Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

2 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 30 Maj 2010 - 0:46

//fjender*//

Ahngel kiggede fortsat bare op i loftet og sagde ikke noget. De røde øjne havde antaget sig en nyance af opspilet flammende orange. Efter hans omvending havde hans øjne for det meste talt hans sag for følelser og sådan.
Orange... tanker..
Han bed sig kort i læben og kiggede på hende igen og ned på billedet af et velkendt ansigt.
"AngeBlanc... Lucy." sagde han derefter stille. hendes navne. begge to.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 0:50

Hun så på ham og små smilede over hans ord "Ja min mor og hende gik i skole sammen" sagde hun og smilede blidt, hun små grinede "Læse her" hun pegede på nogle ord , Lucy fik mig overtallet til at snakke med ham i dag , åhh jeg var så nervøs, men med hendes smil fik jeg enligt sagt hej , Ailince små grinede over hendes mor orde "Hm sødt ik" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 30 Maj 2010 - 0:55

Ahngel nikkede og betragtede billedet i en tid. Lucy.... Han sænkede kort skuldrene og tænkte lidt tilbage. "Hun havde det vel godt inden hun kom til Mort de sang." sagde han så og betragtede stille kortet. Han huskede klart da Lucifer kom ind med hende og bad Ahngel tage hende op på værelset. Det samme som hun døde i.
Hun var løbet hjemmefra den dag..
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:07

"Lucy havde samme barndom som mig" sagde hun og kiggede ned på bogen "det derfor mig siger i min familie er vi er så ens, vi endt begge som to meget blide person, selvom vi havde sådan en hård barndom " sagde hun og kiggede på ham "Sorry , det skulle jeg ikke havde sagt" sagde hun så og ventede tilbage til sin bog og så et billede af hendes mor en i flot kjole, hun så hendes så kaldt far ved siden af og læsset derefter orden ...

Dette er den mand jeg skal giftes med , hvor jeg uhappy , jeg elsker ham ikke og elsker end anden, hvad skal jeg dog gør... vil ikke være ved denne manden, han er mist 10 år ældre end mig og han vil aldrig vinde mit hjerte, men hans kolde

Ailince sukkede derefter og tanket på hvad hendes far havde næsten ført hende til , hun fik medliggeheden til sin mor
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Ahngel Søn 30 Maj 2010 - 1:15

//srry out of krea. Svarer når jeg kan//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Adriana Søn 30 Maj 2010 - 1:16

//jaja XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Skyggen for en rød måne. (Ailince.) - Page 6 Empty Sv: Skyggen for en rød måne. (Ailince.)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum