Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone //Cheshire// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone //Cheshire//

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 13:59

"hiih...hej lille ven0 sagde inu med en sød stemme til flagermusen "hihi... skal du have noget mad" hun hældte mad ud i sin hånd og holdte det frem til den, men derefter kiggede hun på cloud og smilte så stille "ja, men hvis jeg skal dø vil jeg hellere have at du så dræbte mig... for hvis hun angriber igen fryser jeg alt blodet i hendes krop for evigt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 14:18

"Diva, kontroler ild så det er nok ikke så ment som du vil tro " forklarede Cloud men stadig lød det ikke som om han holde særlig meget med Diva. Hun ville heller ikke angribe Inu, i hver fald ikke nede i kælderen med Clouds vigtige dokumenter. "Det skal jeg nok huske, men jeg har ingen grund til at se dem ihjel , " forklarede han


//mit krea er væk -__- //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 14:37

"hm..måske jeg bare skulle gå i stedet for" hun satte flagermusen op på clouds skulder og gik hen forbi diva på trappen "hm...hav en god dag frøken" sagde hun og gik op at trappen og ud til hovedudgangen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:04

"nej nej du må skam gerne blive vi har ingen problemer med gæster " forklarede Cloud dog vidste han at det var inu eget valg og vis hun ville gå var han ikke personen som plejede at stoppe folk,det var mest Chez job.
Diva, gjorder ikke noget eller sagde heller ikke noget hendes ansigt var kold og udtryks løst som altid.
Chez stod ved hovededøren smurt ind i blod, eller den hvide bluse han havde påvar i hver fald ikke hvid mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:12

I det hun åbnede døren, fik hun et kæmpe chok fordi chez stod der smurt ind i blod "..fuck hvad er der sket?!" råbte hun nærmest oh holdte sig så for munden...
"åh...undskyld var ikke meningen at jeg skulle råbe af dig... " hun kiggede sig over skulderen og tænkte over hvad cloud sagde "kom" sagde hun stille og gik ned mod cloud igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:17

Chez virkede utilpas , ja okay hvem ville ikke være utilpas over at havde så meget blod på sig. " Bare rolig det er ikke mit blod, han blode bare mere end jeg havde troet " forklarede han, det var blodet fra en høj mand, Chez's redskab var en dolk så det var vel naturligt at der ville komme så meget blod på ham "Jeg tror jeg går op og skifter" sagde han og smilte som altid imens han bevægede sig op af trapperne. ¨Cloud var gået op af trapperne og havde sagt "velkommen tilbage" men det var hans måde at spørger om jobbet var blevet fuldført. Så Chez nikkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 13 Nov 2010 - 19:31

Inu havde ikke helt holdt øje med hvor hun gik fordi hun stadig så bekymret mod chez.. så hun gik ind i cloud
hun fik et lille chok og lagde faktisk sine hænder ved hans bryst for at skubbe sig lidt væk samtidig med hun kiggede op på ham "uhm...undskyld herre" sagde hun og gik et skridt tilbage for så at bukke stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:17

Cloud stod fast som en mur. Han rokkede sig ikke ud af stedet, da Inu gik ind i ham, og heller ikke da hun skubbede til ham. Hun ende bare med at skubbe sig selv tilbage. " gør ikke noget " sagde han og kastede en lille firkantet førstehjælpskasse over til Chez, som greb dem med begge hænder. "få ordnet dit sorg på ryggen " sagde han og Chez nikkede. Han troede lige, at han kunne skjule at han var kommet tilskade men Cloud kende lugten af hans blod og derfor var det ingen mulighed at skjule det.
Chez kunne ikke heale hans egne sorg da der skete en fejl i hans vampyr udvikling.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:29

hun kiggede lidt ned fra cloud... "sry..." hun gik tilbage til chez samtidig med at kassen blev kastet hen til ham så hun så på ham og smilte lige så stille "heh...jeg skal nok hjælpe dig hvis det er..." hun smilte sødt men havde et lidt trist blik "jeg er jo et omvandrende bedøvelses middel" sagde hun så og sukkede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 12:58

"Du behøver ikke undskylde , det var mig som stod i vejen " forklarede Cloud "du kan vel godt hjælpe " mumlede Chez og smilte. Han gik op på hans værelse hvor han tog hans bluse af, og satte sig på en stol så ryglænet var ved hans mave.
Det var ikke et slemt sorg 3 cm langt og 1 cm dybt. Men det skulle alligevel renses da der kunne gå betændelse i det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 13:02

Hun fulgte stille efter ham og sukekde så lidt "hmm..."hun kiggede væk fra cloud da hun gik forbi ham og videre.
da hun kom op og så såret holdte hun sig for munden et stykke tid "uhm...fortæl hvad jeg skal gøre" sagde hun og lagde sin hånd mod det så det faktisk bedøvede lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:43

//har du et billede af cloud ?? eller må jeg finde et?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:53

//du finder bare et xD //

"bare køl det lidt ned og rens sorget med vand og sæbe , og så dæk sorget med det her plaster " sagde Chez med et smil og gav Inu et ret så stort plaster. Cloud var kommet op med en balge vand og en klud til Inu. "vi har ikke mere sæbe så bare rens det med vand , der er en dråbe vie vand i så det vil stadig være lige så godt som sæbe" sagde Cloud og Chez blev næsten blå i hovedet da cloud sagde Vie vand. "det her kommer til at gøre ondt " mumlede Chez og sukkede dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 14 Nov 2010 - 15:55

Inu så mod cloud "hmm right" hun gik hen og tog baljen og så så på chez "er det ikke det der nærmest brænnder jer?" sagde hun stille og gik tilbage til chez "så bedøver jeg bare hele din ryg så du ikke kan mærke det indtil da" hun bedøvede området og lidt mere med sin kolde hånd og rensede så såret bagefter med vie vandet, derefter satte hun plastreret på og smilte sødt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 18:15

/ ved du hvad? du for ærgen af at vælge xD det er alle sammen gode billeder så vælg det du bedst kan lide //

"jo 'det brænder igennem hud og sjæl' som man kalder det selvom det enlig bare brænder huden, det gør ondt selvføllig men vampire kan ikke dø af det, eller i hver fald ikke medmindre du drikker det stas, btw hvad spise du ? jeg tror jeg har spurt dig om det men kan ikke huske det" spurte han og så sig tilbage over skulderen for at få øjenkontakt med Inu. Der var en kold hånd på hans ryg og lidt efter lidt forsvandt føelserne fra ryggen. Det var faktisk utrolig behaligt derfor lukkede Chez hans øjne og faktisk fald i søvn på stolelænet. I hver fald kun i få minuter for han prøvede jo at holde sig vågen. Vievandet brænde , det kunne man se pga den lille form for røgsky der kom da vandet kom i kontakt med hans hud .


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 15 Nov 2010 - 19:55

//http://sakimichan.deviantart.com/gallery/#/d1iey1g//

Inu så på ham og smilte stille "uhm...jeg spiser normalt mad også varmt mad, men jeg elsker mest boller i karry og IS!" sagde hun og smilte stort og sødt "jeg...håber det er..." sagde hun og så han sov lidt, så hun rensede det færdigt og gjorde det sidste for så at tage spanden "jeg giver den lige til Cloud" sagde hun og smilte stille for så at gå ned mod cloud igen "Cloud?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 17:36

//er det ok det billede jeg har valgt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 20:50

"vi har noget is i køleskabet vis du vil ha' noget " forklarede Chez lige før han fald i søvn. Han ville selvføllig ikke være uhøflig men han havde ikke fået noget søvn så det var derfor han faldt i søvn. Cloud derimod var fuldt vågen , han var stadig nede i kælderen og var i gang med at ryde et bord for bøger da der enlig ikke var andet at lave i det her store hus. Han var dog også en smule sulten så der gik ikke lang tid før han ville bevæge sig ud i natten og få sin aftensmad. "ja?" sagde han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 20:57

"uhm, her hr" sagde hun lige så stille og sukkede stille "resterne at dit vand?" sagde han og bukkede sig for ham "jeg tænkte på hvor er køkkenet henne, herre" hun smilte sstille "jeg er lidt sulten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tirs 16 Nov 2010 - 21:58

"mange tak, og du behøver ikke kalde mig herre " forklarede Cloud imens han tog imod baljen han smed vandet ud i vandhanen og vende sig om da Inu spurte om hvor køkknet var " jeg kan lave noget mad til dig som tak for hjælpen ? " spurte Cloud var begyndte at gå op af kælderkrapperne og vende sig en enkel gang om for at se om Inu fulgte med. "fortæl lidt om dig selv, hvor kommer du fra? og har du været i byen længe?" spurte Cloud da de var i køkknet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 7:19

Inu nikkede stille da han sagde han ville lave mad "uhm...ja tak h.... Cloud" hun smilte lige så stille og fulgte med ham op af trappen og ud til køkkenet hvor hun stillede sig i et hjørne for ikke at gå i vejen "uhm...jeg er tilflytter for uhm... et ok langt stykke tid siden... og så har jeg været en slave i min unge alder førhen i tiden, så det er derfor jeg, kommer til at sige, hr, eller herre til folk" hun kiggede lidt ned "undskyld gammel vane"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 17:09

"gør ikke noget, det er vel også høfligt men i det her hus, siger vi kun fornavne " Cloud vende blikket med et hævet øjenbryn imod Inu " en slave? tsk typisk , folk sælger andre for penge og behandler mest slaverne værre end hunde, eller sådan var det i hver fald med mig da jeg var ung men det er en anden historie, men jeg håber du er blevet fri fra din kontrakt " forklarede Cloud som var i gang med at tømme køleskabet for ting der skulle bruges. "du må selv smage maden til, da vampyre ikke kan spise menneske mad " forklarede han. Cloud var vist igang med at lave en suppe af en art. Det lugtede lækkert og smagte sikkert lige så godt. Selv vis vampyre ikke spiser menneske mad betyder det ikke at de ikke kan lave mad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 17:25

Inu smilte stille "ja, jeg er fri fra det nu, men på en måde savner jeg det lidt" hun sukkede lidt og gik hen til ham og tog fat i det han nu havde i hænderne på dette tidspunkt "måske jeg skulle lave det selv, så kan du nå ud og få noget mad selv" sagde hun og så på ham "synd du skal jage efter det og ikke bare kunne tage det nu"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 17 Nov 2010 - 18:13

"hvad savner du ved det? " spurte Cloud imens han åbnede fryseren og tog en doner pose op
"jeg behøver ikke at jage idag, da jeg har noget blod her, det ville også være en smule ubehøvlet at gå når man har gæster " forklarede han og hjalp lidt til med at lave maden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 3 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum