Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 21:45

hun kiggede ikke på ham, hun blev bare ved med at kigge ud af vinduet"jeg har hele tiden tænkte på dig"sagde hun*jeg viste det, han har osse en brud og når han nok har valgt en, kan jeg ikke bruges, sådan er det altid, det eneste jeg kan bruges til er at rydde op og gøre rent*tænkte hun trist for sig selv


Sidst rettet af Mekeyla Søn 27 Jun 2010 - 21:49, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Søn 27 Jun 2010 - 21:48

Hele tiden tænkt på ham og alt han havde lavet imens var at være ligeglad med sin fortid. Ironisk. "Det burde jeg ha gennemskuet." mumlede han stille og kiggede ud af vinduet.
"Men.. jeg har ikke evnen til at lægge krop til kærlighed." sagde han så. "Du gør en fejl i at ville opnå mig. Jeg er ikke en god person at forelske sig i." sagde han derefter. Han vidste hvad der skete sidste gang.
Hun havde været i vejen for ham og han åd hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 21:51

"hvad skal jeg så gøre...begå selvmord måske?"sagde hun, hun kiggede endnu ikke på ham, hun rejste sig op"jeg har osse et arbjde at udføre jeg er slet ikke færdig endnu"sagde hun, hun gik ud i stuen og begyndte at gøre rent igen, helt forfra

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Søn 27 Jun 2010 - 21:55

Ahngel sukkede kort halvt irriteret idet han fulgte stille efter hende. "Jeg har ingen grund til at forsvare mig overfor det. Det ville være komplet idiotisk at smide et liv væk fordi jeg ikke lige har tænkt mig at vi migselv til dem der forelsker sig i mig. Hvis jeg gjorde det var jeg splejset med en for årtiger siden." sagde han og hævede et øjenbryn.
"Spild ikke ord på hele historien om ulykkelig kærlighed."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 21:59

"gå hellere"sagde hun, nogle tåre gled ned af hendes kinder, hun prøvede at skjule det, to vampyr piger kun ind i stuen, de gik hurtigt hen til Ahngel, de sagde familien var på hjem og var tæt ved og han nok skulle skynde sig ud eller gemme sig hurtigt, de kiggede lidt hen på Mekeyla, men kigged så væk igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Søn 27 Jun 2010 - 22:06

Ahngel lyttede stille til de to vampyrer. "Tak, men hold jer fra mine sager." sagde han lidt hårdt og drejede om. "Farvel Mekeyla. Kommer du en dag til Terre, så kontakt mig endelig." sagde han stille og begyndte at gå ud imod udgangen og hen til døren.
Han bar ingen skyld. Gjorde han havde han meget af skrifte og ligeså meget at fortryde.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Søn 27 Jun 2010 - 22:09

"det gør jeg ikke, det har jeg ikke lov til"sagde hun, lige da hun havde sagt det, kom familien ind af døren, de så Ahngel, manden angrab hurtigt, imens kone og barn gik ind på deres værelser, konen hev Mekeyla med sig, hun fik en hård lussing for at ha lukket Ahngel ind"slip mig!"sagde hun vredt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Søn 27 Jun 2010 - 22:15

Ahngel kiggede roligt imod manden og med et hak havde han grebet ham ved halsen og banket ham imod væggen for derefter at hviske ham sadistisk i øret. "bare rolig menneske. Blodet er tørret op og der er ingen forandring i dit liv. Gå ind og trøst din mage og dit afkom!" sagde han hårdt og slap ham for at fortsætte ud af døren.
"Au revoir."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 8:46

Mekeyla prøvede at komme fri, men manden gik vredt hen til hende, hun fik et hårdt slag i hovedet og i maven, hun knækkede sammen, hun hev lidt efter vejret, da det hele blev slået ud af hende, hun kiggede svagt op på Ahngel*gå ikke*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Man 28 Jun 2010 - 11:48

Ahngel stoppede op og kiggede bag sig med et tænkende udtryk. Han burde ikke blande sig i menneskenes verden.. men.. Han drejede om og gik ind i værelset hvor de befandt sig. Han tog fat i Mekeylas hånd og trak hende med, så stærk og ligefrem han var. "Sig farvel til din arbejdsgiver. Du kommer med mig." sagde han koldt og skævede til mandens kone og barn med et arrogant udtryk.
"Har i set noget, kan i vinke farvel til jeres beskyttelse her i frankrig." hvislede han og gik imod døren.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 14:06

hun var lige ved at falde, men fik hurtigt fat i Ahngel, hun hostede lidt efter slaget i maven, hun prøvede at følge med, men det var lidt svært da han gik lidt hurtigere end hende, men hun sagde ikke noget til det, hun var bare glad for at han ville hjælpe hende, ellers havde hun fået en ordenlig omgang og det havde hun prøvet før, da hun var kommet til at ødelægge noget. hun havde stadigvæk nogle blå mærker efter det på ryggen og på det ene lår, men de var nogle steder man ikke rigtigt kunne se når hun havde sin uniform på*jeg skal nok gøre rent*tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Man 28 Jun 2010 - 14:19

Ahngel trak hende stille ud af huset og sagde ingenting. Han havde ikke tænkt sig at lade hende tage tilbage til det hus ihvertfald, men hvad han skulle stille op med hende, vidste han ikke. Han tænkte sig om imens de gik ned ad den snævre brostenslagte gade, som paris nu var så kendt for. For enden af gaden stod der en sort bil. En mindre limosine måske. En høj lyshåret vampyr stod der med et forbavset udtryk i sine øjne der gemte sig under et blåt brillestel.
"Se ikke sådan på mig Jean. Jeg har mine grunde." sagde han køligt.
Jean nikkede og bed sig i læben inden han skulede til Mekeyla.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 16:06

Mekeyla prøvede bare at følge med Ahngel, det eneste hun havde på var en natkjole>.<
hun havde ikke nået at skifte og heller ikke få noget med, hun havde heller ikke nogle sko på, undertøj havde hun selvfølgelig på, hun var lidt forvirret over at Ahngel havde hevet hende med sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Man 28 Jun 2010 - 18:41

Jean åbnede døren for dem med en elegant bevægelse med et uroligt blik. "Lucifer.. er dette virkelig en god ide?" sagde han stille med en sørgmodig tone og betragtede stille Ahngel.
Ahngel sendte Mekeyla et hemmelighedsfuldt blik i at hun ikke skulle reagere på navnet. "Alt er i orden Jean. Bare kør os til Point Du Lac." sagde han. Jean nikkede og satte sig ind på forsædet.
Ahngel satte sig om bag i og kiggede på hende. "Fra nu af, så kald mig ikke Ahngel, men Lucifer eller monsieur Mort De sang." sagde han med et alvorligt blik. Det var meget vigtigt.
"Sæt dig ind."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:12

hun sagde ikke noget, hun satte sig bare ind, hun var lidt glad og lidt trist, hun kiggede bare ud af vinduet, hun kiggede ikke på noget særligt, hun lignede en der var blind, men det var hun jo ikke, hun kiggede op på månen, hendes øjne lignede den lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:33

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Man 28 Jun 2010 - 20:35

Ahngel var stille imens de kørte og vejen var lang og meget ligeud. Jean mumlede stille på forsædet inden han igen åbnede munden. "Lucifer? Jeg forstår at jeg ingen kendskab har til dette, men hvad har de tænkt sig at sige til hoffet?" sagde han med et dystert udtryk.
Ahngel smilte sleskt meget kort og så på Jeans baghoved. "Sig hun er en blodbrud, så holder de forhåbentligt deres mund." sagde han stille.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Man 28 Jun 2010 - 20:40

hun lod bare som om hun ikke hørte dem, hun kiggede bare på månen, den var fuld, hendes øjne sendte på en måde månenslys tilbage igen, hun kiggede heller ikke på dem, hun var vild med fuld månen, det var hun altid når den var oppe og var fuld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 19:46

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 20:10

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tirs 29 Jun 2010 - 20:40

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:26

...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:47

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 1 Jul 2010 - 17:49

//Rolig nu O.ó//

Ahngel var derefter stille og lagde benene over kors idet han så ud af det modsatte vindue med en let arrogant holdning. Jean sukkede kort fra forsædet idet han kort kiggede bagud på sin herre og gode ven.. en ven han dog ikke kendte det personlige navn på. Ingen her måtte kende det.
Ikke nogen.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 1 Jul 2010 - 17:58

hun fandt et lille stykke stof frem og tog det om sine øjne, så de var gemt væk fra andre, hun kiggede bare stadigvæk ud af vinduet, hun savnede sin guitar meget, hun ville gerne spille noget lige nu, men alle hendes ting var stadigvæk ved familien og det var hun ikke tryg meget, for hun skulle snart til træning


//undskyld men du var på og så ikke noget//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 4 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum