Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 12 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:42

" søde jeg skal dele dagens gave ud. Og det er jeg nød til at gøre " sadge Tooya og fik alle kassern ud, der var 8 kasse i dag fordi han ikke hade give børne deres gave. I to dage og der skulle gøre nu han smielde og blæste i hornet og alle børen kome, styrten ned for at får deres gaver

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:45

jeg hjælper dig tooya" sagde aya. hun tog og dele også gaverne ud. hun havde endda lagt to gaver til tooya. aya havde løst hår idag, mest fordi pigerne ville flette hendes hår

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Tirs 18 Sep 2012 - 21:49

Tooya dele gaven ud. Men måtte sætte sig ned da han var en smule træt nu men alle børne, havde får deres gaver og de så ud til at være endnu glade en for 2 dage siden. Han under sig over hvorfor alle børen med et var begyndt at græde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 23 Sep 2012 - 18:01

aya satte sig ved tooya og maserede hans skuldre. "Du burde altså have noget ferie tooya, du arbejder meget hårdt søde, og jeg ved at børnene ikke ønsker at du falder om igen foran dem" sagde aya og kyssede hans kind

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 19:59

" søde jeg skal nok klar mig. For jeg er den eneste som kan kalr Mikkel når han er fuld og voldlig, og det kan ingen ander klar " sagde Tooya og det passe også. Tooya var den eneste som kunne styre Mikkel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Fre 28 Sep 2012 - 21:09

ved jeg søde, men du besvimede foran børnene" sagde aya og lagde hoved mod hans ryg. hun var så bange for at miste ham. tårer kom frem i ayas øjne. hun sænkede hoved for at skjule det, men tårerene ramte hendes skød. "Jeg vil ikke leve, hvis du dør fra mig" sagde aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 12 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Fre 4 Jan 2013 - 19:27

" rolig min søde. Jeg klar mig bare jeg ikke får et chok ellers kan de gå virkelig galt " sagde Tooya og smielde, svaget hans hjerte var ved at falde til ro igen og det. Var det bedste for ham lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 12 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum