Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

2 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 17:36

"hvorfor jeg elsker sødt blod så meget" sagde hun forklar , hun gik tæt inden i ham og gled en figner op af hans bryst, det kunne mærkes igennem hans tøjre en elegant og forførende bevægelse... noget nu aldrig før kunne havde fundet på... hun så mod ham med nogle frække øjne "du vil vide hvad jeg ude på... skal jeg vis dig det" hendes stemmende var forførende og fræk ..

//Så går vi igen XD .. du bad selv om det //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:28

//Jeg er overbevist om at det her er dit eget værk.//

Ahngel betragtede hende roligt. En kort ironisk maske af sadistisk underholdning malede sig på hans ansigt. "Aha. javel ja." sagde han med en antydning af opgivelse i stemmen. Han så kort ud til siden idet han tænkte sig lidt om. Af en eller anden grund fuldkommen ulæseligt.
Han lod sin hånd glide ind og få fat på hendes idet han stille tog den ud fra hans trøje og gav den et ømt kys på håndryggen. "Tror du virkelig at jeg er pokkers nem?" sagde han. "Naiv?"
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 18:40

Hun hævet øjenbryn og smile tilfreds "Meget mere sjovt" sagde hun og i stedet for at gå væk nærmede hun ham ... hvad vil hun .. hvad var hun ud på og da hun stod helt tæt på hans krop igen stod han op af væggen , hun fik sin hånd fri og gled den over hans kind, den var blød og genkendelig, Helt kaldt Ailince men kold... hun så på ham "du gjorder som jeg forventede" hun nærmede hans ansigt, med sin og så på ham med forførende øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:45

Ahngel hævede kort et øjenbryn. Han ville egentlig sige det samme til hende men undlod det. Han ville ikke til at tage det op. "Hvad vil du opnå, Ailince?" sagde han så.. "At flamme mig op igen? At bevise noget, eller..." sagde han tænkende og lagde hovedet på skrå med et sadistisk dyrisk smil. "...At gøre din petit-ami jaloux?" sagde han så og betragtede hende endnu roligt. Han virkede ikke blufærdig over hendes berøring som han havde gjort som barn. Tværdigmod..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 18:50

//kom nu ahngel//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 18:51

//Twi. Brug pm i stedet for det der.//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 18:58

Ailince så på ham nu med nogle øjne han aldrig havde set før , hun virkede vred meget vred , hun gav ham en lussing og det var af alle hendes kæfter, med sin nye vampyr kæfter "Du holder bare mund" hun flyttet sig baglæns, hun virkede som om hun kæmpe mod en personlig split, hun havde i langt tid slog ham , men hvorfor vil hun dog slog en rigtigt god ven... hun sad nu i hjørn og hvæset af ham... , vreden stig stadig i hende... hun kunne ikke styr sig selv ... og pludselig så hun mod ham igen, hendes blik var iskold "Ingen af ting" hun havde had til ham i stemmende


//Twilight ,, stop nu med at skrive til folk på den måde , har sagt to gang nu til dig skriv til dem PM ///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:04

Ahngel kiggede derefter stille på hende. Et smil bredte sig stille. "Hmm..? Det var godt." sagde han og lod en hånd stryge igennem sit hår for at fjerne det fra de røde øjne. "Jeg havde lige troet du var gået fuldkommen tabt." sagde han så og stak derefter hænderne i lommen.
Han lænte sig op ad væggen og lod sig stille glide ned i siddende position. Han mærkede sig meget kort på kinden med et lidt ligegyldigt suk. "Alors.. pokker tage mine gode maneer." sagde han med et opgivende blik på hende. Han lod dog ikke til at have fortrudt noget. Hun havde dufte over sig.. fra andre mænd.. nogen måtte jo lade det sive ind før eller senere.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 19:18

"Hader dig" sagde hun med en had fuld stemme hun så på ham med røde øjne , og hvæsset af ham... hun virkede til at havde ham helt ned til den sidste del "Du er for mig, ikke nok med en del af dig dræbte mig så blander du dig os" sagde hun og prøvede at falde ned igen... hun havde ham men ikke ham noget af ham , hun stod voldsomt hovedet mod væggen og på den måde at falde ned , en tår gled ned af hendes kind, det var ikke vand men blod som løb ned
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:24

Ahngel betragtede hende stille. Han sagde ikke noget i en god tid, men sad bare og kiggede filofoferende på hende. Han rettede sig kort op da hun var færdig med sin lille predken.
"Jeg forstår godt at du må have had til Lucifer. og jeg" sagde han så. "Men prøv for pokker at indse at det ikke var mig der slog dig ihjel. Lucifer gjorde.. og hans bevidsthed er død." sagde han og lænte sig en smule tilbage. "Må jeg spørge.. er at stoppe dig fra at være din kæreste utro at blande sig, eller ville du være mere tilfreds hvis jeg havde givet efter?"
"Jeg troede at du prioriterede på troskab... frem for alt."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 19:44

Ailince kæmpe mod sin vampyr og kravlevede mere op i hjørnet "jeg kan ikke styr mig... disse nye følelse , kan ikke stoppe mig selv" hun bid i sin figner for at holde mund, hun blodet fra sin figner ... "Jeg valger troskab fra for alt" hun ventede blikkede mod Ahngel, "Sorry jeg slog sig" sagde hun roligt og var faldt til ro... "Tak , du vækkede mig", hun bliv sidden i hjørnede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 19:49

Ahngel betragtede hende idet et smil kom frem. Et genkendeligt smil. Rent faktisk en smule lyst og med en snært af munterhed. "Det var så lidt.. det er trods alt hvad jeg helst vil." sagde han og betragtede hende lidt. Underligt. Hans øjne havde i det ene smil bevæget sig fra dyb dyrisk rød til selv samme isblå. Endnu noget at genkende.. denne farve.. "beskytte, oui?" sagde han så og smilede endnu engang roligt til hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 20:01

Ailince ventede blikkede til ham , men bliv sidden , hun virkede tilbageholden , trist og skammede sig , over hun havde været som hun havde "Jeg stinker af mænd" sagde hun så og kiggede ned mod knæene, hun sukkede lidt, hun havde opdagede hans blik "men fandt ud af jeg kunne blive vred" hun begyndte nu at små grinede, det var først gang hun havde blevet sur
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 20:04

Ahngel smilte kort og betragtede hende. "Stinker og stinker." sagde han roligt idet han lugtede det ret klart. Menneske var vel menneske.. eller.. dæmoner? Han sagde dog ikke noget til det.
"Det er ikke så slemt." sagde han. "Det varer nok ikke længe for de lyster aftager sig igen." sagde han tænkende og betragtede hende imens hans øjne roligt blev røde igen.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 20:08

"du har stadig beskyttelse over dig" sagde hun og lagde hovedet på sit knæ "vil du høre noget sjovt, ser dig som en bror lige nu, som beskytter mig" sagde hun og så lige ud mod en kasse , hun fik stor øjne og rejste sig , hun kiggede i kasse masser af billeder var i den hun tog et billede op, en rød håret pige meget charmende var på den med en sort håret drengen "det mig som barn" sagde hun og lagde det på kassen ved siden af sig, hun tog en halskæde op "min barndoms kæde, hvorfor er alt det her" spurgte hun og så på ham efter svar
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 20:12

Ahngel kiggede på hende som om han ikke ante det overhovedet. "Alors.. det var dig der tog med med herhen? Forvendt ikke at jeg kender til det." sagde han og vendte blikket lidt rundt. "Hvor er vi overhovedet for at være helt præcis." han så derefter hen på kassen og rejste sig for at kigge med.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 20:17

"Vi er i et forlaget hus" sagde hun og kiggede videre , det var ting fra hendes barndom, men hun havde aldrig været ude som lille, men alle billederne var af hende som lille, "Jeg forstå ikke, jeg var låst inden på mit værelse helle min barndom, ahh" hun fik ondt i hovedet ,det sket altid når hun tænkte på det område som hendes far havde rette på ... "Aww" selv som vampyr var det voldsomt. hun fandt en musik box op hun så på den og rullede den lille ting rundt og den begyndte at spille en lille sød melodi "hvor smuk, jeg kender denne melodi" sagde hun forvirret
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Man 24 Maj 2010 - 21:30

Ahngel betragtede hende stille og lyttede til melodien med et tænkende udtryk.
Hans røde øjne flakkede kort væk da han fandt sig selv blive døsig af den stille melodi.
"Underligt hvordan det hele er endt her." sagde han så og knejsede nakken og lod baghovedet støtte op imod væggen.
Han var derefter stille... tænkende imens han stille lyttede til hende og melodien. Hans ene hånd gled ned over højre håndled og tog fat om det. Der lød et lille klir, som kæder der rasler eller penge der støder imod hinanden.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Ons 26 Maj 2010 - 17:12

Ailince vendt blikkede spørgende til Ahngel, han virkede træt , meget pludseligt , hun lagde hovedet på skrå og så tilbage på spilledåsen, som spillede for dem, en blide og velkendt melodien, Ailince så man kunne løftede noget og så sit navn inden skrevet i den, men med et andet efternavn.. hun så forvirret på den .. dette navn havde hun før hørte tænkte hun og så mod Ahngel igen som næsten var falde i søvn , hun smilede og stoppede musikken så der blevet helt stille i rummet igen, Ailince tog et billede op af hendes mor og en manden , hun så som hendes mor stor kærlighed "jeg ved ikke hvorfor det er her" sagde hun og lukkede spilledåsen , men lagde billede ned i lommen, hun lagde derefter spilledåsen ned i kassen og kiggede vider "er du okay Ahngel" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Ons 26 Maj 2010 - 17:34

"Ja jeg er okay." sagde han stille og kiggede fortsat op i loftet i en rum tid. Derefter satte han sig normalt igen og kiggede hen imod hende med et stille tænkende blik.
"Måske har det her hus engang tilhørt din familie? Mange franske familier har også huse i de franske kolonier og forladte byer, som denne.. det ville ikke være mig en overraskelse hvis de havde en residens her også." sagde han og rettede kort på skjorteærmet for derefter igen at ligge de indsugende røde øjne imod hende.
"Har de det?"
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tors 27 Maj 2010 - 21:48

Ailince så forvirrende på ham. hvordan kunne han vide det "Ja min familie har, problem er navnt der står på papir ... " sagde hun og tog et billede op , det var hendes mor håndskrifte , der stod , Ailince og hendes far og mor... på fransk altså son père et sa mère ... problem var manden var en grå håret , ung manden på hendes mor alle , begge i samme uniform "Tro det forklar min far" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 29 Maj 2010 - 17:51

Ahngel lagde hovedet lidt på skrå og bevægede sig hen til hende og betragtede billedet lidt. "Mhm.. måske." sagde han så. "Men du skal huske at forholde dig kritisk. Billeder kan lyve og ligeså kan ord." sagde han og så på hende. "Læg ikke din lid i dette billeder, selvom jeg udmærket forstår at det må være fristende." sagde han så og kiggede kort op.
"Men selvfølgelig må muligheden heller ikke udelukkes." sagde han derefter og lagde tænkende en finger hen over sin underlæbe.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 22:09

Ailince så på ham med et roligt blik og smilede "Så klog, siger altid det rette og det jeg vil hører" sagde hun og så på ham med et tænkende blik "Jeg ved at ham fyr på billede er min mors eneste kærlighed" sagde hun og smilede til Ahngel "har mødt ham nemlig" sagde hun og så ned i kassen igen , hun lignede et lille barn på vej på i en alt for stor kasse , ret kært at se på
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 29 Maj 2010 - 22:11

Ahngel kiggede tænkende på hende og derefter ned på kassen med endnu et undrende blik. Viden. Viden var hans eneste rigtige skat. Penge betød nærmest intet for ham.. det gjorde det ikke for mange vampyrer på hans linje. Der var viden noget af det eneste.. Man sugede bøgerne tørre, som man gjorde ved de mennesker man tømte.
"Så du har mødt ham...."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 29 Maj 2010 - 22:21

"Ja , et par gangen, han virkede rigtigt flik " sagde hun med hovedet ned i kassen og fandt noget "Hov, et våbenmærke som ikke er min families" sagde hun og kom frem fra kassen igen, hun havde støv på næsen og i håret, så typiske hende , hun stod nu foran ham og smilede "Ja viden er dit domæne " sagde hun og viste ham våbenmærkede, en sort rose og en hvid drue , var på den "har du set den før"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 4 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum