Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hvorfor er jeg her?- Eithan

Side 22 af 24 Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Næste

Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 15:32

Hun smilede let tilbage. Og betragtede ham kort. Men så lagde han sit hoved på hendes brystkasse. Hun rødmede derefter rigtigt. Hun smilede let da hun kunne se at han koncentrede sig om et eller andet. Hendes hjerte sprang et slag over, men hun smilede let.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 15:37

Eithan var efterhånden nået til godt 30 slag og blev så til sidst lidt træt af al den tællen, så det droppede han. Ikke et ord strejfede hans læber. Han lå bare helt stille. Lyttede stadigvæk til hendes hjerteslag, men holdt ikke længere styr på dem. Et svagt smil bredte sig på hans læber, hvorefter han så løftede, så han kunne se på hende. Med en let bevægelse strøg han noget af hendes hår til side og pustede derefter selv til sit eget, da det sad og generede hans syn.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 15:39

Hun smilede let da han strøg hendes pjuskede hår væk. Hun smilede til ham, før hun let hjalp ham med at fjerne håret fra hans egen pande. Hun strøg ham derefter let over kinden. Hun var dog tavs da hun ikke vidste hvad huun skulle sige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 15:49

Eithan sendte hende et taknemmeligt smil, da hun kørte han pandehår til side, der vist efterhånden nok var blevet lidt for langt. Da han faktisk var blevet lidt træt af at ligge i denne stilling, fjernede han sig fra hende og hev hende derefter med op at sidde. Sagde ikke noget, men kiggede blot på hende. Han slog dog hurtigt blikket væk og bed sig lidt forlegent i underlæben, da hun næsten sad i bar overkrop.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 15:52

Hendes kinder var dog stadig røde,men søde. Hun kiggede kort på ham og smilte let og genret. Hun lod let hendes arme tage rundt om ham. Hun krammede sig ind til ham, da det var llidt flovt at hendes overkrop var så bar. Men stadig var hun ligeglad, så længe det bare var ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 16:00

Eithan slap sin underlæbe og smilede svagt, da hun lagde armene om ham i et kram, som han derefter let gengældte. Undrede sig over hvor længe de mon havde kendt hinanden. Ikke specielt længe. Hvad var klokken mon nu? Han var igen helt tidsforvirret. Det der med at have et indre ur og at kunne fornemme, hvad klokken var, havde han i hvert fald ikke. Så han gad ikke en gang prøve at gætte sig til det. Efterhånden som hans tankespind blev større, og han faldt lidt i staver, løsnede han ubevidst sit greb om hende.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 16:11

hun nussede let hovedet ind til hans brystkasse. Hun ussede ham let på kinden kort tid efter, men trykkede sig så ind til ham igen. Hendes hoved, lå ind mod hans brystkasse igen. Hun nussed elet hans mave hvor derefter hun trykkede sig mere ind til ham. Hun lagde bennene bag om ham så hun sad tættere ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 16:22

Eithan glippede let med øjnene, hvorefter han kom ud af sit tankespin og tilbage til den virkelige verden. Et skævt smil lagde sig henover hans læber, og han strammede så grebet om hende. Han trak maven en smule ind, da hun berørte den. Ikke fordi han var tyk; det var han nemlig tværtimod - men fordi det kildede. Ikke meget bare lidt. Han smilede kort til hende og rykkede hende så længere ind til sig, ved at placerer sine hænder nede ved hendes haleben og ligesom presse hende ind mod sig selv.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 16:26

Hun mærkede hans ænder, blive placeret mod hendes haleben, hendes kinder blev svagt røde igen. Hun trykkede derefter sig ind til ham så langt hun kunne komme. Hun kiggede derefter på ham og nussede sig let ind til hans brystkasse igen. Hun smielde derefter og nussede let ham på ryggen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 16:34

Eithan kørte sine hænder lidt længere op og smilede svagt til hende, da hun så på ham, hvorefter hun så nussede sig ind til hans brystkasse, der let hævede og sænkede sig ved vejrtrækningerne. Han kyssede hende kort på hovedet/ovenpå håret og lagde derefter sit hovedet på hendes.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 16:39

Hun mærkede hans bløde hoved mod hendes. Hun smilede og nussede sig ind til hans hoved. Hendes krop var få cm fra hans hun trykkede sig nu helt ind til ham, så de rørte hinanden helt. Det føltes rigtig rart, mere end, før. Selvom hun var genret over at være halv nøgen over for ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 16:45

Eithan smilede ligeledes og slog blikket op mod loftet, da han ikke så godt kunne se på hende lige nu. Efter noget tid i denne stilling kørte han så sin hånd lidt længere op, hvor han så tog fat i hendes ene bh strop og hev lidt ud i den. Et par lettere perverse tanker strejfede hans hoved, men dem bankede han hurtigt ud af hovedet igen, hvorefter han forsigtigt slap stroppen.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 16:47

Hun mærkede hans hånd køre længere op af hendes bare ryg. Hun mærkede hvordan han tog fat i hendes Bh strop. Sommerfglene i maven kom tilbage. Men kort tid efter slap han den dog.. Hvad tænkte han mmod på? "Hvad tænker du på?" hviskede hun let og stille til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 16:52

Eithan bed sig kortvarigt i underlæben, før han så svarede. "Øh .. ikke noget," mumlede han lidt forlegent og tog igen fat om sin underlæbe med de forreste tænder på den øverste tandrække. Nej, det var ikke sandt, og det vidste hun nok godt. Han tænkte altid på noget. Hele tiden. Men han håbede dog, at hun bare ville lade det ligge, da han ikke selv syntes, at den tanke var passende at snakke om.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 16:59

"Jeg syndes bare det virker som der er noget du tænker over" sagde hun stille og smilede. før hun let fjernede hovedet fra hans bryst kasse.. "Eller tager jeg fejl" hviskede hun lidt efter før hun let kyssede ham, på hans bløde dejlige læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 17:03

Eithan rystede bestemt på hovedet til svar og slap så sin underlæbe, da hun fjernede sit hoved. Efter hendes nye spørgsmål, åbnede han så munden, men fik den dog hurtigt lukket, inden hun så kyssede ham; så han nåede ikke at svare. Det kunne også være ligemeget. Men selvfølgelig havde hun ret.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 17:06

Hun slap kort tid hans læber, hvor hun derefter , puffede let til ham så han lå ned. Hun lagde sig over ham.. "Husk nu du kan fortæle mig alt, så spyt bare uud om dine tanker" sagde hun stille og smilede til ham. Hun smilede til ham og kærtegnede let hans kind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 17:10

Eithan rystede endnu en gang på stædigt på hovedet, hvorefter han skiftevis lod sit blik hvile på hende og loftet. Nej, han nægtede at sige det. Det var alt for .. pinligt. Han låste nu sit blik fast ved loftet, som han stille betragtede. Sagde ikke et ord.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 17:12

Hun kiggede ham i øjenene.. "Jov kom nu er så nysgerrig" sagde hun stiille og smilede charmerene til ham, med et nuttet blik.. Bare han ville sige det. Hun ville så gerne vide hvad han tænkte. Hun smmilede nuttet til ham og strøg ham let over kinden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Fre 4 Jun 2010 - 17:17

Eithan rystede igenigen på hovedet. Kunne hun ikke forstå, at han ikke ville tale om det? Han blev i mellem tiden lidt sur over det, men han kunne vel ikke bebrejde hende i at være nysgerrig. Men nej, han ville ikke sige det. Tanken kom så tilbage, men han slog den hurtigt væk. Han skammede sig faktisk lidt over den. Sådan plejede han ikke tænke. Hvor perverst.

// Jeg skal altså smutte nu :] Svarer først i morgen, tror jeg ö.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Fre 4 Jun 2010 - 17:20

"Okay.." sagde hun opgivende og smilede let til ham.. "Undskyld jeg er meget nysgerrig! " sagde hun stille ,men smilede, før hun let nussede ham på maven. Men hun nussede ham også let over kinden. Hun mærkede denvarme føelse i kroppen den var så rar.

//Okay ses XD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 5 Jun 2010 - 13:25

Eithan nikkede enigt til det sidste, hun sagde. "Ja, du er - alt for nysgerrig," brummede han så med et bredt smil og prikkede hende i siden. Men det havde man også lov til at være. Bare man kunne acceptere et nej. Han smil falmede lidt, hvorefter han så kyssede hende eftertagende gange på munden.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:18

Hun smilede let og kærligt til ham. Hun kyssede let med ham, før hun let strøg en hånd gennem hans pjuskede hår. Hun strøg hans pande hår væk, så hun kunne se hans smukke øjne. Endnu et smil bredte sig på hendes læber, før hun let stoppede hans kys.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Eithan Lør 5 Jun 2010 - 14:25

Eithan smilede sagte til hende, da hun stoppede hans kys og lagde så hovedet lidt på skrå. Ville hun sige noget? Han tog fat i sin trøje og hev lidt ned i den, hvorefter han rystede på sit hoved, så hans pandehår røg på plads og igen skjulte det meste af hans øjne. Han vidste ikke, hvad han skulle sige, så han besluttede sig for, at det nok også bare var bedst, hvis han holdt mund.
Eithan
Eithan
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Det er skiftende; men han opholder sig for det meste i Abandonné Banlieue.

Antal indlæg : 750


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 14:28

Hun strøg ham let over kinden, før hun let trykkede hendes læber, mod hans igen. Hun lukkede let hendes øjne i, fordi hun nød hans læber, være så tææte mod hendes. Hun smilede let, føør hun let nussede ham i håret, mens hun betragtede ham, smilede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Hvorfor er jeg her?- Eithan - Page 22 Empty Sv: Hvorfor er jeg her?- Eithan

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 22 af 24 Forrige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum