Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 3 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:56

han nikke bare som svar på det tjener sagde, da han ikke synes af han behøver af sige noget der, bare nikke kun være nok, det gjort han selv den gang han havde tjener på, "det er hele fint af hun ikke må det man hun tog det rimelig roligt selvom jeg sidder i bar overkrop" sagde han og kiggede kort på katten, "okay og alligevel eller var det katten der ødeladet det hele for mig" sagde han for sjov og kæler katten kort under hage ind han kiggede på skræm, "det gør jeg, bare roligt, har selv haft tjener engang, hvor jeg var rig i gammel dag og viser sig frem så har man så nogen" sagde han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 20:01

"nej katten gjorder det beder, nej tror ikke hun så på dig, vis jeg skal være ærlig" hun så mod maria der gik ud af hovededør "har det godt Maria" hun vendt sig mod Ailince og nejde "i lige måde malady" hun gik ud af døren og sukkede "Malady" sagde hun med en sur stemmen, hun så mod ham "af alle ord, Malady er så gammel dags" sagde hun og så mod katten og så på hans bar overkrop "åh havde jeg helt glemt, du ikke noget særligt har se det der var beder" sagde hun drillende og så mod uret "hm" sagde hun og grinte "hvad mener du med viser sig frem" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 20:12

"okay den er også sød og kæle og det gør heller ikke noget af hun ikke kiggede på mig" sagde han og kiggede kort på katten, "så så roligt, det er bare det hun er opgrader til eller andet man er det er gammelsdag" sagde han roligt og kiggede kort ud på stranden hvor nogen var igang med af bade, "det har du sikke man alligevel falder tøser for mig ud i ny også her ned gør de" sagde han og kiggede roligt på skræm, "jo den gang var man rig skulle folk vide det, så man skulle har tjener og det hele, det er ikke som nu hvor du selv bestemmer hvordan dit liv skal være eller så har nogen det" sagde han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 20:19

hendes blik bliv trist "gid det var sådan " sagde hun og lagde sig tilbage i stolen "Min ran er en Malady, altså den fineste frøken du finder i dag" sagde hun og sukkede og så mod skærmen "Ja alle ud over mig" sagde hun drillende , da hun var van til Vampyr skønhed, hun fald ikke for det og han var enligt ikke hendes type , hun grinte over sin tanke og så på ham med et blid smil "så du er lidt træt af dit lækker udseende" sagde hun drillende og så mod vinduet kort
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 20:30

"ja man så har nogen fint/rig det bare ikke" sagde han og kiggede kort på skræm ind han kort kiggede på katten, "ja det ved jeg godt og min er general i militær, den højst rack du kan få der ind" sagde han og kiggede kort rundt, "nej det er jeg ikke, har træner hård for af få så en veltræner krop jge har lige nu, så nej det er jge sgu ikke" sagde han og kiggede kort på skræm, "er du trær af dit udseende da" spurget han og kiggede kort på hende ind han tog en tår mere af sit vand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 20:44

"Nej det har du ret i" hun smilede sødt til ham og små grinte "wow , meget flot, imponeret" sagde hun og så på hans overkrop "Nej ikke noget særligt over dit udseende" , hun lagde hovedet på skrå og så på hans ansigt "Så du prøver meget tid på det, så må du os klar det, det må da være godt så det nemmer at få blod ik" sagde hun sødt "Træt af mit" hun så forvirret ud "næh oplever ikke det" sagde hun og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 20:50

han nikke bare som svar på det første hun sagde, "ja det var nem nok af få rack der ind, hvis du kan slå ihjel ud problem så kommer du lang der ind, og har viljer til det, så har du det du har bruge for" sagde han for det var enlig det man skulle har for af kun kom lang i militær, "jo jeg klare det ud problem, det er nemmer nok af få fat i blod, ajge normal eller køber noget" sagde han og kiggede roligt på skræm ind han tog en tår vand, "okay nu var det også mere for sjov jeg spurget til det" sagde han efter en lille pause.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 20:54

Hun grinte "havde jeg på fornemmelse " sagde hun sødt og så mod kl. "men må smutte nu, kl er 3 her" sagde hun og så mod ham med et blidt smil, hun rejste sig op og så mod sin kop "Vi ses jo i morgen , ved lufthaven ik" sagde hun sødt og vinkede og lukkede cam, men tale samtalen var stadig på

//forsætter vi ikke ved lufthaven//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 21:13

"okay hvorfor havde du det" spurget han roligt og kiggede kort på katten, "okay det er hele iorden søde, sove nu godt og drøm behageligt og ja det gør vi" sagde han og slukke for cam da hun gør det, han vinker kort igen igen de slukke cam, han smiler roligt og venter på af hun logger hele af da han stadig kun ser, måske kom der nogen sjov lyd ind fra hendes leglighed.

//kan vi godt laver du så//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 21:23

En mand kom ind og lyd meget sur "Åh må smutte , har en gæste " han noget at råbe noget med "hvor kunne du besøg en mænd" og man holdet et slag ramt hende, men hun sagde ikke aw "Ses" hun loggede af og der var ingen lyd mere.
I Lufthaven

"så landen vi om lidt" sagde en damen og Ailince spændt brætte om sit liv og sukkede *hader at landen* tænkt hun og mærkede en ubehagelig følelse i maven, flyet landen på bane og det gav et bump i flyet *flot landet tænkt hun* og små grinte, hun sad på første klasse, hun så ud af vinduet og kiggede mod noget som lignede træer *hm* tænkte hun og løst brættet da man måtte, Flyves kunne ses nu i vente handle.
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 21:31

"ja okay ses imorgen så" sagde han og kun høre mand i baggrunde og hun bliv slå af ham, han logger også sig af derefter og slukke for pc og tog katten ned på gulv, hvor han laver sig nogen normal og stille en skål mælk til katten, efter han har spist rydder han op og gik i seng.

han køre i god tid for af være sikke på af han var der når hun kom til lufthaven, han gik i bar og købe sig en flaske vand og stille sig ved den gate hun vil kom fra, efter noget tid kom der en lyd i højtale, en dame sagde af flye er landen fra de forskellig, han smiler roligt og venter bare på af hun kom til syn så de kun smutte, han havde køre i sin fint sport bil her ud, han havde ikke nogen bil der hjem man her har han en.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 21:41

Ailince rejste sig op og en manden smilede til hende *uhyggeligt* tænkt hun da hun fik et gys gennem kroppen, som første klasse kom de ud først, hun gik med de andre gennem en masse hal, hun stoppede og og en mand bad om hendes pas, hun tog det frem og han kiggede længende på det og så op på hende, og kiggede på computer "hm" sagde han og ailince lagde hovedet på skrå, hun gemt et blå mærke på sin skuldre med at havde tøj over det, "velkommen miss Withson" sagde han og lod hende komme igen , hun stoppede op "mærkeligt " sagde hun og havde øjne mod manden, hun var nu synlig for ham, hendes hår sad os til den siden som hendes tøjre dække, og lidt af hendes ar var utydeligt, hun var en sand skønhed og hendes hud var lys og lignede silke
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 10:33

han stod fint og venter på hende ved gate, der var også mange andre ind lige ham, man han var lidt højre og ser andrelades ud ind dem, så han var et nem mål hvis det vr det folk var ud efter, han smiler roligt da han kun ser hende, "velkommer til frøk" sagde han roligt og smiler svagt da han var går over til hende og stod foran hende en meter væk så hun ikke gik ind i ham, "skal jeg hjælp dig med af bære noget" spurget han og kiggede roligt på hende, han havde stadig vand flaske i den en hånd og det var ikke tom i nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 4 Maj 2010 - 11:28

Hun vendt nu blikket mod stammen som hun genkendt og som snakkede til hende, hun havde meget kort shorts på og en top med en lidt sløser t-shirt udover som dækkede hendes end skuldre til, hun smilede blidt til ham og åbne munden "mange tak, og hvor er her varmt" hun smilede og gik hen mod ham, hun bære en taske som ikke var stor og men heller ikke lille "jo du må godt tag denne supermand " sagde hun til ham da hun stod foran ham. hum var mindst 20 cm laver end ham med sød at kigge på
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 4 Maj 2010 - 21:11

"så lidt og ja her er dejligt af være" sagde han og kiggede kort på hende, "så lidt frøk" sagde han og tog mod hendes taske og smiler svagt, han var også højer ind hende man det betyder ikke noget for ham, "følge mig sås skal jeg viser dig ud til bil" sagde han og kiggede kort på hende ind han begynde stille og roligt af går ud mod sit bil, det var en sport vogn og koster flere mia kr af købe, han lad handes taske på bag sæd og åben dør for hende og lukke den efter hun havde sat sig ind i den, hvorefter han selv sat sig i bil, han starte den og køe roligt hjem til hans sommerhus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 4 Maj 2010 - 22:16

Ailince så mod ham og smilede blidt "ja, glæder mig helt vildt" sagde hun og flygtede efter ham, ved at gå ved siden af ham, hun så hvor hun gik da der var mange mennesker her, hun smilede og undgik et modgående, da de var ved bilen , "den må være dyre" sagde hun og sætte sig inde "kan du overhovedet finde ud af at kører" spurgte hun inden han startet bilen, hun nyd vinden i ansigt og så mod husene forsvinde forbi dem, hun smilede og så mod ham , da de nærmede sig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 16:21

"det er godt af du gør det" sagde han og kiggede kort på hende, "det er den også man har penger til det og mere til hvis der er det, jeg har lyst til af bruge dem på" sagde han kort og smiler svagt, "ja det kan jeg da, hvorfor skulle jeg dog ikke kun det" spurget han og kører videre ud af by, ned mod stranden, efter af havde kørt en halv time i god fart hold han ind ved sit sommerhus, som var bygge ud af træ, "ny er vi her" sadge han og åben bil dør for hende og lukke den efter hende og tog hendes takse, han gik over til hoved dør og gik ind, han havde ikke låse den da der normal ikke kom nogen her ud, "føler dig hjem" sagde han og stille hendes taske på den en sofa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 16:30

Hun smilede stort da hun kom inden i huset "woow, er det smukt" sagde hun og løb hentil en skødedør med et stor glas i, hun åbnede den og mærkede vinden i sot hår "Ahh" sagde hun og nyd vinden , hun så mod stranden og havet "smuk udsigt" sagde hun og vendt blikket mod ham, hun smilede glad og var utrolig køn, hun smilede til ham "Tak" sagde hun så derefter
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 16:42

"ja ikke, det har også koste mange penge man nu er det mit" sagde han glad, for han var glad for det ind da meget og havde også koste han mange penge, han lod hende går rundt i hendes hus som hun havde lyst til, da han ikke havde noget her i hus som hun ikke måtte ser, og hvis han havde var det lås ind, "ja det er den og det var så lidt" sagde han og gik om bag hende og lad roligt armene om hende, hun kun flytte hans armene hvis hun vil da han ikke lad dem hele indtil hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 17:25

Hun smilede bare til ham da han nærmede hende, hun flyttet sig ikke og skubbede ham heller ikke væk, hun var lige glad faktisk og så mod strand, det havde fanget hendes blik, de smukke lys sand, de smukke små bakker, mennesker der hyggede sig og til sidste det smukke blå vand, hun smilede glad og nyd vinden mod hendes ansigt og indånden duften af havvand , hun smilede "Så dejligt" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 17:35

han lad armene lidt tæter på hende så rør hendes tøj, "ja her er dejligt af være, bruge også meget tid her når jeg endeligt rejse her ned" sagde han og smiler roligt, ja stranden var fyldet med menneske for engang skylde, ellers plejer den af være tom for det mest, så han havde en stor dele af stranden for sig selv, "er du slutter" spurget han efter en lille pause hvor du bare stod og nydet udsigter og vejret, han kiggede roligt på hende og smiler svagt, "hvem var det du fik begynde af igår hvor vi snakke" spurget han.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 17:39

Hun så op på ham med et blidt smil da han rørt hende tøj og smilede "du heldig at havde sådan et sted" sagde hun og bliv stående og så mod stranden igen, den var smuk og hun gik lidt tilbage så hun stod tætter på ham, det var en refleks hun havde "Ja er lidt faktisk maden på flyet kan dræbe en næsten" sagde hun med en drillende tone "Hvem spurgte hun om"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 17:45

"ja man jeg har så også arbejde hårdt for det" sagde han roligt og smiler svagt, "okay så må jeg heller tænke på af få laver noget mad til os så du ikke død af slut" sagde han og smiler roligt, det synes han nu ikke af kun eller var det bare ham som var alt spiser, "en mand som kom på besøg igår og råbet noget med af du rejse ned og besøger en mand og så lydet det til af du bliv slå" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Ons 5 Maj 2010 - 17:49

"ja må man siger" sagde hun sødt og så mod ham med sit blide smil "lyder lækkert er så slutten og har glædet mig til dit mad hele dagen" sagde hun og lagde hovedet på skrå og lagde lukkede øjne mens hun smilede "Åh ham" sagde hun og så på ham normalt "det ikke noget du skal tænk om" hun tog til sin skuldre hvor hun havde fået et kæmpe stort blåtmærke efter slagt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Ons 5 Maj 2010 - 17:54

"ja" sagde han kort og smiler roligt af det, "okay er jeg glad for af du synes og så må jeg vel heller begynde med det sammen" sagde han og smiler svagt, "begynde jeg viser dig dit værelse hvor du skal bor mens du er heller da jge ikke regn med af du sover ind hos mig" sagde han og gab slip på hende, han gik lidt længer ind i hus og åben en dør, "her er så dit værelse" sagde han, det var ikke så store igen med der var en, en mands seng og et skab til tøj og så nogen ting og et seng bord og et lille arbejdes bord og en arbejde stol ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 3 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 13 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum