Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

+5
Amy Sophia Scott
Jacque Scott
Desire Murdoch
Cristóbal De Vega
Cain Devereaux
9 deltagere

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 20:51

Jacintha Phillips skrev:Desire: Jamen det kan vi sagtens sige i stedet for x3

Jacintha: Fair nok, "ødelagte, charmerende, maniske og selvmordstruende Cain" passer bare også til beskrivelsen af Caine i Lucifer but anyway x3 Ja hun kan sagtens være kommet med de trusler uden at vide hun ikke kan myrde ham x3

Cherish: Ah okay, jamen passer mig fint med november 14 til marts 16.

Apolline: Ja det tænker jeg, tvivler på hun kan nå at skabe så dybt et venskab at det bliver bror/søster på den korte levetid hun har tilbage XD Ah! Ja okay så :D fandt en der så skræmte livet af hende xD har bare ikke fået opdateret plotsøgning xD

Desire: Det lyder godt, så de mødte hinanden for første gang for 2 år siden? :D

Jacintha: Det er ikke just ord jeg vil beskrive Cain i showet, han er ødelagt ja, men han er ganske sjældent charmerende, jeg vil mere bruge ordet manipulerende, for da det var hans fødselsdag og Ella skulle finde folk til at skrive gode ting om ham, var der ikke en eneste som kunne finde på noget godt. Manisk er heller ikke ord jeg ville bruge, han virker meget kontrolleret i alt hvad han gør, og de fleste ting han gør eller siger, er tænkt igennem og har en mening bag sig, og maniske personer er ofte det modsatte, uden kontrol. Jeg vil dog sagtens kunne bruge ordet selvmordstruende om ham, da han i mange år har forsøgt at slå sig selv ihjel. Sorry elsker virkelig det show :P
Jamen perfekt, så har vi det forhold på plads

Cherish: Jamen perfekt, så skriver jeg hende ind

Apolline: Vidunderligt, så vil jeg skrive hende ind som det :D

I alt er der så en af disse relation eller flere, som skal spilles ud som et emne? ^-^
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 20:54

Amy Sophia Scott skrev:Så prøver vi lige herinde, da den slet ikke vil acceptere at jeg skriver mere end 10 ord eller sådan noget over min mobil. Jeg har tre karaktere. Amy Sophia Scott - lille sød og total uskyldige pige. Shane Dawson, hidsig varulv og MAcKenzie, frisk udadvent og livlig Aspara.

så ved jeg ikke om der er en af dem du foretrækker frem for en anden.  

Det var bedre :D

Det kan sagtens være mere end en

Men der kunne sagtens være et form for venskab mellem Shane og Cain, måske noget flirtende eller tidligere flirtende mellem MacKenzie og jeg ved ikke med Amy ^-^

Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 20:58

Shane kunne måske godt bruge en ven - han er ikke så god til andre folk :D

Mac ville elske hvis det var en tidligere flirt, hun er ikke en som knytter sig, har aldrig haft en kæreste - men hun er flirtende overfor dem hun finder interessante, så det kan vi sagtens finde ud af! :D
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:02

Amy Sophia Scott skrev:Shane kunne måske godt bruge en ven - han er ikke så god til andre folk :D

Mac ville elske hvis det var en tidligere flirt, hun er ikke en som knytter sig, har aldrig haft en kæreste - men hun er flirtende overfor dem hun finder interessante, så det kan vi sagtens finde ud af! :D

Shane: Alle kan vel bruge venner :P Men perfekt, skal det være noget nyt eller igangværende?

MacKenzie Det sammem med Cain, han knytter ekstremt sjældent så tætte forhold, at det bliver til noget som kærester!
Så er spørgsmålet blot, hvornår de første gang mødte hinanden, og hvor længe de har været flirtende med hinanden, måske lidt on/off siden da og til nu? Hvor du ved de i periode er mere sammen end andre?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 21:06

Shane: Syntes jeg bestemt skal være et gammelt venskab - da Shane lige for tiden har svært ved at styre temperamentet, så kunne Cain måske holde ham lidt i snor :D

Mac: Hun er 521 år gammel, så de kunne meget vel være gamle flirts som går tilbage til hinanden i perioder - Det kunne være rigtig sjovt. Så for min skyld kunne det godt have stået på længe! :)
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:09

Amy Sophia Scott skrev:Shane: Syntes jeg bestemt skal være et gammelt venskab - da Shane lige for tiden har svært ved at styre temperamentet, så kunne Cain måske holde ham lidt i snor :D

Mac: Hun er 521 år gammel, så de kunne meget vel være gamle flirts som går tilbage til hinanden i perioder - Det kunne være rigtig sjovt. Så for min skyld kunne det godt have stået på længe! :)

Shane: Det lyder som en god ide, hvornår tænker du de første gang mødte hinanden?

MacKenzie: Det lyder godt, hvornår tænker du de første gang mødte hinanden, og har du preferencer til perioderne hvor de var mere sammen? Blot så jeg kan skrive det på listen :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Shane Dawson Søn 17 Jun 2018 - 21:18

Shane: Jamen for en 10 år siden eller sådan noget, så har han været ung teenager? Cain kunne måske have hjulpet ham igennem hans varulve transformation?

Mac: Det kunne være lidt sjovt hvis de havde kendt hinanden i et godt stykke tid.. måske 200 år eller sådan noget?
Shane Dawson
Shane Dawson
Novice (Rank 2)

Bosted : Han bor i en lille lejlighed i det fattige kvarter

Antal indlæg : 17


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:24

Shane Dawson skrev:Shane: Jamen for en 10 år siden eller sådan noget, så har han været ung teenager? Cain kunne måske have hjulpet ham igennem hans varulve transformation?

Mac: Det kunne være lidt sjovt hvis de havde kendt hinanden i et godt stykke tid.. måske 200 år eller sådan noget?

Shane: Uhh det lyder faktisk som en god ide, så måske også et broderligt forhold mellem dem?

MacKenzie: Okay, så de mødte hinanden første gang i 1871? Her er nogle mulige årstal, for periode hvor de var mere sammen
1871-1875
1920-1922
1997-1998
2010-2010
Hvordan lyder disse?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Charmeine Love Søn 17 Jun 2018 - 21:29

Cain Devereaux skrev:

Desire: Det lyder godt, så de mødte hinanden for første gang for 2 år siden? :D

Jacintha: Det er ikke just ord jeg vil beskrive Cain i showet, han er ødelagt ja, men han er ganske sjældent charmerende, jeg vil mere bruge ordet manipulerende, for da det var hans fødselsdag og Ella skulle finde folk til at skrive gode ting om ham, var der ikke en eneste som kunne finde på noget godt. Manisk er heller ikke ord jeg ville bruge, han virker meget kontrolleret i alt hvad han gør, og de fleste ting han gør eller siger, er tænkt igennem og har en mening bag sig, og maniske personer er ofte det modsatte, uden kontrol. Jeg vil dog sagtens kunne bruge ordet selvmordstruende om ham, da han i mange år har forsøgt at slå sig selv ihjel. Sorry elsker virkelig det show :P
Jamen perfekt, så har vi det forhold på plads

Cherish: Jamen perfekt, så skriver jeg hende ind

Apolline: Vidunderligt, så vil jeg skrive hende ind som det :D

I alt er der så en af disse relation eller flere, som skal spilles ud som et emne? ^-^

Desire: Yes, to år siden!

Jacintha: Du skal da ikke undskylde, så sæsonafslutningen igår mens jeg trænede så ved godt hvad du mener :b Og ja, vi har det forhold på plads! x3

Cherish: Nice!

Apolline: Også nice xD

Apolline er pt ikke i landet, hun er på turne - trods sin tilstand xD så emner der er ikke mulige.. ellers har vi de tre andre, må bare advare dig om at jeg har så mange emner at jeg ikke er så vildt hurtig som jeg gerne vil være xD
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af MacKenzie Whitmore Søn 17 Jun 2018 - 21:31

Shane: Ja et broderligt bånd kunne være fedt imellem dem!

Mac: Det lyder helt fantastisk! :D
MacKenzie Whitmore
MacKenzie Whitmore
Beginner (Rank 5)

Bosted : En stor lejlighed i den rige del af byen.

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:34

Charmeine Love skrev:Desire: Yes, to år siden!

Jacintha: Du skal da ikke undskylde, så sæsonafslutningen igår mens jeg trænede så ved godt hvad du mener :b Og ja, vi har det forhold på plads! x3

Cherish: Nice!

Apolline: Også nice xD

Apolline er pt ikke i landet, hun er på turne - trods sin tilstand xD så emner der er ikke mulige.. ellers har vi de tre andre, må bare advare dig om at jeg har så mange emner at jeg ikke er så vildt hurtig som jeg gerne vil være xD

Desire: Men så vil jeg skrive hende ind :D

Jacintha: Glæder mig til den nye sæson kommer ud!!!

Det er helt okay, du svarer når du svarer! men hvilken en af de tre andre, har du lyst til at emne med?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:35

MacKenzie Whitmore skrev:Shane: Ja et broderligt bånd kunne være fedt imellem dem!

Mac: Det lyder helt fantastisk! :D

Shane: Perfekt, så vil jeg skrive det på :)

MacKenzie: Vidunderligt, så vil hun skrives på ^-^

Er der en af dem, eller begge som du tænker at have lyst til at emne med? c:
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 21:43

Ja jeg er bestemt klar på dem begge to! :D

Hvis du har mulighed for at starte en eller begge, så vil jeg lige få svaret de sidste tråde jeg lige har :D
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:44

Amy Sophia Scott skrev:Ja jeg er bestemt klar på dem begge to! :D

Hvis du har mulighed for at starte en eller begge, så vil jeg lige få svaret de sidste tråde jeg lige har :D

Perfekt! Vi kan evt. tage en hver? Så er det blot spørgsmålet hvad der skal ske i emnerne ^-^
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 21:50

Det kan vi sagtens! :D
Du må gerne starte den til Mac så ? :)

Skal nok lige se om jeg når at starte den anden i dag, ellers kommer den i morgen tidlig :)
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:52

Amy Sophia Scott skrev:Det kan vi sagtens! :D
Du må gerne starte den til Mac så ? :)

Skal nok lige se om jeg når at starte den anden i dag, ellers kommer den i morgen tidlig :)

Det vil jeg gøre, i hvilken sammenhæng tænker du? Bar besøg, planlagt møde med hinanden eller noget helt tredje?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 21:55

De kunne godt mødes spontant på et værtshus/var/lignende ?
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:56

Amy Sophia Scott skrev:De kunne godt mødes spontant på et værtshus/var/lignende ?

Okay, så et tilfældigt møde? :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Amy Sophia Scott Søn 17 Jun 2018 - 21:58

Jeps
Amy Sophia Scott
Amy Sophia Scott
Competent (Rank 9)

Bosted : ´Større lejlighed - delt med hendes Søster

Antal indlæg : 270


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Søn 17 Jun 2018 - 21:58

Amy Sophia Scott skrev:Jeps

Så vil jeg skrive det på listen af ting jeg skal få lavet :D
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af MacKenzie Whitmore Man 18 Jun 2018 - 10:52

MacKenzie Whitmore
MacKenzie Whitmore
Beginner (Rank 5)

Bosted : En stor lejlighed i den rige del af byen.

Antal indlæg : 61


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Man 18 Jun 2018 - 12:55

Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Charmeine Love Man 18 Jun 2018 - 15:05

Cain Devereaux skrev:

Desire: Men så vil jeg skrive hende ind :D

Jacintha: Glæder mig til den nye sæson kommer ud!!!

Det er helt okay, du svarer når du svarer! men hvilken en af de tre andre, har du lyst til at emne med?

Glæder mig også til den nye sæson xD

Vi kan sagtens tage Jacintha hvis du er frisk?
Charmeine Love
Charmeine Love
Proficient (Rank 16)

Bosted : En lille lejlighed ved kirken.

Antal indlæg : 1568


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Cain Devereaux Man 18 Jun 2018 - 15:08

Charmeine Love skrev:Glæder mig også til den nye sæson xD

Vi kan sagtens tage Jacintha hvis du er frisk?

Det bliver epic, håber i hvert fald de ligger første afsnit af, hvor episode 24 sluttede!!!

Det kan vi sagtens, i hvilket format tænker du? Fortid eller nutid, tilfældigt møde eller planlagt møde?
Cain Devereaux
Cain Devereaux
Beginner (Rank 4)

Bosted : A Flat in Terre

Antal indlæg : 35


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Desire Murdoch Man 18 Jun 2018 - 15:38

Cain Devereaux skrev:
Charmeine Love skrev:Glæder mig også til den nye sæson xD

Vi kan sagtens tage Jacintha hvis du er frisk?

Det bliver epic, håber i hvert fald de ligger første afsnit af, hvor episode 24 sluttede!!!

Det kan vi sagtens, i hvilket format tænker du? Fortid eller nutid, tilfældigt møde eller planlagt møde?

Ja tak! Jeg fattede ikke den sæsonafslutning.. og det irriterede mig virkelig at hverken episode 25 eller 26 sagde særlig meget om Chloe´s reaktion til hvad han er! I wanna know!!!

Op til dig om det er fortid eller nutid x3 jeg er frisk på alt :P
Desire Murdoch
Desire Murdoch
Competent (Rank 9)

Bosted : En fin lille lejlighed i byen som hun egentlig ikke bruger, og ellers bor hun hos sin far når hun er i byen.

Antal indlæg : 249


Tilbage til toppen Go down

Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18) - Page 2 Empty Sv: Don't we all need something to do? (Cain's emnesøgning. Opdateret: 16/7 - 18)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum