Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 12 af 24 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 13:07

Hun lagde let hendes hoved på skrå; Men til den anden side, end hans. Hun smilede let med øjnene, før hun lukkede dem let i, mens hun bar lå og kyssede ham. Hun nussede ham let igen ned af ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 13:14

Eithan smilede indvendigt. Det her havde han ikke lige forudset, da han først mødte hende. Han havde nu heller ikke troet, at de skulle dele værelse med hinanden. Men han var jo heller ikke synsk.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 13:17

Hun strøg ham blidt gennem håret.. Men lidt efter kunne man høre nogle banke på døren.. Hun slap let hans læber, "Gå ud på tooilettet, der er sol lys nu" hviskede hun og hentydede til at han var nød til det mens hun åbnede døren.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 13:27

Eithan stivnede kort, da det bankede på døren. Hvem var det nu? Han sukkede lettere irriteret men fulgte bare hendes ordre, flyttede sig fra hende og kom op at stå, hvorefter han bevægede sig hen mod badeværelset med dovne skridt. Da han nåede hen til døren, tog han fat i håndtaget og åbnede døren, hvorefter han smuttede indenfor og lukkede den efter sig. Han vendte ryggen til døren, lænede sig op ad den og gled langsomt ned langs døren, indtil han ramte gulvet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 13:29

Hun åbnede let døren.. E3n fremmede stod der.. "Hvad vil du?!" spurte hun vredt, men han puffede hende bare væk. Han gik hen mod badeværlset..
Men hun sprang på ham "UD! DIN ODDER!" hvæsede hun til den fremmede..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 13:42

Eithan lyttede opmærksomt med ørerne, da han ikke kunne se, hvad der foregik derude. Skulle han gå ud og tjekke det? Nej, Lilly havde nok styr på det. Eller det lød det da som om. Et svagt smil passerede hans læber, da hun råbte et eller andet til ham. Havde hun brug for hjælp? Sikkert ikke. Han så op mod dørhåndtaget, strakte sin ene arm og låste den.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 13:44

Hun fik puffet ham ud af døren og låste den.. Pyyhh... "du kan godt komme ud " stønnede hun forpustet og lanede blidt på gulvet. Hvem var den fremmede mon? Hun spekulerde let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 13:56

Eitan krydsede armene, så de nu var korslagte og så hen mod brusekabinen, som han tidligere havde badet i. Idiot. Hvad skulle han/hun dog også ind for? Eithan bed sig let i underlæben. Han havde godt hørt hende, men han valgte at blive siddende derinde lidt endnu. Endnu et perfekt øjeblik ødelagt. Dog ikke af ham selv denne gang, men af en eller anden fremmed, som han ikke havde noget ansigt på endnu, da han ikke havde set ham. Han dunkede baghovedet ind i døren og vendte blikket op mod loftet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:00

Hun rejste sig let.. Hun bankede stille på døren, ud til ham. "må jeg komme ind til dig?" spurte hun stille.. Hun lænede sig let op af døren indtil han ville svare. Et suk strejfede let hendes læber. Hun smilede ikke lige nu.. De vidunderlige tidspunkt lige før blev smardret..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 14:07

Eithan sukkede lystløst, hvorefter han rejste sig op. "Nej, jeg skal nok komme ud nu," mumlede han, låste døren op og åbnede den forsigtigt, da han ikke vidste, hvor tæt hun stod på døren. Egentlig havde han mest af alt bare lyst til´at blive derinde, men det var jo ikke hendes skyld, at, hvem det nu var, havdd banket på og ødelagt det hele.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:14

"Du behøver ikke hvi du ikke har lyst" hviskede hun. Hun gned let hendes kind, om havde fået en skræmme, fra den fremmede. Men hun var ligeglad, hun ville bare have at Eithan var okay!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 14:20

Eithan trådte ud af badeværelset og lukkede døren efter sig. Slog blikket ned mod gulvet, da han ikke rigtig vidste, hvor han skulle kigge hen. Stadigvæk med blikket naglet mod gulvet, gik han udenom Lilly og hen til den ene madras, som han smed sig på med maven ned mod madrassen. Han satte albuerne på madrassen, således at han kunne hvile sit hoved i hænderne.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:25

Lilly listede hen mod ham, men satte sig dog på madressen ved siden af. Hun havde mest lyst til at lige i hans dejlige arme. Hun sukkede kort og lydløst før hun let strøg hendes lyse hår væk. Hun smilede ikke mere, men ville ønske at se hans smukke smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 14:29

Et let suk undslap hans læber, hvorefter han gemte ansigtet i hænderne. Al den glæde der før havde boblet i ham var nu forsvundet. Nu følte han sig bare helt tom inden i. Det lykkedes endnu et suk at undslippe hans læber.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:32

Lilly lagde sig hen ved siden af ham.. "Må jeg godt ligge ved dig?" purte hun stille og kiggede ham kort i øjnene. Hun bed sig kort i læben. SKulle hun bare nusse sig let ind til ham eller hvad? Hun kiggede bare p på ham indtil han ville svare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 14:37

Eithan undlod at svare hende. Det var ikke lige det, han havde mest lyst til nu. Han vendte sig om på siden, så han lå med ryggen til hende. Ikke ligefrem specielt venligt. Men han havde bare lyst til at være alene med sine tanker nu.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:42

Hun rullede let væk fra ham, før hun rejste sig og gik ud på toiletet. Hun bed sig let i læben, før hun låste døren. Hun havde mest af alt bare lyst til at forsvinde, lige nu. Hun sukkede lydløst og strøg sig blidt over riften på hendes kind. Hun lod sig let dumpe ned på gulvet, før hun lod sig komme i hendes dyre skikkele igen. Hun rullede sig let sammen før hun lagde sig ned på det kolde gulv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 14:50

Eithan bemærkede ikke, at hun rejste sig for derefter at gå ud på toilettet, så han blev bare liggende uden at foretage sig andet end at blinke og trække vejret, da dette jo ligesom var nødvendigt, hvis man ville overleve. Han lukkede øjnene og rullede om på ryggen. Hvis han så bare kunne falde i søvn, ville det være meget passende lige nu, men det kunne han selvfølgelig ikke. Sært. Det var tæt på, at det var mere end en dag siden, han sidst havde sovet, men han følte sig stadigvæk ikke det mindste træt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 14:52

Hun gemte let hendes hoved i hendes hænder. Hun krøllede sig let mere sammen, før hun lukkede hendes øjne helt i. Hun var ikke træt, men mere utilpads. Hun blev i hendes menneske form lidt efter. Nu var gulvet mere koldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 15:02

Eithan var ikke tæt på at falde i søvn bare en gang. Irriterende. Da han efterhånden blev træt af at prøve at falde i søvn, åbnede han sine øjne og satte sig op, hvorefter han kiggede hen på Lillys madras og kun da opdagede, at hun var væk. Hvor var hun gået hen? Han så hurtigt rundt i lokalet. Badeværelset. Han rejste sig fra madrassen og luntede over til badeværelsesdøren, hvor han bankede forsigtigt bankede på. "Lilly?"
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 15:03

Hun hørte ham banke.. "Hvad?" sagde hun stille. Hun krøllede sig let sammen.. Sov han ikke? Hun bed ig let i læben. Før hun let satte sig op og vendtede let på svar fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 15:08

"Er der noget galt?" spurgte han med et svagt smil, selvom hun ikke kunne se det. Han ville ikke åbne døren, hvis hun nu godt ville have fred. Hvad lavede hun derude? Han lænede den ene side op af døren og afventede hendes svar; hvis hun altså gad svare.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 15:12

"Nej" mumlede hun let,men han måtte vel gerne komme ind. Hun sad jo bare og gloede ud i luften ikke? Hun bed sig let i læben, ville han ind eller hvad? "Du må gerne komme ind" hviskede hun næsten, riften på hendes kind, var åben, men det var ikke slemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 15:17

Eithan åbnede forsigtigt døren, hvorefter han smuttede ind til hende og lukkede den bag sig. "Hvad laver du dernede?" spurgte han med et løftet øjenbryn og forsøgte at sende hende et smil. Det tog lidt tid, før han opfattede, at hun havde rift på hende kind. "Har du slået dig?" spurgte han lavmælt og bed sig kortvarigt i underlæben. Dumt egentlig, da det jo var ret tydeligt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 15:19

Hun pustede let til en hår tot. Hun bed sig let i læben, før hun sendte ham et lille smil.. "Jeg laver skam ikke noget" smilede hun forsigtigt.. "Nej det er ikke så galt" sagde hun og klappede let på pladsen ved iden af hende, som antydede til at han kunne sættesig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 12 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 24 Forrige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 18 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum