Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 23:40

"ja det plejer jeg jo af har, jge er jo den gammel som ved mange ting om liver" sagde han og kiggede kort ned på hende, "ja ja som om du vil giftes med så en gammel en som mig som er over naturlig af være og du tager mig bare for penge skylde" sagde han for sjov og kun godt høre af hun drille ham, efter noget tid tager han noget mere vand af flaske og ser vider epå film, "for af spørge kun du enlig find på af finder sammen med så en tyder som mig" spurget han roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:43

"Type som dig" rettede hun ham og drillende, hun lagde armene omkring hans hals "Hmm , kunne jeg sikkert godt, vis du er god mod mig" sagde hun drillende, han bag selv lidt om dette , hun små grinede "Så gammel er du heller ikke kun et par 500 år" sagde hun og grinede nu mod hans skuldre, hun var ret sød når hun grinede, og duftede sødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 23:51

"ja typer som mig" sagde han og kiggede kort på hende, "det er jge da eller synes du ikke det" sagde han og kiggede kort på hende da hun lad armene om hans hals, "så gammel er jeg heller ikke, kun 480år tak" sagde han og smiler roligt, han lad roligt and til af bid hende i hals man gør det ikke, han vidste godt af han godt må bid hende man havde ikke bruge for blod lige nu, "hvad vil du laver her efter film, en til eller vil du sove" spurget han og ae stadig hende lidt på hoved bund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Fre 4 Jun 2010 - 23:54

"en til er fin" sagde hun og sad på hans skød mod ham ,selvom hun ikke så meget lige nu og små grinede "Nåh ja 480 er næsten det sammen som 500" sagde hun drillende og rakt tung til ham, hun så han skulle til at bide "troede lige du vil bide mig , men tog vis fejl" sagde hun drillende og krammende ham og hviskede drillende i hans øre , med en fræk tone "du er helt klart min type" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 0:02

han nikke roligt til af en film mere er fin med hende, "så vælge du en den her gang" sagde han og kiggede kort på hende ind han vend blikke mod tv, "ja det er det når det er så en som mig vi snakke om med der tyver år i nu ind jge er 500år gamle" sagde han roligt og smiler svagt af hende, han lad armene om hende da hun sat sig op på hans skød, "ja man så bliv du snydt" sagde han og smiler svagt af hende, "ja sikke, tror første på dig når du sige det så jeg kan høre af du mener det" sagde han og rakte tunge af hende og ser videre på film bagefter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:04

"Hey" sagde hun og grinede da hun lyttede til ham "vær sød, jeg driller bare, men måske , alle er vel min type , jeg har ikke en bestem jeg falder få" sagde hun og kom ud af hans armene og lagde sig ned i sofaen og lagde hovedet på hans skød , hun så videre ved filmen "Ej , kan du ikke være sød mod kvinderen igen , pleas" sagde hun mens hun så videre i filmen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 0:16

"okay og jeg er da sød, har ikke gjort dig ondt og okay nu sagde jeg det jo også for sjov" sagde han og kiggede roligt på hende, "jo det kan jge godt men jeg synes af du skal vælge en film, som du kan lide eller gerne vil ser sammen med mig" sagde han og kiggede kort ned på hende og smiler svagt, hna lad en arm over hende og den en hån ae hende stille og roligt hendes hoved bund igen og ser videre på film imens, så er film snart slut, så skulle hun vælger en hvis hun giver af rejse sig op og tager hen hun godt vil ser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:20

da der var mørke skræm kom frem så sukkede hun og rejste sig "Okay , du hjælper mig så " hun stod nu op og hiv i hans arm "hjælp mig pleas" sagde hun som et lille barn...

//sorry kan ikke finde på mere lige nu XD, skal nok svar //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 0:34

"okay skal jeg nok hvis du ikke selv kan vælge dig en" sagde han og smiler svagt af hende og kiggede roligt på hende da hun rejse sig op fra sofa, "ja skal jeg nok søde" sagde han roligt og rejse sig op da hun nu stod og hiver ham i arm, "hvad slags film er det du vil ser efter" spurget han og gik over til skab og stille sig roligt ved side af så hun kun ser ind i skab og ser på alle hans dvd, "skal jeg så gør mig bedre til ret and går din familie så de valge mig som din forlover.

//gør ikke noget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 0:38

Ailince sad ved siden af ham "MMmm ved jeg enligt ikke" sagde hun og så på ham da han sagde det med hendes familie "Må du godt , mig ingen alarm ved" sagde hun og så "elsker gyser og spændendes film, " sagde hun og små grinede "ved godt det ikke er lady artigt " sagde hun og så på hans dvd "hvor har du mange"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 0:54

"okay så må jge prøve det for dig så du ikke behøve af hælder på din fætte" sagde han og kiggede roligt ned på hende, "okay dem kan jge også godt lide af ser, så synes jge af du skal vælge en af dem hvis du vli ser så en" sagde han roligt og kiggede ned på hende, han sad sig tilbage i sofa efter hun havde valget en fri og sidder dvd på for hende hvis hun ikke selv gør det, han læner sig tilbgae i sofa og slappe af mens film begynde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 1:00

hun så mod ham "du hurtig " sagde hun og rejste sig op og sætte jeg hårdt ned i sofaen for at drillende ham , hun små grinede og så mod ham "Det vil være mig en ære unge herre" sagde hun med sin høfligt og rigmænds datter stemmen, den kunne få være rigmand til at fald, hun var godt trænet , hun så mod ham og grinede "Sorry kunne ikke lad være"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 1:17

"ja det er jge, regn med af du selv kan find ud af at sidder dvd på og starte for den" sagd ehan roligt og kiggede kort på hende, "gør ikke noget for det virker ikke på mig den stemmer, så lige meget du prøve hjælp det dig ikke" sagde han og kiggede roligt på hende ind han kiggede på tv, "hvilke film tog du og sat på" spurget han lidt efter en lille pause, han har ikke noget imod af hun sidder sig hårdt ned i sofa da det kan hold til det, den kan hold til ag han hopper ned i den og han vøger mere ind hun gør.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Lør 5 Jun 2010 - 1:20

hun så på ham "ved jeg ikke , tog bare en " hun små grinede "så ikke engang på navnet" sagde hun og tændt for den ... hun så baggrunden "den film tog jeg" sagde hun og pegede mod den , hun små grinede ... "Håber jeg da heller ikke den gør... vil ikke være sjovt overhovedet"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 1:37

"okay det er bare typisk dig af bare tager en ud af kiggede på den" sagde han roligt og kiggede kort ned på hende, "når okay den, det er okay fil du har valget og ja det er godt ikke ikke virker på mig og nej det vil ikke være sjov hvis det gjort" sagde han og smiler roligt og så på film, han havde sat forbandes et på, han synes ikke om japens fil, dem er han ikke så vild med, man han havde dem alligevel da nogen godt kan lide af ser på dem.

//smutte i seng, svar senere på dag ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 21:24

Ailince smilede og sætte sig i sofaen og startede film "er det okay jeg valgt den" spurgt hun og så mod ham spørgende , hun så det første scene hvor en skrig, hun flyv bagud af chok , da hun ikke havde set film ... Ailince begyndte at grinede , da hun kunne mærkede hendes hjerte slog vildt hurtigt , hun så mod skræm da hun ligne så mod den , kom en frem på skræm og denne gang skrig hun af chok og flyv indtil ham med hovedet mod ham... Ailince havde fået et chok igen , hun små grinede mod hans skuldre
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 21:29

"selvfølgelig er det da iorden af du har valgt den" sagde han rolig og sat sig tilbage i sofa og kiggede rolig på tv, han havde ikke rigtig kig på hvilke film hun har tager så han hvis ikke hvad der stå dem imøde, efter hun havde få det første chok vidste han af det var en gyser film da hendes puls gik hele amok, han lad rolig en arm om hende da hun fly indtil ham efter hun havde få det andre chok, "er den uhyggelig" spurget han rolig og kiggede kort ned på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 21:39

"Ved jeg ikke , fik et chok , så havde ikke forventede det" sagde hun og så op på ham og smilede sødt , hun vendte blikkede mod skræm og film , hun rykkede længere ind mod ham og som refleks efter tryghed, det var uhyggelig synes hun , men synes os den var spændende på sammentid ... hun lå mod hans krop og lagde hovede ned mod hans bryst , hun så mod skræm og smilede , inden i mellem gennemt hun ansigt mod ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 21:45

"så er det nogen gang med film" sagde han og smiler rolig, han lad arm lidt bedre om hende da hun rykkede tæt på ham, hvor han ligger hånd på hendes hofte ud af mener noget med det, han smiler svagt af hende når hun gemt ansigt indtil ham, "nu kan du vel godt falde i søvn iaften eller skal du sove ind hos mig" spurget han mere for sjov og kiggede rolig ned på hende, han vil ikke havde noget imod det hggvis det var men han regn nu ikke med det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 21:52

"Jeg kan godt sove selv, bare rolige du" sagde hun og så frem , lige det sekundet en skrig inden i film, hun fik store øjne og vis hun kunne rykke mere tilbage havde hun gjordet det ... det var en film med Zombier , hun lagde hovedet mod hans bryst og ansigt mod film, hun kunne høre hans rolige hjerte, hendes hjerte pumpe løs stadig, hun bliv rolige af hans hjerte ,men være gang hun var faldt ned , sket der noget som fik den op igen ... hun havde ikke noget i mod hans hånd mod hendes hofteret det gav hende tryghed
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 21:58

"oka og det er du sikke på af du kan, du har efter hold få en dele chok af den her film" sagde han og kiggede kort ned på hende, så film rørt ham ikke da han havde set det det var slem ud i verden så film med zombie og andre død tog han sig ikke af, "du sige til hvis du har bruge for en hånd" sagde han og kiggede rolig ned på hende, han mener med en hånd var hvis hun vil hold ham i hånd hvis det hjælp hende med af få minde chok af film.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 22:02

Ailince små grinede "Jeg er overhovedet ikke bange" sagde hun og så mod filmen , pludselig kom en Zombi foran Kamera og angrib person med Kameraet , hun skrig og tog hun selv hans hånd og klemt, kort "Måske .....måske . lidt" sagde hun og stamme , hun så stadig mod filmen "Ja er sikker , kommer ikke indtil dig i nat " en zombi spist end til "Måske , kommer jeg" sagde hun og gemt sit ansigt mod hans krop, hun var bange , helt tydeligt , men synes os film var spændende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:06

"nu lyver du overfor dig selv" sagde han og lo kort af hende, han mener ikke noget ond i det bare for af drille hende lidt hvis hun tog det så, "du kommer hvis du har bruge for det, jeg spise dig ikke som zombie i film, jeg bid kun hvis det skulle være" sagde han og laver sjov med hende ud over hun havde give ham love til af bid hende for af få blod men han vil nu spørge første ind han gjort det, han lod hende bare tager hans hånd og han klem ikke igen da han ikke rigtig tog sig af hun kleme hans hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Adriana Tirs 17 Aug 2010 - 22:12

Ailince smilede "Kan være jeg gøre, få vi at se" sagde hun og så mod ham, hendes blå øjne mødtes hans "Og tak" hun havde sit kær blik, hun vendt blikkede til bag og denne gang var der mindste 200 zombier , det gav et chok i hende og hun flyttede sin figner så de flettede figner , hun klemt hans hånd og så hvordan de mange spise alle menneskerne og menneskerne forvandle sig til zombier , hun gys lidt over den måde de gik på , hun fik stadig chok , men bliv fangende af film ,og lå tryg op af ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:19

"ja gør du hvis du har lyst eller har bruge for det" sagde han og ae hende kort påp hendes hofte mens han så på film, "så lidt" sagde han og smiler svagt og læner sig lidt mere tilbage i sofa med hende ligger over sig, han lod hende fletter finger med ham og klem kort igen for af giver en slags tryghed mens han kort smiler over der lige puls var så mange zombie som gik amok i film, han havde aldrig rigtig mødet en zombie i virkelighed med de fleret død var engle eller vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

måske et besøg i sommerhus (Ailince) - Page 11 Empty Sv: måske et besøg i sommerhus (Ailince)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 13 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12, 13  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum