Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

2 deltagere

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 23:30

Ahngel fjernede kort noget vand fra øjnene inden han så på hende. "Tjo.. da jeg blev voksen, så mistede jeg evnen til at være bevidst om dagen." sagde han undrende. "Måske er det fordi jeg mistede bevidstheden for tidligt at jeg også vågner for tidligt." sagde han med et kort suk inden han rettede blikket hen imod hende med et hævet øjenbryn. Han kunne måske ikke læse tanker, som mange andre, men han var dog i stand til at lugte personers følelser og sanser. Han så derefter på hendes skulder med et kort suk, hvorefter han ligeså stille bevægede sig hen til hende og lagde hånden derpå. Små sølvfarvede vandtråber sad overalt i hans lange sorte hår og på hans hænder. "Gamle vaner glemmes sjældent." sagde han stille og begyndte roligt at heale hende med den iskolde hånd.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 23:36

"Hvorfor, nej stop , ik rør mig lige nu " sagde hun og mærkede den var healet, flyttet hun væk fra ham... hun så væk fra ham "har fået nogle af følelser fra min skaber" sagde hun og det var lidt mærkeligt, men de ting sket en gang i mellem ved forvandle af mennesker "det godt du har din gammel vaner, det glæder mig lidt" sagde hun og så mod loftet , hendes røde øjne var dyriske , men skær af blidhed og omsorg i dem... Ailince var lettet over han ikke kunne læse hendes tanke der og det kunne i mærkes på hende , denne nyde lyst , hun sukkede og så mod væggen , hun tænkte dybt over et eller andet "yukii går hen og dræber mig" sagde hun så lavt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 23:39

Et højlydt *Klonk* kom fra Ahngel da han lod forhovedet dunke ind i en af væggene. Med vilje.
Han sukkede opgivende og rettede sig derefter op med et blik på hende, som om han slet ikke lige havde gjort det. "Og hvorfor skulle Yukii det?" sagde han så med et opgivende suk. Han havde dog en fornemmelse alligevel og havde samtidig den ide at Ailince havde noget at gøre med Yukii og hendes.. ja.. fase?
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 23:45

"åhh" sagde hun og så på ham og så pludselig udskyldig ud og smilede som om det ikke var hendes skyld "øhm, tja hvorfor skulle hun ik" sagde hun og kløede sig i håret, hun prøvede at undgå at han skulle spørger hun "er du okay" spurgte hun da han slog hovedet mod væggen, hun rejste sig for at undersøgende det, men lod sig falde bag over så hun slog hovedet hårdt mod gulvet "Aww" sagde hun og skær ansigt... "Ça fait mal" sagde hun og kiggede mod loftet ... hun mistede da tanken om sex af slagt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Lør 15 Maj 2010 - 23:47

//Må logge nu. svarer i morgen^^//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Lør 15 Maj 2010 - 23:48

//okay ses du XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 14:29

Ahngel kiggede opgivende på hende. Han bevægede sig derefter stille hen til hende med et kort ømt smil. "Gee. Portez-vous bien." sagde han med en smule drillen i stemmen. "Vi skulle jo nødig spilde for meget blod." sagde han i den forstand at hun skulle passe på sig selv.
"Jeg tvivler stærkt på at Yukii skulle have en grund til at være vred på dig.. jeg mener.. Så meget er der vel ikke nogen der bærer nag, vel?" sagde han så og rettede sig op. Selvom han udtrykkeligt var en ladies man og til tider mere forførende end hvad godt var, så havde han alligevel sit hyr med at forstå dem.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 14:53

Ailince så mod ham og rakt tunge til ham og sætte sig op "taquin" sagde hun på fransk "ej kommer ikke til skade af så lidt" sagde hun og rejste sig op og børstede støvet af sig "Men hvor bliver man beskridt af det" sagde hun og smilede til ham
Hendes øjne bliv nu pludselig blå , hendes blid blå øjne i stedet for sine dyriske røde øjne, hun tænkte lidt "Yukii, vi har lavet en deal " hun smilede uskyldigt til ham "Og jeg er vis lidt skylden i hun er sådan efter dig" sagde hun og legede med sin figner
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 17:54

Ahngel kiggede for hende og lavede et twitch med øjet. "En... deal? En deal om hvad?" sagde han så med et opgivende suk. Han lagde kort en hånd på sin pande. "Jeg vidste det." sagde han og skulede kort til hende.
"Hun har den ide at vi skal være sammen hele livet." sagde han og smed sig bagud ned på ryggen med et kort suk. "Hvorfor skal kvinder også være så vanskellige." sagde han og lagde armene over kors.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 19:00

"hvorfor skal du være så tiltrækkende" sagde rakte tunge til ham "det er det samme svar, det ikke ens skyld " hun kravlede hen til ham og prikkede ham på næsen og små grinte , hun så ned på ham "Jeg lavede deal for at bevis jeg var kommet over dig og så ved jeg hun er skødet i dig" hun små grinte og sætte sig op mod væggen "Sååh... hvad skulle jeg ellers gøre" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 19:10

Ahngel sukkede endnu engang. Det problem havde han også haft på skolen dengang.. Man skulle tro at hans mere ubehagelige side ville skyde det meste væk, men næ nej. Han kiggede derefter på Ailince og sendte hende et kort smil over hendes kommentar. "Så derfor hjælper du hende med at få taget i mig? Ailince dog.. du skuffer mig." sagde han med et overlegent drillende smil. "Du af alle mennesker burde vide at der skal mere til."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 19:20

hun så mod ham med hævet øjenbryn "skal der det... Jeg ved den gammel Ahngel faldt for mig begrund af jeg var omsorgsfuld mod ham, blid og lagde mærkede til ham, den ny, tjaa... " hun så på ham og smilede drillende "vil jeg aldrig prøve at score om vi så ikke havde været samme, så dit nye jeg virker på mig" sagde hun og begyndte at grinede , hun holdet sin kridhvid hånd for munden, hendes hud gjorder hun så død ud... men det var hun vis ikke helt "Men jeg hjælper mest hende fordi hun kom hen til mig og sagde, Ailince hvad skal jeg gøre jeg elsker stadig Ahngel efter alle de mange ord" hun lavede sin stemmen om til Yukii og det lyd som hende, Ailince træk på skuldre "fik ondt af hende... og jeg ved ikke om du falder få hende... men håber bare ikke hun kommer igennem det sammen jeg kom igennem ..." sagde kom til at tænke på sin død
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 19:25

Ahngel rullede kort med øjnene. "For det første." sagde han og gav hende et prik i panden. Ikke just kærligt, men heller ikke så det gjorde ondt. "Hold op med at tale som om jeg er to personer. Det er jeg ikke. Jeg er bare vokset." sagde han og tog fingeren til sig. "Alt jeres snak om den gamle Ahngel. I får det til at lyde som om jeg er død." sagde han så og lagde hovedet på skrå. "Jeg er den 'gamle Ahngel'. Jeg er bare blevet voksen og har nye prioriteter. Lucifer opsluede mig ikke som han havde gjort med alle hans andre sønner." Ahngel grinte kort skummelt. "Snarere var det mig der opslugede ham." sagde han så. *Med lidt hjælp måske..* tænkte han undrende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 20:02

"Sorry, men du har forandre dig.. det er det vi mener" hun små grinte og så mod ham med sin blid blå øjne "Pas på Ahngel , er farlige " sagde hun drillende... Ailince sad mod væggen som havde samme kolde som hendes krop så hun mærkede ikke forskellen "men synes meget om den voksne Ahngel, du er blevet kønnere , men savner lidt den omsorgsfuld beskyttende Ahngel" hun sagde det drillende og ment ikke rigtigt det hun sagde , men alligevel gjorder hun os...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 16 Maj 2010 - 20:19

Ahngel kiggede derefter lidt på hende som om han skulle til at sige han var enig, men vendte derefter blikket igen og kiggede ud i rummet med et tænkende blik. Hans øjnes glød nedtonedes til en brunlig rød i et kort øjeblik imens han tænkede. Som en humørring. Han vendte derefter blikket imod hende igen med et hævet øjenbryn. "Kønnere..?" sagde han så skeptisk og kiggede kort på hende med et sadistisk smil. "Det har aldrig betydet noget alligevel." Var det virkelig hendes bedste argument for hans forandring. Hans udseende tilhørende en helt anden. Hvem lignede han? Sin far. Skulle han nogensinde ligne nogen kropsligt burde det for alt i verden være Rahmielle.. Han så kort væk igen.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 16 Maj 2010 - 20:30

"skal jeg svare dig på dine tanker Ahngel eller holde munden" hun små grinte og havde hørte dem "men du er blevet mere uhyggelig , men på min venner følelser så kommer de fra dig som barn, vis vi havde mødt nu først" hun tænkte lidt og så mod ham "vil jeg nok ikke være mod dig som jeg er " hun små grinte og tænkte på sin nye lyster, blod og sex... hun små grinte ... hun vil ikke truer at rør ham... "du ligner meget din far, men kan stadig se dig Ahngel og din mor i dig" hun rejste sig op og gik hen til en kasse og sætte sig på den. der gik lidt tid og hun skrig pludseligt , hun var faldet ned i kassen, hun grinede nu "hvor jeg klodste og tung" sagde hun ned fra kassen med bene over kanten
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 16:37

"Du mødte jo aldrig Rahmielle." sagde han stille. Han lod kort sin hånd køre hen over sit højre håndled, der var beklædt i det lange sorte ærme. Han smilte kort for sig selv og kiggede derefter efter hende da hun satte sig hen. Han sukkede opgivende da det endelig lykkedes hende at vælte igen. Han gik stille derover og tog fat under hendes albue for forsigtigt at hjælpe hende op igen. "Du er virkelig uforbederlig, er du ikke?" sagde han med et skævt men opgivende smil til hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 16:46

"Ser sådan ud" sagde hun og så op på ham, hun stod helt inden til hans krop. hun holdet sin hånden på hans bryst som en refleks , der hud havde samme varm, nej forkert ord , kulde ... Ailince lagde hovedet på skrå "Jo har set hende... et billede af hende" sagde hun og flyttet ikke blikkede fra hans ansigt, hun tænkte slet ikke over hun stod helt op af ham.. da hun efterhånden var så vantil at stå tæt på med det modsætte køn...
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 16:50

Han løftede kort hendes hage så hun igen kiggede på ham. "Det er kun hvad øjnene ser, ved du vel." sagde han lidt ligegyldigt og kiggede derefter roligt ud i rummet. "Mhm? Du er virkelig blevet tækkelig efter omvendingen eller hvad?" sagde han og lagde kort sin hånd oven på hendes hoved med et lille smil. "Chat Noir petit." sagde han lidt drillende til hende.
Han betragtede hende i en tid uden at sige noget derefter.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 17:00

Hun smilede ik , men hævet øjenbryn "Nior" gentog hun og tænkte derefter "Har set Nior" sagde hun og lagde hovedet på skrå "Hvad da" spurgte hun tænksom lige, hun så ikke påvirkede ud og drillende tilbage med at lave om på hans ord .. som om de nu snakkede om Ahngel kat.. "Så meget tænker jeg ikke, vis jeg ikke gør , bliver jeg få meget vampyr" hun gøs ved tanke "Blod og sex , rammer mit hovede " sagde hun og træk på skuldre. hun så mod ham , højt mellem dem var ikke så slem .. omkring 18 cm , var højte forskellene nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 17:05

Ahngel nikkede kort og tænkte sig lidt om. "Det er et meget naturligt træk for nye vampyrer, da de vil gøre alt instinktivt på at komme af med de menneskelige væsker i kroppen." sagde han så og kiggede igen på hende. "Noir? Ah ja. Han dukkede op i en af mine lejligheder i midtbyen. Underligt. Han havde været væk i mange måneder efterhånden." sagde han tænkende. Han så kort på hende igen og gav hende et blidt klap på hovedet. "Ser man det? Man vokser også?" sagde han lidt sarkastisk.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 17:11

"hold nu op med at drille eller jeg slippe min vampyr instinktivt af på dig" sagde hun drillende og lagde hovedet på skrå "Tja, måske lidt" sagde hun og opdagede hun stod helt op af hans krop "Åhh det var derfor det var blevet koldt" sagde hun drillende og prikkede på hans næse... "Tjaa , måske , eller er det den side som altid har været gemt væk" sagde hun og hævet øjenbryn det lyd mærkeligt selv for hende . "hm" sagde hun og tænkt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 17:19

Ahngel trak på skuldrene. "Hvis det er tilfældet, så er du vel stadig menneske af natur." sagde han med et lille smil. Var han mon lettet over det? "Men selvfølgelig er der også vampyrer, som bliver ved med at have menneskelige krav som at spise, drikke og endda forsøge på at avle, hvem ved?" sagde han og kørte roligt sin hånd blidt igennem hendes hår.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 17:27

"Tjaa" sagde hun og træk på skuldre, hun lukkede øjne da han rørt hånden igennem hendes hånd *følelser ingenting når han gjorder det mere* hun så på ham igen og smilede over det hun så "Måske, hvem ved" sagde hun og så mod ham med nogle nysgerrige øjne *Lad os se hvordan han tager det* tænkte hun drillende og hendes øjne bliv nu røde, det fik et dyriske blik , men stadig skær af blidhed i dem "Spændende" sagde hun "forklar min type efter blod"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Tirs 18 Maj 2010 - 17:31

Ahngel betragtede hendes øjenfarveskift med et roligt blik. Hvad havde hun mon nu for? Han smilede kort og elegant og betragtede hende endnu en smule. "Alors... hvordan mener du?" sagde han så og lagde hovedet en lille smule på skrå med et ulmende smil. Ikke just et muntert smil, men det han altid havde mestret til perfektion. Hemmeligheder og mystiske fenomener. "Hvad helt præcist er det jeg skal forklare?"
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 3 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum