Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 13:15

//smutter også lige//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 13:17

//okay //

Ailince så på ham med nogle hemmelighedsfuld øjne "Det vil du ikke ønske" sagde hun og smilede mod en manden "ham der " sagde hun og pegende mod en mand "har lyst til dig Kazu" , hun begyndte at grine "vil du høre mere" spurgte hun drillende til ham
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 14:39

kaZu så fornøjet på hende.. og så kort på manden, hun havde pegede på.. en simpel menneske.. ikke fordi det kom bag på ham.. han vidste at mange mænd igennem tiden havde haft lyst til ham.. han trak skævt på smilebåndet og så tilbage på hende. "jeg vil gerne høre mere, rigtigt gerne" han smilede lumsk til hende som en slange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 16:11

"tja om manden ... han har lyst til dig på fysiske måde" sagde hun og manden så væk som om han hørte hende "eller er det noget andet du vil vide" spurgte hun og lagde hovedet på skrå... hun så mod en pigen og kom et lille grin fra hende ... Sikke en tanke den kvinde havde , tænkte ailince og holdet hånden for munden så hun ikke vidst sin spidse tænder
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:22

"kan du læse min fortid?" han sagde det i fornøjet tonefald, som var det dårlig joke.. "hvis du kan det, så får du en slurk af mit blod" han smilete skævt til hende, mens hans øjne lystede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 16:26

Hun så undrende på ham "Jeg ved ikke om jeg kan det, men kan prøve" sagde hun og vil gerne smage hans blod han duftede så godt ... hun så ham dybt i øjne , det følelse som om hun kiggede på hans sind, det dybeste i ham og hun fik nu stor øjne og sved på panden ... af angst , hun kiggede væk og gøs... at en vampyr gøs af noget skulle det var slemt, hun så på ham "øhm, der er et lille problem" sagde hun og smilede , hun besvimede pludseligt med hovedet på bordet. hvad havde hun set
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 16:47

kaZu havde fulgt hendes mindste bevægelse, lige siden, hun sagde hun vil læse hans fortid..
en fortid, han ikke selv kendte for meget til.. han havde set hendes angst, smilede af den.. for han vidste kun at der gemte sig ting i hans fortid, frygtelig ting, der kunne få selv en vampyr til gyse. han rejsende hurtigt elegant op og stod på sekundet bag hende, som en slange klar til at hugge..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 16:51

Ailince lod med hovedet på bordet , besvimet af det og så nu det igen... det var helt mærket omkring hende , en masse stemmer råbte noget og hun følte angst , nej det var ikke hende , men en dreng, han lignede ikke en ... hun så nu det der havde fået hende til at besvime , hendes krop rystede
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 17:01

kaZu rystede let hendes skulder.. det måtte havde været slemt.. ganske slemt.. et særlig lys var langsom kommen frem i hans øjne.. de andre bargæster var begyndte rører på urolig på sig.. han så kort rundt, før han sagde med en høj røst "rolig nu, det er bare lige afbrydelse, hun kunne hvis ikke tåle vinen" folk begyndte at vende tilbage til deres egne glas, og den lavmælte snak ventede tilbage.. selvom de ikke troede på ham.. kaZu vente tilbage til hende sagde ligeså stille, så kun hun kunne høre det "hvad har du set?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 17:07

"ikke forlade mig" råbte hun nu og lagde armene om ham, det samme sagde person hendes tanker, hun havde tagt ham med ned på gulvet så det sad der , mens hun holdet om ham, hun åbnede øjne og så på ham "Åh , hovsa" sagde hun og så folk kiggede på¨hende, hun nikkede som tegn på hun var okay og folk ventede uroligt blikke væk fra dem. hun opdagede først nu hun havde sin panden mod hans panden
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 17:28

kaZu smilede skævt ned til hende. "godmorgen" hviskede han munter.. "man har vel sove godt"
han vidste de nu var tæt på hinanden, så tæt de kunne komme, uden fuldbyrdes at være sammen.. kaZu rejsende sig, og rakte sin slanke hånd ned imod hende. "hvad så du?" hviskede han ..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 17:33

"en lille dreng" sagde hun og tog i mod hans hånden, hun kom op og stå "og nej sov ikke særligt godt" sagde hun og stod igen tæt på ham , hun lagde mærkede til og mærkede os hvor meget afstand det i virkelighed følte , den var stor selvom deres kroppe rør hinanden , hun slap hans hånd og sætte sig "Han gemt sig i hende kirke " sagde hun og så mod ham "du har to side af sig selv ik" spurgte hun så , meget pludseligt , men hovedet på skrå
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 17:48

"to og to, jeg har min menneskelig side, jeg fornægter og som jeg normalt har kontrol over" han satte sig overfor hende med et smil "henne i kirken, hvad så du denne kirke, mord, død eller ødelæggelse, det plejer nemlig at være min selskab" han lænede sig tilbage med smil.. flettede fingrene og vente alt sin opmærksomhed imod ailince.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 17:56

"Nej drenge bliv forladte " sagde hun og så ned i bordet "Og en masse af råb" sagde hun og tænkte "men at forlade en dreng i den aldre er bare grusomt , og det gjorder at den mørkede side af drengen to over" sagde hun og sukkede dybt "Træls lille ven" sagde hun , hun så mod ham med nogle blide øjne
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:14

"haha" han grinende et øjeblik, så det fik flere af de andre gæsterne til dreje hovederne, efter dem " hvis du tror det er mig, der er den dreng, tager du fejl.." grinet, var nu blevet til en et fornøjet smil "jeg tror jeg ved, hvad for du et minde du har fået set, med dine smukke øjne.. vil du gerne vide hvad for et?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 18:17

"Nej ved det ikke var dig" hun sukkede dybt , hun så på mennesker som kiggede på ham "Ved du hvad... du har et meget mørk sind, meget ødelæggelse i dig!" hun sukkede dybt og lagde sig tilbage i stolen "dreng lignede dig ikke, men vil gerne vide hvorfor jeg så det... en blok tænkt jeg , så man ikke kan se din indre tænker"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:37

Twi kom gående ind i gyden for anden gang på samme dag. Hun havde for længe siden set hvad der villle ske nede i gyden. "Kan jeg hjælpe dig, Ailince?" spurgte hun blidt og smilte. "Jeg kan måske hjælpe dig med at finde ud af hvad du vil vide." Hendes hår hang ned over skuldrene og hendes bukser var blå. Hendes lille top var mørkelilla.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:37

//Håber ikke det gør noget jeg er med jeg keder mig^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:49

"haha, tak for du roser min sind" han så over imod, pigen, der kommer imod dem og smilete..
"uha, så mange kvinder, der interesseret i mig" kaZu gjorde et øjeblik et ryk med hovedet, så det lange røde hår dansede.. "er det noget alle vampyr, kan eller hvad, det med at læse tanker?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 18:52

"Jeg kan da i vert fald jeg ved ikke med Ailince." sagde Twi og smilte endu mere så hendes hud ikke var så bleg mere. "Jeg kan også se ind i fremtiden." hun så koncentreret ud, men hun vidste ikke selv helt hvorfor.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 19:14

Ailince sukkede "Nej... kun få kan... jeg har fået det fra min skaber " sagde hun og kiggede på pigen med et smil "du prøver bare... jeg gøre det ikke igen" , der var mere i det hun havde set ... hans mørkede sind havde snakkede til hende... sagt nogle af hendes oplever og de var ikke lige frem lykkelig , hun smilede til pigen "Måske er du stærke" hun kiggede mod kazu og smilede "Jamen dog... jeg ikke så meget interessent i dig , kun dit blod"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:24

"når ja, jeg lovede dig lidt blod" han gjorde et selvtilfreds kast hoved "men ikke mere kiggen i tankerne" selvom kaZu sagde det med et smil, kunne man høre den underlagte kurren af alvor.. "vil du stadig have din belønningen nu?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 19:30

Ailince så på ham og smilede "jeg gemmer den til et anden tidspunkt" hun smilede og nikkede "jeg holder mig fra dem , del" sagde hun og lagde sig tilbage i stolen og lukkede øjne og smilede sødt "det vel okay jeg gemmer den ik"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 19:58

"det er op til dig, men måske er den eneste aften, du ser mig.. jeg er som regel kun et sted. men det kan være jeg bliver her et par dage" kaZu så på hende.. "en sidste chance for at besøg min fortid? før jeg forsvinder" han så smilede på hende, slikkede sig kort om læberne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 20:39

Hun smilede sødt til ham "vil du virkelig ha jeg bider dig, vis du skal være ærlig" sagde hun og så ned på bordet, hendes blik bliv roligt igen "jeg forstå ikke helt hvad du ment med det"
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 3 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum