Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 18:00

Ahngel skævede kort til personen han havde slæbt med sig. Et bind for øjnene. Hvor unødvændigt. Der hvor hun skulle hen nu ville alle have meget naderledes øjne, så hvor var problemet.
"Jeg tager dig med til Terre i Morgen Mekeyla." sagde han så, meget ligeud.
"Der vil du kunne få et respektabelt job i stedet for det menneskenedtrykkende arbejde."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 18:10

"jeg kunne godt lige mit arbjede jeg har arbejdte der siden jeg gik ud af skolen, min mor bad dem tage sig af mig inden hun døde, du husker vel hendes død ikk"sagde hun, hun kiggede ikke på ham, hun kiggede bare ud af vinduet endnu, hun var blevet lidt vred og ked af det over at sige det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 18:12

"Du bør ikke arbejde for folk der gør dig ondt." sagde han stille og skulede til hende med et køligt blik. "Men hvis du ønsker at blive kan vi godt sætte dig af her, hvis du ønsker det. Jeg er ligeglad." sagde han så. Han undlod at svare på det med hendes moder. Han ønskede ikke at tage det op nu og ikke her. Jean hørte fopr meget.
"Lucifer... Kender De hende fra tidli-"
"Bare hold øje med vejen Jean..."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:04

"hvor er det typisk dig"sagde hun, hun kiggede stadigvæk ikke på ham, hun ville ikke kigge på ham


//Kera svigt//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:24

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 19:26

"Det typiske mig, lægger kun til min person. At kaste dig så usanseløst ud imod tillid hos en som jeg, ville derimod være typisk dig, så ja.." sagde han stillede og skævede til hende.
"Men hvis du gerne vil tilbage er det intet problem." sagde han så og trak på skuldrene og rettede sig lidt fremad for at henvende sig til Jean der kiggede kort tilbage for at adlyde Ahngels bemodning.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:30

"du må selv om det, de slår mig nok ihjel når jeg kommer tilbage men det er du vel så ligeglad med ikk"sagde hun, hun kiggede stadigvæk ud af vinduet, hun havde ikke mere at sige lige med det samme, men hun ventede et svar fra ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 19:43

Ahngel himlede let irriteret med øjnene og satte sig tilbage i sædet. "Du er mærkelig mekeyla." mumlede han stille. Det lød dog ikke til at være hånligt men en overbærende konstatering. "Hvor langt er vi fra Point Du Lac, Jean?"
"Fem minutter endnu sir." sagde Jean med et kort suk og drejede bilen så de kørte ned af en landevej.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 19:46

"i lige måde"sagde hun bare, hun havde det godt med at havde bindet for sine øjne, det følte som om hun ikke havde det på og det var hun glad for*hmmm...jeg mangler min guitar og min kampdragt*tænkte hun, hun ville gerne havde fat i sine ting hurtigt, hun kiggede ud af vinduet endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:09

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 20:33

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 21:22

Endelig stoppede bilen og Jean var den første der kom ud. Han åbnede først for Ahngel, som elegant rejste sig op. Jean gik derefter hen til Mekeylas dør og åbnede der. "Ønsker de hjelp mademoiselle?" sagde han undrende med hensyn til hendes øje. Han så kort på Ahngel som kort rystede på hovedet.
Jean tav og rettede sig op.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 22:04

"jeg kan fint klare mig selv, men tak for tilbudet"sagde hun og gik ud af bilen, hun havde stadigvæk kun natkjole, hun kiggede lidt ned at sig selv, hun sukkede lidt*natkjole, hvorfor lige natkjole!*tænkte hun vredt over sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 22:20

Ahngel skævede kort til Jean. "Hold staben væk i en halvtimes tid Jean." sagde han med et stille blik. Jean tav og kiggede på Ahngel med et bekymret udtryk. Han nikkede så og smilede stille. "Javel Lucifer." hviskede han og gik ind ad stien og forsvandt i mørket.
"Kom Mekeyla." sagde han så og begyndte ligeså at gå derned.

//Målogge//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 22:24

"hey jeg er stadigvæk iført natkjole"sagde hun og fulgte efter ham, hun var ikke glad, men der var heller ikke nogle som havde bedt hende om at være glad, hun havde det godt med at havde bindet på lige indtil det blev helt mørkt så kunne hun intet se, men hun lyttede bare efter Ahngel


//okay kom på imorgen;D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 0:43

"Meget sandt. Du skal dækkes inden hoffet får færden af dig." sagde han stille. Han ville ikke kunne nægte dem friskt kød hvis de ligefrem ville tro hun blot var for det. Mon ikke der var nogle gevanter inde på palæet. Ahngel tænkte sig om. Han måtte åbne 'værelset' så... Han så kort på hende inden de kom til forhaven. Han sukkede kort med et koldt udtryk.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 10:58

hun ville ikke taget bindet af"det burde du nok ha tænkt på inden du hev mig afsted"sagde hun, hun var ikke bange for ham eller nogle andre vampyre, hun kiggede sig lidt rundt, men hun kunne ikke se særlig meget da der var mørkt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 12:25

"Vampyrer kan også være spontane." sagde han irriteret og skulede kort til hende. "Der er tøj inde på palæet, men du må selv vælge om du vil blive herude med alt det andet." sagde han og gik op ad stien, hvor palæet kunne ses i sort silhuet.
Han kiggede stille på det imens han gik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 12:54

hun sagde ikke mere, hun var meget tæt på at slå ham sådan en i hovedet, men hun gjorde ikke for hun havde kendt ham i lang tid og efter de var gået ud af skolen havde hun ledt efter ham, men hun havde ikke kunne finde ham for hun arbejede meget og havde sjælden fri til at lave andre ting, så hun havde op givet i at lede efter ham og var gået til kampsport i stedet for og det var hun blevet en mester til, hun hørte noget bag sig, hun genkendte det hurtigt, det var hendes kampmakker en vampyr som hurtigt angrab, men hun undgik hurtigt og let, hun svarede igen, men efter lidt stoppede de igen, det var en kvinde der var Mekeylas kampmakker

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:02

Ahngel betragtede hende stille uden at sige noget. Kampsport huh? Man skulle ellers ikke tro det med den måde folk behandlede hende på og overfaldt hende. Hun burde gøre mere brug af sine evner så. Kampsport var trods alt selvforsvar. Han lagde tænkende hovedet lidt på skrå og skævede kort til palæet endnu engang.

//Srry kort svar/
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:08

hun snakkede lidt med kvinden og kvinden gav hende en dragt"tak, for ham der hev mig afsted i natkjole"sagde hun og hentydede til Anhgel, hun skiftede hurtigt i mørket, så ingen nøde at se det, hun holdte nu natkjolen i hånden"det var meget bedere"sagde hun og så ned at sig selv"Mekeyla du skal passe mere på næste gang"sagde kvinden"ja ja undskyld men det er ham du skal fortælle at man ikke hiver en kvinde ud i sin natkjole"svarede Mekeyla

//det er i orden^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:31

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:40

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Fre 2 Jul 2010 - 13:44

"Jeg kunne ikke være mere ligeglad om du havde natkjole på eller slet ingenting." sagde Ahngel stille. "Vampyrer sætter ikke meget fokus på det desværre." sagde han og begyndte igen at gå. Han havde ikke tænkt sig at lade natten gå sådan.
"Unge dame du bør nok tage tilbage. Du er langt inde på vampyrområdet og bør nok komme væk inden få minutter." sagde han uden at se på dem idet han forsvandt længere oppe af stien.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Fre 2 Jul 2010 - 13:47

kvinden begyndte at grine, hun var selv fuldblods vampyr, hun hev Mekeyla med sig"ham skal du ikke være sammen med, du får lige så meget lov til at gå ud som hos den menneske familie tro mig"sagde kvinden, Mekeyla var nød til at følge med da kvinden havde fat i hene og hev hende med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 5 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum