Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 23 af 24 Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 5 Jun 2010 - 14:37

Eithan gengældte inderligt hendes kys og tog så hendes ene hånd, som han gav et forsigtigt klem. Studerede hendes alt for kønne øjne og forsøgte at ligesom sende et smil til hende med øjnene, da han ikke så godt kunne smile lige nu. Derefter førte han hendes hånd hen til sin brystkasse, hvor han satte hendes hånd med håndfladen mod sit ene bryst, så hun kunne mærke hans hjerte slå.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:43

Lilly blinkede let tilbage, da han prøvede at smile med hans smukke øjne. HUn mærkede hendes hånd, blive førrt hen til hans hjerte. Hun mærkede.hans mange hjertelsag. hun begyndte at tælle dem lidt for lidt. Ligesom han havde gjordt før, den dag. Hun smilede let ´til ham, før hun let strøg ham over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 5 Jun 2010 - 14:52

Eithan slap lidt efter hendes hånd og lod så sin egen køre gennem hendes hår, hvorefter han placerede den et sted omme bag på hendes ryg. Derefter trak han sig lidt tilbage, da han slap hendes læber og smilede svagt til hende. Han havde faktisk stoppet kysset, fordi der var noget, han skulle sige. Men nu havde han så glemt det igen .. han prøvede at komme i tanke om det, hvilket ikke lykkedes. Det kom sikkert tilbage til ham igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 15:00

Lilly smilede let og kært til ham.. "Er der noget du vil sige?" spurte hun næsten hviskede, til ham. Hun nussede ham let på brystkassen, også kiggedde hun stille og nuttet på ham. Hun håbede at der var noget han ville sige, for hun ville gerne høre hans meget dejlige stemme. Hun elskede alt ved ham, men han beetød også alt for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 5 Jun 2010 - 23:16

Eithan nikkede langsomt på hovedet. "Jae," svarede han så tøvende og forsøgte virkelig at huske det. Men det var bare helt væk. Pist forsvundet. Han sukkede lettere irriteret over sig selv. "Jeg .. har .. glemt det," mumlede han så opgivende og rynkede spekulativt øjenbrynene.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:17

"så kan du bare sige til når du husker det" hviskede hun smilede, før hun let kyssede ham, på hans mund. Hun mærkede igen sommefuglene i maven titte frem, bare ved at røre hans læber. Bare det altid ville føltes sådan når hun kyssede ham, eller han kyssede hende. Hun lod let to fingre glide ned over hans mave.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 7 Jun 2010 - 14:01

Eithan nikkede kort med et svagt smil, før han så mødte hendes læber i et kys. Hvor bar dette egentlig hen? Hvad ville der ske, når dette møde endte? Hvis det stod til ham, ville han ikke have at det sluttede; nogensinde. Men det var han godt klar over, at det gjorde. Før eller siden ville hotellets ejer komme og jage dem ud herfra. Han afsluttede kysset og tøvede så lidt, før han sagde noget. "Lilly .." startede han med et let hævet øjenbryn og tog derefter hendes ene hånd, som han holdt tæt ind til sig. Hans blik flakkede lidt rundt i rummet, inden han låste det fast ved hendes øjne, som han roligt betragtede. Selvom hans mund stod halvt åben, var det som om, at ordene ligesom ikke ville komme ud. Sig det nu! Eithan bed sig hårdt i underlæben og tog en dyb indånding, inden han forsatte. "Vil du være min?" spurgte han lidt utydeligt og slog kortvarigt blikket væk, men fik sig så taget sammen og rettede det mod hende igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 14:27

Lilly kiggede betragtede ind i hans øjne, da han startede med at sige noget. Men efter han havde sagt Lilly, blev der stille i lidt tid jo. Hun sad bare stille og ventede på at han ville fortsætte. Men da han havde sagt det sidste fik hun småt rosa favet kinder. Hun nikkede før hun fik taget sig sammen, til at sige noget. "Mere end gerne" hvinede hun og kyssede ham så kærligt på munden. Hun lukkede let hendes øjne i, mens hun nøs hans læber mod hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 7 Jun 2010 - 14:46

Eithan smilede sagte, da han hørte hendes svar. Inden han nåede at sige noget, havde hun sat sine læber med hans. Han gengældte let kysset, hvorefter han ligeledes lod sine øjne glide i. Derefter placerede han sine hænder på hendes skuldre, og kørte dem forsigtigt op og ned af hendes overarme. Nu var hun hans. Kun hans. Et stort smil bredte sig på hans læber efter denne tanke, hvilket resulterede i, at han blev nødt til at afslutte kysset. Han åbnede sine øjne og smilede så til hende med hovedet lagt på skrå, selvom hun ikke kunne se det, da hendes øjne var lukkede.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 14:49

Lilly åbnede let hendes øjne, da han stoppede kysset. Hun gengældte hans smil, og betragtede ham, let med hendes nuttede øjne. Hun bed isg let i underlæben, og betragtede ham. *endelig* tænkte hun smilede, og bed sig igen kært i underlæben. Hun smilede og betragtede ham. Nu var hun hans og atter kun hans! Og det var hun bare glad for! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 7 Jun 2010 - 14:56

Eithans smil blegnede lidt, men det forsvandt dog ikke helt. "Nu slipper du aldrig af med mig," hviskede han med et svagt grin og smilede efterfølgende til hende. Han satte derefter sin ene hånd på hendes ene kind og omvendt. Igen sendte han hende et sagte smil, før han så lidenskabeligt kyssede hende på munden. Lilly og Eithan; Eithan og Lilly. Det lød rimlig godt sammen. Han smilede lidt af dette og trak så ud af kysset igen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 15:01

"Nej og du slipper du heller aldrig af med mig igen" hviskede hun nuttet.. Før hun mærkede hans læber, mod hendes, hun kyssede kort, med ham, før han ttrak sig ud af kyysset. Hun mærkede hans læber forsvinde fra hendes igen. "Jeg elsker dig Eithan" hviskede hun stille..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 7 Jun 2010 - 15:15

Eithan smilede skævt til hende, inden han fjernede sine hænder og lod dem falde ned langs siderne, således at de kom til at ligge på madrassen. Den venstre hånd på den venstre side af ham og omvendt med den højre. "Jeg elsker også dig," svarede han med et kærligt smil og lagde derefter armene om hende. Forsigtigt, meget forsigtigt lod han sine hænder finde låsen på hendes bh, men han gjorde dog ikke andet end blot at tage fat i den, før han så en smule tøvende bed sig i underlæben. Så spørgende på hende, da han ville være sikker på, at det var okay med hende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 15:18

"det var godt " hviskede hun kærlogt og smilede deefter til ham. Hun kiggede ham ind i øjnene, slevom hendes kinder, havde fået en svag rød farve da han havde taget fat rundt om låse. Hun gav et kort blink med øjnene, som lignede et ja, men det var det også. selvom hun rødmede slog det hende ikke ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 7 Jun 2010 - 15:28

Eithan smilede forsigtigt til hende, inden han så igen tøvede lidt, før han åbnede den. Da det ikke ligefrem var noget, han var bekendt med, tog det ham lidt tid, før det lykkedes ham. Derefter trak han sine hænder til sig og slog lidt forlegent blikket væk. Han turde ikke rigtig tage den af. Akavet. Han skævede lidt til hende og rømmede sig så.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 16:04

Hun rødmed lidt mere, hun var små nervøs. Hun smilede roligt, sødt og kærligt til ham. Hun mærkede hans tøven lidt. Hendes kinder fik lidt mere farve, da han åbnede den. Et let og næsten lydløst støn slap ud, mellem hendes bløde læber. Hun hev ham helt ned til sig før hun let kyssede ham kort, hun slap hans læber igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Man 7 Jun 2010 - 16:50

Eithan gengældte blidt hendes kys og bed sig derefter igen i underlæben, da hun afsluttede det. Han vendte sit blik nedad og flettede let sine egne fingre ind og ud af hinanden. Dét før havde gjort ham helt forlegen, hvilket fik ham til at føle sig ret så akavet/skidt tilpas. Han drog et svagt suk, før han lidt modvilligt flyttede blikket op på hende igen med et forsigtigt smil.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 20:33

Hun satte sig let op og tog om ham hun nussede sig helt ind tiil ham, da hun kunne se at han var forlegen over noget. Hun lod let hendes hoved blive oppe af hans brystkasse, hun blev dog bare puttede op af ham, hendes øjne lukkede let i fordi det var så rart at sidde sådan. Nu kunne han kun se hendes ryg fordi hun sad så tæt op af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 16:35

Eithan sukkede endnu en gang, før hun så trykkede sig ind til ham. Et svagt smil bredte sig på hans læber, hvorefter han stoppede sit finger'fletteri og lagde sine arme rundt om hende. Stadigvæk med et sagte smil på læberne, lagde han sit hoved på hendes ene skulder og lod langsomt fingerspidserne på hans hænder køre lidt rundt på hendes bare ryg.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 16:41

Det gav et sug i hendes mave, da han berørte hendes bare ryg, med hans fingerspidser.Det killede næsten da hans fingerspidser gled, ned over den. Hun gav ham et kærligt klem, og et smil bredte sig hen over hendes bløde dejlige læber. Hunmærkede hvordan sommerfuglene i maven blomstrede frem igen. Det var nu en rar fornemmelse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 17:01

Eithan smilede lidt for sig selv og placerede derefter sin ene hånd ved hendes baghoved, før han fjernede sit eget hoved fra hendes skulder, puffede hende blidt lidt væk fra sig med den anden hånd, så afstanden mellem dem blev lidt større. Han smilede kort til hende, inden han plantede et kys på hendes mund. Trykkede hende så længere ind mod sig igen, stadigvæk med sine læber mod hendes.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 17:10

Hun slog armene rundt om hans nakke, og kyssede med ham, lige efter han begyndte at presse dem ind mod hinanden igen. Hun smilede let imens, før hun let lukkede hendes øjne og nød det dejlige varme kys. Hun betragtede ham kort, før hun let trykkede sig slev i nd mod ham dog stadig, mens hendes læber var mod hans.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 17:26

Eithan lagde hovedet en smule på skrå og lod sig falde bagover, så han nu lå på ryggen, og hun oven på ham. Efter noget tid slap han hendes læber og smilede svagt til hende, før han let kyssede hende ned ad halsen, men stoppede dog, da han nåede til det sted, hvor han tidligere havde bidt hende. Forsigtigt lod han sin ene tommelfinger køre hen over de to huller, der godt nok ikke længere blødte, men de var der. Han smilede indvendigt af sit 'værk' og genoptog derefter kysset.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Tirs 8 Jun 2010 - 18:03

Hun mærkede dem falde bagover og forover. Hun smiled ederefter til ham hvor han let bare kyssede hende ned af halsen. Et lille støn, passerde hendes læber. Hendes kinder blev røde, og da hans kyssede hende ige, kyssede hun dog med..

//Mangler krea xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Tirs 8 Jun 2010 - 19:07

Eithan tog godt fat om hende, før han så lavede endnu en ændring på deres stilling. Lidt besværet fik han vendt dem om, så det var ham der lå øverst, stoppede så kysset og smilede blot ned til hende. Sagde ikke en lyd, betragtede bare hendes klare, lyseblå øjne. De virkede næsten uvirkelige. Som om de var lavet af glas. Da han efter lidt tid løsrev sit blik fra hendes øjne og kom tilbage til den virkelige verden, sendte han hende et skævt smil. hvorefter han startede et nyt kys ved at lade sine læber mødes med hendes.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 23 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 23 af 24 Forrige  1 ... 13 ... 22, 23, 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum