Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 13 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 0:12

"okay det er også hele iorden af du er det" sagde han og smiler kort, "ja det var en god løbe tur og der var ikke nogen på stranden idag så havde hele stranden for mig selv, han lad hænder på hendes hofte og kiggede kort ned på hende, "hvad skal du så laver i dag som er hård for dig selv, nu har jeg være ud af løbe, så mangle du af laver noget" sagde han for sjov og ae hende kort på hendes hofte, han var stadig ikke pinlig berør af de stod enlig rimelig tæt på hinande men han havde lært af styr sin krop føles for mange år tilbage under hær.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 0:19

"det var godt" hun så på sine hofter da han rørt dem, hun så mod ham "er du ikke få træt til det" sagde hun drillende tilbage , han bad selvom det ... hun små grinede og kan godt være han kunne styre sin følelse men kunne Ailince ikke, så det kom bag på hende, men vidste det ikke da hun vil drille ham lidt nu, hun synes hans skulle ha igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 22:23

"ja" sagde han kort og kiggede rolig på hende, "nej det er jeg da ikke, den lille løbe tur på en time, er lang fra hvad jeg løbe normal man nu har jeg en på besøg" sagde han og smiler drille til hende, hvis hun skulle drille igen, drille han bare igen for så skulle det ikke være, han gik tætte på hende for af drille hende på en andre måde da han kun ser af hun ikke klun styre sin følelse som han kun så det var bare sjov nu af drille hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 23:20

hun mærkede hans krop op af sin og så mod ham "ah" sagde hun og stod mod væggen, hun rødmende , men det var kun småt ikke noget af betydning , mest at rør en andens krop på den måde, hun så mod ham "nej du ser jo helt træt ud og umættet" drillende hun nu igen "den en time løb tur må havde været nok få din krop" sagde hun og gik et kort skridt mod ham så de nu stod helt tæt uden hun stod op af væggen, men man kunne se hun ikke var lige så god til at styr sin følelser som ham, så inden i mellem vil den falde og man kunne se hun rødmende eller et eller andet
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 23:26

"det tror jeg ikke på af jeg gør, jeg våge første rigtig efter jeg har løbe mig en tur eller efter et bad" sagde han og kiggede rolig ned på hende og lad hænder om på hende læner lige over hendes røv,"nej det var det ikke, kan ikke mærke det af jeg har været ud af løbe, nu var det også en lille tur jeg tog mig" sagde han og smiler drille, han smielr kort over af hun rødmede engang imellem og lo kort og kiggede så lumst på hende, "hvis du ikke var våd i forvej af at være i bad var du bliv det af jeg stå så tæt op af dig hele nøgen" sagde han og kiggede på hende for af ser hvordan hun tog det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 23:33

hun hævet øjenbrynet tog hans ene hån væk fra hendes numse og ned mellem hendes ben, så kun han selv mærke, selvom hendes krop var våde, var hun ikke våde der, hun var irriteret over han sagde det , der fik han hendes vids... "du dum" sagde hun bare kort og tog hans hånd væk igen, hvad han gjorder ved det var op til ham, men ....
Ailince så mod ham med rolige øjne , hun var faldt ned og små grinede "så nu rødmer jeg ikke mere over dig" hun rakte tunge
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 23:45

"det kan godt være af jeg er det men nu mener jeg det mere for sjov man det er op til dig hvordan du tager det" sagde han og kiggede rolig på hende, han bliv stå i lidt tid ind han gik ud og tør sig, hvorefter han gik ud af badeværelse og forsvinde bag dør, han gik ind på sig værelse og tog nogen bokseshort på og nogen sort bukser og hvor han sidder sig ind i sofa og prutte en smøg i mund, hvorefter han tænde den og læner sig tilbage i sofa og ryge stille og rolig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 23 Aug 2010 - 23:56

"Baaa" sagde hun efter ham men hun rakte tung, hun fik forbi bag ham , hun havde bh og tusser og en sommerkjole på, hun var i gang med at tør sit hår, da hun så han røg "det ikke sundt du gammel" sagde hun og kom til at grinede der efter hun så mod ham med rolige øjne "du vandt vis før du gammel" sagde hun og var i drille humør
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 24 Aug 2010 - 11:22

han røg rolig videre og kiggede kort på hende, "nej det tror jeg nu ikke jeg gør, jeg tager ikke skade af det" sagde han og kiggede kort på hende igen, han røg rolig videre og lukke kort øjne og smid resten af smøg i askebære da han var færdig med af røg smøg, han rejse sig op og begynde af tager nogen tid frem fra køleskab og begynde af laver noget let morgen mad til dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 13 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum