Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 24 af 24 Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:19

Lilly tog let hendes arme rundt om hans nakke og holdte hans dejlige nye kys. Hun kyssede kort med og trykkede sig let ind til ham. Han ville nok kunne mærke hendes bare hud mod ham, eller i hvert fald hendes tynde mave. Hun smiledde men hun bare nød hans dejlige kys, sådan noget måtte bare vare for evigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 19:30

Eithan strammede sit tag om hende en anelse mere og forsøgte derefter at skille hendes læber ad med tungespidsen. Eftersom hans egen overkrop var dækket af stoffets fra hans t-shirt, kunne han ikke rigtig mærke hendes hud. Han kunne kun mærke, at hun lå på ham på grund af hendes vægt, da han jo ikke havde følelser udenpå tøjet.

// Min kreativitet er desværre også helt væk .. >__>
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 19:40

Hendes læber blev skilt af, og deres kys mere livligt, da hun kunne mærke at hans også var skilt lidt ad. hun kørte forsigtigt en finger ned af hans ryg, blidt og nuttet.
Hun smilede let til ham, og kunne igen mærke sommefuglene komme tilbage inde i hendes mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 19:57

Eithan lod forsigtigt sin tunge glide ind i hendes mund og kørte derefter en hånd gennem hendes hår. Det der med sommerfugle fandtes ikke i hans mave. Han kunne ikke rigtig mærke noget dernede .. men det betød ikke, at han ikke kunne lide det. Den følelse sad mest i hans hjerne. Altså ikke sådan at det føltes som om, der var en sommerfugl, der decideret fløj rundt inde i hovedet på ham. Men for det meste havde han faktisk ikke følelser i kroppen. Selvfølgelig kunne han mærke det, hvis man slog ham etc., men det var noget andet. Det meste opholdt sig bare i hans hoved; dér hvor alle hans tanker også fór rundt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 20:06

Hendes yunge legede let med hans da hans kom ind i hendes mund. hendes kinder var stadig små røde, eller rosa måske. Hun smilede dog stadig og nussede ham let på ryggen, men s hun trykkede sig ehlt ind til ham. Faktisk så tæt hun kunne komme, fordi det var så rart.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 20:20

Eithan lod sig blot 'falde' ned på hende, da hun trykkede sig ind til ham, så de nu lå helt tæt. Selv ikke en milimeter skilte dem ad. Endnu en gang kørte han en hånd gennem hendes hår. Hvad var klokken mon? Han var faktisk meget tidsfikseret. Årgh, glem det nu bare. Han skammede sig lidt over, at han lå og fokuserede på klokken, når han nu var sammen med hende. Det kunne da for helvede være ligemeget.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 20:36

Hun tog armene om ham og lod stadig hendes tunge lege med hans. Hun lukkede let hendes øjne og nød hvert et sekundt hun var sammen med ham. Hun elskede ham mere end alt, selv når han var i hans egen verden. Som han så tit faldt ind i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 20:43

Eithan glippede let med øjnene for at stille sit syn tilbage til normalt, da det altid blev ret tåget, når han nu faldt i staver, som han alt, alt for tit gjorde. Selvom han faktisk nødigt ville afbryde dette øjeblik, gjorde han det dog alligevel ved at afsluttede deres kys, hvorefter han rettede sit blik mod hendes øjne, ventede lidt før han så sagde noget. "Du, Lilly .. skal vi ikke se at komme ud herfra, før ham ejeren kommer?" mumlede han med et løftet øjenbryn og nikkede over mod døren.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 20:52

hun betragtede ham kort, jov det burde vi nok" sagde hun stille, med et nuttet smil. Hun kiggede på ham stille, og smilede. Nu skulle han bare fjerne sig så de kunne pakke deres ting og komme væk så hurtigt så muligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 21:21

Eithan smilede sagte til hende og flyttede sig derefter fra hende, hvorefter han fik rejst sig op. Nåh, han havde ikke selv noget håndbagage eller andet med. Det hastede nok ikke, men han havde bare ikke lyst til at blive jaget ud af hotellets ejer. Han ville helst gøre tingene i sit eget tempo. Så nu var nok et godt tidspunkt at daffe af. Han bed sig kortvarigt i underlæben, før han rakte en hjælpende hånd ned mod hende, hvis hun ville have hjælp til at rejse sig op.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 21:23

Hun tog hans hånd og kom op ogg stå... "Ømm vil du dpænde mig igen?" sppurgtte hun lidt flovt, og hentydede til hendes bh, lås. Hun holdte den jo lige nu oppe med hendes anden hånd. Hun venttede blot på om han ville gøre det eller lade være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 21:43

Eithan rynkede først øjenbrynene, da han først ikke forstod, hvad hun hentydede til. Da han havde opfattet det, nikkede han dog langsomt med hovedet og sendte hende derefter et lidt forlegent smil, hvorefter han listede om bag hende og tog fat i de to ender, der skulle hægtes sammen. Det tog ham lidt tid, før han fik dem samlet, men det lykkedes dog efter noget tids fumleri. "Sådan," mumlede han med et svagt, skævt smil og rodede lidt rundt i sit hår.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 21:46

"tak" hviskede hun og vendte sig mod ham før hun gav ham et kort kys. Hun slap deefter hans læber og fik hendes trøje på. hun pakked elet hendes ting sammen, og bed sig kort og nuttet i underlæben. Hun tog en gråhættetrøje ud over, og hev hendes sportstaske op XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 22:04

Eithan vippede lidt frem og tilbage, stod først på tæerne og så hælen. "Såe .. skal vi smutte?" spurgte han næsten hviskende, da det så ud til, at hun var klar til at forlade dette sted. Med langsomme, lidt tøvende skridt bevægede han sig hen til døren, der både var indgangen og udgangen til værelse. Da han nåede døren, standsede han, tog fat om dørhåndtaget og så sig over skulderen, hen på hende, ventede på at hun ville følge efter ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 22:06

Hun nikkede, "Helt klar" sagde hun smilede, og fuglte kort tid efter ham. Da de kom ud af rummet, tog hun let hans hånd, og gik hen mod receptionen. Hun gav tingen nøglerne. Og så kunne de ellers bare gå ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 22:11

Eithan gav hendes hånd et blidt klem, da hun tog hans og hev hen så med udenfor, efter hun havde fået afleveret nøglerne til værelset i receptionen. Nu ville han bare UD. Med sin frie hånd skubbede han selve hotellets dør op og trådte udenfor. Det var heldigvis stadigvæk mørkt. Spørgsmålet var bare, hvor længe det ville forblive sådan her. Hvor lang tid var der til næsten solopgang? Nah, det gad han ikke spekulere på lige nu. "Kom," brummede han så, inden han trak Lilly efter sig med en arms længde i mellem dem.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 22:22

Hun kom op på siden af ham,da hun satte småt i løb. Hun smilede let til ham.. "Hvor er vi på vej hen?" spurgte hun smilede. Hun blev nød til at små løbe for at kunne følge med. Hun småløb så med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 22:26

Eithan trak blot på skuldrene. "Det ved jeg ikke," svarede han så lettere mumlende og satte derefter tempoet en anelse ned, da det ikke lod til, at hun fulgte særlig godt med. Faktisk vidste han aldrig, hvor han var på vej hen. Normalt tog han bare den vej, der først fangede hans blik. Han havde jo ingen stedet at tage hen, så det var ligesom ikke en mulighed. Derfor vandrede han bare rundt forskellige stedet. Vidste ikke altid, hvor de ville føre ham hen. Men det var en del af livet .. at tage chancer, at gætte sig frem hvis man var usikker på noget. Ellers kom man ingen veje.

// Jeg logger af nu x] Svarer i morgen på et tidspunkt .. eller hvornår jeg nu kommer på igen xDD.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 22:33

"Okay" sagde hun lettere forvirret, men det var vel okay at følge en vej man ikke kendte ik? Jov det måtte det da være, ikke? Tankerne slog hende, mens hun bar fulgte med ham. Hun andede ikke hvor man kunne gå hen, men en ting vidste hun´.. at hun var træt..

//Ses xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 24 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 24 af 24 Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum