Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:02

"fordi den kan lokke kvinde som dig" han sendte et skævt kattesmil til hende
han fulgte hendes finger "hvis det behager dig" han så på hendes tænder, med humor "sikke flotte tænder, du har" han smilete skævt til hende " har du andre ting, du vil vise mig?" spurgte han fornøjede, og fugtige sine læber.. han satte sig over for hende.. "hvad må jeg får til gengæld for denne lille viden?" han sad med flettede finger, et skævt smil og tanke.. ingen kendte til..


Sidst rettet af kaZu Tirs 18 Maj 2010 - 23:07, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:06

"tja . hvad vil du ha" spurgte hun igen og kiggede på ham "vil du vide hvad jeg kan" spurgte hun , som en handle "eller noget mere fysisk " spurgte hun og lagde sig tilbage i stolen, selvom hun gjorder det så hun meget elegant ud "Kvinder som mig, hvad skal det betyder" spurgte hun og smilede over hans humør "sødt" sagde hun "skal jeg sætte spørgsmål om , er der andre ting DU vil se" spurgte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:21

"ja.. det er jo lige det.. hvad kan du, udover at lege med din mad?" han så på hende med et skjult grin..
" du er hvis ikke helt som andre vampyr, er du?" hans så på hende, som en slange ser på sit byttedyr, samme charmerende måde.. "det skal betyde mange ting, du spørger alt for meget, i forhold til du er en pige" han smilete skævt til hende.. " der mange ting, jeg gerne vil se"
"men vi skal vi ikke få noget at drikke?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:26

hun så på ham med hævet øjenbryn "okay" sagde hun og smilede over det han sagde "Ja , jeg ved ikke hvornår jeg skal stoppe især når en interesser mig for en" sagde hun og hentyd til ham "du er meget interessent " sagde hun og så på ham med et skævt smil "Jeg er vampyr , jeg kan mere end lege med maden" sagde hun og smilede blidt ... Ailince lagde hovedet på skrå "Du vil se meget" sagde hun og nikkede forstående "Du da mest ærlig og høflig" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tirs 18 Maj 2010 - 23:50

"haha, så må jeg være ganske interessant"et skævt smil løbe hurtigt over hans ansigt. "må jeg høre, hvad du ellers kan?" hans øjne skinnet øjeblik, før han fik et glas med vin, der havde samme farve som en rubin, i hånden.. "hvad kan du da fremvise mig?" han lænede sig tilbage i stolen med et skævt smil og med benene over kors.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Tirs 18 Maj 2010 - 23:54

Hun stå sit glas med vin og så mod ham "Hm... er du os, halv menneske , halv dæmon... tænk ikke at høre til nogle steder" sagde hun og drejede glas , så vinen bevægede sig blidt rundt, tydeligt at se hun var vantil at drikke vin, hun drak lidt og så på ham med rolige øjne "Jeg kan bruge tankekæfte, alt man kan bruge tanker til, kan jeg gøre" sagde hun og så på ham "så svarer du på en af min spørgsmål, hvad var hemmeligheden" spurgte hun og så på ham "Fremvis, kan jeg ikke kun fremvise mig selv" spurgte hun, men som os var hendes svar
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:08

"tankekraft, ganske spændende, hvordan læser du dem?" kaZu's øjne begyndte at skinnede igen "ganske spændende" gentog han for sig selv.. "er der andre ting, der gør dig speciel?"
han lænede sig pludselig frem og gab sit vinen glas. satte det elegant op til sine læber og tog en slurk.. "hemmeligheden, den jeg lovende dig?" han så smørrede på hende "har du fortalt alt om dig, hvis du har det, så kan vi begynde at snakke"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:15

"Alt . der er meget om mig" sagde hun og rystede på hovedet "Jeg fortæller noget, du fortæller noget" sagde hun som en del... "Jeg er stadig menneskelig" sagde hun og så på ham , selvom han nok havde gættede det "var rigmænds datter " sagde hun og drik af sin glas vin igen og så på ham med interessent øjne "Og elsker mørke typer, så er der vel ikke mere spændende" sagde hun og så på ham "Så kom med hemmeligheden" sagde hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 0:47

hmm.. "nej vent, jeg har kun en hemmelighed, mens du har flere tusinde at fortælle"
han tog elegant en slurk til "men jeg kan godt fortælle lidt.. ham drengen, du lagde an, var syg.. ganske alvorlig syg.." han så fornøjet på hende "hvordan er du stadig menneskelig, jeg troede sådan noget forsvandt med tiden for jer vampyr" han smilete skævt til hende..
"fortæl lidt mere omkring dig selv, du lyder ganske spændende" hans forskellige farvede øjne så inde i hendes.. hun havde hans fulde opmærksomhed..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 0:51

"det er det jeg ikke forstå selv... og heller ikke dem jeg kender " hun træk på skuldre "men klager ikke ... andet end kan blive forelsket og er blid, så et lille problem med at dræbe" sagde hun og små grinte, hun så mod manden og sukkede "åhh det, vidste jeg godt, men ved du hvad , det kunne jeg ikke finde ud af" sagde hun forklarende og det kunne havde været hun bliv smittet andet hun er en vampyr
"men må vel takke dig " sagde hun og kløede sin kind og grinte "tja... er måske mere drama menneske end du er, hvem ved, ej har noget med at komme nær de farlig mennesker og sådan" sagde hun og træk på skuldre
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 1:01

"hvad med en farlig halvdel dæmon?" mens kaZu hviskede det, lagde han sit hoved på sine folde hænder..

"mennesker er så frygtelig kedelige" han så ligeglad ud til siden.. "mens du virker så ganske speciel" han så tilbage på hende "hvad er dit egenligt navn?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 1:02

//godnat godnat ses i morgen :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 1:07

"dem falder jeg os for, hvorfor" spurgte hun og smilede skævt til ham og så på ham i øjne .. hun var interessent i ham... "Ja er de faktisk, men morsom at se på når de spiller sej og lave dumme ting" sagde hun og smilede "Jeg er vel os lidt, det min anden gang som vampyr, jeg døde bliv til spøgelse og fik en chance som menneske og bliv forvandle igen som menneske" hun sukkede dybt... det var faktisk unormal og spændende

//godnat XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 11:36

"ikke for noget" han smilete tilbage til hende, med samme skævte smile.."du må da møde mange dæmon med din skønhed" han lod et øjeblik sine øjne løber op og ned af hende, før et smørrede skævt satte sig på hans læber.. "hmm... jeg ved ikke.. de virker ikke som om de altid har for meget at gør.. det er derfor jeg personlig fornægter min menneskelig halvdel" han så ligeglad ud i luft, legede lidt med vin glasset ved at dreje det rundt mellem to finger.. "den er så kedelig, ikke ligesom dig" kaZu løftede blikkede og så på hende.. "ganske spændende.. ganske spændende.. tidligere menneske, siger du.. endda to gange.. så du endte med at blive en vampyr..ganske spændende"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 11:42

//Er dette emne privat?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 11:55

Twi kom hen til KaZu. "Hej, jeg hedder Twi! Ohh... hej Ailince." sagde hun og smilte til dem. Hun Var så smuk og hendes smukke grønne øjne kunne fange et hvert drengehjerte med bare et enkelt blik. Hendes smukke hår dækkede hendes ansigt i et par sekunder. Hendes hud var hvid, smuk og blød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 11:58

Ailince lagde hovedet på skrå og smilede "Jo møder mange dæmoner, men tro ikke det ha noget med min ydre " sagde hun og træk på skuldre .. der gik lidt tid mens hun lyttet til ham og et smil kom frem på hendes læber igen "Tja.. nogle gang, men kan være underholden til tider" sagde kløede sig på kinden og så rundt i rummet og bliv fangede af ham igen , hans rød hår og hånd havde fangede hendes opmærksomhed "Tja. vis du synes ... er jeg vel meget spændende" sagde hun blidt


//det er vildt privat ... tror jeg ved ikke ///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 12:19

kaZu drejede sit hoved, så det lange mørkerøde hår, dansede et øjeblik og så på den nyankommen gæst, før han ventede sine øjne imod ailince "jeg formoder at er en du kender?" han sendte dem begge et smil, koldt, charmerende.. "godaften unge frøken" sagde han til den nyankommen, før han slikkede sig om læberne.. " twi." kaZu så hemmelighedsfuld fra den ene, til den anden.. "lad mig gætte, er du også vampyr.. ikke sandt, twi?" han slikkede sig igen om munden " to ganske spændende vampyr, den her aften blev slet ikke så kedelig, som jeg havde frygtede"









//for min skyld ingen alarm:)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 12:23

Ailince så mod ham "kender og kender overdriv nu ikke" sagde ailince og så mod pigen ... med et rolige blik "Sæt dig enligt" hun rykkede stol ud til hende og så mod ham "jep begge vampyr, eller på en møde , vi modsætninger vel" sagde hun og så mod hans rød hår "Snyd" sagde hun så og holdet sig for munden og så mod twi "Hvad har du så lavet " spurgte hun og ville ikke forklar sit snyd


// så er det okay XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 12:30

"Ikke rigtig noget. Gået og kedet mig." sagde Twi "Det er rigtigt at vi ikke er helt ens, jeg kan løbe stærkt og Ailince kan ikke løbe lige så stærkt. Hun har en perfekt krop jeg har også men ikke lige så perfekt som hendes." Hun smilte bredt og satte sig på stolen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 12:33

Ailince sukkede og det var ikke det hun ment, tydeligt at se... hun hentyd til personlighed og opførelse , men smilede så til hende "Lyder kedeligt" sagde hun og så mod en ung mand som havde øjne på Ailince... hun gengældt hans smil , han strålede og ailince sukkede på hovedet og så mod kuzu og smilede uskyldigt men med sit fræk blik.. hendes øjne sagde ikke min skyld
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 12:39

//ikke for at irritere, men kaZu vil du ike nok svare på de PM jeg sender til dig?//

Twi vidste udemærket godt at det ikke var det Ailince mente med det. Men hun vidste ikke hvad hun mente med det. "Jeg...jeg...nej glem det ikke noget." begyndte hun og så på Ailince med et blik der skulle minde hende om noget. Men hvad?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 13:05

kaZu så fra den ene til den anden, mens et smil pyntede hans ansigt. "hvad er der hemmeligheder, jeg ikke kender til?" han lænede sig tilbage og så på dem begge med sine så forskellige øjne.. "må jeg ikke være en del af den hemmelighed?" spurgte han og slikkede den øverste læbe..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 13:14

//Smutter //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 13:15

//ses :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 2 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum