Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 21:05

"Øhh" sagde hun og smilede til ham "bare noget med en sindsyg Mørkelver som vil overtag byen" sagde hun og smilede blidt, hun så han lagde katten "hvad sagde du inden det" spurgte hun blidt og tog noget af sin te igen, hun lukkede øjne *At overtagt byen i regn tiden, sjovt* tænkt hun og lavede et lille grin bag te-koppen, men hun kiggede nu igen mod skræmen "Du drikker meget vand" sagde hun drillende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Søn 2 Maj 2010 - 21:13

"okay lad ham det" sagde han kort og regn ikke med af kom tilbage til by før om et halv år eller et hele, "af jeg tit få af vide af jeg er god til af laver mad af dem jeg laver det til så må det vil pas" sagde han og smiler svagt, "ja det gør jeg, her er også 38 gran varm, så må drikke en masse vand eller noget andet" sagde han og kiggede roligt på skræm, "hvad skal du så laver resten af dag, bare sidder ind i din leglighed og skriver med mig/snakke med mig" spurget han og kiggede kort på katten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Søn 2 Maj 2010 - 21:18

"wow 38 grader " hun grinte af sig selv "her er kun 20 og så er det koldt regn" sagde hun og smilede "Glæder mig til at smage din mad så, Noget andet" hun tankt lidt for længende over hvad det kunne være "Åhh det" sagde hun og slog sig selv på hovedet, hun smilede udskyldigt "glemmer det trist, da jeg ikke ser andre væsner anderledse en mennesker" sagde hun og smilede blidt, hun så mod katten "tja havde jeg tænkt mig, skal ikke ud i det vejre" sagde hun sødt og sætte koppen da den var tom
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 11:21

"ja det er varm her og okay det er fint nok af der ike er mere varm ind det" sagde han og kiggede roligt på skræm, "okay godt af du gør det og der er ikke noget andet du skal smager" sagde han og kun godt misforstå det på den måde hun sagde det på, "okay lidt nederen af du ikke gør det, så skal jeg nok lad dig møde nogen her ned hvis det er" sagde han og smiler roligt, han tog en tår mere af sit vand og stille flaske på bord, "okay du er også bare så kedeligt når du ikke giver så noget" sagde han for sjov og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 12:02

"ja jeg er meget kedelig" sagde hun og rejste sig op, hun tog sin kop og kom til at lagde lidt for meget frem så man kunne se ned i hendes kjole, hun havde sort bh på, hun vendt ryggen til og gik hentil køkkenet for at hent mere te, hun gik tilbage og sætte sig på stolen "hm møde nogle, som hvad, mener du med det" spurgte hun og lagde hovedet på skrå, hun smilede sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 16:08

"ja det er du og barnligt" sagde han og smilr roligt, han smiler svagt da han kun ser hendes bh og lidt af hendes bryster, "jo af du siger af du kun møder menneske i din hver dag, jeg kender nogen andre væsen her i spain som du godt må møde hvis det er" sagde han og kiggede roligt på skræm, han køre roligt og behageligt en hånd over kat mens den lå og sove på bord ved sider pc.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 16:57

Ailince smilede til ham da hun sætte sig ned og så på skærmen og ham "tjaa, måske, men du vil stadig ha jeg kommer og besøger dig så helt kedelig og barnlig må jeg da ikke være" sagde hun og grinte "Nåh, det var ikke helt det jeg ment, ment at jeg ser andre væsner som om de er som mennesker, vis du forstå hvad jeg mener" hun smilede blidt og så mod sit ur "Åhh kl. er 19 , hvor tiden går" hun grinte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:04

"jo det kan du godt være, man det kan være af jeg har tanke mig af laver om på det når du kommer her ned" sagde han og kiggede kort på skærm, han tog noget mere af drikke af sit vand og kiggede kort ud på stranden, "når jo det gør jge godt, bare den måde du sagde det på kun det godt lyder som noget andet som jeg så svar på" sagde han roligt og kiggede på skræm, "okay det er den ikke her" sagde han og småt lo af det, han kæler kat bag det en øre og smiler svag, "du skal måske også tager dig til af pakke eller gør du det første imorgen" spurget han og kiggede roligt på skræm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 17:14

hun fik et forvirrende blik *lad om på* tænkt hun og så på ham hun hævet øjenbryn "du prøver bare, du kommer nok ikke til det" sagde hun og vidste godt hun bare var et skrøbelig lille menneske ud noget særligt over sig, hun små grinte og så mod ham "Ja det må du undskylde, min fejl" sagde hun sødt og så på katten "snyd den bliver forkælet" sagde hun med en drillende tone "Skal jeg ikke, har folk til det" sagde hun med en forvirret tone, der var blandt af drilleri, men os hun var træt af det
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:20

"er du sikke på det, for det vil jeg ikke være hvis jeg var dig" sagde han og kiggede kort på skræm, "det gør ikke noget, man laver kun af sin fejl" sagde han og smiler svagt, han griner lidt af hende af det næste hun sagde, "vil du da også forkælet af ig når du kommer her ned" spurget han og kun godt misforstå det eller det kun han godt man lad sig ikke viser det af han gjort det, "okay dejligt nok nogen gang" sagde han og kiggede roligt på skærm, kat lå stadig og sover mens den bliver kæler bag det en øre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 17:30

Hun så på ham og begyndte at grinede "Ja er jeg, du ikke interessent i mig på den måde" sagde hun og rakte tunge af ham "er det ikke man siger det menneskeligt at fejle " sagde hun med en drillende tone , hun smilede til ham "Hvordan har du det enligt , du gammel" sagde hun og smilede blidt for at undgå at svar på det men at blevet forkælende, hun lagde hovedet på skrå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:35

"ja det er du og det behøve man vel heller ikke for af gør det" sagde han og rakte tunge igen og smiler svagt bagefter, "jo det er det man er jge jo ikke noget menneske" sagde han og små lo, "jo jeg har det fint her ned, nyder varm og det dejligt havn som jge bor ved, venter på af jge få svar fra militær" sagde han roligt og kæler kat under hage da den var våger nu, "hvorfor vil du ikke svar på det med af bliv forkæler når du kommer her ned" spurget han og kiggede roligt på skærm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 17:53

"Hvor du ond at du vil gør det mod mig" man kunne høre hun sagde det i sjov "Du prøver bare, tror ikke du få lov" sagde hun og tænkt lidt over det hun havde sagt, men fortryd ikke det hun havde sagt og så mod skærmen "nej det har du nok ret i" hun mærkede til sin hals som en rekfles hun grinte ved bevægelsen og så mod ham "Lyder lækkert, hvilket slags svar venter du på" spurgte hun og hørte han spurgte til det igen, hun svarede igen uden om "Elsker alle piger og kvinder ikke det" spurgte hun og rakt tungen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 17:59

"ja det ved jge godt af jeg er, jeg er jo halv dødsengle og halv vampyr så ja det er jeg, det ligger bare til mig" sagde han og kiggede kort på skærm, "hvem siger af jeg spørger første" spurget han for sjov og rakte igen af hende, han nikke bare til det næste hun sagde som svar på det, "jo det vil de nok gerne bare på hvilke måde de ved på, de vil bare hver deres måde, så hvilke måde vil du forkæler på søde" spurget han og var næste ligeglad med hvordan hun vil, han kæler hen af ryg.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 18:04

"Nåh ja er du os , glemmer jeg tit" sagde hun med en tone så hun lyd dum selvom hun godt huskede det, hun grinede og så på ham "Jamen så kæmper jeg bare mod, vis du ikke spørger , er farlige" sagde hun og sagde farlige meget langsomt , hun grinte over sig selv og hørt godt hvad han sagde , der gik noget tid for hun svarede igen "hmm, ved jeg ikke, massage er altid godt" sagde hun og så på ham med blide øjne "Ja massage" sagde hun og så drømmende ud
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:33

"som om du har det" sagde han og kigged ekort på skræm og smiler svagt, "okay så er det også sjover for mig og som om du er farlig mod mig" sagde han og kiggede kort udenfor igen, han lo kort af hende og kigegde så roligt på skræm, "dig og dit massage, man jo det kna vi nok godt find ud af det, hvad få jeg så igen" spurget han for sjov og flytte kat op på hans skulder og kæler den roligt op og ned på den hals.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 18:39

"Nej havde jeg ikke" sagde hun og grinte blidt hun så mod vinduet og smilede blidt "ja er meget farlige mod dig" sagde hun drillende og så mod skærmene "Jep mig og mit massage, hvad du for ud af det uden at jeg nyder det" hun så den måde han kiggede på kattens hals og fik det pluslig dårligt "Bid ikke katten foran mig tak og har jo ikke noget du vil ha" hun kiggede ikke på skærmen men mod vinduet igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:44

"okay det regn jeg heller ikke med af du havde det" sagde han kort og kiggede ud på havet, "ja dig og dit masage og hvem siger af du ike må nyder det" sagde han og smiler roligt, han kiggede lidt underligt på skræm da hun sagde det med katten, "det har jge heller ikke tænke mig af gør, kan godt lide dyr og det her katten har jge kender nogen år nu" sagde han og smiler svagt, den sad stadig på hans skulder, "jo det har du man det er jo det normal fra en vampyr ting, dit blod" sagde han og smiler svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 18:53

"ved jeg godt, driller bare lidt" sagde hun og vendt blikket mod skærmen "og nyder at få massage " sagde hun så og rakte tungen "Sådan er jeg bare" sagde hun og så mod vinduet , det regnede ikke lige nu, men vinden blæste mod vinduet , hun sukkede og høret det han sagde og et smil kom frem på hendes læber "nåh ja mit blod, det kan vi vel godt lavede en bytte handle med" sagde hun med lidt drillende tone "Så du vil ikke bide den, jeg er lette"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 18:57

"ja nu igen som du plejer af gør" sagde han og kiggede kort på katten som han stadig har på skluder, den køre glad hoved ind mod hans, han smiler svagt af den og kæler den bag det en øre igen, "ja det er du" sagde han kort og tog en tår mere af sin vand, "okay så sider vi det og nej det kun jge ikke find på af gør, der er for lidt blod i en katten og så er her også en af min god venner som plejer af besøg mig ud af spørge" sagde han og små lo af sig selv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 19:03

"Så det kommer nok heller ikke bag på dig" sagde hun sødt og små grinte og svarede ikke på det nærste han sagde da hun ikke vidste hvad hun skulle svar på, hun smilede nu til ham og så på katten "Jeg vil os aede den" sagde hun barnligt og så på ham "Nåh ja jeg er os bare en blod slave" sagde hun med en drillende tone, så man kunne høre det hun havde sagt var ment i sjov, hun så på ham med nogle blide øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:11

"nej det gør det ikke og hvorfor skulle det, det" halv spurget han og kiggede kort på skræm, "hov hov det er du hvis ikke glammer nok til af du må" sagde han for af drillende da det skulle misforstå, han smiler driller til hende, "jo det må du godt hvis den kommer forbi mens du er her" sagde han og kiggede kort på katten igen "ja det er du, det er derfor jeg vil har dig her ned, så jeg ikke behøve af jage for jeg har tøm dig for blod" sagde han for sjov, selvfølgeligt mener han det ikke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 19:27

Hun hørt det sidste "du slet ikke sjov gammel mand" hun rakt tungen og rejste sig op og så surt ud men gik over med sin kop, en råbte "Malady, hvilken bikini " det var en kvindelig stemme, hun kom frem med tre bikinier , og vidste dem frem, Han kunne se dem på cam "hmm , hvad synes du" spurgte hun Lucifer , Tjenste pige så ung ud, men kendt Ailince godt, hun vidste bikinierne til ham "den første en sort, vil selv sige dette er den frøken ser mens sexy ud" sagde hun og lagde den hun tog en grøn op "denne passer bedste et malady hår og så den Blå" hun lagde den grøn og så en blå op "denne gør Malady meget elegant sir" sagde stod med hovedet ind i køleskabet og lå ham bestem da det var ham som skulle se hende i det, de alle vidste meget , men stadig så hun ikke vidste alt få meget
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Man 3 Maj 2010 - 19:32

"nej det har jge heller ikke sagdet noget om af jge skulle være vel" sagde han og kiggede kort på skræm, han hørt godt hvad tjener pige sagde i bag grunde, han kiggede på skræm da hun spurget ham, han sad stadig i bar overkrop og de fleret piger vil falde for ham fordi han er halv dødsengle og halv vampyr men også fordi han var veltræner som han var, "efter min mener skal hun bare har alle tre med, så kan hun selv bestmmer hvilke en af dem hun vil bruge når hun er her ned" sagde han og smiler roligt ud af viser sin hugtænder, han skulle jo ikke skræmme tjener pige for liv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Man 3 Maj 2010 - 19:43

"Som du øsnker sir" sagde tjenste pigen og gik tilbage til rummet, Ailince stod bag køleskabet, og kom frem og man kunne se hun havde modnet sig over det "Sorry, men som tjenste pige må hun ikke forelske sig i min venner om hun så synes det er LÆKKER" sagde hun og så mod skærmen "Det er Maria, hun har været min tjenste pige siden jeg var 7, så hun er vantil flotte fyre" hun sætte sig på stolen foran cam og maria kom inden igen "det var alt Malady, er du sikker på du ikke skal ha en fri kjole med" sagde hun og Ailince nikkede "Nej tak Maria, og det er alt, du kan gå" Ailince stemme og udseende nu var helt som en rigmænds datter og selv hendes blik, det med at fine piger havde to sider, den de vidste for de fine og så deres rigtigt, Ailince så mod ham "håber du klar det"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 2 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 13 Forrige  1, 2, 3, ... 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum