Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 22:23

Ailince så mod ham , da han smilede , hun smilede sødt "Du ser tænkende ud" sagde hun og smilede rolige, hun lagde sig tilbage til ham og smilede , hendes smil forvandt da hende ny art for zombi kom frem, kloge og mere klamme zombier , hun skrig ved synet , hun lagde hovedet mod ham "Hvorfor ser jeg altid når det er værste" sagde hun og lå mod ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:28

"det er ikke virket hvad jeg tænke på bare noget som ikke betyder noget" sagde han rolig og kiggede kort ned på hende, "det ved jge ikke hvorfor du gør" sagde han og kiggede rolig ned på hende og smiler kort ind han retter blikke mod skræm, "så der slutte film" sagde han efter noget tid da rulle tekte begynde af køre over hvem som var med af skuespiller og så nogen ting, han kiggede kort ud på havet og smiler kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 22:32

"mmmm" sagde hun og så op, da noget rulleteske havde kørte og hun var blevet rolige kom en zombi frem og skrig og spise skræm ... Ailince skrig af chok og flyv over sofaen og sad med ryggen mod sofaen , hun rystede lidt , men så derefter mod væggen "jeg .... fik.... bare.... et .... chok" stammende hun undskyldende, derefter små grinede hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:36

han griner koer af hende da hun flød om bag sofa ud hun kun høre det, han tog dvd ud af anspiller og sad film på plads og slukke for tv og dvd anspiller, hvor han sidder om vend i sofa og læner sig ind over ryg læner og kiggede ned på hende, "ja det må sige af du gør og mere til efter min mener" sagde han og kiggede rolig ned på hende og venter rolig på af hun vil gør noget medminde hun vil bliv sidder der og kig ind i væg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 22:43

Ailince vendt blikkede mod ham og rakt tunge "Du skal altid drille mig" Sagde hun og små grinede , hun smilede sødt og var stadig ikke faldet ned , hun sad bare og små rystede , men han gjorder hende tryg "Hvad så nu, hvad skal vi lave" hun kunne ikke sove, da hun var få bange til det ... det vil hun bare ikke vise til ham
Hun smilede sødt og vis du kendt hende kunne man se det var en løgn det smil... Hun lagede hovedet på skrå "Nogle ideer"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:47

"ja det skal jeg for ved af du kan lide det eller kan tager det" sagde han og kiggede kort på hende, han trække kort på skulderne da hun spurget hvad de skulle laver første gang og kiggede kort rundt, han kun godt ser på hende af hun var bange og kun mærke på hende puls af hun løgn da hun sagde det eller gab udtryk for det, "få dig til af falde til rolig, kom her op og ligger dig i sofa" sagde han rolig og rejse sig så hun kun ligger ned i sofa, "helst på mave" sagde lidt efter da det vil gør det svært for ham af massage hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 22:55

hun nikkede og rejste sig op og lagde sig på sofaen, hun smilede, men var stadig bange lidt..
Ailince så mod ham "Du har altså magiske hænderne, den kvinde du forelsker dig i , bliver heldig" sagde hun og små grinede, hun lagde hovedet mod en pude og lukkede øjne , hun mærkede hans hænder på sin hud og smilede, hun lagde sig til rette og var klar
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 23:00

"ja den dag jeg kan hold ud af har et fast forhold i sted for de løs af dem og det vil jeg nu ikke sige af jeg har" sagde han og begynde stille og rolig af massage hendes ryg med lang rolig flade hænder op af hendes ryg for af løser den ind han begynde rigtig af massage den, efter lidt tid med det begynde han på det rigtig massage, selv de små muskel tog han med for af få hende til af slappe mere af i krop, efter han havde tager ryg tog han side lidt bedre og så nakke til sidste hvor han slutte med af massage hende, han havde vel massage hende ca. i en halv time.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 23:04

Efter den halv time , fald hun i søvn og små sov, hun mumlede noget som "Sååååh dejligt" sagde hun og åbnede øjne da han stoppede, hun så mod ham og smilede "Er helt rolige nu" sagde hun næsten lykkelig , hun smilede sødt , og gabt nu "du har så magiske hænder, men du skal nok finde en , en dag " sagde hun og krammende ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 23:07

"det var da godt af du synes det" sagde han og smiler rolig og kiggede kort ned på hende, "det var godt af du er det og nej det synes jge nu ikke jeg har, ved bare hvordan jeg bruge dem rigtig og ja det gør jeg sikke" sagde han og kiggede rolig på hende og krammer hende igen da hun krammer ham, han rejse sig op for af drille hende da han var høj ind hende så hun vil sikke ikke kun nnår gulv ud hun gab slip på ham, da han stadig hold fat i hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 23:17

"Ahhh er ikke et lille barn du kan bære rundt på " sagde hun og små grinede hun kunne mærke at hun ikke kunne nå jorden selvom hun prøvede at nå , hun smilede og kunne ikke lad være med at grinede "Din drillepind"

//Smutter i seng//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 23:25

"er du sikke på det, vi kan godt bliv enlig om af du ikke er noget barn man bære rundt på dig kan jeg stadig godt" sagde han og rakte kort tunge af hende og kiggede rolig på hende, "ja har du noget imod det" sagde han og kiggede på hende og dat hende ned på gulv så hun sig kun går hvis det var det hun vil, "når hvad har du lyst til af laver nu hvor du er af slappe i krop og ikke bange mere over den film" spurget han og kiggede rolig på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 4:57

Ailince gabt og så mod ham, hun bliv stående , mest da han var varm og behagelig at stå op af og hun havde ingen grund til at flyttede sig "tja nu er min krop så afslappet at jeg kan sove" sagde hun og smilede, hun gabt igen "Så tror jeg gå i seng, og vi få at se om jeg stadig er bange få filmen " sagde hun og rakte tung "Nej har ikke noget i mod, du er rar at hænge ud med" sagde hun og smilede derefter grinede hun og gav ham et kram og hviskede i hans øre "Bære fordi jeg er let, betyder det ikke du skal bære rundt på mig" hun pust ham på øret og gik hen mod sin døren "så godnat" sagde hun og rakt tung til ham og , åbnede døren
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:14

"okay det var da godt,, så må vi bare håber af du ikke drømmer om film" sagde han og kiggede hende på hende, "ja det er lige det" sagde han og smiler kort, "er du sikke på det og ja du er let men godnat" sagde han og kiggede kort på hende indtil hun forsvande ind bag dør, han tog en øl fra køleskkab og sat ud foran hus og kiggede på havet, da han havde druk den færdig gik han selv i seng, han var godt nok ikke så tæt men han kun altid bruge, han skifte tøj til nogen halv løs stof bukser i sort og lad sig på seng.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 22:46

Ailince skiftede til sin stor t-shirts og tog sin Bh af, hun kravelede under dyne og faldt hurtigt i søvn
Der gik nogle timer , Ailince drømt om filmen, nu og vågende op, hun så mod døren og nikkede , hun var træt og bange , derfor gjorder hun dette
Ailince åbnede langsomt døren indtil hans rum og stod der som et lille barn som havde haft en ond drøm , hun gik hen til hans seng og så han sov tungt, hun ville ikke vække ham så hun lagde sig forstrigt inden under hans dyne og lagde sig indtil ham og begyndte langsomt at falde i søvn igen... hun forvent ikke han vågnede af hun lagde sig indtil ham, men hun lå med bryste mod ham ,uden BH på og bære ben , hendes søde duft var meget genkendelig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:00

der gik lang tid ind han endelig falde i søvn, han lå oven på dyne da det vil være for varm med den over sig, han lad ikke mærke til af hun kom ind til ham og lad sig op af ham mens han sove, i søvn fik han loadt en arm om hende, han våge tid om morgen og lad mærke til af han ikke var alene mere, han smiler svagt over det og regn med af hun drøm om film, så han måtte heller bliv ligger indtil hun våge, selvom det kun være dejlig med en løbe tur men det må venter til næste morgen medmind hun også sove ind hos ham der, han kiggede i lidt tid op på loft som ikke var særlig spænde, hvorefter han bare lukke øjne man falde ikke i søvn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 23:05

Hun vågnede , men lå med lukkede øjen "Du må godt tag på din morgentur, bliver liggende lidt i nu" sagde hun og mærkede hans armene om sig , hun puttede indtil ham , hendes krop var varm og hendes hjerteslag kunne mærke, så rolige de var , hendes duft var sød og blid ... hun mumlede lidt i søvn da hun faldt i søvn igen "Tak, få lad mig sove her i din seng" sagde hun og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:11

"er du sikke på det man okay, så smutte jeg" sagde han og tog arm til sig, hvorefter han reise sig op og skifte til nogen joggie bukser og forsvinde så ud af dør, en time efter kom han tilbage, dejlig svede og bar overkrop, han gik ind på sit værelse og kig om hun stadig være der, det var hun ikke godt, han klæde sig af hurtig og tog et håndklæde om liv, hvorefter han gik ud på badeværelse for af tager sig et bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 23:18

AIlince havde glemt at låse døren og han gik lige ind da hun var i bad, det kom som et chok for hende og hun skrig af refleks , hun tog et håndklæde over sig, men stod under bruser , så den bliv våd os, hendes hjerte slog hurtigt fordi han havde givet hende et chok
Hun havde nu set ham helt nøgen udover et håndklæde om ham og så mod loftet og hun vidste ikke om han havde noget at se hende, hun kiggede frem få at se om han stadig var der
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:33

han når næste kun lige ind af dør til badeværelse da jam hørt hende skrig, han vend ryg til hende og havde regn med af hun havde lås dør, "undskylde, havde ikke hørt af du var i bad" sagde han med ryg til hende, han kun enlig godt find på af tager et bad sammen med hende, hvis hun ikke har noget imod det, men det var han nu ikke hele sikke på af hun vil går med til, "hvad sige du til et bad sammen eller skal jeg bare går og venter til du er færdig" spurget han og regn nok med af hun svar det sidste af det men man kan jo aldrig vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 23:44

Man kunne høre hendes hjerte slag stadig gik hurtigt efter chok "AH" sagde hun og så frem og så mod ham, han stod med ryggen til hende
hun lyd forvirret "øhm" sagde hun tænkende, hun overveje det fakiske , hun kløede sin kind "Okay, men så kun denne gang" sagde hun og så på det våde håndklæde omkring sig hun små grinede af det og tog det af så hun kun stod nøgen under bruser "men det op til dig om du vil, jeg lad dig fordi du lod mig sove ved dig i nat, kom" hun tog en hånd hentil ham og kiggede på ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 23:52

"okay og jeg vil godt ellers havde jeg nok ikke spurget om det" sagde han og smiler kort, han lod håndklæde falde til gulv så han også var nøgen, han var ikke pinlig berør af det, han var tilfreds med sig krop og sit værktøj, han tog imod hendes hånd og gik ind under bruse og lod vand løbe ned af ham til af starte med, ind han begynde af vaske sit hår, man kun godt lugt af han havde være ud af løbe her til morgen da han lugt af sved, "nu er du vel ikke pinlig berør" spurget han mere for sjov men vil enlig gerne havde svar på det alligevel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 22 Aug 2010 - 23:57

Hun tog i mod hans hånd og tog ham med ind under , hun var som normalt, ret særligt , da hun var som hun var... Hun rakt tung og små grinede "ser jeg sådan ud" hun små grinede og så mod hans ansigt , vandet løb ned af hendes smukke hår, hun smilede , hun havde en flot figur og hud af et menneske at være, hun var fejlfri og utrolig smuk selvom hun var lidt bleg , passede det til hende ... "Skulle jeg da være det " spurgte hun og prikkede ham på næse for at drillende,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 0:02

"nej det behøve du ikke, jeg spurget bare om du var, så hentyder jeg ikke til af du skal være det" sagde han og kiggede ned på hende og prikke hende kort på mave, ind han tog fat i sæbe og begynde af sæbe sig ind, han lad sæbe fra sig da han var færdig med af sæbe sig ind, hvorefter han lod vaske skyld det af ham, så var han enlig færdig med af tager et bad, man han kun nu godt bliv under som han nu plejer af gør for af slappe af i krop og han har nu heller ikke så travle da nu også var i bad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 0:06

Ailince så ned på sin maven og lagde hovedet på skrå "måske lidt, men det er vel normalt" sagde hun , hun var enligt været færdig med at være i bad , men elskede at være under det dejlige vand, hun smilede til ham og aede hans kind , hendes hænder var pænt blød , det var hendes hud der var sådan , hun små grinede "Var det så godt at være ud at løb"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 12 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum