Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 2 af 24 Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 15:32

Eithan fulgte hendes blik hen mod toiletdøren og undrede sig kort over, at der kun var et toilet til både mænd og kvinder. Mens disse tanker fløj gennem hans hovedet, lavede han et kort nik hen mod døren for ligesom at signalere, at de skulle gå derhen. Eithan rejste sig diskret fra stolen og var meget påpasselig med ikke at vække for meget opsigt, hvorefter han langsomt skubbede stolen tilbage ind under bordet og drejede om på hælen, klar til at gå derover, men stoppede dog og ventede på hende. ^^
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 15:38

Hun rejste sig lige efter ham og skubbede stille hendes stol på plads. Hun gik hen ved siden af ham.. Og fulgte bare med ham hen til toilettet.. Måske ville folk kigge, men det håbede hun ikke! xD. Hun haede når folk skulle snage i hvad man lavede og hvorfor. Der var dog et par stykker som kiggede undrede på dem. Hun rødmede let over de bare kiggede sådan. Hun havde aldrig været til for meget ` opmærksomhed´

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 15:48

Eithan holdt bare blikket mod døren hele vejen derhen, da han helst ville undgå nogen somhelst form for øjenkontakt med de folk, der sad der. Da han nåede sit mål, altså toilettet, tog han forsigtigt fat i dørhåndtaget og prøvede at åbne den uden at lave for meget larm, men da dørens hængsler var ret gamle, kunne han ikke undgå at døren knirkede lidt. Derefter flyttede han sig lidt fra døråbningen og mimede til hende med læberne, at hun bare skulle gå ind, mens han vagtsomt så rundt i restaurenten.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 15:52

Hun skyndte sig at gå ind, som han havde andtydet til hende..Der var ikke meget plads, men de kunne nok godt være der, hvis de sad/stod lidt tæt. Hun skyndte sig at presse sig ind mod vægen så han kunne komme ind. Hun holdte hendes blik ovre mod ham indtil han ville skynde sig at gå ind på `tolilettet´ eller hvad man kunne kalde det lille rum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 16:03

Eithan skyndte sig ind efter hende, lukkede døren efter sig og efterfølgende låste den, så der ikke ville komme nogen ind. Han trak maven så meget ind, han kunne, hvorefter han prøvede at komme forbi hende og hen i et af hjørnerne ved siden af toilettet, men kom dog til at skubbe lidt til hende med hans overarm. "Undskyld," mumlede han en smule apatisk og lænede sig op ad væggen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:08

Hun smilede kært.. "Det er okay" sagde hun.. Man kunne næsten ikke sidde ned fordi det var så lille. Hun kiggede hen på ham.."er du okay?" spurte hun og lagde hovedet let på skrå.. Hun lænede sig op af væggen. Væggen var nok 1 meter lang så man kunne næsten kun lige stå op af den. Hunn kiggede kort på ham.. før hun bankede hovedet ind i en håndklæde stang.. "Auvs" mumlede hun lavt og gned sig let oven på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 16:14

Eithan nikkede langsomt på hovedet og rettede blikket ned mod sine sko som efterhånden var ret så slidte; den ene manglede desuden også et snørrebånd. Han overvejde, om han skulle sige noget, men valgte at lade være. Han var normalt ikke så snakkesalig. Automatisk vendte han blikket mod hende, da hun dunkede hovedet op i et eller andet. "Pas på," brummede han blot til svar, før han så igen vendte sin opmærksomhed ned mod skoene.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:21

"Det skal jeg nok" mumlede hun stille og lod sig glide ned af væggen, indtil hun sad på gulvet. På hendes sko kunne man lige skimte at der stod `your live is death, in my eyes´... Der var tegnet et smukt blåt øje ved siden af.. Hun betragtede kortt gulvet, med et suk.. Hvad skulle hun sige, eller gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 16:32

Eithan sukkede indvendigt, hvorefter han lod sit blik vandre lidt rundt i rummet, hvor det så endte på en smadret el-pære oppe i loftet. Der gik lang tid, hvor han bare stod og studerede den, tænkte over, hvorfor den mon var revnet. Den var nok bare sprunget på grund af varmen, der havde dannet sig inde i den. Han fugtede let sine læber med tungen og rettede blikket ned på Lilly, som han gav sig til at studere fra hans opstående position, hvilket gjorde at han ikke så godt kunne se hendes ansigt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:37

Hun bed sig let i læben.. Hendes øjne lukkede sig let og lydløst sammen. Hun smilede ikke helt men dog lidt. Hun lagde let hovedet ind mod væggen. Hun var lidt trært men ikke meget. Hun vidste ikke helt hvad hun kunne bringe på emne. Hun havde stadig lukket hendes øjne, men det så megget let ud når hendes øjne var lukket. Hun slap let hendes læbe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 16:43

Eithan fulgte nøje hendes bevægelser med øjnene. Efter lidt tid blev han træt af at se på hende og søgte efter noget nyt, han kunne se på; men der var ligesom bare ikke så meget, man kunne kigge på herinde. Eftersom hun tilsyneladende ikke havde noget at sige, bestemte han sig for også bare at tie stille. Mens han spekulerede over en masse ting med et svagt, tåget blik, bed han sig ligeledes i underlæben dog meget forsigtigt, da han ikke ville bide hul på sin læbe med hans to spidse tænder.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 16:47

Hun åbnede kort hendes øjne.. "Ømm... Hvor gammel er du?" spurte hun bare for ikke at være helt tavs. Hun vippede let hendes fødder hen til hende. Hun kiggede kort op på ham lige efter hun havde spurgt. Hun lod langsomt hendes blik betragte ham kort mens hun ventede på at han ville svare. Elle måske ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 16:58

Eithan sukkede lydløst og ventede lidt med at svare. "Jeg nævner helst ikke min alder," svarede han henført, hvorefter han skænkede hende et kortvarigt blik. Ved alle nye møder spurgte folk ham altid om hans alder, hvilket han efterhånden var ved at være at træt af. Det kunne hun dog ikke vide, men det irriterede han nu alligevel. Eithan hev lidt ned i hans fugtige bluse som klæbede til hans mave.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:01

Hun kiggede kort i gulvet.. "okay" sagde hun og betragtede kort hendes over tegnede sko. De var nok over tre år gamle, men stadig var det bare de bedste at gå i lige meget hvad! Hun trak hendes ben let ind til sig.. "Undskyld hvis spørgsmålet irretrede dig" sagde hun og lagde blidt hendes hoved på hendes knæer..

//Sorry er ikke så krea :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 17:11

Eithan brummede et svagt 'hrm' til svar, hvorefter han mislykket forsøgte at få rede i hans hår ved at prøve at re knuderne ud med fingrene. Et let suk undslap hans læber, idet han fik viklet sit hår ind i det vedhæng, der han på hans armbånd. Efter lidt tid fik han dog befriet det igen uden at trække alt for meget hår ud.

// Heller ikke jeg x).
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:32

"Har du brug for hjælp?" spurte hun og hentydede til håret som tydeligvis var filtret. Hun kiggede kort og betragtede på ham. Hun smilede kært og rejste sig så igen.. Hun lod langsomt en hånd glide gennem hendes eget hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 11 Maj 2010 - 17:38

// Jeg skal lige et smut op på min skole .__. Jeg svarer, når jeg kommer hjem igen x3
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 11 Maj 2010 - 17:39

//oki xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 12 Maj 2010 - 14:07

"Nej tak," mumlede han, hvorefter han efter endnu et forsøg på at re knuderne ud af sit hår gav op, da det tydeligvis var en ulige kamp, som han kun kunne tabe. Eithan lagde hovedet ind mod væggen og studerede rummets loft, der bestod af hvide fliser med et par sprækker i. De var dog ikke så hvide mere; der var tydeligvis heller ikke blevet lavet om på dette rum i en evighed. Langsomt gled han ned langs væggen indtil han endte på gulvet ved siden af Lilly, hvor han trak benene op til sig og lagde armene omkring dem.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 14:12

Hun kiggede hen på ham med et kært smil.. "Okay" sagde hun og lagde hovedet på hendes knæer. hun smilede kort og kært hendes kinder var stadig små røde men ikke meget. Hun smilede kort og betragtede ham kort før hun kiggede ned i gulvet igen..

//Satans! >.< SKAL logge om lidt >.< men kommer på iaften! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 12 Maj 2010 - 14:19

Eithan satte sin hage mod det ene knæ og vendte blikket fremad mod væggen overfor dem. En let rumlen fra hans mave afslørede, at han var sulten. I et forsøg på at få den til at tie, løsnede han grebet om sine ben og lagde i stedet for armene rundt om sin mave.

// Okay x).
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 20:52

Hun kiggede hen på ham.. "Du er sulten?" sagde hun kort og lagde hendes hoved let på skrå. Hun smilede kort, mens hun ventede på et svar fra ham. Hun smilede kært, og lod blidt hendes hoved, ligge sig på begge hendes knæer. Hun gabte let og nussede let hendes hoved ind til hendes knæer.. Måske skullle de stjæle dyre blod til ham, ude fra køknet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 12 Maj 2010 - 21:06

Eithan valgte at ignorerer hendes spørgsmål og bøjede sig lidt forover, så hans arme blev presset ind mod maven, der nægtede at tie stille. Han klemte læberne sammen, så han mund nu kun var en tynd streg. Det var dig også ved at være et stykke tid siden, han havde fået noget blod. To dage, kunne det passe? Eithan blev revet ud af sine tanker, da en svag brummen hørtes fra hans mave igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Ons 12 Maj 2010 - 21:11

Hun tog hans hånd og fik ham op og stå.. "Du bliver der" sagde hun og pressede ham op mod væggen. Hun lod langsomt hendes øjne stirre ud i luften et syn! Hun skyndte sig at åbne døre forsigtigt uden nogle opdagede det. Hun listede ud i køknet..Hmm.. Hvor kunne de gemme blod? Hun listede let ud i bagrummet. Hun fandt en pose med dyreblod og rester. Den var ikke ligefrem det mest appetit væggede. Hun listede let ud af køknet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Ons 12 Maj 2010 - 21:18

Eithan så en smule forundret på hende, da hun trak ham op at stå og rynkede kort øjenbrynene. Uden at sige noget, fulgte han hende med øjnene, indtil døren blev lukket igen. Hvad skulle hun mon? Eithan løsnede grebet om sin mave og lod armene falde på plads langs siden. Eithan lænede hovedet op af væggen og lukkede øjnene. Hvad tog hende så lang tid? Hans øjenlåg gled op igen, hvorefter han rettede blikket hen mod døren, afventende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 2 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 24 Forrige  1, 2, 3 ... 13 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum