Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Side 10 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste

Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:48

" Tina " hulke den lille pige. I mens Aya tog sig af Tina ville Tooya se til Miko for at høre hvordan, han havde det nu på der sidste havde han ikke spige ret meget. Fordi hans far Mikkel forbød ham at rør noget som helst af maden her

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 21:51

tina kan du huske hvad der er sket, dr. mikuna siger du blev efterlad midt i stormen, er det sandt" sagde aya blidt. hun flettede sit hår, så hun lignede en sygeplejeske, men også så hun lignede sig selv. aya tænkte ikke på sine smerter. "Tina hvis jeg bider sammen, så er det fordi jeg har brækket 3 ribben idag" sagde aya blidt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:01

" det passe jeg blive. Efterladte uden for hospitalet i aftes unde stormevr et held, at jeg blive funde en sygeplejske var på vej hjem da hun fandt mig og fik mig ind. I varmen ellers var jeg nok frosen ihjel i løbet af natten " sagde Tina i mens var Tooya komme ind til Miko " hej Miko hvordan ha du der nu " spurte Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:04

hvor er frøken aya?" spurgte miko. aya så på tina. "Du var heldig, for stormen er ved at tage til, vil du have en kop te, eller lidt at spise, og så kan du få et varmt bad også" sagde aya blidt. hun smilede, på trods af sine smerter

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:08

" Aya er ned hos Lille Tina. Hun var meget ked af det og hade brug for en kvinde " sagde Tooya, i mens bade Tina om noget te og noget at spise hendes tøj var. Meget fornæmt i forhold til ander børns hun kom fra en fornnæm familie i Terre,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:16

aya hentede det. "Tina hvad er dit efternavn?" spurgte aya. hun fik det våde tøj af tina og gav hende noget tørt på. aya syntes der var noget over tøjet, men gad ikke tænke over det. miko gabte træt og sov, som han havde lovet aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:20

" øøøhh jeg kan ikke huske det. Men efter hvad jeg har hørt fra dr. mikuna skulle det være, Dikoy så vidt jeg kunne forstå " sagde Tina så kom Tooya ind til dem igen. Han havde funden alle Tina´s papir hendes far havde sloget hende, som slave til en anden familie men nu havde Tooya købet hende fri så kun kunne bo. Hos Aya og Tooya vis hun ville

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:25

aya redte tinas hår og flettede det. "Tooya.. jeg mener dr. mikuna er en meget kærlig mand, han vil altid hjælpe dem der har brug for det, ser du, han reddet mig fra min fader som skolg mig.. sir Charles Mikage" sagde aya og gøs. hun kunne ikke klare at sige sin fars navn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:32

" høre i to sluder hoved. Der er besøgetid i fælledes stuen skal i ikke med alle børne sammels til, en store begivenhed i dag " sagde Tooya og smielde til dem. Hans smil kunne får alle kvinder til at jaget ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:35

aya smilede og gik hen til ham. "Og hvad er du så min charmerende dr." sagde aya blidt. hun grinede og gik hen til tina. Hun gav hende en sød lille blå kjole på. aya syntes tooya var charmerende, og at ingen anden kvinde end hende skulle have ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:40

" kom så " sagde Tooya glad. Og gik ned af gang og blæste i hornet og alle børne viste hvad hornet betød, Nu skulle de ha deres daglige gave som alle børne her fik. Også Tina ville får en gave fordi hun var så lille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:46

aya holdt tina i sin arm. hun satte tina på et tæppe ved siden af miko. aya gik hen til tooya. mon nogen her vidste at hende og tooya var et par. eller måske vidste ingen ud over børnene det. aya smilede lidt. hun havde meget lyst til at kysse tooya lige nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 22:50

" okay alle sammen. Når jeg siger et naven komme vedkomme her op og hent sin gave, ellers vis de er heldig kan det være at sygeplejske Aya komme ned med den til jer " sagde Tooya og fik 5 store kasse med indpakke gave sad på bag sig,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:02

aya stod ved siden af tooya og smilede. hun så smilende på børnene. hun så en der sad og rystede. hun tog ettæppe og gik hen og lagde det om den lille dreng. hun gav ham en kop te og gik tilbage til tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:11

Tooya hade delt gavene ud. men det mangels en hvor var lille Missy henne han hade ikke set hende siden, i går han bare alle påtøren om at lede efter lille 1½ år gammel Missy. Hun skulle også ha sin gave lige som alle de ander børn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:13

aya bedte også. hun så ind i alle rum og kaldte på hende. aya gik ind på et rum og så rundt. hun kaldte, så blidt hun kunne. "lille missy hvor er du!" råbte aya, og var tæt på at opgive.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:20

Tooya stoppe op. Og løbe ned af gangen til et værlse som nomalt var aflåst men ikke i dag, Han gik ind og så Missy sidde under et bord da hun opdage Tooya kom hun løben hen til ham. Han gav hende et knus og løfte hende op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:22

aya var løbet efter ham, og så hende. "Er hun okay tooya?" spurgte hun lidt bekymret. hun tjekkede missy for at se om der var sket hende noget. "Hun er nu nuttet" sagde aya blidt og lagde et lille tæppe om missy

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:25

" hun er okay. Hun er vis bare bange ikke andet " sagde Tooya og gav hende sin gave, hun smielde og pakke dem op hun hade får en bamse og den var hun glad for. Hendes mor havde efterladet hende alene her for at beskydte hende, mor hendes far som ville slog hende ihjel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:29

hun er ikke ret gammel, hun har altså brug for en mor" sagde aya og nussede hende i håret. "Men du gjorde os ret bekymret lille ven, sidst jeg så tooya løbe så hurtigt, var da jeg var i problemer" sagde aya blidt. hun gav hende et lille kram

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Lør 15 Sep 2012 - 23:32

" Missy blive efterladet her. Fordi hendes mor ville beskydte hende i mod hendes far, han vil slog Missy ihjel men her kan han ikke rør hende " sagde Tooya. Og reket Missy til Aya " bære hende ind til Tina hun vil sikket gerne har lige selskab " sagde Tooya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 19:43

tror jeg også" sagde aya og bar hende ind til tina og satte sig hos hende. hun lagde et tæppe om dem. "Kan I nu være nogle søde piger" sagde aya. *Mon jeg en dag ville få sådan nogle kære piger* tænkte aya

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 19:52

Tooya gik for at se. Til de ander børen da han hørt nogen græde han gik ned for at se hvad der skete, og der så han Mikkel ståd og sloge på Miko det var dråben. Som fik Tooya´s bære til at flyde over han løb hen og sparke Mikkel væk fra Miko, og holdt den lille dreng bag sig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 19:54

aya kom der hen. miko for ind i ayas arme om græd. "DIT UDYR!" skreg aya af hans far. Hun satte sig på knæ og tog om miko og trøstede ham. hun kyssede mikos pande. hun fjernede hans tårer. hun tog sin høj hælet sko af og smed den i hoved på mikkel

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

så mødes vi igen Aya(privat) XXX - Page 10 Empty Sv: så mødes vi igen Aya(privat) XXX

Indlæg af Gæst Man 17 Sep 2012 - 19:58

Tooya sloges med Mikkel. Og fik en næve lige i hovedt som sloge Tooya i gulvet, men han var hurtig på bene selv om han havde næse blod han ville smader Mikos far. Så han aldrig ville rør Miko igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 10 af 12 Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum