og det var som om de gik i en grotte da man dårlig nok kunne se sine fødder. "jeg er en forsker, eller professer lidt ligesom Chez's onkel var, jeg laver eksperimenter på levene væsner og en af dem var en rotte, men ummm den stak af..og er blever lidt..umm muteret? anyway den er lige så stor som en hund " sagde Cloud og virkede ikke rigtig bekymret over at de bliver forfulgt af en kæmpe mutant rotte, men man kunne høre han ikke brød sig så meget om at snakke om hans fejl. "den er ikke særlig farlig, så bare lad den være medmindre den angriber" sagde han og smilte til Inu. Dog så smilet en lille smule mærkeligt ud da han ikke var van til at smile så det ville nok få en hver til at grine.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 21 Nov 2010 - 12:05

Inu fik krammet sig nærmere hans arm da han fortalte om det "uhm....ok jeg skal nok lade den være" hun bed sig lidt i læben og så så på hans smil for så at fnise lidt "hvor ser de sød ud når de smiler" hun slap lidt hans arm igen fordi det fik hende på andre tanker "heh... er ked af jeg er til besvær"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 4 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum