Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 13 af 24 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 15:21

// Jeg skal lige et hurtigt smut ned til min far x) Svarer når jeg kommer på igen en gang i aften ö.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 15:23

//Okay se x)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 17:29

Eithan satte sig, der hvor hun klappede og trak derefter benene op under hagen. "Hvorfor sidder du herude?" spurgte han med et let smil og så over mod toilettet, da han mærkede, at han skulle.. af med noget vand; hvis man kan sige det sådan. Men da Lilly også sad herinde, og han ikke ville jage hende ud, så holdt han sig bare. Det var faktisk noget, han var blevet meget god til. Altså at holde sig hvis han skulle på toilettet. Ejh, hvorfor sad han nu og tænkte over det? Han kom tilbage til 'the real world' - da han i mellem tiden var faldet lidt i staver over det - ved at ryste kort på hovedet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 17:42

Hun kiggede på ham.. "Aner det ikke" sukkede hun let. Og trak hendes ben til sig. Hun lagde let hendes arme rundt om dem, og lagde hendes hoved, på hendes knæer... "er du træt" spurte hun stille og kiggede kort på ham. Lidt underligt at spørge om men okay da.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 17:48

Eithan ventede lidt med at svare, da han lige skulle mærke efter først. Nej, han følte sig stadigvæk ikke spor træt. "Næ," svarede han kort for hovedet og rystede på hovedet. Eller hvad? Nøh. "Hvad med dig?" spurgte han med hovedet lagt på skrå. "Er du træt?" Mens han ventede på, at hun skulle svare, vendte han blikket ned mod sine sko.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 17:58

"Ike rigtigt" mumlede hun let før hun l´øftede sit hoved, fra hendes knær. Hun lagde det blidt på han skulder, hun håbede at det var okay for ham.
Lilly lå meget stille med hendes hoved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 18:07

Eithan smilede kort, da hun lagde sit hovedet på hans skulder. Han var egentlig ikke rigtig i humør til det lige nu, men han gad ikke at flytte sig eller sige til hende, at hun skulle lade være. "Du må ellers godt ligge dig til at sove, hvis du vil," påpegede han med et svagt smil, der hurtigt forsvandt igen. Det havde han selv gjort, hvis han da så ellers bare havde kunne falde i søvn.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:13

"Jeg gider ikke" sagde hun stille.. "Er det endelig iorden at jeg har mit hoved her?" spurte hun stille, og hentydede til at hun lå hendes hoved på hans skulder, gid hun kunne pole tiden tilbage til der hvor de lå ved hinanden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 18:22

Eithan nikkede stille med hovedet. Det var det vel. Men så heller ikke mere end det. Det havde idioten, der havde banket på tidligere ødelagt. Hans brystkasse hævede sig let, da han tog en indånding og derefter sukkede. Han overvejede, om han skulle gå ind på madrassen igen, da han ikke ligefrem sad særlig godt herude.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:24

Lilly kiggede på ham.. "Vil du med ind og sidde igen?" spurte hun stille. Hendes øjne var små triste. Måske kunne hun spole tiden tilbage? Hun ville i hvert fald ønske det. Hun holdte jo af ham, men da idioten kom ødelagde det hele!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 18:41

Eithan nikkede blot til svar, hvorefter han kom op at stå. Da han ikke specielt galant i sin måde at være på, tænkte han ikke på at hjælpe Lilly op men åbnede bare døren ud til værelset og listede over til den ene af madrasserne, som han satte sig på. Han lod sig falde bagover, så han kom til at ligge på ryggen og kiggede op i loftet.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 18:50

Hun fik rejst sig op. Hun tog sig let til hovedet.. Hmm... Hvordan skulle hun kunne spole tiden tilbage, måske finde en der kunne?
Hun bed sig let i læben før hun samlede sig og gik hen til hendes madress..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 18:57

Eithan løftede let hovedet, da Lilly kom gående men lod det hurtigt falde ned på madrassen og rettede blikket op mod loftet igen. Det var faktisk ikke specielt interessant at se på. Eithan placerede sine hænder nede ved buksekanten og rodede lidt ved bukseknappen; han knappede den ikke op altså, men han havde bare brug for et eller andet at pille ved, da han kedede sig.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:07

hun gled hen over det glatte gulv.. Hun gled hen over ham, og lanede blidt på ham.. "Undskyld undskyld, er du okay?" spurte hun bekymret, med store øjne som sagde undskyld..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 19:15

Eithan fik et lettere chok, da hun faldt oven på ham og flyttede sit blik hen på hende. "Jae, jeg er okay," svarede han lavmælt. Det behøvede hun da ikke at undskylde for, hun havde jo ikke gjort det med vilje. Eithan vendte tilbage til sit loft'kiggeri og sukkede højlydt. Ventede på at hun ville flytte sig fra ham.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:21

Lilly trillede let ned af ham.. "Det var godt" sagde hun stille, med et smil.
Hun betragtede ham kort, indtil hun fjernede hendes blik hen mod den grimme væg. Hun sukkede lyløst, da hun kiggede på den. Hvad tænkte han mon?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 19:32

Eithan sukkede gentagende gange. Dårlig vane. Og nok også ret træls at høre på. Han fik vendt sig om på siden, så han nu lå med front mod Lillys ryg. Selvom han ikke kunne se ret meget af hende, altså ud over hendes ryg, ben og hår, så hun alligevel køn ud. Forsigtig hev han lidt ud i en af hendes hårtotter, da han ville have, at hun skulle vende sig om, så han kunne se hendes ansigt.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:35

Hun vendte let hendes hoved da hun mærkede ham røre hendes hår. Eller nærmere en hår tot. Nu lå de med ansigt til ansigt mod hinanden. Hun kiggede ham kort i øjnene, mens hun afventede at han sagde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 19:51

Eithan smilede svagt til hende, da hun kiggede på ham. Han sagde ikke noget, men så blot på hende med et lidt fjoget smil, der prægede hans læber. Hans humør var blevet en anelse bedre; det dårlige humør var måske røget med ud, da han havde sukket. Han smilede let ved denne tanke. Han var faldet lidt i staver over alle de tanker, der var i hans hoved, så han så nu ikke rigtig på hende mere. Eller jo, hans blik var rettet mod hende, men det var som om, han bare kiggede lige i gennem hende - som om hun var usynlig.

// Jeg skal lige i bad .__.' brb.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 19:54

Hun bed sig let i læben, da han bare gav sig til at stire ud i luften. Hun sukkede lydløst og bed sig kort i læben,, Hmmm... Hvad var det mon han kiggede sådan på, hun vendte kort blikket hen mod der han ville se hen hvi hun var usy´nlig. Hun smilede let og flyyttede hendes blik mod ham igen.

//Kommer du på bagefter?! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 20:35

Eithan kom ud af sin 'trance' og glippede let med øjnene for ligesom at stille sit syn tilbage til normalt, så det ikke længere var så fjernt. "Undskyld," mumlede han med et kort smil og rullede om på ryggen igen. Han faldt ret tit i staver. Måske fordi han blev så let distraheret af hans tanker.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 20:38

"Du skal ikke sige undskyld for noget som helst!" sagde hun og nikkede let før hun også trillede om på ryggen, hun kiggede let mod loftet. Hun smilede kort, før hun bed sig i læben. Et suk slap ud gennem hendes læber, og hun strøg sig let gennem håret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 20:48

Eithan drejede hovedet, så han ene kind lå mod madrassen, så han bedre kunne se hende. Da han ikke lå ligeså godt på ryggen, som han gjorde på siden, lagde han sig derfor på den ene side, så han igen lå med fronten mod hende. Han løftede sit hoved og holdt det oppe ved hjælp af hånden, som han lod hovedet hvile i håndens håndflade.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 16 Maj 2010 - 20:50

Hun vendte hovedet hen mod ham.. HUn smilede kært og bed sig let i læben. Nu havde hun igen lyst til at putte i hans arme. Hendes tanker fløj rundt i hovedet på hende. Mens hun stille smilede til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Søn 16 Maj 2010 - 20:58

Eithan gengældte hendes smil og bed sig ligeledes i underlæben. Hvad skulle han sige? Eller skulle han bare tie stille? Han valgte det sidste, da han ikke havde noget fornuftigt at sige. Diskret, rykkede han sig langsomt længere hen mod hende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 13 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 13 af 24 Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 18 ... 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum