Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden - Page 7 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden - Page 7 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden - Page 7 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden - Page 7 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden - Page 7 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden - Page 7 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden - Page 7 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden - Page 7 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 22:46

"Ahhh" sagde hun og ramt hårdt mod væggen og så mod ham "rolige nu" sagde hun og kiggede ham lige i øjne , han virkede oprørt , hun lagde hovedet på skrå og grinte over sin tanken "Kan han ikke være" sagde hun og så på ham , da han sagde det , jeg vil ikke skuffe dig "Hvad for du ud af jeg bliver dræbt, mindre følelser, hvad mere " sagde hun "udover mit blod" hun drillende ham lige nu og stod helt rolige , selvom han lige havde hev hende Bh af, hun havde den perfekt krop, hendes krop kunne forføre uden hun rigtigt gjorder noget, hun løftede hendes hånd og lagde den mod hans kind, og gav ham et meget lille slag , hun grinede "Hovsa" sagde hun drillende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:59

kaZu så på hende med et ondt smil, som kun kunne tilhøre en morder "at du tør at slå mig, men fint.. hvad jeg får ud af det.. du skulle bare vide.. blod ja.. men fordi jeg får mindre følelser nej.. jeg født romantikker, senminetalt ja.. men lige nu.. er der ingen følelser i det. jeg har intet imod døde kroppe, så længe du bare er varm" han slikkede sin underlæbe, mens han øje lyste lystig.. "jeg forstår ikke jer kvinder.. i tror altid følelserne spiller.. nej ikke her.. min sydom er det eneste, der bestemmer ligenu" han trådte frem imod hende med hurtigt skridt og pressede hende op af væggen "jeg vil gerne se blod, men jeg hellere se hvad du gemmer" han tog i det samme fat i hendes bukser (håber det er bukser du har på xD) og rav dem i stykker, så hun var nøgen foran ham.. "haha.. din krop er perfekt, men dit sind ligner en prostituerede"

//ked af det, men smutter i seng, dumme skole -.-' ses i morgen x3//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 23:15

"Og hvad så" hun slog ham så hårdt at han flyv hen til den anden væg, "Nu hader jeg dig" sagde hun og ment det, en ting man ikke skulle sige var hun virkede som en luder, hun så et tæppe og gik hen og tog det om sig , hun sætte sig på gulvet og så mod ham, han havde mursten over sig , fra væggen som var godt i stykke , rummet ved siden af var os mørket "hvad så vis jeg er en som sælger min krop" sagde hun og ventede på han rejste sig op fra murstenen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 11:59

kaZu lå nede på jorden med smil.. hans hoved lå bort vent, så han ikke kunne se hende.. han kun ikke mærkede sine smertere.. sådan var det når hans sygdom bryd ud.. han kunne ikke mærke noget.. kun den søde fornemmelse af hævntrøst.. og smagen af blod.. han rejste sig langsom, mens solen skinnede i hans røde hår, og strålerne røg ned over hans krop.. og han vente sit ansigt imod hende.. lidt blod fra et sår lige over det ene violete øje løb stille ned.. "haha, fornærme jeg dig virkelig, haha.. kærligheden gælder hvis ikke længer, min lille vampyr med de røde øjne" kaZu slikkede sig kort om læberne. "er du stadig ikke bange?" han lagde sit hoved på skråt og så hende.. hans gule øje virke så trist, mens flammede brændte i det andet.. som var der to i ham.


Sidst rettet af kaZu Tirs 25 Maj 2010 - 17:49, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 15:55

Ailince så på ham mens han rejste sig og så han stod i solen, hun lagde mærkede til blod løb ned af hans ansigt "Kom herhen" sagde hun og sagde det på en forførende måde, hun smilede så og små grinte "Nej er ikke bange for dig, er jo din vampyr ik" sagde hun og kløede sin kind "men ja du fornærmende mig, interesserende "sagde hun og smilede så igen , med et forførende smil "Jeg forlader dig ikke , om jeg så siger jeg hader dig , Elsker jeg dig stadig" hun sagde elsker jeg dig stadig, men en meget blid stemmende, og kærlige , hun var forelsket i ham... men som sagt dette bliv en hemmelighed mellem dem
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:48

kaZu så kort på hende.. vidste ikke helt om han skulle tage fat igen.. eller lade være..
for inderste inde, hvor ingen kunne se, skreg han et lydløs nej, som verden aldrig kom til at høre.. sekundterne gik imellem dem.. han så på hende, så på hendes blege krop, hvor tæppe hang løs ned.. hvad skulle han gøre, hvad skulle han vælge? hvis han fulgte sit hjerte, kun det her blive til kærlighed.. en kærlighed, som måske aldrig blev til noget, men som i romantikerens hjerte, altid ville bestå som noget dyrebar..
eller skulle han følge sin galskab, der kun ønskede at se hende død, kun ønskede sex med hende, kun ønskede at se andre lide.. hvad skulle han vælge?
han hørte ordene elsker jeg dig.. han så på hende med et kynisk smil..
"hvorfor elsker du mig, hvad betydning kan jeg have for dig, for jeg er jo kun en ud af mange"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 17:57

Ailince så på ham i stilheden og da han sagde det kom der et lille grin fra hende , hun så op på ham med blid øjne "Man styre ikke hvem man forelsker sig i" sagde hun og rejste sig op, hun trak tæppe om sig helt igen og gik et skridt hen mod ham , men stoppede da sollyset var i mellem dem, hun så på ham og smilede skævt "en ud af mange" gentog hun og små grinte "Lyder som om der mange som kan vinde min kærlighed" sagde hun lagde langsomt hovedet på skrå "Men elsker dig vel fordi du er anderledeses , og så har jeg en lille svagepunkt for farlig typer" hun rettede hovedet op "hvad betydning du kan for få mig" hun tænkt sig om "der findes vel kun et ord, Alt, om så det er hemmeligt , vil du betyde Alt" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:21

"alt.. du synes altså kun jeg er spændende fordi jeg er farlig.. en morder uden samvittighed.
en galning uden følelser.. der er mange kvinder som dig, hvordan skulle du være anderledes?.."
han så med et sarkastisk smil ind i hendes øjne..
"det her begynder at lyde som gammel sæbeopera, synes du ikke?" han trådte ud i sollyse..
"alt den snak om følelser. og at du elsker mig.. elsker mig kun fordi jeg er en simpel skabning.." han så rundt i lyse.. hans bluse hang skævt og med flænger, mens solen skinnede i hans hår.. "jeg har kun et ønske" sagde han pludselig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 18:30

"Hvad ønsker du" spurgte hun venligt, der gik lidt tid , der var helt stille mellem dem og så sukkede hun og træk på skuldre "Jamen så glem min følelser, gør med mig som du lyster" hun sætte sig tilbage til væggen og kiggede på ham med sin røde øjne , hun var enligt lidt lige glad med følelser efterhånden , hun så mod væggen og det en øjne bliv gul , hun virkede kolde os i sindet nu, det øjen som var gul bliv så rødt igen, hun så tilbage mod ham "Så hvad vil du gør nu" spurgte hun og mærkede hun snart fald i søvn,
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:40

han så hende sætte sig, og med tre skridt var han over ved hende. han satte sig på hug, lagde sine kolde hænder omkring hendes bryster, og hviskede hendes ene øre "alt og ingenting.. det er hvad jeg ønsker" han så hendes træthed, så lidt mørke blod på hendes ellers hvide hals, slikkede sig om overlæben og hviskede med hæs stemme "sov nu, jeg kan se din træthed.. det er snart nat igen, og du skal jage på ny.. uden mig" sluttede han og trak hende ind imod sig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 18:58

Ailince så mod ham , med forvirrende øjne "du forvirrer mig nogle gang Kazu " sagde hun lukkede øjne langsom i, og mærkede godt hans hånd på hendes bryst "du vil ha alt og ingenting, er det ikke svært" sagde hun og gabet , hun begyndte nu langsom at falde i søvn, hun ser så sårbar ud når hun sov , som om der ikke var en vampyr i hende , som om hun var et sårbaret menneske som alle kunne gøre skade, men ikke ønskede det, hun puttede sig indtil ham og faldt nu i søvn
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:55

kaZu så ned på hende, lod hende sove op af sig.. hvordan skulle hun også kunne forstå det..
tænkte han kort og så ned på kvinden, der sov af hans bryst.. hendes mund var halvåben og hun lignet mere inden noget andet et menneske.. lignet noget, et normalt hjerte kunne falde for.. han lagde forsigtigt sine hænder omkring hendes smukke hoved, og det jorden.. det var på tide at fik kontrol over sin sygdom.. og det kunne han kun gør alene.. væk fra denne smukke kvinde, der ligesom en edderkop, have fanget hans hjerte, og spinde det i sit net, som var det en døde flue.. han rejste sig forsigtig, så en sidste gang ned på kvinden..
vidste ikke hvor han skulle gør af sig selv.. han tog tæppede og lagde det over hendes krop, så solen ikke kunne ramme hendes krop.. han gik med stille skridt over mod døren.. selv i sin sygdom kunne han sørge.. men vidste det var bedst for alle, hvis han skyldte sig væk...
før hendes hjerte begyndte at fatte nattens mørke.. før hun fandt ud af hvor meget hun elskede han.. han trak dørhåndtaget ned og gik langsom ud i solen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 20:04

Inden han var væk mumlede hun noget i søvn og i hans hovede "du kan få alt, uden at giv tilbage" hun sov , da han lukkede døren efter sig , mørkede havde breddes sig i rummende, sætte hun sig op, hun så mod vinduet "det er nat" sagde hun, der var gået mange timer, hun så ned af sig selv "tøj, første ting" sagde hun og tog tæppede om sig, hun hoppede ud af vinduet og inden i et vindue overfor, en piges værelse , hun tog kjolen på og kiggede sig i spejl , den passede perfekt til hendes krop, men den gjorder alt, hun hoppede ud af vinduet igen og gik nu i den stor folk mennesker, hendes blik fangede en ung mand, "hm" hun slikkede sig om læberne og gik mod ham, hun stod nu forførende op af manden , som helt klart var fangede og hende og manden forsvandt inden i en mørke gyde


//Forsætter vi eller hvad?///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 20:19

// det kan vi :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 20:22

//Skal vi lave et nyt?? //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 21:31

//det kan vi godt, men jeg logger desværre af, jeg virkelig nogle problemer med computer lige nu - . -'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 25 Maj 2010 - 21:39

//okaay XD jeg laver en nye emne .. du svare bare når du kommer på//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 26 Maj 2010 - 18:30

//okay, fint :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 7 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 7 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum