Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

2 deltagere

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 20:31

Ailince sukkede "du meget sjovt at du når du beruset" sagde hun og små grint... hun slap så¨og kiggede sig omkring "måske skal du havde blodet af dig først" sagde hun og gled en figner over hans kind og vidste blodet på sin figner "Kan du se" sagde hun og kiggede mod politi der var væk, hendes sort hår blæst med vinden og mod ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 20:36

Ahngel klukkede skummelt. "Jamen så fjern det." sagde han udfordrende til hende, selvom det i sidste ende var ment som en joke fra den originale Ahngel. Han kiggede derefter på hendes hår, som havde han set noget for allerførste gang. Rusen påvirkede åbentbart også hans syn på en eller anden måde. Han kiggede derefter efter politimanden. "Fandens til opretholder.. Laver deres egne fordømte regler, som smidder folk som os udenfor." sagde han nu med afsky i stemmen imod ham. "'Slå ikke en anden ihjel' hah!" fnøs han og holdte derefter hånden på muren bag sig for ikke at få overbalance. Stoffet blandet i blodet formede nærmest sit helt eget trip. Ham selv, men i en helt overdreven version.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 20:46

"Måske skal du vente lidt i nu " hun fik sat ham ned på jorden "du er utrolig dum " sagde hun og tørt blodet væk fra hans kind og ansigt, hun så på ham og kunne ikke lad være med at grinede "Sorry Ahngel, men du virker så sød på den måde her" sagde hun og lagde hovedet på skrå, hendes ansigt var fejlfri og utroligt smuk. det røde øjne sad mod hans , hun kiggede mod en politi mand som kiggede på det, hun havde heldig vis tørt alt blodet væk , hun holdet ham for munden "vi okay sir" han nikkede og forsætte igen, hendes hud smagt sød stadig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 20:52

Ahngel skulede til hende da hun bremsede hans tale. Han sad endnu og kiggede på hende indtil han igen var væk. Han vippede kort ansigtet væk. "Bare fordi man er hæmningsløs er man vel ikke dum." sagde han og løftede kort en finger. Han kiggede igen efter politimanden med et smil, som om han hvert øjeblik kunne springe på ham og æde ham rå. Han så derefter på Ailince og lagde hovedet på skrå med et legende, men skummelt smil. "Utroligt som ingenting kan ødelægge dit ansigt." sagde han så og himlede kort med øjnene af hans mangel på selvkontrol. "Lige meget hvor dybt du vil synke i vampyrismen vil du aldrig se ond eller uhyggelig ud. Hvor unfair." sagde han så og smilede bredt med de hvide rovdyrstænder. Han så sig kort til siden, stadig skummelt smilende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 20:59

"vel fordi jeg har et godt sind" sagde hun drillende og aede hans kind "Ej nu stoppede du, du er ret lækker Ahngel , se jeg er i 17 år piges krop" sagde hun med hævet øjenbryn "det snyd" hun sætte sig på hug foran ham, Ailince så mod ham og rystede på hovedet "Jeg er nok bare heldig, og er ikke sulten , dit blod er meget mættende" sagde hun og sukkede "kan du klar en at bid en, eller er du stadig for rundt på grund" sagde hun drillende og smilede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 21:34

Ahngel satte igen i en sarkastisk latter til hende. Dog ikke af hende.. Han rejste sig op derefter med en kort vaklen. "Nok om det." sagde han så og kiggede på hende og lod til at forsøge at få en smule alvorlighed ud, selvom det ikke rigtig faldt ordenlidt på plads. "Jeg er sulten." sagde han derefter og smilte igen bredt og så sig om efter en eller anden. Der måtte være en lækker junkie eller alkoholiker et eller andet sted, inden trippet ville slå tilbage på ham som var den en forhammer imod hans pande, afstødende med en nål af messing. "Og desuden." sagde han så endelig og kiggede tilbage på hende. "Så taler jeg ikke om at være 'lækker' selvom du for pokker også er noget at pragtekesmplar." sagde han så og vendte sig endelig om for at gå ud for at tjekke om der skulle være mere.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 21:41

Ailince sukkede "Skal nok lad være med at gå med dig" sagde hun og gik forbi ham og stoppede op da en politi manden kiggede på hende med nogle øjne som om han spurgte om hun var en luder, hun smilede genkendeligt til ham og han nikkede , hun vendt blikket til AHngel "nyt offer til mig, men pas på ahngel, du har svært ved at stå på bene , jeg holder stadig af dig .. tro jeg" sagde hun og gik hen mod manden og de flygte ad hen i en af gyderne, ailince havde smukke bevægelser i kroppen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 21:47

Ahngel kiggede stille tilbage og betragtede hende løbe. Endnu et påvirket smil hærgede hans ansigt. Han vendte sig derefter om og gik endnu engang imod en gyde, hvor han duftede noget gøre skade på sig selv. En fyr i alderen af de tidlige tyvere.. Amfetamin og droppet fra skolen. Voldtægtsmand og udstødt fra sin familie... med en blodtype på AB positiv.. Fortrineligt. Ahngel gik hen i gyden og så på manden, som vendte sig imod ham med et skævt smil. "Hey. Her for at købe dope?"
Ahngel smilede indtagende til ham med sindsyge øjne. "Det jeg vil have er ikke i din prisskala." sagde han så og stødte ham imod væggen med en voldsom styrke. Han betragtede kort frygten i mennskets ansigt inden han satte tænderne i hans påvirkede blod med en voldsomt kraft. Menneskets skrig rungede i en tid, inden Ahngel lagde hånden for munden på ham og lod fortsat blodet strømme. Han himmelvendte øjnene og lukkede dem og lyttede til de to hjerteslag der flød i et. Dæmpede sig.. Det var svært at stoppe..
Ahngel åbnede igen øjnene da mennesket var dødt og endnu engang var knogler brækket af Ahngels stålgreb. Han smed mennesket fra sig og lænte sig op ad muren med ansigtet imod himlen.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 21:54

Ailince havde fået det blod hun vil havde , manden lå besvimet ved siden fødder "glem" sagde hun og han vil havde glemt, hun duftede luften ind og flygtede Ahngel duft, hun gik med lydløs skridt og drejede rundt om hjørnet hun så mod Ahngel med et roligt blidt, og derefter så hun på manden, hun gik hen til ham og så han var dø, hun tog liget og gemt det denne gang... hun stod nu foran ham og duftede af fremmende blod, det var sødt , det var fra sit offer, hun lignede ikke en som lige havde angribe en....., hun sagde ikke noget men kiggede bare på ham med sin blide øjne det var ikke dømme men bare blid, hun sukkede "Du dræber vis altid" sagde hun og tog hans hånd da politi kom igen hun hoppede op på tag og havde taget Ahngel med sig, han sad på tag og hun så ned , hun sætte sig foran ham "har du fået nok nu" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 21:59

Ahngel lod sig roligt føre og kiggede blot på Ailince med et ulmende smil da han blot sad der. "At dræbe er ikke nødvændigt... jeg var bare sulten.." sagde han og vendte endnu engang blikket ned på politiet. "De får travlt når solen står op og ligene afsløres. Folk vil skrige og bede deres børn blive inde om aftenen..." klukkede han kort.
Han vendte derefter blikket hen på hende med et først studerende blik. Smilet havde fortaget sig i en tid og nu kiggede han bare. Hans øjne var stadig smalle og optrippede, men dog mere kontrollerede nu. Derefter ømmede han sig kort og tog sig lidt til hjertet. "Ah pokkers til sejl er føleligt igen." sagde han og smilede endnu engang skummelt.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 22:03

"Ahh , hvad glad for du har mig her" hun kastede en kniv hen til ham , der var blod fra ham offer "Fjern tegn på vampyr bid" sagde hun og så mod himlen, hun havde fået helt kontrol over sin trøst og var helt overmæt.... "er du stadig sulten Ahngel" spurgte hun og vendt sig rundt mod ham , hun så meget blid ud selv med det sort og røde øjne mod ham "men hvad mente du med det" spurgte hun som det sidste
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 22:09

Ahngel betragtede kniven kort. Han grinte kort inden han passionat slikkede bladet rent. Han sukkede og lagde det fra sig. "Menneskene skal indse hvad der er gang i. Jeg nægter at leve anonymt længere. De skal se hvad der er galt her." sagde han med endnu et djævelsk smil. Han henvendte sig derefter igen til hedne. "Og tro ikke jeg ikke er taknemmelig. Nok er jeg en voldsomt stivstikker normalt, men jeg har jo heller aldrig været fuldkommen ærlig i min fremtoning." sagde han og vaklede endnu engang kort med et grin. Han holdt stadig stille om stoffet foran hjertet. "Nah.. det er bare mit filter.. hehe." klukkede han. "Så de forbandede dengsedrenge er sikre på at jeg ikke fråser med blodet, men hah! Jeg skal nok vise dem. Ingen skal bestemme over mig!" sagde han opfrodrende med endnu et sindsygt smil.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 22:20

Ailince sætte sig på kanten og politi skød mod hende "Monster " råbte en og et skød kom ved siden af hendes hovedet, vampyr kom op i hende og et dyriske smil "Vente lige lidt" sagde hun og sprang ned og lagde foran en af manden "godaften sir" sagde hun og sagde så "gå" en havde ramt hende og de gik. den som havde ramt hende overfaldet hun og bid voldsomt , han faldt nu ned mod jorden, død ... Ailince så op mod ham med et dyriske blik , og stod nu foran ham, med blod ned fra halsen , hun sagde ikke noget kiggede på ham. et skød havde snittede hende skuldre og hun så på den og sukkede "typiske " sagde hun så og kiggede på ham "så jeg var vel os bare en filt " sagde hun drillende hun forventede ikke et svar på det og hun sætte sig ned på kanten og så mod manden som lå dø ned i gyden "ups" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 22:26

Ahngel smilede skummelt over forestillingen. Hans type sadisme flammede op i de indtagende, dog helt vilde øjne. Som om menneskenes lidelser morede ham betydeligt. Der dukkede virkelig en Lucifer op i ham når han var påvirket af junkieblod.. egentlig ret uhyggeligt at se på. "Det var ikke pænt gjort, Ai.." sagde han med et ulmende smil. Dog sarkastisk idet han åbentbart ikke så det negative i hans tilstand. Han twitchede kort med øjet da hjertet igen gav et stik fra sig. Han himlede irriteret med øjne. "Okay, okay! Fint." sagde han og løftede armene , som om sejlet talte til ham. "Så æder jeg ikke mere.." sagde han opgivende og himlede med øjnene. *'Du har vidst også fået nok.'**Du er ikke min mor!'*
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 22:34

Ailince så overasket over hans tanker "Ahh" sagde hun og sukkede "jeg lige glad den svin skød mig" sagde hun og så sit blod løb fra skuldre, der kom en sød duft til luften omkring hende og virkede sur på det ene menneske som lige havde skødet hende og hun havde dræbt igen... Ailince så mod ham "Du kaldt mig Ai" sagde hun og smilede sødt over det, men grinte så "hvor sjovt" sagde hun og vendt blikkede mod gaden igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 22:38

Ahngel nikkede med et smil.
"Ja... Ai.. det er da osse dit Na-nnn..." Ahngel lod sig tippe forover. Han var gået kold efter den lange blodrus og lod nu ved siden af hende med ansigtet ud til siden. Endelig havde han fået et roligt udtryk over sit ansigt, også selvom han kun var bevidstløs og det var en selvfølge. Hans åndedrag blev tungere inden stikkene i hjertet stoppede. Ikke mere grund til at prøve at holde ham på sporet.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 22:47

Ailince sukkede og så ned på ham "falder du nu få mig igen" sagde hun drillende og vendt kroppen mod ham , hun løftede hans hovedet og lagde den på hendes lår... så han ikke lå helt ned på jorden "den mægtigt vampyr skal da ikke ligge helt på jorden, jeg kan da i mindste tilbud min krop" det kom til at lyde helt forkert ... men hun ment ikke noget i den rækting hun ment at han ikke skulle lige dårligt nu hvor han var så mægtigt.... Ailince smilede til ham og så igen ned på gaden. hun blødt stadig fra skuldren
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 22:49

Ahngel sov tungt og så egentlig udmattet ud fra trippet. Ikke underligt. Han havde fået alt for meget blod end der var godt for ham.. Han så endda bleg ud, selvom det nærmest ikke var muligt for ham at blive lysere overhovedet.

//At spole tid frem eller?//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 22:53

Ailince sad bare helt roligt med ham på sit lår, solen vil snart komme frem og hun havde fundet tilflugt i et mørket rum , hvor sollyset ikke kunne komme inden... Ahngel lå blidt på hendes lår og søvn, Ailince sad mod væggen, hun var fladt i søvn over alt det som var sket , træk vejret dybt og hendes sød duft var i rummet...

//jamen så gør vi det XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 22:58

//Oka. tik tak tik tak...^^//

Ahngel skød endelig sine røde øjne op og kiggede op i det mørke loft. "Arh!" ømmede han sig og lod sine klør bevæge sig ind over øjnene. "Lad mig ikke gøre det igen." hvislede han og fjernede igen hænderne og kiggede op på Ailince. Han kiggede lidt på hende, hvorefter han forsigtigt, men søvndøsent sagde: "Mhm.. Deja vu.."
Han satte sig op med et kort støn og bøjede kort nakken. "Arh.. hvor meget fik jeg lige i går?" sagde han og tog sig til hovedet, hvorefter han også mærkede hjertet stikke. *Åh.. jeg får organisationen på nakken nu..* tænkte han irriteret.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 23:04

"Lad være med at brok dig" sagde hun med lukkede øjne og havde hørt hans tanke , hun lagde to knæk med nakken og kiggede på ham med sin røde øjne "Lad mig se , du dræb 2 i går i væretilfald " sagde hun og gabet og lagde en hånd mod sin munden... hendes spidse tænder blik synlig "Deja vu" gentog hun forvirret "hvad er et Deja vu, andet end du stadig snorker i søvn " sagde hun "og smækker " sagde hun og små grinte hun strakt kroppen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 23:11

Ahngel kiggede derefter hen på Ailince. Snorken.. Fair nok. Det var vel i sin egen form en slags tømmermænd, ikke? Men snakker? "Jeg har ikke haft drømme siden jeg forlod skolen, så tror du ikke bare at det har været vinden eller noget." sagde han så og kløede sig kort i det gennemmuslede sorte hår. "Og jeg brokker mig hvis jeg vil." sagde han og tog sig let til hovedet igen. *2 mennesker.. pokkers.. den ene må ha været en Nitte så.* tænkte han med et opgivende udtryk.
Han smagte kort om sine læber. "Amfetamin og LSD.. ikke en videre fortræffelig kombinering." sagde han og spyttede kort til siden. Bvdr!
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 23:15

"du valgt selv Ahngel" sagde hun og så mod loft "selvom jeg følte det var din far som snakkede med mig" sagde hun og rejste sig op og gik hen til døren og sollys vil kun ramme hende , den ramt hendes hud "Aww" sagde hun og lukkede døren igen "dum ide" sagde hun og så mod sin skuldre , "skal havde klart det sår" påpegede hun til sig selv og så mod ham "Øhm du smækkede ikke snakkede" sagde hun og grinte over han hørt forkert "du var meget sjov at se på beruset eller påvirket, hvordan du vil se det" sagde hun og kastede en flakse vand hen til ham "her" sagde hun og kiggede mod en reolen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 23:19

Ahngel kiggede opgivende på hende. "Ja.. den første valgte jeg selv." sagde han så og greb flasken med den ene hånd og startede først med at kigge på den. At drikke var ikke lige hans ting.. Han tog proppen af og tømte den i stedet ned over sit dunkende hoved. Han smilede afklaret. Han så kort på hendes sår. Han huskede næsten ikke noget fra aftnenen før. "Vent..." sagde han pludselig. "Er det dag?" sagde han så og hævede overrasket et øjenbryn.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 23:26

"Ja" sagde hun til hans pludselig , er det dag "du faldt i søvn efter lidt tid og bære dig herned " sagde hun og sætte sig mod døren... hun holdet sig til skuldre det gjorder ikke ondt men var træls og ubehageligt , hun så på ham "hvorfor da" spurgte hun og lagde hovedet på skrå over hans overasket blik "hvorfor tror du vi er her" spurgte hun og smilede over hans hælet det udover sig... *glad for jeg kan styr min vampyr del, hun var meget sex glad som vampyr* hun sukkede ved tanken, derefter tænkte hun *bare han ikke kan læse tanker* hendes ansigt vidste slet ikke hun tænkte disse ting
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 2 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum