Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 22:29

Ailince så på ham med stor øjne mens han forklar og hendes smil bliv blidere og hun lagde en hånd mod hans kind og lagde sin pande mod hans panden og så i hans øjne "Rolige nu, ikke ha for travlt" sagde hun og nærmede hans øre og hviskede "det okay, vis du mister kontrollen" hun flyttede sit ansigt og smilede til ham , hun nærmede nu hans læber og kyssede ham forførende , men blidt, hun slap hans læber og flyttet hovedet væk "Det okay "
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:41

"godt, for jeg har ikke flere kræfter tilbage og kæmpe imod med" han lagde sig stille og nyd hendes kys, der var som et lys midt i alt mørke, der lå omkring ham. "jeg gider ikke at kæmpe længer, jeg ligger mine våben og er din" han så på hende med sine øjne, der i dette øjeblik var uden humor, uden noget.. de var kun længselsfulde.. men efter hvad? han mærkede hendes tryghed.. og bed til i sit stille sinde, at han kunne klar sig uden medicin..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 22:53

Ailince aede hans kind og så ham i øjne "så gør du bare det" hun så hans længsel, hun lagde armene om ham og tog ham indtil sig , hans hovede lå mod hendes bryst , hun hviskede i hans øre "slap bare af, jeg overlever nok" sagde hun og lagde sig kind mod hans røde hår, hun lukkede øjne og nyd hans duft ... Ailince nussede beroligende hans ryg , med blide bevægelser
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:17

han rejste pludselig halv op og så ned på hende.. mens et smil spillede om hans læber, de skinnede svagt i strålerne fra lyset, han beskyttede hende mod, der var kommen noget nyt i hans blik.. det gule lyste svagt.. mens det andet skinne på fuld kræft..
det var for sent.. alt for sent..
"du skal heller ikke være bange for mig.. jeg gør jo intet.." mens han sagde det med ondskabsfuld tone, lagde hans ene hånd sig om hendes ene bryst.
"jeg er bare en halv dæmon"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 23:21

Ailince så hans hånd på hendes bryst og små grinede "er ikke bange for dig" sagde hun og på en bevægelse fik hun ham ned under sin krop , så hun sad på ham, dum ide, hun fik nærste solen på hende, men den ramt hende ikke, hun undgik den... men han skulle passe på hvad han gjorder, eller ramt den hende, hun så på ham "frygter dig ikke" hun nærmede ham og hviskede i hans øre "er falde for dig" sagde hun og begyndte at rakte sig op igen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 23:45

kaZu lå under hende og grinte lavmælt.. galskaben i hans sjæl var tilfreds.. "godt, for så kan jeg tillade mig at være brutal overfor dig" han rejste sig halv op, støttende til sine ene arm. hun sad stadig på ham. han stak sin lange tynde røde tunge ud, og ligne mere i dette øjeblik en virkelig dæmon.. uden menneskelig træk. hans tunge løb op over hendes hals, og til kæben.. han så et øjeblik på hende, smilede.. førte sin hoved så tæt på hendes hals, som var en vampyr, der skulle til at bide hende i ly af mørke.. kaZu så ikke på hende, hvis han havde gjort, ville hendes fare signaler have lydt.. hans mund rørte den hvide hud på hendes halv, han tøvede et øjeblik, og bed til...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 23:53

Ailince så undersøgende på ham og lagde mærkede til hans dæmon lignede , lige nu, hun gøs ikke af ham, sad bare stille og mærkede hans tung mod hendes kold hud, hun så han nærmede hende og kiggede nu mod muren, hun sad stille og mærkede han rørt hendes hals og bid, det gav et chok i hende "Ahh" sagde hun forvirret og lagde armene omkring ham og sukkede *gad vide hvad hvad han vil ha* tænkte hun og lod ham bide hende, hun var helt rolige og nussede hans ryg og sagde så "brutal" gentog hun og slappede af
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:17

kaZu så ikke op på hende.. gad ikke.. nu var det hans galskab, der styrede..
han slikkede lidt af det blod, der begyndte at løbe ned af hendes hals..
"jeg tror godt jeg kunne elske dig" sagde han hæs, slikkede lidt af hendes blod i sig igen..
han tog pludselig hårdt fat i hendes hår, og dreje hendes hoved, så deres ansigter havde fronten imod hinanden.
"hvordan har du det egentlig med mig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 0:28

Ailince så ham i hånden da han hiv i hendes hår... hun var glad for normal smerte ikke kunne følelse på hende mere og det følges ikke ubehageligt , hun så mod ham da han sagde det med stor øjne, hendes røde øjne sad i hans øjne, hun kiggede ham lige i øjne, rolige og blidt "Hvad mener du med, hvordan jeg egentlig har det med dig" spurgte hun dumt, men var meningen, hun smilede over det han havde sagt og rystede så på hovedet "Lad os se hvad der sker ik" hun smilede blidt og små grinte... hun var ikke bange for hans galskab , tog det som om det var normalt, hun mærkede godt sit blod løb ned af hendes hals
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 0:31

//smutter i seng :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 0:35

//okay , natnat XD//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 12:21

Ailince så ham i hånden da han hiv i hendes hår... hun var glad for normal smerte ikke kunne følelse på hende mere og det følges ikke ubehageligt , hun så mod ham da han sagde det med stor øjne, hendes røde øjne sad i hans øjne, hun kiggede ham lige i øjne, rolige og blidt "Hvad mener du med, hvordan jeg egentlig har det med dig" spurgte hun dumt, men var meningen, hun smilede over det han havde sagt og rystede så på hovedet "Lad os se hvad der sker ik" hun smilede blidt og små grinte... hun var ikke bange for hans galskab , tog det som om det var normalt, hun mærkede godt sit blod løb ned af hendes hals
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:11

kaZu så hendes blide smil og smilede lumsk.. "ikke noget.. slet ingenting.. jeg elsker dig bare.. især dit blod.. dit skønne blod.. men alt det her siger vi ikke til nogen" han satte sin tunge imod hendes blege hals igen.." ved du godt du tænder lyster i mig, så jeg får lyst til at være ond ved dig, elske med dig og mærke dit blod imod min hud." han så op hende i de svage mørke, mens lyst skyllede ind igennem det smadret glas i vinduet, og dannede små søer ude på det skæve støve trægulv.. "hvad siger du til en dag med mig?" hans skæve smil var ond, hjerteløs, koldt, og dog stadig charmerende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 20:18

Ailince så mod vinduet og så solen stadig var der, hun kiggede derefter på ham og mærkede han slikkede hende på huden, hun små grinte "Selvfølgelig holder vi dette for os to... skal ikke ha problemer" sagde hun og opdagede nu hun sad på hans skød , hun så ned på ham med sine blide øjne "Sorry, jeg tænder dine lyster" sagde hun i sjov , som om hun ikke havde opdaget det "Har jeg noget valg end ikke at være med dig i dag" hun smilede og lagde hovedet på skrå , hun drillende ham lige nu, hun vidste godt hvad han ment, men hun drillende ham , tydeligt at se, hun prikkede hans næse "Det okay"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 20:44

"jeg elsker piger, tør drille en mand, de ikke skal drille" sagde kaZu og dreje hende pludselig rundt, så han lå oven på hende, mens lyset kom tætter "ja, vi skal nok få en sjov dag, hvis du ikke er ordenlig, giver jeg dig jo bare til solen, forøvrigt tror jeg godt solen kan lide dig" han hviskede det sidste ind i hendes øre, før han slikkede hendes øre.. "rigtigt sjovt" smilede han kort og kyssede hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 20:48

Hun smilede inden hans læber rørt hendes og hun kyssede med ham heftigt, der gik lidt tid hvor de lå sådan og hun tog sine hænder på hans skuldre og skubbede ham lidt væk, så han stadig lå på hende, hun smilede "Tja... jeg elsker at drille og synes ikke det var særligt sjovt, vis bare solen rør mig det miste er jeg dødens " hun så på ham med et alvorligt blik og det skiftede så til sit blide og drillende blik, hendes røde øjne så han i øjne "Så må jeg vel heller lad være med at kampe i mod " hun smilede blidt med lukkede øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:07

"så er det jo ikke sjovt længer, hvis du bare lad lille mig om alt morskaben" han så ned på hende, mens et smil spillede om hans læber "jeg har overgivet mig til dine forførerne øjne, jeg venter på underholdning, eller skal jeg" han tog pludselig hendes ende hånd, og rakte den ud imod strålerne fra solen, ganske få millimeter fra den, stoppede han og så ned i hendes ansigt "jeg elsker dig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 21:12

Ailince havde stor øjne og da han sagde elsker dig, hun smilede sødt "sikke en måde at vis det på" sagde hun og lagde armene omkring hans nak og lagde sin panden mod ham og smilede sødt og skubbede ham mod væggen og smilede "vil du hvilke ha jeg forføre dig" hendes øjne var nu forførende og lagde sin læber mødes hans , hun kyssede ham heftigt og forførende hun slap så og små mod ham "Så igen sol til mig"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 21:25

han lod sin krop et øjeblik følge hendes planer "jeg har mange måde at vise min kærlighed på, som ved den sidste kvinde.. jeg.. " han stoppede brat selv, mens kynisk lade sig om hans læber "lad os bare sige at hun ikke var så køn bagefter" hans ene hånd nærmede sig langsom hendes bluse.. kaZu så kort ned på hende, før han tog fat i den og rav...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 21:29

"hov" sagde hun og gik baglæns, Ailince stod med sin Sort BH og sine bukser, hun ramte næste solen og så mod ham, hun var lige glad med solen lige nu, hendes blik var hårdt på ham , mens solen nærmede hende... "En grund til at holde dette skyld" sagde hun og flyttede ikke sit blik fra ham... hun ventede på hvad han vil gøre nu , solen nærmende sig stadig væk hende..."Lad mig gætte , til sidste dræbte du hende" sagde hun og mærkede nu solen nærmende hendes krop, hun flyttende sig ikke
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:01

"hvad du virker chokke, hvad havde du forventende? dræber du ikke hvert nat.. det var kun et sølle menneske.. jeg købte hende selv.. jeg husker stadig hendes skrig, jeg stod selv ved siden af hende, der døden hentende hende.. skal jeg kunne gøre for at hun ikke kæmpede for sit liv, at jeg ikke havde min medicin, den dag" han tog et skridt frem imod hende..
hvad ailince ikke vidste var kaZu i alt sin skyld, havde slået en handel af med døden, om at pigen skulle behandles pænt, at han skulle give hende det bedste han have i sin have.. så hun kunne blive lykkelig.. "hader du mig nu? jeg kan se det i dit blik.. du mener jeg bare er en simpel morder.. hvad regner du mig for?!" han så solens strålerne og smilede kynisk..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 22:06

Hun slappede af og stod uden tøjre på, kun i Bh , hun havde en silkeblød hud og den var helt hvid , hun lagde hovedet på skrå og så undersøgende på ham og et smil kom frem på hendes læber "Ønsker du jeg skal hade dig" spurgte hun drillende og lidt træls, da hun ikke sagde sin meningen , solen nærmende hendes krop og vis den nu kom tætter på vil den ramme hendes hud, Ailince var klar over det, men flyttede sig ikke, da vis hun gjorder var hun dødens alligevel, hun smilede bare blidt til ham "Jeg forventede ikke du dræbte, men den du elskede, sikker et chok for dig" hun var blid mod ham, uden tegn på had eller frygt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:20

han stod pludselig på under et sekund henne ved hende, med sine hænder omkring hendes hals.. "hvor er du dog en fræk lille vampyr" hviskende han hæs i hendes øre.. mens hans grab stammet sig omkring hendes smukke hals.. hans mørkerøde hår faldt ned over den ene del af hans ansigt, så kun det violete øje kunne ses "skatter, ked af skuffe dig, men jeg græd ikke en tåre over hendes sølle trettenårig liv.. hun fortjente at dø.. ganske langsom, mens jeg bare nyd hendes blod.. selv til det sidste skreg hun på sin mor.. men jeg var ikke hendes mor.. jeg var bare køber, der simpel halv dæmon.. ligesom dig" han så ind i hendes ansigt, mens et smil spillede om hans læber.. solen kom langsom nærmere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Man 24 Maj 2010 - 22:29

"Jep er fræk" sagde hun og små grinede , hun mærkede hans greb om hendes hals stammens , hun mærkede hans hår mod hendes ryg og hun smilede stadig, hun sukkede og lagde armene omkring ham blidt, "Jeg ikke skuffet, bare glad for at vide sandheden, så lov mig en ting" sagde hun og lagde sine læber mod hans øre "Den dag jeg døder, lad det være af dine hænder" sagde hun og slikkede hans øre, solen nærmende sig hende og skulle snart til at rør hendes fødder... hun så i hans øjne "det okay" sagde hun og rørt en figner på hans læber , den var blød men kold
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Man 24 Maj 2010 - 22:40

"haha.." han lod sekundterne gå.. ventende på solen skulle tag hende.. han vil så gerne se solen brænde.. solen kom nærmer og nærmer, for hvert et skridt, for hvert en strålede holdt han hende mere fast.. hvad ville der ske?..
solen var ud for hendes fod.. ganske få millimeter fra, om ti sekunder eller minder vil solen ramme hende. 1.. 2.. 3.. 4.. 5.. 6.. 7.. 8.. 9.. solen var der næsten kun mm til og han vil se hvad der sket.. han så i hendes øjne, der solen rørte hendes hud.. skrækken i hendes øjne
han dreje hende pludselig væk og ind i skyggerne og hvor han kyssede hende.. "hvis du vil dø for min hånd, skal jeg ikke skuffe dig.." han smilede giftigt ned til hende, og fjernende med hånd bevægelse hendes sorte bh.. "jeg vil ikke skuffe dig" gentog han kynisk, mens et smil stod på hans ansigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 6 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum