Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 21:16

"hvem, snakker om at bide" han så fornøjet på hende... "det er før jeg skal vider.. tænk over jeg at tilbyder en sidste chance for et kig i min fortid"


//undskyld de mega korte sætning D://


Sidst rettet af kaZu Ons 19 Maj 2010 - 21:31, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 21:28

Ailince så forvirret på ham og opgave "Jeg tror ikke jeg forstå mere" sagde hun og lagde hovedet på skrå... hun var forvirret og vidste ikke hvor han vil hen med dette

//det okay XD har os selv , problem med lange sætninger XD///
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Ons 19 Maj 2010 - 21:45

"så skal jeg vise dig" han tog langsom sit højre hånd og satte håndeleddet imod sine læber, smilete et øjeblik til hende. før han bid til, mørkerødt blodet begyndte langsom at løbe frem..
han så fornøjet på hende og rakte hende håndeleddet.. "som love"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Ons 19 Maj 2010 - 22:17

"viser" gentog hun og så han bid sig selv og a blod løb fra hans hånden, folk kiggede ikke og hun rejste og og tog hans hånd og lagde den inden til sin rød , kolde læber , hun åbnede og mærkede og smagt blod løb inden i hendes mund.... det var sødt og hun bid ikke i hans håndled . hun ventede på han tog den væk selv
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Tors 20 Maj 2010 - 9:46

et lys var begyndte danse i hans øjne og et arrogant smil viste sig på hans læber.. kaZu mærkede der hun satte tænderne i og begyndte at drikke.. en uhyggelig, pervers tanke var et øjelik i hans inderste tanker, lukkede inde for omverden.. "drik" hviskede han hæs, og slikkede sig om læberne "drik egentlig" blodet begyndte langsom at skifte farve, fra det klar mørkerøde blod, til en dyb sort..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 18:58

Ailince slap bidet og flyttet sig tilbage . hun nøde lige at undgå det sort blod, hun så på ham med stor øjne "Hvad er du ud på" spurgte hun og så på det sort blod løb ned af hans arm, hun sad på gulvet , med stor øjne mod Kuzu, hvorfor gjorder han det, hvad vil han , dræbe hende ... måske , hun vidste det ikke, men hans blik sagde noget helt andet *hvad vil han* tænkte hun forvirret
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 19:50

kaZu så fornøje på hende "ikke noget, bare give dig din belønning som love" han vente sin arm imod sig selv. den side hvor blodet løb ned af. han stak sin lange tynde mørke røde tunge og lod den køre op af armen, så lidt af det sorte blod løbe ned af den ene side i mundvigen.. han vente sit ansigt og så på hende med et skævt smil.. "det er ikke farlig.. det er bare simpel dæmon blod" kaZu slikkede sig om læberne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 19:58

Hun gøs ved tanken "Nej tak... holder mig til menneske blod" sagde hun og vendte hovedet til ham som om han var hende udværdi nu . som om han var ikke interesserede mere... hans blod var det eneste hun havde haft interesse i og nu havde hun fået det "du finder ikke noget mere bitter end Dæmon blod" sagde hun og så på det stor blod som var ved hans mundvig ... det duftede nu stadig sødt... men hun vil ikke vide om det var det ... bitter blod var det værste hun vidste
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 20:31

kaZu så et øjeblik skuffede på hende, før han slikkede sig hurtig om munden.. "er du også sikker på, når det er halv dæmon blod?"mens han sagde det, tog han langsom en af sine lange finger og stak den i såret.. tog lidt blod på den og rakte den frem mod ailince.. "det er helt frisk.. jeg lover dig, du døder ikke af det, hvis du gør, kommer jeg personlig ned i helvede og henter dig" han grinte et øjeblik lavmælt og rakte sin lange finger imod hende, menslyset reflektere sig i det sorte blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 21:43

Ailince så på blod som dråbe ned på sin kind "det kan være farligt det der" sagde hun og hun mærkede sine tænder voksne i munden på hende, hun så ned og de bliv ild røde, hun så på ham med et dyriske blik "Ønsker du hvilke jeg bider dig så meget" men en elegant bevægelse holde hun om ham , hun lod i skyggen med ham ind til sig "Er du sikker" hendes stemme var på en måde uhyggelig , som en vampyr , forførende men uhyggelig
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 22:20

"haha.. hvorfor ikke?" hviskede han tilbage i hendes øre med en slangens hvisken.. han så smilede ned i hendes ansigt.. og rakte hende sin finger.. hvor blodet stadig lå.. folk rundt om var begyndt at trække sig væk.. det var som om alt holdte vejret.. det sorte blod glimtede svagt, mens sød duft kom der fra.. ville ailince tag imod blodet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 22:28

Ailince så på hans figner og sukkede "du i mod jeg tager fra halsen , hvor sjovt" sagde hun og gled en figner over hans hals og slikkede derefter hans hals, hun så på figner "OKay denne engang " sagde hun og tog hans håndled igen og bid blidt inden til blodråen hun var blid og mærkede det sort blod løb inden i hendes mund, hun lukkede øjne *Sååh sødt* tænkte hun og lod det gled ned gennem hendes hals, hun suge ikke blodet fandt selv vejen til hendes munden og hun sank det , stille og rolige
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:05

kaZu smålo for sig selv.. mens han mærkede hvordan hun drak.. "rolige nu.." sagde han lokkende.. "vil du have mere?" spurgte han, der hun endelig slap hans håndeled.. "jeg give dig alt det blod, du vil have.. hvis du vil hjælpe mig" han så ind i hendes smukke øjne med dyrisk mørk lokkende blik, der talte for sig selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 23:13

Hendes øjne var dyriske "går an på om jeg kan" sagde hun , da hun ikke vidste hvad han ville ha hun skulle gøre... der kom lidt blod ned af hendes mundvig og hendes tænder skyldt hun igen... men hendes flammende røde øjne talte for sig selv, hun vil ha mere , mere af hans blod , det var sååh sødt... men hun var på vagt og fortsigte
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:28

kaZu så kort på hende med sit ondskabsfulde skævte smil "du skal svar på om du har set eller kender nogen som har" han stak stille sin anden hånd ned i lommen på sine bukser.. og fremdrog et lille sort, hvidt billede af noget,der var blege af solen.. han holdte det foran ailince. billede viste en ung kvinde med noget langt sort hår, der bølgede let ned over de små skylder på hende.. under hendes ene øje var der to sorte prikker og hendes ansigt var ungt.. men skønhed som kun et simple menneske kunne havde..
"har du set denne kvinde her?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 23:32

Ailince så på det han tog frem og tog den i hånden og undersøgende den , med et blik som var umulig at læse, havde hun set hende.... eller ikke... "hmm" sagde hun og og så mod ham "Hvorfor" spurgte hun så og lagde hovedet på skrå "Om jeg har mødt hende for nylige eller mødt hende i en drøm" spurgte hun og var lidt nygserrige over hvorfor han spurgte til denne kvinde
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:42

kaZu så på hende med et ligeglad smil "jeg skal finde denne piger her til ham, jeg arbejder for. til ham, der ejer mig" han så ailince dybt øjne.. prøvete at regne ud om det var sandt, det hun sagde.. "jeg ved kun at hun hedder sound, og undergrunds dusørjæger" han rakte sin ene hånd ud og ventede på at hun gav ham billede tilbage.. "kender du hende?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 23:46

Ailince gav ham det tilbage og så på ham med samme øjne , ulæselig "Nej , sorry" sagde hun og så mod mennesker de var selv i rummet , hun så på ham "så kan ikke hjælpe dig " sagde hun og slap ham, da han snakkede om en eje ham , hun flyttet sig langsom væk fra ham og smilede undskyldende , hun sætte sig på en stol og kiggede på ham med sin rød øjne, hun huskede hans sød smag og sukkede så dybt
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:52

"hmmm... det bliver han ikke så glad for at høre" kaZu så hvordan hun begyndte at trække sig væk fra ham.. " er det noget galt.. du ser så mærkelig på mig" han smilede lokkende til hende.. "vær ikke bange.. jeg gør dig ikke noget.. kom nu her" han rakte sin slanke hånd, hvor såret sad frem imod hende.. "vær ikke bange, jeg er ikke ude på at skabe dig" han smilede forførerne ned til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Fre 21 Maj 2010 - 23:53

//smutter i seng, godnat, ses i morgen ;D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Fre 21 Maj 2010 - 23:56

hun så mod han forførende ansigt og så hans hånd , hun sukkede dybt "hvorfor er jeg så nærm at forføre for tiden" hun tog mod hans hånd, og meget langsom og elegant bevægelse lå hun med hovedet mod hans bryst og havde lukkede øjne.... Hun ledet vel efter et sted at finde tryghed... efter alle de ting som havde set til hende ,. havde hun jo mistede alt ... hun var blevet alene og sårbar... men hun vidste det ikke selv,

//jep ses//
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:10

kaZu trak hende stille ind til sig.. mens et skævt smil pyntede hans ansigt.. hendes hår var silkeblødt.. han kunne mærke hvordan hjerte i hendes bryst gik og ned.. han mærkede hvordan hun langsom begyndte at slappe af, hvor sårbar hun var.. så utrolig sårbar, at hvis han ville, kunne han dræbe hende.. kaZu så ned imod hende.. hun var smuk.. romantikken i hans hjerte begyndte at røre på sig, han lagde forsigtig sine hænde på skulderen af hende og trak hende ud foran sig.. "hvad er kærlighed for dig?" spurgte han og slikkede sig om sine læberne..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 12:12

//Hej kaZu vil du ikke gerne svare på mit emne hvis jeg finder det?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 12:52

Ailince mærkede han træk hende ud fra ham, hun var lod ham gøre det , men havde stadig armene omkring ham og så på ham med sin dyriske øjne , de var flamme røde, men skær af blidhed i dem , gøre dem mere behagelige at se på. hun lagde hovede på skrå da han spurgte hvad er kærlighed for dig, hun smilede så "Det kan være forskelligt " svarede hun bare
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 13:12

han så koldt lokkende ned i hendes øjne.. "måske er kærligheden det vi gør den til" hviskede han tilbage og så i hendes dyriske blik.. hans gule øje lyste svagt, mens det andet bar sin sælvanlige farve.. noget begyndte at banke i ham... hans hjerte.. mens hans menneskelig side, begyndte at vågne.. natten var snart gå.. der ikke så mange gæster tilbage og dem, der var, var så fulde.. at de ikke længe lagde mærkede til noget.. han så ned i hendes øjne igen.. lige nu var stilheden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 4 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum