Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 3 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:42

" søde jeg har der for at kunne se. Hvordan du ha forander dog kom så sjak jeg vis dig noget, som jeg ved at du ønsker dig meget " sagde Tooya og lage hændern. Foran hendes øjen og ført hende til et designer værlse som han havde for, indrette særliget til Aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:46

tooya hvad skal vi" sagde aya. hvad pønsede han på. hun lyttede efter for at høre hvor de var nu. *han kan vove at kilde mig, så bider jeg ham, kærligt, men bider* ttænkte hun og sank. hendes læber var helt tørre, så hun fugtede dem kort

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:51

Tooya åben en døre. Og gik der ind og trak sine hænder væk fra Aya´s øjen så hun kunne se, det værlse som han hade til tænket hende når de ville mødes igen. Han hade den gang købet i ring til hende og ville he friet til hende, men var nød til at flykke væk sammen med sine forælder

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:54

hun så overrasket ud og så på ham. hun rødmede og smilede så. "Jamen det er jo et designer værelse" sagde hun og så på ham. hun sprang så på ham og kyssede ham ømt. "Tak søde, tak min elskede" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 13:58

" ja jeg fik der indrette til dig. Når vi mødtes igen som vi ha gjordet det i dag, du betyder meget for mig og værlset er bare en af de ting jeg har til dig " sadge Tooya og gik ind i soverværlset og hent en kurv med en hundehvalp i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:00

aya så på ham og smilede da hun så hvalpen. "Hvor er den nuttet!" udbrød hun og tog den op og nussede den. "Tooya den er nuttet, er det din?" sagde hun og krammede hvalpen og lagde den så i kassen igen. hun elskede hunde, for de var så kære

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:04

" nej den er din nu. jeg har selv en Silver kom her dreng " sagde Tooya og en lille sølvgrå akita, kom springen hen til dem " jeg fandt dem i en søen for 2 uger siden. De var begger meget små hade meget tynden men takke være den mad, jeg købet til dem komme de sig helt " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:07

jeg vil kalde min Yui" sagde hun og tog den igen og tog sit hårbånd og lagde det om dens hals. hun havde tjekket at det var en hun. hun smilede glad. "Du er verdens bedste tooya, jeg har altid ønsket mig en hund" sagde aya glad. hun nussede hunden bag øret

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:12

" Silver og Yui. Der bror og søster. Jeg fiske dem op af skovesøn for 14 dage siden, der var de ikke ret store og vejet ikke ret meget " sagde Tooya og nusse sliver. Bag øret han elskede dyr og i sær hunden og ulve

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:14

aya tjekkede dem. "Søde de er altså ikke søskende, de er to forskellige racer" sagde aya blidt. den havde hun ret i. hundene var to forskellige racer. "De kunn blive et par" sagde aya og satte yui ned. hun gik hen og tog om tooya. "Ligesom vi to er et par" sagde hun blidt og kyssede ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:19

Tooya nikke. og hent noget ind i sit skrivebors skuffe det var en lille æske med en smuke ring, han hade købt til hende for 1 år siden " søde vil du gift dig med mig " spurte Tooya. Stille og viste hende ringen han hade lige friet til hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:22

aya rødmede. "Det kan du lige tro tooya, det vil jeg med glæde" sagde aya glas og sprang på ham og overkyssede ham. "Det vil være mig en ære at blive din hustru" sagde hun glad og grinede. hun kunne ikke fatte at tooya havde friet. hun græd helt af glæde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:26

Tooya tog om hans komme kone. og svang hende rundt han viste at hans venner ville grine, af ham når de fik at vide at han hade friet til Aya men det var han ligeglad med. han elskede Aya af helet sit hjerte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:34

folk vil ikke tro på det her" sagde hun kærligt. "Søde spiser du enlig sundt eller junk food" sagde aya og gik ind og ordnede hans seng, da hun så den var rodet. hun nynnede imens. hun kunne ikke fatte at tooya ville blive hendes mand, eller at hun skulle giftes med tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:39

" mest sundt. men også lidt Junk en gang i ugen ellers står den på sund mad, resten af ugen i gemmen " sagde Tooya han havde en masse fruget og grønt i kølern. Samt nogen gode vine han somtider tog et glas af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:43

hvad fik du igår?" spurgte aya. hun havde en bøtte med pastasalat i sin taske. hun lavede den altid. det havde hun gjort siden de var børn. hun tog bøtten op af sin taske. "Pastasalat" sagde hun og viste ham bøtten

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:47

" pastasalaet " sagde Tooya glad. han hade ikke får det siden han var lille hans mor kunne, ikke finde udaf at laver det til ham han smielde til hende og vist hende ud. I køkknet det var store og lyst som resten af lejligheden var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 14:55

aya åbnede bøtten og lagde noget på en tallerken o gav ham det. "Jeg håber du kan lide det, jeg har altid lavet pastasalat, men min far smed det altid ud" sagde hun blidt. hun tog selv lidt. men det var meget lidt. hun spiste ikke rigtigt noget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:00

" søde spise nu lidt mere. Ellersskal jeg nok får det i dig " sagde Tooya drillen, men alvorliget han ville ikke ha at hun skulle blive syg så hun måtte spise så meget hun. Nu kune inde han ville viste hende badeværlset og resten af lejligheden,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:02

søde du ved da at jeg aldrig rigtig spiste noget, og det gør jeg stadig ikke" sagde aya. hun rørte næsten aldrig mad, hun sørgede for andre spiste, men aldrig sig selv. det havde hun ikke gjort siden at nogle drenge i skolen for mange år siden kalde kaldt hende for fed. hun så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:06

" søde høre på mig. Vis du vil være min kone så spise bare lidt mere eller blibve dy bare syg, og selv om jeg er læge ville jeg aldrig kunne give dig et stik der ved du godt " sagde Tooya. Men vis hun ikke spiste var han nød til at stikke hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:15

men tooya, jeg er jo..fed.. det siger alle" sagde aya. hun vaskede op og satte pastasalaten ind i køleskabet. hun tørrede bordet af og vaskede op. hun hadet sig selv for sin krop. hun så sig som en stor og grim kvinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:18

" søde du er ikke fed du er alt for tynd. Kom så skal jeg vise dig at det du får at vide ikke passe " sagde Tooya, og tog hende med ud på badeværlset og viste hende. At hun værken var fed eller grim hun var lige modsat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:50

aya så på sit spejlbillede og skreg. for hun kunne se sine egne ribben. hun for ind i tooyas arme. "Men folk siger jeg er det, og jeg troede på dem" sagde hun. hendes mave begyndte at knurre, men det pastasalat der var tilbage, havde hun lavet til en madpakke til tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 3 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Søn 2 Sep 2012 - 15:53

" søde du skal ikke høre. på ander en din egen krop vis du ikke lytte til din krop blive du syg. og kom så laver jeg nogen pandekager til dig med sirup på " sagde Tooya. Og hende med ud i køkknet igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 12 Forrige  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum