Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Baren i gyden - Page 5 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Baren i gyden - Page 5 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Baren i gyden - Page 5 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Baren i gyden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Baren i gyden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Baren i gyden - Page 5 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Baren i gyden - Page 5 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Baren i gyden - Page 5 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Baren i gyden - Page 5 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Baren i gyden - Page 5 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Baren i gyden

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 13:17

hun så forskel i hans øjne farve og bliv nysgerrig over det , hun løftede sin en hånd fra hans ryggen og langsom bevægede den mod hans kind, hun rørt hans kind blidt, hendes blød hud gled mod hans, og hun nikkede til det han sagde "Ja, kærlighed er hvad man gøre det til.. og den er forskellige hver gang", hun så stadig mod hans øjne, så dybe de var og forskellige
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 22:04

han trak vejret dybt og blikkede.. han kunne finde ord til længe, før det slog ham at hun havde kiggede længe op i hans øjne "er de ikke pæne?" hviskede han nærmeste ironisk i det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 22:11

Ailince smilede da han sagde er de ikke pæne, hun blikkede nu og flyttet blikkede mod hans ansigt igen, tydeligt at se det ikke så ham dyb i hans øjne "Du har meget smukke øjne, dybe og smukke" hun smilede blidt til ham og gled igen en hånd over hans kind, hendes krop lod stadig op af hans , hun så mod vinduet for at se om solen var ved at komme op . der var ikke lang tid til... men denne mand , dæmon, kunne hun flyttet sig fra ham, blev hun nok nød til
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 23:04

" jeg hvis smutte nu, for små piger må jo ikke være så længe oppe" han tog langsom sin ene hånd op og grab fat i hendes hånd, der kørte over hans kind, hvor efter han tog den i sin. hans øjne så ned i hendes ansigt.. hans ansigt nærme sig langsom hendes.. mens hans øjne var mere lokkende enden nogen sinde.. pludselig bukkede han sammen foran hende.. hans menneskelig var vågne.. han så kort op på hende, mens et smil spillede om hans læber.. det var ikke skizofreni.. det var bare en kamp, der altid forgik imellem hans dæmoniske jeg og den menneskelig side.. og den forbandelse, der lå over ham..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 23:14

Ailince kiggede på hans ansigt og derefter på deres hænder, hun så mod ham da han nærmede sig hendes ansigt, hun så der sket en forandre i hans ansigt og han bukkede samme , som refleks greb hun ham og holdet ham indtil ham, hendes krop var kold , men behandling, hun holdt han forsigtigt og blidt mod sin krop... man kunne mærkede hendes figur, hendes perfekt figur .. Ailince var forvirrende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Lør 22 Maj 2010 - 23:45

"haha, et øjeblik.. jeg skal lige vise hvem, der bestemmer i min egen krop.. det er ikke noget personligt " han mærkede aftrykke af hendes krop imod sin.. et langsom beskidt tank som kun en dæmon kunne have, begyndte at dukke op.. han så med pervers smilede op i hendes kønne ansigt.. hans hånd flyttede sig og lagde sig pludselig om hendes ene bryst.. "er du bange for dæmoner?" spurgte han pludselig og klemte til..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Lør 22 Maj 2010 - 23:49

Hun var glad for han ikke kunne se hendes ansigt lige nu da hun holdt det gemt mod hans skuldre , hun rødmede nemlig ved hans berøring... hun åbnede munden og flyttet hovedet lidt tilbage men hendes smukke ansigt kunne ikke ses , andet vis du løftede det... men det gjorder han ikke... "Nej er ikke bange for dæmoner" sagde hun og mærkede dæmon var ved at komme frem i ham igen... *en indre kamp med menneske og dæmonen * tænkte hun
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 0:17

"selv ikke, når vi ikke kan kontroller os" hviskede han tæt ved hendes øre "og vi ikke ved hvad vi gør" i det samme pressede han sine læber imod hendes.. hans kys var hårdt, brutal og dog blødt.. "jeg synes du skal begynde at være bange for dæmoner" han flyttede sin hånd, og lagde den om hendes nakke.. hans negle klemte skar sig pludselig ind i hendes kød.. kampen var ikke fordi.. hans menneskelig side, havde ikke givet op.. hans gule øje begyndte at lyse kraftig til, med en indre uhyggelig glød.. hvad var der begyndte at ske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 0:28

Ailince mærkede stadig hans læber mod ham og mærkede derefter han sætte hans negle i hendes nak og indtil hendes kød.. hun skær kort ansigt af smerte og det blod fra hendes nakkede "Aww" sagde hun bare , men hendes øjne forbliv rolige "du ikke særlig god til at få mig til at frygt dig" hun et smil breddes sig over hendes læber "Dumt du kyssede mig" sagde hun så og lagt sig mod ham og kyssede hans læber, hendes kys var forførende , kærligt og heftigt , hun ville se hvad der sket i den indre kæmp, hun slap hans læber og så mod ham, ventede på hvad han vil gøre nu
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 0:41

kaZu skar et ansigt af smertede.. i det et nyt slag fra kampen skyllede ind over ham.. han mærkede pludselig hendes læber igen, disse bløde læber, der hvis han bed til, kunne smage af blod.. "jeg vil heller ikke have at du skal frygte mig, kun være bange for mig" han trak hende indtil sig, så deres kroppe med et, var flettede ind i hinanden.. han slikkede sig om læberne.. så hendes ide om at se ind i kampen "vil du have et kig?" han grab med begge hænder fat om hendes arme " så kig ind nu" han vidste ikke hvorfor han pludselig ønskede at hun skulle kigge.. der var jo kun blod, der inde..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 0:52

//siger godnat nu :D//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 0:54

"Ahh" sagde hun og mærkede hans krop tæt mod sin igen, det havde hun ikke helt forventede at han tog hende indtil sig , hendes panden var mod hans, og hun så mod hans forskellige øjne "Hvorfor skal jeg være bange for dig" spurgte hun og flyttede ikke sit blik, hun vil ikke mistede sin kamp, hun var ikke bange for ham og vil ikke blive det, ... Ailince mærkede han tog fast i hendes hænder og sagde noget igen, hun flyttede hovedet lidt tilbage og smilede skævt til ham "du har en spændende kamp mellem din dæmon og menneske gener , du må havde et særlig menneske i dig" hun fik det til at lyde som om hun kun var interessent i hans menneske del, men det var hun ikke... Hun var interessent i det hele, han var en spændende person
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 12:41

"haha særlig mennesker?! det er den forbandelse, der ligger over mig, som styr mig, som har gjort mig til den jeg er, min menneskelig side er ikke mere værd, inden det blod, den ligger i" han så ned på hende "hvis du vidste hvor ond min forbandelse kunne gøre mig, hvor hjerteløs, hvor meget jeg kan fornægte min sande natur" han så et øjeblik drømmende ud imod himlen, der var begyndte at få en mat mørkeblå farve.. om en time eller to ville solen være oppe og hun, han vente sit blik og så på ailince, ville være fortabt til solens stråler.. kaZu smagte igen hendes læber.. om hvor lang tid have de igen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 18:38

Ailince begyndte at kunne mærkede til var knap , hun ventede blikkede mod vinduet og så mod ham "Vis du vil snakkere vider med mig, så kom med" sagde hun og flyttet sig langsom ud af hans armene , hun rejste sig op og så på ham, ventede på hans svar på det hun havde sagt "Jeg synes om det, en dag finder du ro" sagde hun og lagde mærkede til hans øjne farve og smilede *sødt, han så drømmende ud af vinduet* hun ventede blikkede mod vinduet , det eneste hun frygtede var solen ... SOLEN som menneske elskede hun solen , men os natten , men nu frygtede hun den sol som kunne dræbe hende, hun ventede blikkede mod ham og gled sin hånd over hans kind
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 19:37

kaZu stod stille tilbage, der ailince begyndte at gå.. han vidste at han skulle lad det stoppe her og nu.. før det var for sent, før.. have han ikke nok i sig selv og sin ensomhed? han så kort på hende. *hvad får jeg ud af det* tænkte han i sit inderste, bag skjolde af hemmeligheder, så hun ikke læste det *jeg får aldrig noget ud af det, kun hjerte, som driver mig til vanvid* ved det sidste ord smilede han pludselig.. kaZu tog et skridt frem imod hende, tog hendes hånd "du siger at jeg en dag ville finde ro for min forbandelse, for min sygdom og det har du ret i.. jeg finder ro, den dag døden kysser mig farvel" han så ned i hendes øjne og tvang sig til nyt kys.
han var fange.. fange af sit ønske at følge denne pige og af at komme væk.. hvad skulle han gøre?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 19:48

Ailince stod ved døren og holdet op håndtaget hun vendte rundt og lagde sit blik mod ham, hun lagde hovede på skrå , da hun ikke kunne læse hans tanker *han lukker mig ude* det kunne hun godt li og smilede så og lagde mærkede til at forvirret var over han , hun smilede over han svarede hende efter lang tid stilhed "Du finder det før... den dag du godkender dig selv" hun smilede og da han skulle til at kyssede hende , lagde hun hånden mod hans læber "Tvang dig ikke selv" sagde hun og smilede "Så kom " hun gled sin hånd ned i hans og gik ud af baren med hans hånd i sin og ham efter hende
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:10

han fulgte med hende hen imod døren "jeg er ked af det, men jeg tror ikke på dig, jeg finder først fred den dag, blodet har forladt min krop" han så kort ned på hende, og så var de ude i den mørke gyde. kun en ensom lygtepæl skinnede svagt.. "hvad for en vej skal v..." kaZu tog sig pludselig til hjerte.. det her var ikke fordi.. hans menneskelig side var kom frem.
hans gule øje lyste svagt.. han så op på hende, slikkede sig om læberne "du skal ikke være bange, der sket intet.. kampen er fordi.." kaZu var ikke længere sig selv. der var kommen noget frem i ham.. noget frygtelig..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 20:18

Ailince holdt stadig hans hånd , da hun så mod ham "er ikke bange for dig" sagde hun og sukkede dybt, Ailince drejede hen mod hotel , hun så mod ham "kommer du" spurgte hun og kiggede ham dybt i sine gule øjne... hun kiggede på hans læber da han slikkede sig om munden "Mmm. hvad er der" spurgte hun og smilede meget kort, hendes røde øjne var lysende lige nu, hun så mod himlen "Sol op gang, fuck" sagde hun og så til siden efter noget som var mørket.... Et lille hus, indlukket i mørke , ingen var der og sollys kunne ikke komme inden , hun så på ham , hendes bliv var fraværende , hun slap hans hånd og løb mod huset... og kom indenfor og lukkede døren, hun sætte sig i hjørne og kiggede ned , sol op gang
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 20:39

kaZu havde set hende forsvinde, og mærkede pludselig solens stråler imod sig.. han så op mod den himlen, er bar en dyb lyserød farve.. kaZu så sig om med et smil.. hvor var verden ny og spændende.. han tog sig til hjerte igen, og trak vejret tungt.. det var nu hans menneskelig side, der styrede. det frygtelig mennesker, som galskaben havde ændre så frygtelig, at intet næsten var tilbage.. kaZu fandt frem til det hus, ailiance havde gemt sig i.. han fandt hende på gulvet, i skyggerne. han satte sig på hug, tog stille hendes hånd "klar du den eller skal du have førstehjælp?" spurgte han sarkastisk..

//han er ikke skizofren, han har bare tre sider af sig xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 20:51

Ailince lad mærkede til sollyset komme frem og hun så mod ham da han nærmede hende, og det bliv mørket igen i rummet, hun sad klamrede mod væggen , frygt af sollyset havde taget over hende, hun så han stod ved hende nu og sagde det i sjov "Vis du kan fjernerne frygt for sollys , så væreso go " sagde hun og lagde sig mod væggen, hun så mod ham og smilede


//jeg ved det XD //
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 21:02

han lagde sig stille ned ved siden af hende, så han skyggede for solen.. hans hånd legede lidt med hendes mørke hår.. "ked af det, jeg er kun en simpel halv dæmon.. men jeg skal blive her til solen, går ned igen" han dreje hende, så de lå ansigt imod ansigt..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 21:06

Ailince mærkede han dreje hende og så hun så på ham med blide øjne, "Kazu" sagde hun og lyd bange i stemmende, hun lagde sig taknemlig inden til ham "du behøver ikke, plus jeg tager din sol fra dig" sagde hun og så mod ham med et taknemlig blik... Det eneste hun frygtede var solen
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 21:29

"jeg er behøver ikke solen som selskab.." han lagde sine arme om hendes krop.. "du skal ikke være bange for mig.." han satte brutal sin læber imod hendes, og tvang sig til et kys "du skal slet ikke være bange"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Adriana Søn 23 Maj 2010 - 21:38

Ailince så mod ham med stor øjne, da hans læber ramte hende , hun slap hans og træk hovedet væk "Kazu. hvorfor " hun lagde hånden mod hendes læber og så ned , hun små rødmede, og hun kiggede mod ham "Jeg ikke bange for dig... jeg frygter sollyset , og vil vel altid gør det" sagde hun og lagde sig hovedet mod hans bryst , som trøst
Adriana
Adriana
Highly Proficient (Rank 20)

Bosted : NewYork: Fin lejlighed, Frankrig: En Lille lejlighed i Paris som gader. & I Di Morgan: I en villa ved stranden

Antal indlæg : 2642


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Gæst Søn 23 Maj 2010 - 22:23

kaZu så på hende med et undskyldende blik, fortalt mere om hans følelser, inden tomme ord..
"jeg har været her for længe.. alt for længe.. til at kunne styre det.. " han så ned i hendes ansigt og smilete pludselig ondt "jeg kan mærkede det dybt inde i krop.. at galskaben er ved at æde mig op til ingenting.. du.. du er ligeså smuk, som det nattens kvinde.. min eneste kærlighed"
han gav pludselige en stønnen fra sig og tog sig til hjerte med den ene hånd.
"jeg ved ikke hvor længe, jeg kan overleve uden min medicin.. jeg vil nødig miste kontrollen over den galskab, der sidder så dybt i min krop.. jeg ville ikke miste den overfor dig, ailince."
han smilede skævt ned til hende..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Baren i gyden - Page 5 Empty Sv: Baren i gyden

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 5 af 7 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum