Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:09

"lasciate fare a me, io non sono con me in modo costringe ad essa, non prendo con!"sagde hun vredt på Italiensk, hun ville heller ikke med mere*han har det meget bedre når jeg ikke er der*tænkte hun, hun gik bare videre, hun havde brug for det, hun var alt for vred til at blive i huset



//oversat: lad mig være i fred, jeg tager ikke med om i så tvinger mig til det, tager jeg ikke med//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 20:15

Michell gloede lidt på hende. Han forstod ikke italiensk. Det var tydeligt. Han trak på skuldrene og fortsatte op af trappen.
jaja da hvis hun ville så ville hun vel.

//Okay emnet er ved at blive tyndt. Kan vi finde en afslutning?//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:25

//okay...//


hun gik bare videre, hun græd, hun var meget vred og ked af det, hun var på vej tilbage*undskyld min kære Ahngel*tænkte hun, vampyr pigerne stoppede"kom nu du skal til ballet og vi tager med dig"sagde den ene, de hev hende tilbage og begyndte at gøre hende klar til ballet og dem selv bagefter, de tog alle afsted lidt efter, vampyr pigerne viste godt hvor det var henne, de håbede ikke at Ahngel så dem til ballet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 20:28

Ballet foregik på teatret i området tæt på obelisken. Det var blevet lejet til formålet. Ahngel bevægede sig rundt derinde med et rædtfyldt vinglas og et imødekommende smil til de fleste andre fremmedtalende alfahanner der hver iser var kommet til for at sætte sig i perspektiv for frankrigs alfahan og diskutere alliancer og våbenhvile.
Ahngel tav kort og så imod balsalens loft med et tænkende blik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:32

Mekeyla havde flasken hun havde fået af Ahngel om halsen, hun stod udenfor, hun ture ikke gå ind, men vampyr pigerne gik ind til Ahngel"Lucifer de har en gæst til at stå udenfor"sagde pigen som ikke havde været i bilen, Mekeyla kiggede lidt rundt, hun havde stadigvæk kontaktlinserne i, hendes øjne så helt normale ud

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 20:54

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 21:06

Ahngel kiggede kort imod pigerne. "Hvordan har i- Ligemeget." sagde han og nikkede til dem. En gæst. Han begyndte at gå imod udgangen og stoppede op i dørkarmen og fik øje på Mekeyla.
"Mekeyla..?" mumlede han stille og gik ud på terrassen og så stille på hende. "Jeg troede ikke bal var noget for dig?" sagde han med et skeptisk smil.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:09

"det er det heller ikke, men det er sjovere end at sidde i huset og de to der puttede mig i det her"sagde hun og nikkede lidt hen mod vampyr pigerne, de stod i døren, de gik hurtigt væk, Mekeyla kiggede på ham med sine så kaldte normale øjne"den her kjole kvæler mig ved at være så stram"sagde hun, det passede, vampyr pigerne havde strammet kjolen om hendes mave for meget efter hendes smag og lunger

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 21:14

Ahngel betragtede hende kort. Han så stille på kjolen i en tid inden han så op på hende igen. "Det vænder du dig til." sagde han stille. "Det er desværre moden lige for tiden. På det tidspunkt er jeg glad for at være af hankøn." sagde han med et kort smil inden han så imod åbningen.
"Skal vi?" sagde han og nikkede til hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:17

"jeg ved ikke...hvorfor tro du jeg stod her ude i stedet for at komme indenfor"sagde hun, hun ture ikke gå der ind"hvis jeg besvimer ved du hvorfor"tilføjede hun og hentyde til sin kjole"hver glad for det blev den her blå kjole og ikke den underlig lilla farvet kjole med slæb"sagde hun, hun var glad for det blev den blå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 21:21

Ahngel nikkede selvom det egentligt ikke var noget der appellerede det mindste til ham. Kjoler.. opsætning. Han gjorde det kun for at holde sin arv oppe og var mest af alt ligeglad når det kom til privatliv.
"Javel så." sagde han stille og gik indenfor igen. Blik blev rettet på dem af vampyrer fra mange forskellige lande og med forskellige ophøjede øjenfarver.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 21:55

hun så efter ham, hun så ikke glad ud, men hun kunne gætte sig til at det var vampyre der inde, hun vendte sig om"vi ses der hjemme"sagde hun stille og begyndte at gå tilbage, hun kendte vejen næsten, men ikke helt godt, det gjorde vampyr pigerne, men de var taget hjem, to vampyr drenge tog fat i hende"hvad laver en godbid som dig her helt alene?"spurgte den ene, Mekeyla prøvede at komme fri"se hun har en flot bal kjole"sagde den anden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:30

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 22:37

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:07

,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 23:08

Ahngel skævede kort til dem og gik derover, hvorefter han lagde armen over Mekeyla, som om han ejede hende. Han smilede satanisk til de to unge vampyrer. "Hun er med mig. Find jer noget andet." sagde han hvislende og førte hende med indenfor. "Det er bedre at du bliver hos mig i stedet for at smutte. Området er fyldt til bristepunktet med vampyrer." sagde han alvorligt til hende.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:19

hun kiggede op på ham, da han lagde en arm om hende og begyndte at føre hende indenfor"okay, men jeg holder mig til væggen"sagde hun, hun ville ikke være midtpunkt, hun viste at hun ville føle sig utilpas hvis hun blev midtpunktet, hun holdte sig til Ahngel lidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 23:22

"Bekymr dig ikke om deres opmærksomhed. Den vil forstumme hurtigt." sagde han stille og gik indenfor med hende igen. Ganske rigtigt. Da de havde set hende sammen med deres alfahan vidste de med det samme at de måtte finde andet at sætte tænderne i. Ingen ville tage byttet fra hannen. Det ville de ikke turde et eneste tidspunkt.
Han så stille på hende med et koldt blik.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Ons 7 Jul 2010 - 23:38

som hun havde ret i, da de alle sammen kiggede på hende blev hun utilpas, hun blev midtpunkt, lige det hun ikke ville være, hun ville hellere gå hvis ikke det var for Ahngels arm*gid en eller anden ville hente mig nu*tænkte hun og håbede lidt på det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Ons 7 Jul 2010 - 23:54

Ahngel kiggede lidt irritabelt på hende. "Arh lad nu være. Prøv at nyde det lidt i stedet for." sagde han lidt bittert og så på hende. "Der er alligevel kun en times tid til transporten kommer." sagde han derefter og lagde hovedet lidt på skrå. Han havde ikke læst hendes tanker, men han kunne aflæse følelser og kropssprog bedre end mange andre.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 0:00

"undskyld, jeg er nok bare træt"sagde hun, hun var osse meget træt, men hun prøvede at holde sig vågen, men hun sys det var svært"jeg har snart brug for at sove"sagde hun stille, hun kunne mærke det på sin krop at hun havde brug for søvn


//smutter i seng//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 8 Jul 2010 - 0:09

"Det forstår jeg godt. Bær over med mig lidt endnu." sagde han og gik stille hen imod et selskab, stadig med armen omkirng mekeyla, så ingen ville få lyst til at æde af hende.
"Nyder De ballet sir Lucifer?" mumlede en ældre vampyr med sort overskæg.
Ahngel smilede ærbødigt og nikkede. "M'oui. Dog er jeg nød til snart at tage tilbage til min nuværende residens." sagde han og så lidt på ham.
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 11:11

Mekeyla sagde ingenting, hun ville ikke sige noget forkert, hun kiggede heller ikke på nogle*min første tur ud fra Frankrig*tænkte hun, var lidt spændt men osse lidt bange over det, hun viste ikke hvordan det var udenfor Frankrig, da det var hendes første tur ud siden hun stoppede på skolen, hun kiggede en smule op på Ahngel, hun var sikker på han kun mærke hvordan hun havde det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Ahngel Tors 8 Jul 2010 - 17:52

Ahngel skævede kort til Mekayla, men sagde dog ikke noget til det.
De cirkulerede i en times tid og talte med forskellige landsmænd der ønskede Ahngels opmærksomhed, selvom det nok havde gået langsomt for Mekeyla så varede der kun få minutter før de blev hentet.
"Sir Lucifer." afbrød Jean imens Ahngel talte med en af quebecs accent. Ahngel kiggede kort imod ham.
"Deres vogn er her."
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Gæst Tors 8 Jul 2010 - 18:22

MEkeyla havde kedet sig en smule, hun var osse træt og hun havde ondt i sine fødder efter de højhælede sko sådan nogle var hun ikke van til at gå i, hun fortrak flade sko, hun var osse ved at blive kvalt i den dumme kjole*uhhhh jeg slår dem når jeg finder dem igen, det kan godt være det er mode, men det er mega ubehageligt *tænkte hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel) - Page 8 Empty Sv: frankrig-en ny dag på arbejdtet(Ahngel)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 8 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum