Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Alone //Cheshire// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Alone //Cheshire//

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:11

Cloud havde sort hår og gule øjne han vende blikket imod Inu og studerede hende. Et smil faldt på hans læber, det var ikke venligt eller skræmmende, bare falsk. " Hyggeligt at møde dem frøken, jeg smider aldrig folk ud fra dette hus, det er der ingen grund til " sagde han imens hans smil blev mere lumsk , han vende så ryggen til Chez og Inu og gik ind i stuen til Diva. "jeg vidste det, han ser dig som mad," sagde Chez i en sukkende tone. Der var ingen grund til at smide folk ud da man ikke kunne få blod nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:14

"hmm... tak hr" hun så så mod Chez og smilte "mmh... det er ikke farligt at blive bidt af en vampyr når man bare kan fryse tænderne af på vampyren og fryse hele vejen op i hjernen på personen så personen faktisk kan dø af det" hun smilte sødt selvom hun sagde det... hun så så mod cloud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:28

Chez grinte og rystede på hovedet "man kan ikke bekæmpe is med is besuden rør han dig ikke så længe at du er min gæst " forklarede Chez , det var nogle mærkelige regler i det her hus. Chez åbnede en dør , det var til til Chez værelse. Det var mere rødligt i forhold til de andre rumme. Han hadet hvide vægge , men det var nok pga hans fortid som menneske. "fortæl lidt om dig selv, har du familie? hvor bor du?" spurte Chez for at få lidt mere af vide om Inu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:33

Hun så på ham og smilte "hmm, jeg ser mig ikke selv som din gæst... men som husets gæst, så i princippet tæller det der ikke" hun fulgte efter ham med ind på hans værelse og satte sig så i hans seng "mmh... det er et dejligt rum, med blod på væggen" sagde hun så cloud faktisk ville kunne høre det... som om hun ville have noget spænding i dette sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:53

Døren gik op og Diva kom ind, hun havde stadig intet ansigts udtryk hun vende bare hendes dukke agtige øjne imod Inu og et par sekunder efter lå Diva oven på Inu imens hun slå tog på Inu. Ikke specielt hårdt, men hårdt nok til at det gjorder ondt. Diva havde ikke nogen grund til at slå hun gjorder det bare for hendes egen underholdning, hun hadet fremmede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 15 Okt 2010 - 22:56

Inu blev sur over det den dumme tøs gjorde og frrøs hendes krop til is og lod det gå op i hendes hjerte så hun faldt i en dyb søvn og intet kunne gøre " så kan du lære ikke at gøre sådan" hun skubbede hende til siden og rejste sig op "pas på med ikke at knuse hende, for hun er som glas nu"

//godnat søde xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 20 Okt 2010 - 13:32

Alt dette ville ha' sket, vis Diva ikke kunne kontrolere ild. Inu fik dog fryset hende til is, men isen forsvandt hurtigt igen. En damp steg op og Isen blev til vand som langsomt dryppede ned på gulvet og ned på Inu, da hun jo stadig sad på Inu. Chez tog hårdt fat i Divas nakke og hæv hende ned på gulvet hvor efter han hæv Inu ud af værelsesdøren. Et dybt suk kom fra ham "hvorfor skal hun altid angribe fremmede. " mumlede ham,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 24 Okt 2010 - 12:57

Inu kunne mærke hendes varme og gøs så lidt indeni sig selv... dog viste hun ikke sin svaghed men fulgte stille med chez bagefter ind på hans værelse hvor hun næsten besvimede ved tanken om ild "undskyld hr... er vist til besvær" hun lod sig falde ned at sidde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 25 Okt 2010 - 18:38

Chez låste døren ude fra, man unne khøre negle skrabe sig op af døren fra den anden side. Og lidt damp kom også ud fra sprækken i døren, da hun ikke var færdig med at "tå op" man kunne høre en svag stemme sig "luk op". Men chez vende sig bare og gik han viste Inu ind i et værelse de kunne være midlertidigt imens Diva fald lidt med, hvilke nok ville tag lang tid. "bare kald mig Chez, jeg er ikke van til at nogen kalder mig hr. jeg er jo tros alt kun en form for tjener i det her hus. " forklarede han hvor lidt efter at han så at hun næsten besvimede "det er i orden, du er ikke til besvær overhovede " forklarede han og hjalp hende op og side på en stol.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Tors 28 Okt 2010 - 19:53

Inu tog fat om ham og gav ham et kram "jeg er lidt ked af jeg er til besvær alligevel... men søde skat jeg kan rigtig godt lide faren" sagde hun så og krammede ham en gang til "men... hvem var den der mand?" hun smilte stille fordi han virkede tiltrækkende da han var så mystisk og så så ond ud (cloud)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 14:30

"mand? når du mener Cloud? han er Diva's storebror og min skaber, han var personen som ende mit menneskeliv, jeg arbejder for ham" forklarede han med et smil på læben man kunne mærke Chez respekterede denne Cloud, meget højt. Cloud ejer jo hans eget lejemorder firma hvilke han havde gjordt i ca. 1500 år mindst. Cloud kende ikke til ordet tilgivelse men kun hævn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Fre 29 Okt 2010 - 14:36

"uhm...han så dejlig ud" sagde hun og rødmede stille "heh... sorry har det med at falde for den slags personener..." hun rødmede lidt mere og kiggede så lidt væk "tror du han kunne være interesseret i en pige som mig?" sagde hun så meget lavt og håbede på at han kunne høre det... hun kiggede lidt flovt på ham igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 14:08

"Cloud? sikkert der er jo intet galt med dig, men jeg skal jo ikke snakke for andre, jeg blander mig normalt ikke i hans liv " forklarede Chez og grinte da Inu rødmede.
"men pas nu på, han er ikke altid i 'godt' humør han kan være ret voldlig, well det er så kun overfor mig " forklarede han og klaskede en hånd i hovedet. "hvordan var det lige jeg ende i det her gale hus? " mumlede Chez næsten uhørligt og begyndte langsomt at gå nedenunder "vil du med? han er nok nede i kælderen "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 14:12

"uhm... mener du det" hun kiggede flovt ned i jorden og træk sit tøj op til hovedet så man kunne se hendes bar mave "det her er alligevel pinligt er det ikke?" hun gik hen til ham og så på ham "hmm eg kan også goder være ondt mod folk" sagde hun så og smilte fjoget "bare ikke mod dig min lille gubi" hun smilte stille og rødmede lige så stille igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 19:55

"han kan virke som en meget kold person men han åbner nok lidt mere op når ham lære folk at kende " forklarede Chez og gik ned af den lange mørke gang.
Han drejede imod venstre hvor de kom til en dør med mærkelige skraveringer om. Det lignede et ukendt sprog. Han åbnede døren og man kunne se en trappe kom gik næsten lodret ned og det var svært at se enden af trappen da der var for mørkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Lør 30 Okt 2010 - 19:57

Inu fulgte stille efter ham og lyttede til hvad han sagde... Isen fra hende bredte sig i hele kældertrappens rum "hmm...her kan godt være glat forresten" sagde hun så og smilte stille "Håber han bryder sig om mig"

//bingo banko tid//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:06

"du kan bare gå der ned, jeg har noget arbejde jeg fik tidligere " forklarede Chez han havde jo fået en mappe med arbejde der skulle fuldføres inden morgnens frembrud.
"han er nok meget stille men sådan er han altid " nede i kælderen var der utrolig rodet men det var også en virkelig stor kælder som lignede et biblotek. Der var bøget om alt mulig forskælligt og så var der hyller kun med sandbrune mapper, jobs som var udført måtte det vel være.
Cloud var igang med at sotere nogle bøger kunne man se, han havde vist ikke set at Inu var der nede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:09

Inu stod og kiggede på ham medens hun så Chez gik sin vej igen "hmm..." hun gik hen til ham "Har de brug for hjælp min gode herre" hun smilte venligt til ham og nejede fint for så at tænke han virker altså så bekendt... som om jeg har mødt ham før... men det er jo også muligt siden vi begge er gamle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:15

Først kiggede Cloud bare op Inu i noget tid før han svare. Han nikkede og pejede på en hylde hvor mange af bøgerene var faldet ned "vis du vil, kan du så ikke sætte bøgerne i alfabetisk række følge?" spurte han.
Der var en vis sansynlighed for at Inu havde set ham før. Han havde jo rejst igennem hele verden og havde nu slået sig ned i byen Vie la mort.
Igen faldt hans blik ned på bogen han før læste i. Den var gammel og slidt med havde til syneladene fanget hans opmærksomhed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Søn 31 Okt 2010 - 18:18

"uhm ok hr" inu gik stille hen og satte sig ned på gulvet hvor hun først sorterede bøgerne alfabetisk og børstede noget af alt støvet af... og da der var gået lidt tid med det rejste hun sig op igen og begyndte at sætte bøgerne på plads lige så stille... En lille edderkop kravlede ud på hendes hånd og op af hendes arm "hihi...hej lille fyr" hun smilte til den og lod den være, medens hun fortsatte sit lille arbejde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:47

"du er ikke bange for edderkoper ?" spurte Cloud, ikke fordi han så ned på Inu. men mere fordi han var van til de der piger som ville skrige op og højst sansynligt dræbe edderkopen. Han lukkede bogen i en hurtig bevægelse og en støvsky rejste sig.
Selv de bøger inu havde sat på plads var dækket af et tygt lag støv. Cloud var iført et sort jakke sæt med en blodrød skjorte inden under og sort slips. Han var utrolig høj og havde sort hår og gule øjne som chez dog virkede hans øjne anderledes , mere rovdyrs gule i stedet for gyldne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Man 1 Nov 2010 - 15:54

"mmh... nej jeg er ikke bange for edderkopper Hr. Cloud" hun smilte til ham og satte den sidste bog på plads "er der andet jeg kan gøre for at hjælpe dig... for nu er min ven jo gået på jagt?" hun gik hen til ham og stod foran ham hvor hun så smilte lige så stille "vil rigtig gerne lære dem at kende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 11:43

"nej der er ikke så meget mere, du kan fodre, Vapor, vores flagermus? fodedet er over på bordet der, bare rasle lidt med det og han kommer hen til dig " rummet var jo så stort at man ikke kunne se loftet for bare skygger.
"jagt? ja for vis jeg ikke sender ham afsted, for han aldrig noget at spise, han kan ikke føle sult vokse mere, han bliver derfor udsat for at ligepludselig at være suten og ikke kan kontrolere sig, irriterende at der var en 'fejl' i hans forvandling fra menneske til Vampyr " forklarede han og lød irriteret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 12:47

"hmm...flagermus?" hun gik hen og tog fodredet hvori hun stod og raslede lidt med det... dog stoppede hun efter noget tid da den aldrig rigtig kom ned til hende "hmm... det er vil ligemeget hvorfor han er på jagt, pointen er bare at han ikke er her lige nu, hvilket betyder jeg ikke har andet at lave en at hjælpe dig, for Diva hun prøver at slå mig ihjel"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Gæst Ons 10 Nov 2010 - 13:55

Flagermusen sad oven på en hylde og kiggede undrene ned på Inu, den tøvede og vidste ikke om den skulle flyve ned til hende eller ej. Men lidt efter lavede den et valg og fløj den ned til hende og satte sig på hendes arm. "Diva kan ikke lide fremmede, det har hun aldrig gjordt så det er ikke noget personligt, " forklarede Cloud og vende bikket op da man kunne høre nogen gå oven på . Diva var kommet ud fra værelset og begyndte at gå ned af trapperne. Hun vågede sig ikke helt ned af trapperne og forblev i skyggerne selvom man tydeligt kunne se hendes syrlige blå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Alone //Cheshire// - Page 2 Empty Sv: Alone //Cheshire//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum