Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 1 af 24 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 15:28

Omgivelser: de mennesker der nu er der..
Sted: Resturanen.! xD
Tid: 20:15
Vejr: Køligt udenfor!
Dato:?





Lilly sad henne ved en kantstenen, tæt ved resturanen. Hun sukkede let før hun fjernede lidt hår fra hendes ansigt. Hun kiggede ud, på den næsten sorte himmel. Vejret var køligt og trist. Men stadig var det smukt. Hun smilede kort og kiggede rundt, der så ikke ud til at være nogle. Hun smilede kort og ville kigge om der var nogle, men hvad hun kunne se var der ikke desværre.. Hun sukkede let før hun vendte blikket igen. Hun kiggede ind på resturanen. Der var fyldt med mennesker. Hun sukkede kort, og kiggede ned i vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 15:45

Eithan kom stilfærdigt spadserende hen ad den kolde asfalt, sparkede nu og da til et par sten, der havde undsluppet asfalten, nok fordi den efterhånden var ret gammel og brugt af de mange biler og cykler, der kørte der til dagligt. En lettere kølig vind fløj ind i ansigtet på ham, så noget af hans halvlange, sorte og ufriserede pandehår blev blæst op og væk fra hans øjne, hvorefter, da vinden havde passeret forbi, faldt ligeså stille på plads igen. Eithan havde begravet begge sinde hænder i de forreste lommer på hans falske, læderl'lignende bukser, som han havde efterhånden han haft i lang tid. Det kunne også ses, da farven på stoffet ved knæene og skinnebenene var en anelse lysere end resten af stoffet. Eithans blik havde det meste af turen herned været rettet op mod den sorte aftenhimmel, men nu løsrev han sit blik fra den og vendte det fremad. Han lod øjnene glide rundt i området og scannede det for mennesker. Det tog ham lidt tid, før han opfattede pigen som sad længere henne på en kantsten, da han ikke så så godt på lang afstand og nægtede at gå med briller. Med et nysgerrigt blik bevægede han sig langsomt nærmere pigen som ikke just så bekendt ud. Men der var et eller andet ved hende som ligesom tiltalte ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 16:07

Hun vippede let med hendes fødder. en vandpyt var ved siden af hendes fødder. En bil kom susede længere nede af gaden.. Åh.. nej nu ville hun igen blive ramt af et ordeligt plask vand. Hun skyndte sig at rejse sig. Hun satte i løb lidt væk. Hun stødte ind i noget! Hun væltede bag over af bare forskrækkelse.. "Hov undskyld" sagde hun og kiggede op på den dreng som hun havde løbet ind i.. Hun smilede kært, og fik svagt røde kinder. Hun kiggede op på ham.. "Undskyld" sagde hun igen, med et lille støn, for at få komme op og sidde bare. Hun kiggede op på ham..

// Hvis der går lidt lang tid inden jeg svare, er det fordi jeg lige skal hente noget xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 16:24

Eithan udstødte et lavmælt 'hrmf', da pigen stødte ind i ham og trådte automatisk et skridt tilbage. "Så pas dog forhelvede på, tøs," snerrede han først og blottede kortvarigt sine spidse, hvide tænder, inden han fik opfattet det ret så ubehøvlede, han lige havde sagt. I lidt tid stod han blot og kiggede ned på hende med et lidt fjernt blik, inden han så kom ud af sin 'trance' og et svagt, undskyldende smil passerede hans læber. "Er du okay?" spurgte han så med hovedet lagt en anelse på skrå og lod diskret sit blik glide rundt på hendes krop.

// Okay. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 16:30

Hun ret skræmt ud til at starte med.. "Undskyld det var ikke med vilje" sagde hun så og kiggede undskyldede op på ham. Hun kiggede ham kort i øjnene... Før han så begyndte at være mere venlig.. Hun kiggede kort igen på ham, med hendes uskyldige øjne. De var himmel blå, eller næsten lysere. Hun nikkede kort.. "Det tror jeg" mumlede hun stille og støttede sig let på hendes arm. Hun rejste sig lidt efter op.. "Undskyld igen" sagde hun igen og kiggede kort på ham.. "jeg er foresten Lilly" sagde hun for at presentere sig selv. Hun rødmede svagt da han kiggede på hendes krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 16:45

Eithan nikkede kort til hende som for ligesom at sige, at det ikke gjorde noget. Da hun havde præsenteret sig, flyttede han blikket op på hendes ansigt og studerede let hende betagende, lyseblå øjne. "Lilly ... det er et kønt navn," komplimenterede han med et påklistret, skævt smil, inden han annoncerede sit eget navn. "Mit navn er Eithan Horthy Székely," præsenterede han sig og pegede kort på sig selv med den ene tommelfinger; han plejede altid at præsentere sit fulde navn. Med den ene hånd strøg han sit pandehår til side, da det generede hans øjne, men det var dog til ingen nytte, da det bare faldt ned igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 18:53

Hun smilede kært til ham...Hun kiggede ham ind i øjnene.. De var smukke og elegante. Hun fjernede hendes blik for ikke at komm etil at stire ind i dem. Hun smilede kært. "tak.." smilede hun kært og fik små røde kinder. Hun smilede kort og kært til ham.. "Hyggeligt at møde dig " smilede hun kært og kiggede kort på ham med et meget nuttet smil. Hun betragtede ham, mens hun kort kiggede ham iøjnene.

//sorry min mor stjal comen! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 20:23

Eithan glippede kort med øjnene, da hun kiggede ind i dem og slog kortvarigt blikket ned mod jorden. "Det var så lidt," svarede han lidt apatisk til hende 'tak' og nikkede kort med hovedet. Hans blik flakkede lidt rundt omkring, inden han automatisk rettede det mod hende igen, da hun talte til ham. "Jamen, i lige måde da," brummede han til svar og trak lidt i mundvigene, så der dannede sig et svagt smil på hans læber.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:29

Hun smilede og pustede en hår tot væk fra ansigtet.. Men den hoppede ikke væk som alle de andre hår totter. Hun smilede kært til ham.. Hun kiggede´kort på ham, før hendes kinder igen blev svagt røde. Hun kiggede kort ned i jorden. Hun havde hendes gamle slidte converse på.. Der var skrevet alt mellem himmel og jord på dem. Hun smilede kort og kiggede kort rundt.. Hun smilede igen, men bilen kom sussede forbi. Vandet fossede op og ramte dem hurtigere end et lyn..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 20:46

Eithan smilede kort af hende, da han bemærkede, at hun rødmede. Det var vel bare fordi, hun var genert, hvilket vel et eller andet sted var meget sødt. Et par tanker røg gennem hans hoved, mens han fulgte hendes blik ned mod jorden og blev så fanget af hendes sko, som han strak rettede sin opmærksomhed mod og prøvede at tyde de forskellige ting, som var skrevet på dem. Eithan mærkede at noget vådt ramte ham, hvorefter han hørte lyden af en bil der hastigt fræsede afsted, væk fra 'gerningsstedet', hvor den havde sprøjtet dem til med snavset regnvand, der havde dannet en regnpyt. "For helvede," bandede han lavmælt samt en masse meget værre ord.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 20:51

Vandet sjakede ned af dem.. "Satans" mumlede hun og rystede lidt vand af sig.. Hendes hår var nu vådt, og krøllede lidt, men ikke meget. Hun kiggede op på ham.. "Det var ikke lige en bad vi bedte om" mumlede hun og mærkede vandet løbe ned af hendes hals. Hun tørte det kort væk. Vandet var beskidt, hvilket også førte til at de var små beskidte nu.. Hun pustede kort til lidt hår som fjende sig fra hendes kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 21:06

Eithan stak tungen ud af munden, da han havde fået noget af skidtet fra vandet ned i munden. Han fik vidst nok fjernet det og trak så tungen tilbage i munden. Han forbandede lavmælt chaufføren bag rettet i bilen og så sammenbidt hen over vejen, der hvor bilen var forsvundet. Hans pandehår klistrede til hans pande og skjulte næsten hans øjne. Med en let, vanlig bevægelse strøg han pandehåret væk fra panden og bagud, så han fik en form for slikhår.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:10

Hun kiggede op på ham.. "Skal vi ikke finde et sted hvor vi kan blive tøre?" spurte hun og lagde hendes hovede let på skrå.. Hendes sko var plask våde og lignede næsten en eller anden gammel papkasse med alle de huller, men stadig elskede hun dem som den dyreste juvel. De var det enste hun havde af minder, fra hendes gamle venner. Hun prøvede at smile men det gik ikke helt.. Hendes hår klaskede sig fast på kinden, hun strøg det let væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 21:26

"Jo, det lyder fornuftigt," svarede han og nikkede af hendes forslag, hvorefter han scannede vejen for butikker og lignende. Hans blik endte med at lande på restaurenten, Impure Résiduelle. "Hvad med derinde?" spurgte han og hentydede til restaurenten ved at nikke i retning mod den. "Men jeg kan desværre ikke byde på noget at drikke eller spise; jeg er nemlig flad," fortalte han med et undertrykt smil.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:31

Hun smilede kært.. Og nikkede, "Vi kan godt gå der ind.. sagde hun stille, og smilede kort.Hun kiggede derhen.. "Tror du vi må låne et bord uden at købe noget?, for jeg er nemlig flad nu.. Min pung lå i min lomme og efter vandet så er de vel nok smuldret" sukkede hun kort og fjernede en hår tot. Hun kiggede ham kort ind i øjnene, hendes kinder, blev igen svagt røde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 21:45

Eithan trak uvidende på skuldrene. "Det ved jeg ikke," svarede han og så en smule tøvende hen mod indgangen til restaurenten. "Vi kan vel godt prøve at gå derind; det kan der vel ikke ske noget ved," brummede han så og satte kurs over mod Impure Résiduelle uden at vente på svar. Hvis hun ikke ville med, kunne hun jo bare blive stående. Han ville i hvert fald ikke stå derude mere.


Sidst rettet af Eithan Man 10 Maj 2010 - 22:00, rettet 1 gang
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 21:48

Hun gik hurtigt efter ham.. Hendes kinder var stadig småt røde, men ikke så meget. hendes hår krøllede stadig let, men ikke meget. Bare de ville lukke dem ind. Elles skulle de til at finde et hotel, og så skulle de nok være i kælderrummet, som kun var et enkelt rum. men bare ikke at det ville koste noget så de kunne få varmen.. Måske duede hendes penge stadig selvom de var plask våde og måske ikke. Hun betragtede kort ham, mens hun fulgte ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 10 Maj 2010 - 22:05

Eithan tog fat i dørhåndtaget og åbnede så døren ind til restaurenten, hvorefter han så lydløst, han nu kunne trådte indenfor og hurtigt scannede stedet for mennesker. Han blev stående i døråbningen i noget tid, inden han gik helt indenfor og så sig så over skulderen, hen på Lilly. "Kom," brummede han lettere hviskende og trak hende så med hen til et af de tomme borde længst væk fra receptionen, eller hvad det nu hedder.

// Jeg smutter nu x33 Men vi kan skrive videre på det næste gang, vi begge er online, hvis du vil? :D.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 10 Maj 2010 - 22:08

Hun smilede kort, men inde hun kunne nå at blinke var hun inde ved receptionen..
Hun fulgte med ham, og kiggede kort på ham.. Hun tog hurtigt blikket væk, for ikke at rødme igen. Hun smilede kort og lod ikke til at bemærke alle de mennesker som kiggede på dem, fordi de var plask våde. De kom ned til enden, hvor de var langt væk fra receptionen..

//Self xD Kommer på imorgen :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 14:32

Eithan standsede ved et bord, der var placeret henne i et af restaurentens hjørner; de ville nok ikke blive opdaget dér. Han trak en af de stole, som vendte ryggen til receptionen, ud og satte sig stilfærdigt på den. Eithan kørte hurtigt en hånd gennem hans våde hår; hårstråene var blevet filtret godt ind i hinanden og gjorde hans hår uglet. Derefter hev han stolen ved siden af ham lidt ud fra bordet. "Sæt dig," skyndte han på hende, da han helst ikke ville blive opdaget.


Sidst rettet af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 14:59, rettet 1 gang
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 14:57

Hun satte sig hurtigt... "Tak" sagde hun stille med et lille, smil. Hun støg lidt af det våde hår, væk.. Hun smilede kært til ham, mens hun betragtede ham kort.. "Tror du vil bliver opdaget?"spurte hun stille og kiggede ham blidt i øjnene. Hendes hår hans nede af hendes skuldre,det var sjaskede vådt ligesom hans..

//Sorry tiden, skulle lige lave engelsk stil færdig! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 15:05

Eithan nikkede kort med hovedet som et, 'det var så lidt'. Han fulgte hendes hånd, da hun kørte noget af det væk med hånden. "Nej; vi skal bare ikke vække for meget opsigt," svarede han lavmælt og skævede kort hen til den dame som stod og rodede rundt med noget ved receptionen. Eithan slog hurtigt blikket væk, da hun kiggede ham i øjnene og faldt lidt sammen i hans ellers indtil nu ranke holdning, inden han så lænede sig tilbage i stolen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 15:09

Hun kiggede kort væk, hendes kinder var stadig så røde. Men de var ikke meget. Hun gjorde sig lidt lille så de ikke ville vægge opsigt.. "Måske skulle vi liste ud i køknet?" hviskede hun stille, og lod blikket glide ned på hendes allt for våde sko.. Men man kunne stadig tydeligt se hvad der stod, siden de var pang orange. Måske skulle hun fornemme om der ville kommme nogle, men stadig ikk? Hun kiggede bare ned på gulvet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 15:19

Eithan vendte opmærksomheden mod hende, da han sagde noget og rystede så efterfølgende på hovedet. "Nej, det er jo der kokken laver mad; han vil da helt sikkert opdage os, hvis vi bare kommer vadende ind i hans køkken," svarede han med et tonefald, der afslørede at han synes, at det da burde være åbenlyst. Eithan hævede hovedet og så tænkende ud i luften, inden han kom med sit forslag. "Toilettet," mumlede han først. "Dér kan vi gå ind," uddybede han.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 15:23

Hun kiggede op på ham.. "Ja der tænke jeg vist med munden.." mumlede hun og kiggede hen på ham.. "Måske, det kan vil vel godt" sagde hun næsten hviskede.. Hun lod igen hendes blik glide ned i gulvet.. Hun kiggede hen mod toilet døren, der så ikke ud til at hvae trådt en fod henne ved den dør.. "Der ser ikke ud til at være nogle" sagde hun stille og kiggede igen op på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 24 1, 2, 3 ... 12 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum