Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 11 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 20:05

aya tog fat i tooya og fjernede blodet. hun havde givet miko til nogle andre læger. aya kyssede tooyas kind. "Jeg har ringet efter politiet, og de er på vej" sagde aya og snerrede af mikkel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 18:58

" aya søde han er for voldelig lige nu. Jeg er nød til at sloge ham helt ud ellers riciker vi at han, sloge nogen af børen ihjel " sagde Tooya og rette et solidt sparke i mode. Mikkels hoved og ramt ham så han gik i gulvet uden at rejste sig igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:26

men hvad hvis han skader dig, jeg vil ikke miste dig tooya, om så jeg må ofre mit liv for at redde dig fra ham" skreg aya og holdt fat i tooya. hun mente det hun sagde, hvis han ikke ville stoppe af sig selv, så ofrede hun sig for ham. han var jo hendes et og alt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:29

Tooya hade slog ham ud. Og knække i knæ han var udmatte men ellers okay han smielde, til Aya og kom valken på bene han bade dem binde Mikkel så han kunne. Kunne skade ander en sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:37

hun holdt om ham og holdt ham tæt ind til sig. Hun tog ham med hen et sted hvor han kunne hvile sig. "Slap du nu af søde" sagde aya og kyssede hans pande og satte sig ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:46

Tooya var børnens helt. Han hade reddet dem alle fra at komme til skade og det var også, han opgave at beskydte alle børen i mod folk som ville skade dem og han smielde til Aya. han var træt men glad det var han

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:56

"Søde bed om fri de næste dage, bare til du er frisk igen tooya," sagde aya og krammede ham. "Du er alles helt søde, men jeg bliver lidt jaslou ved at se hvordan de andre sygeplejersker glor på dig, det kan få mit hoved til at koge over" sagde aya og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 19:59

" søde jeg kan ikke tag fri. Jeg er overlæge på børneafdelingen det er min opgave at uddel, opgaven og søger for at alle børen får deres medicin og søde de er bar minsunlige på dig fordi. Du er min forlove og at de ikke er " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:15

søde lad en oversygeplejeske tage sig af det, bare i en uge, du må tage den med ro" sagde aya. selvom hun var hans forlovede, så blev hun stadig gale over hvordan de andre kiggede på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:22

" jeg har tag der rolig her. Bare jeg har dig og alle de søde børne de er som en del af mit live nu " sagde Tooya og satte sig op i mens han gabet en smule. Han havde ikke får sovet ret meget på det sidste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:29

okay søde, men husk at du også skal få sovet" sagde aya blidt. hun begyndte at give ham massage og kyssede hans nakke. "Nu vil jeg få dig til at slappe helt af søde, om så jeg skal gøre dig tændt" sagde aya blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:34

Tooya smielde stille. Svaget og lag sig på maven og lidt efter trak han stille vejet han var falden i søven, han smielde svaget i søven og gav nogen gang et hik fra sig. Men ellers sove han stille og fredligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:46

aya smilede og blev ved med at give ham massage, selvom han sov. hun vidste at det skulle give gode drømme. Hun sang en stille vuggevise for ham og lagde sig så ind til ham, og faldt også i søvn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:55

Tooya vången med det sæt. Da han hørt nogen græden uden foran han dør da han åben kom Miko,Tina,Missy og Mika græden ind han satte sig på hug og tog de 4 børne inde til sig. Han trøste dem så godt han kunne " hvad er der sker sinde i græden sådan " sadge Tooya,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 20:59

aya hjalp ham. "Børn fortæl os hvad der er galt, ellers kan vi jo ikke hjælpe jer" sagde aya og sang den blide vuggevise for dem. hun tørrede deres øjne, og tog om dem også

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:04

Tooya kunne mæker. At der var noget galt " søde blive hos dem jeg undersøger det her " sagde Tooya og gik ud og lukke døren og snakke med sine kolleger " hvad sker der. lige siden alle børen græde på den måde " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:09

aya holdt børnene ind til sig og sang for dem. "Rolig kære små, tooya finder ud af hvad der sker, men I må også fortælle mig det, vil i ikke nok det" sagde aya til dem og kyssede deres pander

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:16

" sikke en larm. Høre efter eller sygepljsken og potøre sammen alle børne sammen undetagen, Miko,Mika,Tina og Missy de er smamen med Aya lidt " sagde Tooya og. Fik sammen alle de andre børen smamen for at komme til bundes i sagen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:22

aya var gået ind på en stue sammen med dem. Hun lagde dem i en seng og læste historier for dem, for at berolige dem. Da hun havde fået dem til at sove, tjekkede hun til tooya og de andre. hun havde sat en baby alarm ved børnene, så hun kunne regere hurtigt hvis der var noget, den anden del af alarmen havdehun i sin lomme

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:25

Tooya var ved at får stresse. Han kunne ikke berolige dem så han endet med at besvime, lige foran alle børen hans hjerte var stadig væk svaget efter han havde være syg. Han lå helt stille og der fik børen til at skrige endnu mere end før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:28

aya fik de andre til at berolige dem. hun løftede tooya så hans hoved lagde på hendes skød. "En af jer må hjælpe mig med at få tooya ind på en stue, han er ikke helt rask endnu" sagde aya og strøg tooyas hår væk fra hans ansigt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:30

Tooya lå helt stille. For han var stresset det for havde han en smule blod i mundvigen, han havde det ikke godt da hans hjerte ikke var helt rask endnu det banke. Alt for hurtig til tider var der for voldesomt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:33

aya fjernede blodet og fik tooya ind på en stue. bag efter samlede hun alle børnene med bravur. "Okay børn hør her, tooya har det skidt, så nu laver vi alle en tegning til ham og ligger den i en mappe, som han kan se på og være stolte af jer, vis tooya at I holder af ham" sagde aya og delte papir ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:36

Tooya hoste svaget. Men lå bare stille og såden lå han i mere en 2 dage han hade brug for at sove, Så han krop kunne komme sig helt men en aften var Tooya ude af seng. Han ville dele dagens gave ud til alle børen som han plejer

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 11 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:39

aya havde samlet alle børnene i en sue hvor de sad og tegnede. hun havde sat en alarm ved tooya. den larmede da tooya forlod sengen. aya bad en samle tegninger ind, imens gik hun hen til tooya. "Du burde altså hvile dig lidt," sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 11 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum