Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

2 deltagere

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 15:53

Sted: La plage
Tid: midt om natten
Vejr: stjerne klart, fuldmåne
Omgivelser: ingen
Dato: 5/5

Månen var sået op over havet og havde for en gangs skyld et rødt skær over sig. En såkaldt blodmåne. Den havde Ahngel ikke set noget til i mange år, og huskede at der fuglte en legende med det.. Den havde han dog i midlertiden glemt. Han sad nu på søen med sine endnu rødere øjne imod månen, som gengav den hypnotiske glans. Ahngels lange sorte hår bølgede kort ned af hans ryg og strejfede akkurart det hvide sand, som også fik et rødt skær over månens lys. Som en solopgang om natten. Det lagde Ahngel dog ikke mærke til. Han huskede ikke solen mere. Han huskede ikke dag. Han huskede ikke de farver der var om dagen, eller solbeskindet sne. Han lukkede kort de indtagende øjne og lod en rulle af mystik glide hen over ham. Han åbnede dem igen og så imod horisonten med et filosoferende blik.
Han havde smidt skoene og sad og gravede sine fødder ned igennem de fine sand, som et barn måske ville have gjort. 'Se mig, mine fødder er blevet spist af stranden' .. latter.. familier. Mennesker ialt. Ahngel betragtede sin bevægelse i en tid. Sikke et tidspilde..?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 16:04

Ailince stod bag nogle træer , helt usynlig for normale øjne, hendes røde øjne var som flammer i mørket... den røde farve, hendes bleg hud, hun så det var ahngel og holdt sig på afstand, men hendes trøst vil ha hun skulle angrib ham, Hun rystede på hovedet *ikke ham* tænkte hun og havde rystede hænder, vinden ramte hendes ryg og blæsten noget af hendes sort hår foran sit ansigt, hendes duft var som før , sød og tiltrækkende, men der var noget anderledes ved den , noget mørket , hun flytte håret bag øret og gik længere ind i skyggende, hun havde smilet over hans barnelig opførelse
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 16:09

Ahngel kiggede atter frem for sig da en af hans indåndinger var anderledes end de andre. "Hvorfor gemmer du dig, Ailince?" sagde han så stille og kiggede ikke bag sig for at se på hende. Han kunne lugte det. Lugte en andens vampyrblod rende i hendes årer. Han sukkede kort for sig selv. Atter var hun besmittet, huh?
Han vendte endelig sig rundt og lod øjnene falde på hendes. Hans formørknede indsugende blik havde et meget udtryksløst udseende. "Endnu engang er ridderen stået for fald." mumlede han derefter og betragtede hende lidt. "Det begynder at ligne en cirkel, Ailince." sagde han så dunkelt til hende men lod dog en smule medlidenhed med hende slippe ud. Hun led jo på grund af hendes sult. Hun udløste den ikke..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 16:18

"Holder mig på afstand helst" Sagde hun i skyggende, hun holdet næsten fast til træet med sin bleg hænder, hun sukkede og lyttede til hans stemmene der på en måde berolige hende lidt, men ikke hendes trøst, som stadig var der... Det brændt i hendes hals efter mere blod, hun skær ansigt af smerten der kom i hendes hals... "vis du hentyder til at jeg var for blid mod vampyr, så ja" sagde hun med en trist stemmen, hun sukkede "en ond cirkel" sagde hun og slog hovedet mod træet, det kunne træet ikke holde til og den sagde knæk fra den, hun var ikke vantil sine vampyr kæfter i nu... Ailince så mod Ahngel han virkede rød og så derefter mod den rød måne "Du kender vel ordsprog at under den røde måne er der kun ulykke" sagde hun og træk frem fra mørket, hendes sort hår blæste med vinden, hendes skønhed var blevet større da hun nu virkede overnaturlig, hendes hud var kridhvid men blød... Ailince røde øjne sad på Ahngel, men der var stadig tegn af hendes blidhed og omsorg... En vampyr med indre kæmpere mellem vampyr og mennesket i hende...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 16:30

Ahngel betragtede hende idet hun trådte ud. Så på hendes anderledes skabning. Hun havde været rødhåret i den tid han havde kendt hende og ikke set det anderledes, men han lod ikke til at have noget direkte imod det. Han smilte meget kort og indtagende idet han kiggede op på månen. Det var det. "Det fortalte du mig også dengang." sagde han blot og vendte blikket imod hende, hvori hans eget bølgende sorte hår blev vidertaget af den rolige vind. Han betragtede hende studerende, med omhug og uden udtryk for hvad han tænkte. Et usselt lille smil blev trukket på mundvigen inden han nikkede til hende.
"Du bør smile mere." sagde han så, selvom han forstod hendes tristhed. Ikke fordi han syntes hun burde være glad, men fordi han bedst kunne lide at se på hende når hun smilte. Han havde altid syntes hun var ugennemsnitlig køn, men specielt når hun smilte. Han havde altid misundet hende det smil.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 16:33

//kommer igen om en 30 min XD///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 17:08

Ailince så på ham med sin rød øjne "du husker godt Ahngel" sagde hun og træk vejret dybt, skulle hun ikke havde gjordet , hun fik hans duft inden gennem kroppen og fik stor røde øjne, halsen brændt da hun kæmpede i mord "Nej" fik hun hævs frem og trøsten tog over, hun bevægede sig pludselig hurtigt og elegant og sad bag ham med en figner gleden over hans hals, hun kunne se hans blodrør så tydeligt, hun kunne næsten ikke kæmp mod mere "Slog ..... Mig.... ud" fik hun klemt frem mod sin læber, Hun mærkede at hendes tænder voksede , hun hendes røde øjne blikkede ikke og hun gled igen figner over hans blodrør, hendes duft var den sammen, hun havde stadig en stor kamp inden i sig , mennesket og vampyr, hun var mindst en dag gamle vampyr
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 17:13

Ahngel betragtede hende roligt men sagde ikke noget da hun bad ham om at slå hende ud. Han rystede på hovedet. "Elskede lille Ailince. Har du helt glemt det?" sagde han og smilede roligt til hende. Han rettede sig op og tog hende ind til sig så hendes mund var ved hans nakke. "Kontrakten løber begge veje, husker du nok." hviskede han beroligende til hende. "Bid mig, hvis du gerne vil være klarere i hovedet. Du ved selv at du ikke kan modstå det, så hvorfor ikkelade det gå ud over mig i stedet for skolebørn du finder på din hjemvej." sagde han så og betragtede ligeså hendes hals med omhug, dog med et mere kontrolleret skær i de indtagende røde øjne. Han lod kort sin lange tunge glide hen over sit øverste tandsæt idet hans tænder formerede sig i et skummelt smil, som var ellers skjult for omverdenen.
"Bid mig." sagde han igen. "Sug mig tør som galdt det dit liv."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 17:23

Hun mærkede hans krop mod sin.. normalt vil man mærkede kolden men alle mærkede det som samme temperatur som hende selv, hun så sætte mod hans hals "kan ikke styr mig" hun kom til at åbnende munden lidt mere og hendes spidse tænder bliv synlige , hun stoppede hans hovedet blidt til siden , prøvede at styr sig... smerten i halsen bliv værre jo tætter ham kommer "du ond Ahngel, du ved jeg ikke kan holde mig igen mod din duft" sagde hun og så hans hals , hun lod vampyr tag over og derefter slikkede hun hans hals, meget kærligt , den velsmage og velkendt smag af Ahngel, hun kunne huske den og hendes øjne blive nu mere rød og dyriske hun kunne ikke holde igen, hun bid blidt men alligevel lidt voldsomt igennem hans hud, kød og så inden i hans blodrå hun mærkede blodet glide inden i sin munden og hun holdet ham nu helt indtil sig med fast greb ... hun sugede hans blod...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 17:28

Ahngel smilede bredt og lettere dystert da hun påpegede han var ond. Han troede ikke på ondskab eller godhed længere. Han troede kun på selvopfattelse og næstekærlighed hvis de endelig var noget. Hvem kunne vudere hvad der var ondest. At skubbe en barnevogn ud i trafikken eller suge en ældre kvinde tør for livsblod for at leve. Menneskene... de er hvad de ville kalde dem der dømmer. De tror at alt kan undgås... og tænker overhovedet ikke på at man skal leve. En vampyr æder et menneske i løbet af to til tre dage, hvorimod menneskene slagter hundredevis af dyr hver eneste dag. Hvem kan definere ondskab? Ahngel lod hende suge til sig alt hun ville og lod hende endda holde om hende uden han stivnede ved berøring. Det var noget andet med Ailince. Han følte dog stadigvæk at hun var en af de eneste der nogensinde havde været i stand til at røre ham uden at han faldt tilbage med et højlydt hvæs.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 17:44

Ailince blive vide med at suge og mere og mere, hun stoppede pludseligt og træk sig væk, hun slap ham og skubbede ham væk, hun sad nu på jorden og kiggede på ham med stor øjne "Ahngel" sagde hun som om hun først var vågnede fra en drøm... hendes trøst var tilfredsstillet enlige og hun vågnede op , hun så på sin bleg ud "Jeg kunne ikke styre mig" hun bid sig i læben af smerter af tanken ikke at kunne styr sin lyst "hvor mange har jeg mon dræbt" sagde hun hendes stemmende var fyldet med tristhed og hendes blik var dyriske stadig efter smagen af hans blød, hun slikkede sig om munden og smagt og faldt ned... Hans blod berolige hende og hun træk vejret dybt "Jeg må væk, inden jeg dræber dig" sagde hun og mærkede sandet mellem sin figner hun rejste sig op og følte sig klodste da hun ikke havde vendt sig helt til hendes krop i nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 17:47

Ahngel smilte kort for sig selv. "Du kan ikke dræbe mig, så bekymr dig ikke om det, og med hensyn til hvem du ellers har dræbt, så vær helt rolig. Det vil aftage med tiden og du vil kunne styre det bedre." sagde han så og fandt det egentlig en undelrig følelse at skulle gå dette igennem igen. Han huskede den første gang hun.. vent. Hunblev jo menneske igen? Ahngel så undrende op på hende og lagde hovedet lidt på skrå. Hvordan kunne hun egentlig have gjort det til at starte med. "I alfald, så er det helt naturligt." sagde han så og betragtede hende i en tid.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 17:53

"Jeg døde som vampyr" svarede hun på hans tanken, hun sukkede , hendes kæfter var blevet større, tankekæft havde hun nu... Ailince vendt sin røde øjne mod ham og det var blid skær i den ellers skæmmende øjne "håber jeg kommer til at kunne styre mig igen" sagde hun og gik langsom hende mod ham, hendes bevægelser var blidt mere elegant og flotte, hun sætte sig ned i sandet ved siden af ham og sukkede "er stadig trøstig" sagde hun men en tone som skæmmende sig... selvom hendes blodtrøst var blevet tilfredsstillende var hun stadig trøstig "sjovt jeg skal igennem dette igen" sagde hun og lagde med sandet...
AIlince skønhed var særlige tiltrækkende, hendes sorte hår blæste mod ham, det var stadig silkeblødt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 18:08

Ahngel grinte kort men med lukket mund. Han ville ikke være hånlig. Han smilede stille til hende. "Nøden lærer flagermus at jage." sagde han så. "Du skal nok få alt på plads." sagde han så. "Du er trods alt en af dem der har haft det mest stålfaste sind." sagde han så med en let antydning af misundelse i stemmen. "Jamen.. så må vi vel jage?" sagde han og lod sine tænder fremvises i et meget makabert smil idet han hviskede det stille til hende. Han lagde hovedet lidt på skrå da. Nu hvor Ailince havde mørkt hår mindede hun endnu mere... han smilte kort for sig selv inden han betragtede sin højre arm i en meget kort tidsperiode. Tænk at de tanker skulle vælde tilbage. Han lod en elegant bevægelse støtte imod sandet, hvorefter han rejste sig, som var der ingen tyngdekraft om ham. Han vendte sig imod hende og lod månen danne ham, så han lignede en skygge imod det røde lys. Kun hans sugende røde øjne stod klare i mørket. "Skal vi?" sagde han så og rakte hende en marmorhvid hånd.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 18:25

Ailince lagde sin kridhvid men blød øjne i hans og kom op at stå "Du sammenligne mig lige med Lucy igen" påpegende hun og gik forbi ham og over i noget græs hvor hun vendt sig mod ham "Så må jeg vel lære" hun stod der og smilede venlige til ham, men vist ikke sine spise tænder , men du kunne se lidt af dem men ikke meget , hun var en sand skønhed og mere end det meget smuk og tiltrækkende, det perfekt at brug til at opfangende nogle mænd som hun kunne sug "Ja har et rolige sind" sagde hun og ventede på ham "du langsom Ahngel" sagde hun og skulle lige til at kalde ham AHn... dette gav mindre tilbage... men den gang var det mere skyldt hvad de havde været, "Du smuk som altid, men skulle vi ikke jage " spurgte hun , med en lidt drillende tone... hun smilet skævt til ham med et dyriske blik
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 18:29

Ahngel hvæste meget kort inden han fortsatte hen til hende og begyndte at gå imod byen. Han rynkede kort på næsen og kiggede væk. "Hold op med at læse mine tanker..." sagde han så, men rystede afvigend epå hovedet derefter. Hun kunne jo ikke gøre for det. "Du minder mig om hende ja.." sagde han og vendte derefter hans øjne imod hende igen. "Men jeg sammenligner ikke." sagde han ret fats som om det var en pointe han ville ha fastsømmet. Hun var ikke som Lucy, og hun skulle aldrig blive det. Ahngel kiggede frem igen med endnu et dystert tænkende blik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 18:35

"Nej tænk så , de lyster du må havde haft til hende" sagde hun drillende og sukkede over hans sur tone i stemmen "slap af, jeg kan ikke styr det i nu, vær glad for jeg ikke styre din tanker i stedet" sagde hun og kiggede mod ham og stod pludselig ved siden af ham og kiggede mod byen, duften af mennesker var over det hele... men hun kunne styr sig beder nu da hun havde for tilfredsstillet sit blod behov... men hun skulle lære dette og det vil være en ære at lære det fra Ahngel... hendes følelser til ham var så meget forandret hun så dette som en ære og som noget største hun så op til Ahngel , hun sukkede dybt "hvor ting har forandre sig" men hun lyd glad da hun sagde det lavt. en mand så mod Ailince og hun blikkede med det ene øjen og han var solgt det modne hende... tydeligt at mærkede hun var nye vampyr... spænding styrede hende inden i mellem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 18:45

Ahngel kiggede kort væk. "Mine tanker er allerede tilhørende noget andet." sagde han til hendes bemærkning om at kontrollere ham. Måske havde han en skrøbelig mentalitet, men den var velbevogtet og svært tilgængelig, men igen.. hvis noget destruerende trængte ind, kunne det resultere til at han synkede ned i sindsyge... igen. Ahngel sukkede kort inden han så imod byen som hende. Han duftede det også. Det var over det hele.. og nu da hun havde drukket af ham ville han det endnu mere. Hans røde øjne snævrede sig ind og lyste op, inden det det der burde være hvidt tonede sig ned i sort og hans blodårer om øjnene blev synligtgjorte og mørkviolette. Et lille hint til monsteret inden i ham. Hans blodtørst.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 18:49

Ailince så mod ham og hans blodtrøstig øjne "hvad dit offer type" spurgte hun og lod lidt mærkeligt det kom fra en x kæreste... men det var ikke sådan det skulle forstå mere som hun kunne hjælpe ham med at finde en til ham... Hun så manden flygte efter hende "Jeg har fundet en mandlig Ahngel vis du er interessent" hun pegede mod manden bag dem , som tydeligt flygte efter dem... Ailince så mod ham "du har nok ret... men sagde det bare" forklar hun og virkede blid, hun så lige ud med sin røde øjne... duften af mennesker var voldsom nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 18:58

"Jeg har min egen favorit." sagde Ahngel med et blidt, dog skruppeløst og sadistisk smil til hende. "Bare sørg for dig, så finder jeg min.." sagde han og smilte endnu engang med de lange tænder trykkende på hans underlæbe. Han drejede derefter om og så imod en gyde med et dystert grin.
Han var væk. Accelereret hurtigere end øjnene kunne formå at se på noget som helst tidspunkt. Han var nu i gyden, trykkende en kvinde ind imod muren. Hun var i midten af tredverne og i en sølle forfatning. Arrene på hendes arms pulshåre afslørede det hele. Stofmisbruger af værste skuffe. Hjemløs og alene og kunne nu dø prise sig lykkelig for at blive holdt i en mands arme imens. Ahngel trykkede munden imod hendes hals og lod kæberne lukke sig om hendes påvirkede blod. Han sugede aggressivt til sig,imens kvinden kom med et støn i en blanding af smerte og falsk tryghed. Lullet ind i en trancelignende tilstand af blot hans røde blik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 19:06

Ailince sukkede over Ahngel "typiske ham" sagde hun og sætte sig på en stol , manden nærmede hende og så fuld ud , Ailince rystede på hovedet og mærkede sin trøst. hun smilede derefter frækt og tiltrækkende til manden, han lignede en som var lykkelig som om han lignede havde vundet, ailince gled to figner op af manden armen og op til halsen, hun kyssede hans hals for at smage hans blod *min lækkert* tænkte hun og tog manden hånd og hiv ham med inden i en gyde .... Hun lod ham masse hende op til munden med benene om hans liv, han troede han havde sex med hende. hun styrede hans tanker, hun smilede tilfreds og bid hans hals, manden stønnede i lyst og da hun var færdig med det blod hun vil havde fik hun ham til at sove. han var okay... hun havde stoppede og var tilfreds... men hun var jo os næsten mæt i forvejen... Hun så på manden "for nemt" mumlede hun og vendt sig rundt og tørt blodet væk
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 19:41

Ahngel lod endelig sine kæber fjernes fra kvindens livløse krop, da hendes blod endelig havde sluppet op. Ekstasen fra det stoffyldte blod var stor og blændende. Han smil voksede sig bredt og sadistisk imens han så på blodet der flød fra hans hals og ned på offeret der lå i hans arme. Han knejsede nakken og lod hende falde til jorden. Han havde presset hende. Tømt hende for hver eneste lille dråbe hun havde i sig. En høj rungende metallisk latter skød igennem luften, som lyden fra en uhyggelig elguitar ude af rytme. Han himlede med øjnene idet han mærkede stoffet omkredse ham i hendes blod. Fylde ham og gjorde ekstasen så meget sødere og fyldigere. I sådanne øjeblikke var han væk. Et sted sov han inden under den sataniske mandsperson der nu dominerede hans krop. Lutter impulser og blodrus. Han rejste sig op og betragtede offeret med et bredt, nærmest skadefro smil. Et kuldegys skød igennem ham. Blodet var mere end bare blod.. det var krydret.. lige til at blive mere afhængig af..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 19:49

Ailince hørte latter og det gjorder folk også.. "Ahh" sagde hun og begyndte at løb mod den og så AHngel han virkede påvirkede af noget for hende , "Åh Ahngel" sagde hun og prøvede ikke at grinede hun så på kvinde og på ham med alt det blod. hun duftede *stofmisbrugere* tænkte hun og kom tætter på hun sætte jeg på hug foran kvinden og ville lige se om hun levende ,*nop ingen puls* hun sukkede og så på ham "håber du nyd det" sagde hun og tog Ahngel hånd ,da politi kom , hun drejde ned af en gyde og skubbede Ahngel mod muren og så manden løb forbi dem "Aj aj... skulle tro du var mere fortsigt " sagde hun og kunne nu ikke holde grinede inden, hun begyndte at grinede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 19:56

Ahngel gengaldte grinet ligeså bare meget mere dystert og rent faktisk alvorligt på samme tid. "Åh lad folk komme til. Der er sikkert flere af hendes slags her. Junkier... alkoholikere.." sagde han dystert og smilede bredt. Hans øjne var så formørknedes at kun en enkelt oplyst rød iris var synlig. Som sagt.. Når noget trængte ind.. begyndte det at ødelægge indtil rusen var overstået.
Hans øjne fór imod en anden ende af byen. Han slikkede sig en del over munden, der stadig var fyldt med blod. Han smilte derefter til hende og placerede en kold finger foran hendes mund idet han ville tysse hendes ord. "Nogengange må man bare.. give efter.." sagde han så og nikkede til hende, stadig med sin sadistiske rus på fuld tryk. Egentlig var han helst fri for at drikke af dem. De gjorde noget ved ham, men han havde sine konkrete grunde.
"Lad os finde flere.." sagde han så og vendte igen sine pænt syge øjne imod hende endnu engang. Kunne han drikke mere efter at have tømt et helt menneske til sidste dråbe.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 19:59

//skal spise//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum